Şimdi Ara

Yeni Connect neden tutmadı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracin agir oldugunu ve yakit konusunda fazla oldugu bilgileri kullanicilar tarafindan söylenmiş.Sizce neden connect tutmadi.Doblo 25 bin caddy 10 bin partner tepe 10 bin satarken connect neden 1 2 bin satiyor yilda.arka tasarim(bence kötü) ve yakit yuzunden midir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceazr27 -- 8 Ocak 2018; 17:24:59 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Connect Neden Tutmadı?

    Ford'un Connect modeli, piyasaya çıktığı ilk günden beri ticari araç kullanıcıları arasında popüler bir seçenek olmuştur. Ancak yeni nesil Connect'in satışları, beklentilerin altında kalmıştır. Peki, yeni Connect neden tutulmamış olabilir?

    Yeni Kasa Connect Neden Tutulmuyor?

    Yeni Connect'in tasarımı, önceki nesle göre önemli ölçüde değişti. Bazı kullanıcılar, yeni kasa tasarımını daha az çekici ve işlevsel bulmuştur. Ayrıca, aracın boyutları da daha büyük hale gelmiş, bu da bazı dar alanlarda manevra yapmayı zorlaştırmıştır.

    Ford Connect Otomatik Vites Yorumları

    Yeni Connect, otomatik vites seçeneğiyle de sunuluyor. Ancak kullanıcı yorumları, otomatik şanzımanın yavaş ve gecikmeli olduğunu gösteriyor. Bu da, özellikle ticari amaçla kullanıldığında, verimliliği ve sürüş keyfini azaltabilir.

    Ford Connect Yorum

    Genel olarak, Ford Connect kullanıcı yorumları karışıktır. Bazıları aracın dayanıklılığını ve taşıma kapasitesini övgüyle karşılarken, diğerleri konfor eksikliği ve yüksek yakıt tüketimi gibi sorunlara dikkat çekiyor.

    Ford Connect 90 Lık

    Ford Connect'in 90 beygir güç üreten dizel motoru, temel ihtiyaçları karşılayabilir. Ancak bazı kullanıcılar, özellikle yük taşırken veya yokuş çıkarken, motorun gücünün yetersiz kaldığını bildiriyor.

    Sonuç

    Yeni Connect'in tutulmamasının çeşitli nedenleri olabilir. Yeni kasa tasarımından otomatik şanzıman performansına, konfor seviyesinden yakıt tüketimine kadar kullanıcılar, aracın önceki nesillerine göre gerilediğini düşünüyor olabilir. Ford, bu geri bildirimleri göz önünde bulundurarak gelecekteki modellerde iyileştirmeler yapmayı planlayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Courier lazım olan adamın işini gördü. Connecte lüks gözüyle bakıldı.
  • Nereye baksam courier görüyorum. Connect gereksiz lüks
  • yakıt yüzünden olsa yenilenmeden önceki ilk connectlerin satmaması lazımdı 10 litreyle geziyordum ama katır gibi arabaydı
  • Bana sorsan titanium x paketle mükemmel dolu bir araç. Tek eksik anahtarsız giriş ve çalıştırma. Onun dışında neredeyse eksiksiz. Yakıtı doblo ne yakıyorsa o da aynı yakar. Ancak çok yüksek bi fiyat farkı var aralarında. 90 bin tl'ye 0 x paket verseler düşünmez alırım bugün ama o paraya ancak 30 bin km.de 2. Elleri mevcut. Tek sebep budur bende..
  • İlk connectler bursa üretimiydi. Yeni kasanın üretimi İspanya'ya kaydırıldı. Bu da gümrük vergisi ve fazla maliyet demek(Türkiye pazarı için konuşuyorum) . Bursa'da connect yerine courier üretiliyor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfyonumuFünyeylePatlattm -- 8 Ocak 2018; 18:30:22 >
  • Fiyati yuksek oldugundan tutunamadi adamlar full doblo 1.6 lari 70 binden patir patir satiyor tabi birde ikinci el kaygisi da onemli
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Corolla mı Yeni 2008 mi?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yüksek fiyatlar istendi, ve insanlar daha uygun fiyata Ford Courier'in kendilerine yeteceğini düşünerek Courier satın aldılar.

    Eski kasa Connect varken, Ford'un Courier gibi bir otomobili yoktu, belki de bu yüzden o kasa çok tutmuştu
  • Connect Türk yapımıydı sonrasında tüm üretimi yeni modelle birlikte Courier'e kaydırdılar. Yeni Connect Türkiye'de üretilmiyor. Yurtdışından ithal geliyor ekstra gümrük vs fiyatı fazla . Donanımı da fazla . Hatta Caddy gibi rakipleri karşısında en iyisi fakat Courier iş görüyor insanlar onu tercih ediyor. Doblo nasıl geniş ferahsa Fiorino o kadar dar ama Courier tam olarak Doblo-Fiorino arasında bir araç genişlik olarak
  • Fordun yedek parça fiyatlarının görece daha yüksek oluşuda bir etken

    Ayrıca Transıt Customlar için çok çabuk baskı balata bitiriyor demişlerdi bunlardada aynı sorun olabilir
  • Courier yeterli geldi.

    Showroom'lara Courier daha çok getirildi.Yani Courier alınmaya teşvik edildi.

    Courier yerli üretim.Connect ile arasında 20-30 bin TL Fark var.
  • AfyonumuFünyeylePatlattm kullanıcısına yanıt
    Bursa'da Ford un fabrikası yok, Kocaeli Gölcük'te var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfyonumuFünyeylePatlattm

    İlk connectler bursa üretimiydi. Yeni kasanın üretimi İspanya'ya kaydırıldı. Bu da gümrük vergisi ve fazla maliyet demek(Türkiye pazarı için konuşuyorum) . Bursa'da connect yerine courier üretiliyor artık.

    Kocaeli olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    Courier lazım olan adamın işini gördü. Connecte lüks gözüyle bakıldı.

    Peki fiorino varken neden doblo satiyor ayni mantik ?
  • Bursa'da var mı yok mu bilmiyorum ancak bildiğim kadarıyla Gölcük fabrikasında hafif ticari araç üretilmiyor.

    Bir çok kez fabrika içerisine girdim. Transit'ten başka bir şey görmedim içeride.

    Konu ile alakalı olarak bence Couerier ne performans ne de konfor olarak Connect'e yaklaşamaz. Couerier küçük bir araç. Arkada 2 kişi oturuyor 3. Kişi iki büklüm.

    Satış rakamlarındaki farkın tek sebebi Ford'un fiyat politikası. Connect biraz daha ucuz olsa kimse Couerier modelinin yüzüne bakmazdı bence. Fiorino-Doblo, Couerier-Connect ikilisinin fiyat aralığını incelerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
  • Kocaeli olacak doğrudur dalgınlık
  • Hafif ticari araçların mucidi Fiat. Ustası da Fiat. Doblo karşısında şansı yok. Yeni kasa Doblo hakikaten başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Hafif ticari araçların mucidi Fiat. Ustası da Fiat. Doblo karşısında şansı yok. Yeni kasa Doblo hakikaten başarılı.

    Mucidi derken o zaman seri üretim otomobillerin mucidide Ford.
  • amerikada bu aracın otomatiğini kullandm ..
    türkiyede otomatik olsa daha fazla satılacagını düşünüyorum...
    doblonun otomatiği gerçekten başarılı satış yapıyor..

    edit...arkadaş uyardı fordunda otomatiği türkiyede varmış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 10 Ocak 2018; 0:57:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    amerikada bu aracın otomatiğini kullandm ..
    türkiyede otomatik olsa daha fazla satılacagını düşünüyorum...
    doblonun otomatiği gerçekten başarılı satış yapıyor...

    1500 cc dizel otomatiği var. (120 hp, 6 ileri şanzuman)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.