|
Yeni Dacia Jogger Hybrid 140 Türkiye'de satışta: İşte fiyatı
-
-
Artık araçlarda fiyat performansa göre fiyatlandırma yapılmıyor. 1,5 m buna verene kadar 1,8m'e tam elektrikli arabalar var, çok manasız pahalılıkta bir araç olmuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.5 M fiyata bak. 82.500 tl de opsiyonları var...
9.500 tl de yedek lastik... Aman lastiğiniz patlamasın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mersin(Caretta) -- 20 Temmuz 2024; 18:23:44 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.8m elektrikli arabaya verene kadar. Elektrikli arabanın dezavantajlarını çok vermeyen ve daha ucuz olan bunu almak çok daha mantıklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli arabanın hibtite göre ne gibi dezavantajı var mesela?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Menzil, Şarjının dolum süresinin uzunluğu, her yerde şarj istasyonu bulamama. Plansız hadi atlayıp şuraya gidelim diyememe(mecburen nerde şarj ederiz kaç şarjımız kalır diye hesap yapma. Bunlara bağlı olarak ikinci elde değer düşme.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam anadoluda ve karadenizde de kimi yerde uzun menzillerde akaryakıt istasyonu bulamıyorsunuz. En basitinden kendim marmaradan doğu karadenize geldim, bir ara 50-60 km boyunca hiç benzin istasyonu bulamadım. Ama hemen hemen her akaryakıt istasyonunda, dinlenme tesisinde artık şarj istasyonu mevcut.
Menzili de araçlar kaç km gidilebileceğini gösyeriyor, akaryakıtlı araçta olduğu gibi nasıl depoya göre hareket ediyorsak o şekilde elektriklide de sistem bu şekilde.
Elektriklinin bir güzel yanı da evinizde dahi aracınızı şarj edebiliyorsunuz.
Elektriklinin bana göre tek dezavantajı bakım ve servis kısmı. Araçtan anlayan çok fazla servis yok, mecburen yetkili servise götürüyorsunuz ve maddi açıdan zorlayıcı olabiliyor ama ne yazıkki aynı durum hibrit içinde geçerli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Elektrik toptancısında pazarlamacı yı. Trabzonda ikamet ediyorum ve Gümüşhane Bayburt Erzurum Erzincan geziyorum haftada 1200 km yi aşkın yol yapıyorum. Kesinlikle şarj istasyon sayısı yetersiz. Neyse ki benzinli araç kullanıyorum. Durumu zaman gösterecek ama ben elektrikli araç işinin şişirme olduğunu görüyorum ki dünyada da düşüş trendine girdi diye haber gördüm geçen yine burda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hibrit falan hikaye. Türkiyede satılacak olan model lpgli motor seçeneği ve yine otomatik vites yok. Numunelik birkaç tane satarlar işte.
-
Ayrıca eklemek istiyorum, çoğu kişi farkında değil ama tam elektriklinin EN GÜZEL YANI içten yanmalı motordan kurtulmak. Yağ yok, yağ filtresi yok, hava filtresi yok, buji yok, piston yok, segman yok, basınç pompaları yok, enjektör yok, çok sıcak çalışma ortamında sürekli yağ kaçıran contalar yok, yatak sarma yok, ambele kalkma yok, oksijen sensörü yok, maf sensörü yok, egr yok, dpf yok, katalitik konvertör yok, turbo yok, karter yok, bobin yok, devirdaim pompası yok, yağ soğutucu yok, radyatör yok, boğaz kelebeği yok, manifold yok, şanzıman yok ya en başta, ikide bir sorun çıkaran, ne zaman patlayacağı belli olmayan çift kavramalı bir şanzıman yok. Bakım yok, sorun yok :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 22 Temmuz 2024; 17:07:15 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
1.5 M fiyata bak. 82.500 tl de opsiyonları var...
9.500 tl de yedek lastik... Aman lastiğiniz patlamasın |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X