Şimdi Ara

Yeni Dacia Jogger Hybrid 140 Türkiye'de satışta: İşte fiyatı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Dacia Jogger Hybrid 140 Türkiye'de satışta: İşte fiyatı
    Hibrit teknolojisine sahip ilk Dacia modeli olan Jogger Hybrid 140 Türkiye'de satışa sunuldu. Otomobile 7 inç gösterge paneli, elektronik park freni, saklama alanlı yüksek konsol, kör nokta uyarı sistemi, ön park sensörü ve arka bölümde USB-C girişi gibi yeni özellikler dahil edildi.



    7 koltuklu yeni Dacia Jogger Hybrid 140 Türkiye'de



    Dacia Jogger, henüz geliştirme aşamasındayken hibrit motor ve batarya entegrasyonu göz önünde bulundurularak tasarlandı. Batarya, aynı zamanda ECO-G 100 versiyonunda LPG deposunun da yer aldığı stepne bölmesinde, araç zemininin altına bulunuyor.



    Otomatik şanzıman seçeneğiyle ilk kez sunulacak olan Jogger, verimli ve yenilikçi akıllı Multi-Mode otomatik şanzımana sahip. 140 beygir gücündeki hibrit motoru 4,8 litre yakıt tüketimi gerçekleştirirken sessiz bir elektrikli sürüş sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni nesil Renault Duster'in Türkiye fiyatı belli oldu



    İlk hareket anındaki tamamen elektrikli çekişi ve otomatik şanzımanı, araca konforlu ve sürüşü kolay bir yapı kazandırarak enerji performansını artırıyor. Sürücü fren yaptığında veya yavaşladığında batarya şarj oluyor.



    Jogger Hybrid 140, 900 kilometrenin üzerinde menzile ulaşabiliyor. Şehir içi sürüşte yüzde 40'a kadar daha az yakıt tüketimi sağlarken, şehir içi kullanım süresinin yüzde 80'ine kadar tamamen elektrikli sürüş olanağı sunuyor. Araç aynı zamanda elektrikli araç kullanmanın avantajlarından faydalanmak isteyen kullanıcılar için öne çıkan bir seçenek olacak.



    Sessiz, yumuşak, titreşimsiz, tamamen elektrikli ilk hareket performansı sunacak olan araç, yüksek tork değeriyle anlık hızlanma gibi avantajlarla sürüş keyfini arttıracak. Yeni Dacia Jogger Hybrid 140, 1 milyon 499 bin lira fiyatıyla Türkiye'de satışa sunuluyor. Araca 8 yıl veya 160 bin kilometreye kadar batarya garantisi veriliyor.









  • Artık araçlarda fiyat performansa göre fiyatlandırma yapılmıyor. 1,5 m buna verene kadar 1,8m'e tam elektrikli arabalar var, çok manasız pahalılıkta bir araç olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.5 M fiyata bak. 82.500 tl de opsiyonları var...
    9.500 tl de yedek lastik... Aman lastiğiniz patlamasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mersin(Caretta) -- 20 Temmuz 2024; 18:23:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anilk91 kullanıcısına yanıt

    1.8m elektrikli arabaya verene kadar. Elektrikli arabanın dezavantajlarını çok vermeyen ve daha ucuz olan bunu almak çok daha mantıklı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt
    Elektrikli arabanın hibtite göre ne gibi dezavantajı var mesela?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anilk91 kullanıcısına yanıt

    Menzil, Şarjının dolum süresinin uzunluğu, her yerde şarj istasyonu bulamama. Plansız hadi atlayıp şuraya gidelim diyememe(mecburen nerde şarj ederiz kaç şarjımız kalır diye hesap yapma. Bunlara bağlı olarak ikinci elde değer düşme.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt
    Hocam anadoluda ve karadenizde de kimi yerde uzun menzillerde akaryakıt istasyonu bulamıyorsunuz. En basitinden kendim marmaradan doğu karadenize geldim, bir ara 50-60 km boyunca hiç benzin istasyonu bulamadım. Ama hemen hemen her akaryakıt istasyonunda, dinlenme tesisinde artık şarj istasyonu mevcut.

    Menzili de araçlar kaç km gidilebileceğini gösyeriyor, akaryakıtlı araçta olduğu gibi nasıl depoya göre hareket ediyorsak o şekilde elektriklide de sistem bu şekilde.

    Elektriklinin bir güzel yanı da evinizde dahi aracınızı şarj edebiliyorsunuz.

    Elektriklinin bana göre tek dezavantajı bakım ve servis kısmı. Araçtan anlayan çok fazla servis yok, mecburen yetkili servise götürüyorsunuz ve maddi açıdan zorlayıcı olabiliyor ama ne yazıkki aynı durum hibrit içinde geçerli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Elektrik toptancısında pazarlamacı yı. Trabzonda ikamet ediyorum ve Gümüşhane Bayburt Erzurum Erzincan geziyorum haftada 1200 km yi aşkın yol yapıyorum. Kesinlikle şarj istasyon sayısı yetersiz. Neyse ki benzinli araç kullanıyorum. Durumu zaman gösterecek ama ben elektrikli araç işinin şişirme olduğunu görüyorum ki dünyada da düşüş trendine girdi diye haber gördüm geçen yine burda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibrit falan hikaye. Türkiyede satılacak olan model lpgli motor seçeneği ve yine otomatik vites yok. Numunelik birkaç tane satarlar işte.

  • anilk91 kullanıcısına yanıt
    Ayrıca eklemek istiyorum, çoğu kişi farkında değil ama tam elektriklinin EN GÜZEL YANI içten yanmalı motordan kurtulmak. Yağ yok, yağ filtresi yok, hava filtresi yok, buji yok, piston yok, segman yok, basınç pompaları yok, enjektör yok, çok sıcak çalışma ortamında sürekli yağ kaçıran contalar yok, yatak sarma yok, ambele kalkma yok, oksijen sensörü yok, maf sensörü yok, egr yok, dpf yok, katalitik konvertör yok, turbo yok, karter yok, bobin yok, devirdaim pompası yok, yağ soğutucu yok, radyatör yok, boğaz kelebeği yok, manifold yok, şanzıman yok ya en başta, ikide bir sorun çıkaran, ne zaman patlayacağı belli olmayan çift kavramalı bir şanzıman yok. Bakım yok, sorun yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 22 Temmuz 2024; 17:07:15 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.