Şimdi Ara

Renault Megane 2 yetti artık, bir sürü sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
9.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GÜNCELLEME: ARAÇ ARTIK HİÇ ÇALIŞMIYOR, SANAYİYE ÇEKTİRDİK, KOMPRESÖR DÜŞMÜŞ SEKMAN SIYIRMIŞ MOTOR İNECEK VS VS. DENDİ. KALDIK ÖYLE LANETTEN KURTULAMIYORUZ DA SATIP. GEÇEN GÜN ŞEHİRLER ARASI TEKLEMEDEN YOL YAPAN BU ARAÇ BİRDEN USTANIN SAYDIĞI BU SORUNLARA YOL AÇMIŞ.


    MOTORU YAPTIRSAN ŞANZIMAN AYRI SORUN, YEMİN EDİYORUM MOTOR ŞANZIMAN UĞRAŞACAĞINA O PARALARIN TOPLAMINA TOFAŞ VEYA LADA ALIRSIN, UCUZ PARÇA VE İŞÇİLİK İLE YAPTIRIR YAPTIRIR KULLANIRSIN


    BİR ŞEKİLDE ÇOK KAZIKLANMADAN SORUN ÇÖZÜLSE, LPGYİ SÖKTÜRÜP ATTIRACAĞIM ARTIK


    Merhaba,


    Bende 2004 model Hatchback full otomatik benzin/lpg megane 2 var. 214000km'de 4 bin km ben yaptım. Şehir içi/dışı karışık 100km'de 12lt LPG yakıyor bununla ilgili bir sorunum yok.


    Ama bazı konular illallah ettirdi:


    • Araç elektronik olduğu için tüpte giderken bazen motor arıza lambası çıkıyor, emisyon davasına böyleymiş.
    • Airbag ve servis ışığı sürekli yanıyor, bi de direksiyonu çevirirken yumuşak rahat dönmesine rağmen haşur huşur ses çıkıp bir plastik birşey sürtüyormuş gibi ses de yapıyor takılıyor gibi, silikon yağ sıktık geçer gibi oldu yine tekrarladı sorun.
    • Kontak çevirince araç çok zor çalışıyor uzun süre marş basıyor çünkü, araç ısınınca, tüpe geçerken devir düşüyor, eğer gaza basmazsam ve klima açıksa araç stop ediyor. (Atiker LPG var)
    • 40LT tüp depom en fazla 24 25 lt gaz alıyor.


    En büyük sıkıntı durumlar ise:


    • Tüp bitti diyelim ya da ben benzine almak istedim, benzindeyken araba hiç çekmiyor hızlanmıyor pedalı köklememe rağmen, vites geçişleri çok zor ve vuruntulu oluyor ve vites geçişi için arabayı bağırtana kadar hızlanmasını beklemem gerekiyor. (LPG'de iken hiç sorun yok vites geçişlerinde ve hızlanmada)
    • Yokuştayken, ileri ya da geri hiç farketmiyor vites, hiç çekmiyo araba hatta bazen kaydıracak diye korkuyorum bile ama ivmelenince kurtarıyorum yokuşta kalmayı.
    • Fren yaparken hava kaçağı sesi oluyor ve hassasiyet azaldı (Westinghouse ya da şanzımandan olabilir dediler)
    • Yavaşlarken araba titremeye başladı çok
    • Salıncaklar yeni değişmesine ve rot balansa rağmen araç sağa çekiyor


    Gördüğünüz üzere çok sorunlu bir araç ve haliyle dost kazığı yedim. Vaktim olmadığı için gösteremedim hiç, kazıklanacak kadar para durumum da yok şuan. Yardım ve önerilerinizi bekliyorum


    Araştırmalarıma göre bu araçta kronik sorunlar: Şanzıman için selonoid valf değişimi, motorla ilgili sorunlar için ateşleme bobini değişimi gerekli diyorlar


    Ne yapacağımı bilemiyorum şuan, araç bu haldeyken ve kâra geçmeme rağmen satamam. Satabilsem istediğim aracı düz vites alırdım direk.


    Teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frayne -- 14 Kasım 2020; 11:58:18 >







  • Yazdiginin cogunu tüplü golf 5 aracimda yasadim. Ariza hala yanıyor tupten dolayi takmiyorum. Direksiyon gacur gucur etti on takim degistim. Silecek suyu deposu hortumu yırtıldı tamir ettim, dijital klima kafasina gore calisiyor hala oyle, 4 lastik degistim, aracta klima veya kalorifer kapali iken havalandirma kanallarindan kötü koku geliyor (polen filtresi 4 aylik) baski balatam bitmek uzere. 5 binden fazla para harcadim nisandan beri daha harcansa harcanir. Sikinti arabalar degil fakirlik. 14 yasinda araba ne yapsın omur boyu düz mü gitsin. Avrupada pressliyorlar bunlari. Bir süre sonra takmayacaksin gidiyor mu gidiyor iste. Dogmamis çocuğumun rizkini 200 milyar verip teneke renoya fiata veremem( yarisi yamyam devlete gidiyor). Sal gitsin diyecegim takma herşey hallolur canin sagolsun bizimde kaderimiz boyle yaşamak. Cografya bunu gerektiriyor.

    Dizel hakkında bir bilgim yok fakat araştırmalarıma göre benzinli otomatik megane 2, sadece İzlanda'da sorun yaşatmıyormuş şanzıman konusunda. O da haliyle şu yüzden; Fransız mühendislik hatası olan bu otomatik AL4/DPO şanzıman çok fazla ısınıyor sırf bu sorun ortaya çıkınca sadece bu şanzımana özel ELF bir yağ çıkartıyor ama yine de kurtarmıyor. Bu yüzden sadece çok soğuk yerlerde bu şanzıman adamı üzmüyormuş. Biz de gidip üstüne LPG taktırınca yakmadığımız benzini yangına dökmüş oluyoruz hocam.

    • Airbag ve servis ışığı sürekli yanıyor, bi de direksiyonu çevirirken yumuşak rahat dönmesine rağmen haşur huşur ses çıkıp bir plastik birşey sürtüyormuş gibi ses de yapıyor takılıyor gibi, silikon yağ sıktık geçer gibi oldu yine tekrarladı sorun.

    Bu maddedeki sorunu türkiye'de çözen ilk ve tek kişiyim. Yıllar önce, acemilik zamanı bir kaç video çekerek kanalıma yüklemiştim.

    Anılarım canlandı.


    Anladığım kadarıyla size yardımcı olayım ;



    *Airbag lambası yanıyorsa önce obd kontrol edilmesi lazım koltuk altındaki soketten mi diye direksiyon sağa ve sola dönüşlerinde catırdı varsa amortisör takozlarınız patlak olabilir yada zembereginiz arızalı veya 2 side arızalı bunu bir mekanikci 2dkda teşhisini koyabilir


    *Marş : Kontak kapalıyken 12.6V(%100) 12.4V(%75) 12.2V(%50) 12.0V (%25) % Ömrünü gösteriyor


    *Lpg tankının orda LT40 VE ALTINDA OF FILING %80 DİYE YAZAR YANİ %80 DOLUMU YAPILIR TANKIN ÜZERİNE BAKABİLİRSİNİZ


    *Ön takımınızdan şüpheleniyorsanız Kamber ve kaster ayarlarınızı bir rot balanscıda kontrol ettirin sorununuzu söyleyin hemen teşhisi koyarlar (Tepe tokazlarınada baktırmış olursunuz en fazla 20-30 ₺ alır)


    *Eğer araç benzinde çekmiyorsa Benzin filtresi,Benzin Pompası kontrol edillip basıncı ölçülmeli


    Şuanda yapmanız gereken bir rot balanscıya ve bir mekanikciye(sonra geliceginizi belirtip sorunların tespitini yazılmasını ve işçiliiğini sorun malzemeleri kendiniz alırsınız carpılmazsınız) liste yaptırmanız

  • 16 yaşında 220.000 km araç, hiç sorunsuz mu olsaydı ?

  • Sana naçizane tavsiyem; fbooktaki megane 2 grup veya gruplarına üye ol. Orada mutlaka yardımcı olan çıkacaktır. Burada çözüm bulamazsın.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hiç farkında değildim durumun, teşekkürler çok yardımcı oldun hocam

  • Frayne F kullanıcısına yanıt

    Kesin çözüm, sat kurtul arızalarını söyle alan kişi uğraşsın, bunu bilerek alsın.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler emmi hocam, burada ben belki bilen çıkar diye şansımı denemek istemiştim hemen işe koyulacağım. Belki benimkine benzer sorunlar yaşamış insanlar çıkar herhalde diye düşünüyorum kronik sorunu çok olan bir modelmiş. Her ne kadar görüntüsünü çok sevsem de bayağı bir zaman ve bütçe harcanmasını istiyor araç

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    O da bir çözüm aslında evet, burada yazdığım gibi her şeyi yazıp beklemem lazım. Yoksa bu haldeki bir aracı bu sorunları gizleyerek satmak adi dolandırıcılık olur ve başa bela alırım. Hak edilen bir bela olur. En ucuza satılan ağır hasar kayıtlılardan daha çok paraya gideceğini düşünüyorum aracımın sadece 3000TL tramer ve boyalı çamurluklar var o kadar. Bi de tavanda güneş yanıkları ama elletmedim hiç. Umarım yanılmam

  • @Frayne ben de lpg'li bir marea alayım diyorum. bunu duyanlar "aman abi sakın bulaşma, uzak dur" diyorlar. :)

  • DİZEL MEGANE 2 MİLLET, BENZİNLİ MEGANE 2 ZİLLET ARABASIDIR HOCAM. BENCE SATIN KURTULUN. ALLAH’IN BELASI LPG YÜZÜNDEN HEP BUNLAR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    O da bir şey mi hocam ?   ben full + full Cherry Tiggo almayı düşünüyorum düz vites  benim aldığım tepkiler sizinkinden kesinlikle daha fazladır  

  • O arabaya LPG olmuyor. Bizde de vardi zamanında, sıfır almisti babam. 4 yasindayken LPG taktirdi, 1 sene sonra satti. durduk yere stop ediyordu.

    Hepsi lpg'den aslinda. Direksiyon ise yasindan dolayi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel hakkında bir bilgim yok fakat araştırmalarıma göre benzinli otomatik megane 2, sadece İzlanda'da sorun yaşatmıyormuş şanzıman konusunda. O da haliyle şu yüzden; Fransız mühendislik hatası olan bu otomatik AL4/DPO şanzıman çok fazla ısınıyor sırf bu sorun ortaya çıkınca sadece bu şanzımana özel ELF bir yağ çıkartıyor ama yine de kurtarmıyor. Bu yüzden sadece çok soğuk yerlerde bu şanzıman adamı üzmüyormuş. Biz de gidip üstüne LPG taktırınca yakmadığımız benzini yangına dökmüş oluyoruz hocam.

  • ali bey amca kullanıcısına yanıt

    Zaten bir daha araç alırsam benzinliyse sadece orjinal fabrika çıkış oluyorsa alırım. Yakıttan kar etmek amacıyla cepten ve vakitten daha çok gidiyor ve üstüne sıkıntı stres üzüntü yaşıyor insan.

  • Onun yerine yuksek model, dusuk km symbol ya da clio alsaniz sorunsuz binme ihtimaliniz daha yuksek :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Sat.
    2. Japon al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    20 yaşında sıfır sorunlu bir aracım var. Bakarsan bağ, bakmazsan dağ. Bu kadar basit.

  • [quote]Araştırmalarıma göre bu araçta kronik sorunlar: Şanzıman için selonoid valf değişimi, motorla ilgili sorunlar için ateşleme bobini değişimi gerekli diyorlar[/quote]

    Direksiyon pompasını ve zayıf salıncakları da ekleyin. Gündelik tıkırtı/gıcırtılar, sunroof varsa onun sesi, kapı kolu - vites kolu - direksiyon yıpranması gibi kozmetik sorunlara yaş itibariyle girmiyorum bile.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 9 Ekim 2020; 16:29:31 >
  • Yazdiginin cogunu tüplü golf 5 aracimda yasadim. Ariza hala yanıyor tupten dolayi takmiyorum. Direksiyon gacur gucur etti on takim degistim. Silecek suyu deposu hortumu yırtıldı tamir ettim, dijital klima kafasina gore calisiyor hala oyle, 4 lastik degistim, aracta klima veya kalorifer kapali iken havalandirma kanallarindan kötü koku geliyor (polen filtresi 4 aylik) baski balatam bitmek uzere. 5 binden fazla para harcadim nisandan beri daha harcansa harcanir. Sikinti arabalar degil fakirlik. 14 yasinda araba ne yapsın omur boyu düz mü gitsin. Avrupada pressliyorlar bunlari. Bir süre sonra takmayacaksin gidiyor mu gidiyor iste. Dogmamis çocuğumun rizkini 200 milyar verip teneke renoya fiata veremem( yarisi yamyam devlete gidiyor). Sal gitsin diyecegim takma herşey hallolur canin sagolsun bizimde kaderimiz boyle yaşamak. Cografya bunu gerektiriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyon kutusu arızalı

    Airbag ışığı neden yanıyor bilmiyorum

    Diğer sorunların tamamı lpg yüzünden kaynaklanıyor. Lpg motoru öldürüyor çünkü uzak durun bu lpg belasından

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt

    20 yaşında sorunsuz araç olmaz


    kaporta ve motorda illlaki sorun bulunur


    belki sen bilemezsin ama ekspertize sok arabaya bitik derler. . .

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.