Şimdi Ara

Yeni Doblo Yakıt Sorunu (Önemli) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bakım zamanı gelmiş olabilir mi? beklediğine göre...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1907

    evet doğru ama mesela diyelimki multijet 1 motor stoğu yok ellerinde neden 2 yerine 1 sürsünlerki buraya maliyet farkımı var 1 ile 2 arasında bide şu an binek otomobillerde 1 mivar 2 mi

    500 serisi ve yeni egea da 2 var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senged

    Yeni dobloda 75 bglik versiyon mu var? 90 beygir cekmezken 75 beygir nasil cekiyo o kasayi?

    Bende D2 75liklerden var, kayınpederde D3 (yeni kasa) 90lık kalkışlarda, ara hızlanmalarda bariz 75'lik fark atmakta. Sıçan gibi araba. Ama uzun yolda basayım derseniz o yok işte

    Geçenlerde kayınpeder kullandı biraz, "bu bendekinden daha fena kaçıyo beyaaa" diye şaşırdı kaldı...

    Bana göre 2 sebebi var:
    1- Emisyon hikayesi sebebi ile fabrika çıkışı yüklenen yazılım aracın hantallaşmasına sebep olmakta.
    2- Şanzıman oranları farklı olabilir (bundan pek emin değilim, karşılaştırmadım)
    3- Bu da bonus: bayide sallananlar "araç eski kasaya göre daha kemikli ve hacimli olduğu için hava direnci ilk anda öyle hissettiriyor" biz de bu saçmalığa "e bre dangalak, hava direnci yüksek hızlarda esas etkisini gösterir, 0-20 0-30 de ki 0-50 hızlanmalarında bile hantal kalıyor." demez miyiz? Demeyiz tabi, sonuçta adam da o kadar bik bik lafımızı dinledi, çay falan ikram etti, ayıp olur.

    Bu konuları ve şikayetleri gördükçe vaz geçiyorum elimdekini satnaktan/yenilemekten

    Ek: Yeni kasada yanılmıyorsam 75'lik bi ara kargo'da vardı, combi'de 90 ve 105 lik var. Çiplenince 180bg'leri gören D3 kasa 2000 motorluları da satılmıştı ama gözümle görme şansına erişemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erol börek -- 22 Temmuz 2016; 12:59:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam insanları yanlış bilgilendirmeyin.

    Avrupa'da satılan Doblo'ların motorları ile Türkiye'dekiler arasında teknoloji açısından nokta fark yok. Belki belki emisyon ya da beygir gücü üzerinden vergi alınan ülkelerde limitlere uyum sağlamak için yazılımsal farklılıklar olabilir ama ötesini iddia etmek yanlıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Hocam insanları yanlış bilgilendirmeyin.

    Avrupa'da satılan Doblo'ların motorları ile Türkiye'dekiler arasında teknoloji açısından nokta fark yok. Belki belki emisyon ya da beygir gücü üzerinden vergi alınan ülkelerde limitlere uyum sağlamak için yazılımsal farklılıklar olabilir ama ötesini iddia etmek yanlıştır.

    Tamamda köklü değişim var demedim ki, ordakiker mjet2 buradakiker eski mjet2 gelene kadar almayın dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde de 1.3 90 hp vardı 2012 ve 7 litre yakardı sizinki 1.6 seri gider rodajdan sonra 7 litreye düşer ama gidişi çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar ediyorum, Avrupa'daki ile Türkiye'deki motorlar birebir aynı. 1-2 farkı yok..

    1'le 2 arasında ne fark var onu yazalım önce.. 1'in enjektörü her çevrimde 5 enjeksiyon yapabiliyor, 2'nin ki 8 enjeksiyon..

    Multijet'in yeni nesli kullanılmaya başlayalı uzun Zaman oldu. Yanılmıyorsam Euro 5'e geçildiğinde 2. nesil multijetler girdi piyasaya. Yani neredeyse 5 yılı geçti çıkalı ancak Fiat 1 yıldır falan 2. nesil diye belirtmeye başladı, yoksa yeni bir değişiklik yok ortada.

    Ayrıca şu anda multijet 1 kullanılan herhangi bir Fiat modeli mevcut değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul içinde 6,5-8 arası yakıyo. Bayram'da ve bir hafta sonrası Enez'e gittim geldim 5,5lt. Bu aracın ortalaması budur (2013 1,3maxi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.