CR-V güzel araba, bende kullandım, yere yakın araba gibi yol tutuşu olması güzel, ancak tek faullü tarafı var, o da real-time, gerçek zamanlı awd denen çekiş sistemi. Bu sistem çok parlak bir awd sistemi değil. Sadece ön tekerlere güç gidiyor, patinaj durumunda arka aksa güç gönderiyor. Yani bu aracın kilitli diferansiyeli, yada yanlışsam düzeltin belli bir hıza kadar daimi dört çeker özelliği, rav4 gibi mesala, yok. Yani bu aracı zorlu koşullarda kullanamazsınız. Diyeceksinizki bu araç zaten arazi aracı değil, asfalt aracı, o da tamam, bende karlı zorlu kış koşullarında kendimi güvende hissetmek ve aracımın beni yolda bırakmayacağını bilmek isterim. Bu aracın ön tekerlerin patinajı sonrasında arka aksa gücü gönderme, yani tepki süresi müadili diğer araçlara göre bir önceki kasada oldukça uzundu. Yani araç teorikte 4 çeker, ama pratikte karda buzda patinaj yapan bir hale dönüşmekte. Hondanın kendi satıcıları bile karda kullanımda kar lastiği+zincir öneriyordu, ki zincir işine ben şaşırdım. 4 tekerlekten çekişli ve kar lastikli bir araca ben zincir takmak istemem, sadece çok ekstrem durumlarda gerekeceğini düşünüyorum. RAV4 kasa değiştirirken çekiş sistemini elden geçirdi, ve okuduklarım sistemin arazide olmasada zorlu kış koşullarında çok iyi çalıştığı yönünde. Subaru Forester'ı tartışmaya zaten lüzum yok. Tek eksisi yakıt tüketimi. Bu tür araçlarda dış görünüş ve donanım bence öncelikli kriter olmamalı. Bluetooth, dvd, kamera vs.. yerine çekiş sisteminin iyi olması daha önemli. CR-V sadece şehir hayatında çocuklu ailelere ekstra hacim ve trafikte yerden yükseklik avantajı sağlayacaktır. Ancak bu araç zorlu koşullara gelemez. Almayı düşünenlerin bu durumu gözden geçirmesinde fayda var. Bu arada benim toyota veya subaru ile bir alakam yok. Uzunca yıllar honda kullanmama rağmen SUV düşünsem heralde RAV4 ağırlıklı olurdu.
quote:
Orjinalden alıntı: allforone
CR-V güzel araba, bende kullandım, yere yakın araba gibi yol tutuşu olması güzel, ancak tek faullü tarafı var, o da real-time, gerçek zamanlı awd denen çekiş sistemi. Bu sistem çok parlak bir awd sistemi değil. Sadece ön tekerlere güç gidiyor, patinaj durumunda arka aksa güç gönderiyor. Yani bu aracın kilitli diferansiyeli, yada yanlışsam düzeltin belli bir hıza kadar daimi dört çeker özelliği, rav4 gibi mesala, yok. Yani bu aracı zorlu koşullarda kullanamazsınız. Diyeceksinizki bu araç zaten arazi aracı değil, asfalt aracı, o da tamam, bende karlı zorlu kış koşullarında kendimi güvende hissetmek ve aracımın beni yolda bırakmayacağını bilmek isterim. Bu aracın ön tekerlerin patinajı sonrasında arka aksa gücü gönderme, yani tepki süresi müadili diğer araçlara göre bir önceki kasada oldukça uzundu. Yani araç teorikte 4 çeker, ama pratikte karda buzda patinaj yapan bir hale dönüşmekte. Hondanın kendi satıcıları bile karda kullanımda kar lastiği+zincir öneriyordu, ki zincir işine ben şaşırdım. 4 tekerlekten çekişli ve kar lastikli bir araca ben zincir takmak istemem, sadece çok ekstrem durumlarda gerekeceğini düşünüyorum. RAV4 kasa değiştirirken çekiş sistemini elden geçirdi, ve okuduklarım sistemin arazide olmasada zorlu kış koşullarında çok iyi çalıştığı yönünde. Subaru Forester'ı tartışmaya zaten lüzum yok. Tek eksisi yakıt tüketimi. Bu tür araçlarda dış görünüş ve donanım bence öncelikli kriter olmamalı. Bluetooth, dvd, kamera vs.. yerine çekiş sisteminin iyi olması daha önemli. CR-V sadece şehir hayatında çocuklu ailelere ekstra hacim ve trafikte yerden yükseklik avantajı sağlayacaktır. Ancak bu araç zorlu koşullara gelemez. Almayı düşünenlerin bu durumu gözden geçirmesinde fayda var. Bu arada benim toyota veya subaru ile bir alakam yok. Uzunca yıllar honda kullanmama rağmen SUV düşünsem heralde RAV4 ağırlıklı olurdu.
Selamlar öncelikle yorumların ve bilgiler için çok teşekkürler. Yalnız cr-v de atladığın bi nokta cr-v sahibi olanlar bilirler. Ben geçen seneki kar yağışında cr-v kullanıyordum. Dikilitaş yokuşunu bilen vardır belki. oranın başında bi lastikçi vardır araçlar kuyruk olmuştu orda range den tutunda rav 4 ler hepsi kuyruğa girmişti ben ise cr-v ile gülerek geçtim hepsinden. evet cr-v sürekli 4 çeker bir araç değil ama bi çok 4 çekerli araçtan çok daha güvenli ve güçlü. Tekniğine fazla girmek istemiyorum fakat önden arkaya aktarım yapan dişli o kadar büyük ve güçlükü 4 çeker araçlara göre farkını bu yaratıyor zaten ve ben hayatımda cr-v ye ne lastik nede zincir taktım takma ihtiacıda hissetmedim. Eğer takan veya ihtiyaç duyan arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum . Hımm şunu da kabul ederim bu tür arazi şartlarında suzukinin üstüne suv segmenti araç tanımam. Cr-v ayrıca şehir içinde ve uzun yolda bir otomobilden çok daha fazla keyif veren bir araç. hele yenisi mükemmel yol tutuşu ile binekleri bile kıskandırıyor. suv segmentinin o klasik devrilecekmiş hissini asla hissetmiosunuz. İyi günler.
quote:
Orjinalden alıntı: nbctech
quote:
Orjinalden alıntı: allforone
CR-V güzel araba, bende kullandım, yere yakın araba gibi yol tutuşu olması güzel, ancak tek faullü tarafı var, o da real-time, gerçek zamanlı awd denen çekiş sistemi. Bu sistem çok parlak bir awd sistemi değil. Sadece ön tekerlere güç gidiyor, patinaj durumunda arka aksa güç gönderiyor. Yani bu aracın kilitli diferansiyeli, yada yanlışsam düzeltin belli bir hıza kadar daimi dört çeker özelliği, rav4 gibi mesala, yok. Yani bu aracı zorlu koşullarda kullanamazsınız. Diyeceksinizki bu araç zaten arazi aracı değil, asfalt aracı, o da tamam, bende karlı zorlu kış koşullarında kendimi güvende hissetmek ve aracımın beni yolda bırakmayacağını bilmek isterim. Bu aracın ön tekerlerin patinajı sonrasında arka aksa gücü gönderme, yani tepki süresi müadili diğer araçlara göre bir önceki kasada oldukça uzundu. Yani araç teorikte 4 çeker, ama pratikte karda buzda patinaj yapan bir hale dönüşmekte. Hondanın kendi satıcıları bile karda kullanımda kar lastiği+zincir öneriyordu, ki zincir işine ben şaşırdım. 4 tekerlekten çekişli ve kar lastikli bir araca ben zincir takmak istemem, sadece çok ekstrem durumlarda gerekeceğini düşünüyorum. RAV4 kasa değiştirirken çekiş sistemini elden geçirdi, ve okuduklarım sistemin arazide olmasada zorlu kış koşullarında çok iyi çalıştığı yönünde. Subaru Forester'ı tartışmaya zaten lüzum yok. Tek eksisi yakıt tüketimi. Bu tür araçlarda dış görünüş ve donanım bence öncelikli kriter olmamalı. Bluetooth, dvd, kamera vs.. yerine çekiş sisteminin iyi olması daha önemli. CR-V sadece şehir hayatında çocuklu ailelere ekstra hacim ve trafikte yerden yükseklik avantajı sağlayacaktır. Ancak bu araç zorlu koşullara gelemez. Almayı düşünenlerin bu durumu gözden geçirmesinde fayda var. Bu arada benim toyota veya subaru ile bir alakam yok. Uzunca yıllar honda kullanmama rağmen SUV düşünsem heralde RAV4 ağırlıklı olurdu.
Selamlar öncelikle yorumların ve bilgiler için çok teşekkürler. Yalnız cr-v de atladığın bi nokta cr-v sahibi olanlar bilirler. Ben geçen seneki kar yağışında cr-v kullanıyordum. Dikilitaş yokuşunu bilen vardır belki. oranın başında bi lastikçi vardır araçlar kuyruk olmuştu orda range den tutunda rav 4 ler hepsi kuyruğa girmişti ben ise cr-v ile gülerek geçtim hepsinden. evet cr-v sürekli 4 çeker bir araç değil ama bi çok 4 çekerli araçtan çok daha güvenli ve güçlü. Tekniğine fazla girmek istemiyorum fakat önden arkaya aktarım yapan dişli o kadar büyük ve güçlükü 4 çeker araçlara göre farkını bu yaratıyor zaten ve ben hayatımda cr-v ye ne lastik nede zincir taktım takma ihtiacıda hissetmedim. Eğer takan veya ihtiyaç duyan arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum . Hımm şunu da kabul ederim bu tür arazi şartlarında suzukinin üstüne suv segmenti araç tanımam. Cr-v ayrıca şehir içinde ve uzun yolda bir otomobilden çok daha fazla keyif veren bir araç. hele yenisi mükemmel yol tutuşu ile binekleri bile kıskandırıyor. suv segmentinin o klasik devrilecekmiş hissini asla hissetmiosunuz. İyi günler.
Sayın NBCTECH, Sizede verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bence ayrıntıya girmekte fayda var, bu sayede ben de bilmediğim birşey varsa öğrenirim. Yanlız yolda kaldığını söylediğiniz Range Rover ve toyota rav4 araçların (1 sene öncesi dediğinize göre göre eski kasa ve daimi 4 çekerdir o rav4) üzerinde kar lastiği yoktu sanırım. CR-V nin 4 çeker ve aktarım sisteminin Range-Rover'dan daha iyi olduğunu iddaa etmek pek mantıklı değil sanırım. Hadi terrain response olan yeni kasalarını geçtim, eskisinin aktarım ve çekiş sistemi bile CR-V'den kat ve kat üstündür. Benim yazımı dikkatlice okuduysanız orada çekiş sisteminin modelinden çok aktarımın, yani 4 çekere geçis süresinin uzunluğundan bahsetmiştim. Bunu honda satıcıları bile itiraf etmekteydi, kendileriyle konuştuğumda. Yoksa mesele dişlinin büyüklüğü değil. Bende zamanında bu SUV araçları çokça araştırdım, birçoğunu kullandım, kendimcede bir fikrim oluştu. Bu anlattıklarım sonucunda CR-V kötü bir araç demiyorum, sürmesi zevkli aile için uygun geniş hacimli büyük bir araç. Ama bence üretim amacıda bu zaten, yerden yükseklik ve geniş iç hacim. Aktarım konusunda ekleyecekleriniz olursa sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: allforone
quote:
Orjinalden alıntı: nbctech
quote:
Orjinalden alıntı: allforone
CR-V güzel araba, bende kullandım, yere yakın araba gibi yol tutuşu olması güzel, ancak tek faullü tarafı var, o da real-time, gerçek zamanlı awd denen çekiş sistemi. Bu sistem çok parlak bir awd sistemi değil. Sadece ön tekerlere güç gidiyor, patinaj durumunda arka aksa güç gönderiyor. Yani bu aracın kilitli diferansiyeli, yada yanlışsam düzeltin belli bir hıza kadar daimi dört çeker özelliği, rav4 gibi mesala, yok. Yani bu aracı zorlu koşullarda kullanamazsınız. Diyeceksinizki bu araç zaten arazi aracı değil, asfalt aracı, o da tamam, bende karlı zorlu kış koşullarında kendimi güvende hissetmek ve aracımın beni yolda bırakmayacağını bilmek isterim. Bu aracın ön tekerlerin patinajı sonrasında arka aksa gücü gönderme, yani tepki süresi müadili diğer araçlara göre bir önceki kasada oldukça uzundu. Yani araç teorikte 4 çeker, ama pratikte karda buzda patinaj yapan bir hale dönüşmekte. Hondanın kendi satıcıları bile karda kullanımda kar lastiği+zincir öneriyordu, ki zincir işine ben şaşırdım. 4 tekerlekten çekişli ve kar lastikli bir araca ben zincir takmak istemem, sadece çok ekstrem durumlarda gerekeceğini düşünüyorum. RAV4 kasa değiştirirken çekiş sistemini elden geçirdi, ve okuduklarım sistemin arazide olmasada zorlu kış koşullarında çok iyi çalıştığı yönünde. Subaru Forester'ı tartışmaya zaten lüzum yok. Tek eksisi yakıt tüketimi. Bu tür araçlarda dış görünüş ve donanım bence öncelikli kriter olmamalı. Bluetooth, dvd, kamera vs.. yerine çekiş sisteminin iyi olması daha önemli. CR-V sadece şehir hayatında çocuklu ailelere ekstra hacim ve trafikte yerden yükseklik avantajı sağlayacaktır. Ancak bu araç zorlu koşullara gelemez. Almayı düşünenlerin bu durumu gözden geçirmesinde fayda var. Bu arada benim toyota veya subaru ile bir alakam yok. Uzunca yıllar honda kullanmama rağmen SUV düşünsem heralde RAV4 ağırlıklı olurdu.
Selamlar öncelikle yorumların ve bilgiler için çok teşekkürler. Yalnız cr-v de atladığın bi nokta cr-v sahibi olanlar bilirler. Ben geçen seneki kar yağışında cr-v kullanıyordum. Dikilitaş yokuşunu bilen vardır belki. oranın başında bi lastikçi vardır araçlar kuyruk olmuştu orda range den tutunda rav 4 ler hepsi kuyruğa girmişti ben ise cr-v ile gülerek geçtim hepsinden. evet cr-v sürekli 4 çeker bir araç değil ama bi çok 4 çekerli araçtan çok daha güvenli ve güçlü. Tekniğine fazla girmek istemiyorum fakat önden arkaya aktarım yapan dişli o kadar büyük ve güçlükü 4 çeker araçlara göre farkını bu yaratıyor zaten ve ben hayatımda cr-v ye ne lastik nede zincir taktım takma ihtiacıda hissetmedim. Eğer takan veya ihtiyaç duyan arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum . Hımm şunu da kabul ederim bu tür arazi şartlarında suzukinin üstüne suv segmenti araç tanımam. Cr-v ayrıca şehir içinde ve uzun yolda bir otomobilden çok daha fazla keyif veren bir araç. hele yenisi mükemmel yol tutuşu ile binekleri bile kıskandırıyor. suv segmentinin o klasik devrilecekmiş hissini asla hissetmiosunuz. İyi günler.
Sayın NBCTECH, Sizede verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bence ayrıntıya girmekte fayda var, bu sayede ben de bilmediğim birşey varsa öğrenirim. Yanlız yolda kaldığını söylediğiniz Range Rover ve toyota rav4 araçların (1 sene öncesi dediğinize göre göre eski kasa ve daimi 4 çekerdir o rav4) üzerinde kar lastiği yoktu sanırım. CR-V nin 4 çeker ve aktarım sisteminin Range-Rover'dan daha iyi olduğunu iddaa etmek pek mantıklı değil sanırım. Hadi terrain response olan yeni kasalarını geçtim, eskisinin aktarım ve çekiş sistemi bile CR-V'den kat ve kat üstündür. Benim yazımı dikkatlice okuduysanız orada çekiş sisteminin modelinden çok aktarımın, yani 4 çekere geçis süresinin uzunluğundan bahsetmiştim. Bunu honda satıcıları bile itiraf etmekteydi, kendileriyle konuştuğumda. Yoksa mesele dişlinin büyüklüğü değil. Bende zamanında bu SUV araçları çokça araştırdım, birçoğunu kullandım, kendimcede bir fikrim oluştu. Bu anlattıklarım sonucunda CR-V kötü bir araç demiyorum, sürmesi zevkli aile için uygun geniş hacimli büyük bir araç. Ama bence üretim amacıda bu zaten, yerden yükseklik ve geniş iç hacim. Aktarım konusunda ekleyecekleriniz olursa sevinirim.
Ben zaten range den ii veya şundan ii demiorum sadece o yokuşta onlar kaldı ben çıktım. Ayrıca bu işini çinde olduğum için bizde range de var rav4 de var cr-v den aldığım keyfi ve sürüş zevkini hiçbirinden alamıyorum anlatmak istediğim bu ama dediğim gibi suzukiyi tek geçerim arazı aracı konusunda
Arkadaslar, araligin ortasi oldu hala honda'dan ses yok. Ne zaman gelecek bu araba?
quote:
Orjinalden alıntı: spartac99
Arkadaslar, araligin ortasi oldu hala honda'dan ses yok. Ne zaman gelecek bu araba?
Araç Bir hafta içinde elimizde olacak bi terslik çıkmaz ise.
nbctech arkadaşım 2.2 diesel crv siparişi vermişsin herhalde ben bu arabada almayı düşünüyorum araç gelince sürüş izlenimleri donanımı ve fiyatı hakkında geniş bir bilgi verirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
quote:
Orjinalden alıntı: yepyepcool
nbctech arkadaşım 2.2 diesel crv siparişi vermişsin herhalde ben bu arabada almayı düşünüyorum araç gelince sürüş izlenimleri donanımı ve fiyatı hakkında geniş bir bilgi verirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
Valla benzinlisini kullandım ben defalarca. Böyle bir araç olamaz arkadaşlar. Resmen binek bi otomobilden daha iyi yol tutuyor ve inanılmaz keyifli. Diesele gelince motor ve şanzıman dışında herşeyi aynı olacağı için o da mükemmeldir emin olun. Benzinli olanı 100 km testine tabi tuttum. 10 lt yakıt harcadım 100 km de inanılmaz çok sallıcak piyasayı çok. Zaten sıraya yazılıor insanlar araç için.
Benzinli yerine neden Dizel tercihi yaptin? Sebeblerini bizle paylasirsan cok memnun oluruz.
merhaba arkadaşlar az kaldı bende hondacı oluyorum.2007 eski kasa sıfır km CRV yi depoya çektirdim. Pazartesi günü kredi işini halledip alacağım. 64750 YTL ye anlaştım fiyatı nasıl sizce.başka yerede sormadım ama yarın bir kaç yerden daha fiyat alacağım.yenisi için 75000 -90000 fiyat aralığında olacakmış dediler. birde yeni kasa eskisine göre biraz daha kısa.ama daha az yakıyor.en az fiyat farkı alacağımla 10000 ytl olacak. bu yüzden eski kasayı almak daha işime gelecek.
nerden alıyorsun
64 750 liste fiyatı
sakın o paraya alma
en az 3 milyar ucuza alabileceğini düşünüyorum
Antalyadan alacaktım ama teşekkürler uyarın için bugün çevreyi bi araştıracağım.
64750 kesinlikle pahali, sakin alma. 60-61 arasi alabilecegini dusnuyorum. Hatta yeni modelin showroom'lara dusmesini beklersen daha bile ucuza alirsin.
Arkadaşlar araştırdım.yan basamak,ön koruyucu ve park sensörü dahil 62500 ytl fiyat verdiler.sade olarakta 61000 ytl oluyordediler .tabiki değişik fiyatlarda verenler var.En iyi fiyat bunlar.Uyarıda bulunan arkadaşlara teşekkür ederim. Paylaşım bu işte.Bizler firmalardan zengiz değiliz.Belki satıcılarda bunları okuyorlardır fiyatı neyse o olsun böyle dalaverelere gerek yok.
autoshowda yenı crvyi yakında inceleme fırsatı bulanlardanım bende....ilgide yogundu zaten....şık ve gösterişli bir ergonometri eskısıne göre çok daha kaslı ve agresıf bir tasarım.....cok ıyı bir yakıt sarfıyatı.....birleşince başarılı bir kasa çıkmış ortaya.....bu kadar özelliğe ragmen rakam gayet makul.bu ay sonu itibarıyle gelecegını göz önünde bulundurursak rakıplerını zorlayacak gibi görünüyor....
quote:
Orjinalden alıntı: spartac99
Benzinli yerine neden Dizel tercihi yaptin? Sebeblerini bizle paylasirsan cok memnun oluruz.
Arkadaşlar aracı ben kendime değil şirkete aldım satmak için . Bildiğiniz gibi honda yazekste çalışıyorum. O da Büyük ihtimalle satıldı gibi bişey. Diesel cr-v satıldı gibi zaten sipariş ettiğim araç. Son olarakta ben asla diesel araba kullanmam. Nedeni ise çok basit. yılda maximum 10.000 km yol yapıyorum Diesel araç alırsam zarar ederim . Kolay gelsin herkeze
civic satıslarınıs nası gıdıo neşet bey....memnun musunus...? bis cok memnunus.....:)
diesel Cr-v nin satış fiyatı 85 civarlarında mı olacak?Birde ben Antalya'da sordum gelip gelmeyeceği belli değil dediler.Kesin olarak dieseli gelecekmi?
Arkadşlar aha aralıkta çıktı Hondadan ses yok
Honda'nın web sitesi de bir garip. hiç bir güncelleme yok, CRV ile ilgili bilgi yok. İnternet'in farkında değiller herhalde.