Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
562.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bravocular uyumayın linke bakın hadi


    http://forum.donanimhaber.com/m_27510137/tm.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Bravocular uyumayın linke bakın hadi


    http://forum.donanimhaber.com/m_27510137/tm.htm



    Bu gün Fiat Brova satın alarak aranıza katıldım, bu yüzden herkeze selam ederim. Yukardaki link de yazılanları okudum ilerleyen günlerde sanırım en gerçekçi yorumu yapacağımı düşünüyorum çünkü şu an;
    2009 model DYNAMIC – EMOTION 1.6 16V 120 HP MULTIJET DİZEL (Otomatik)
    ve
    2006 model Ford Focus HB 1.6L Duratorq TDCi 109HP Ghia (manuel) donanımlı araçlara sahipim, tekrar görüşmek üzere...




  • sayin @btokman 120 lik otomatik eger italyadan gelmesi gerek denmez, mevcut stok bulabilir isem su ara cok ciddi almayi dusundugum model ama 120 lik otomatik kullanicisi bulamadim turk sitelerinde ...
    ozelllikle otomatik vitesin basari-performansi ve ilk izlenimlerde olsa fikirlerinizi yazarsaniz cok sevinirim ...
  • Acilen yorumlarınızı bekliyoruz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: btokman


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Bravocular uyumayın linke bakın hadi


    http://forum.donanimhaber.com/m_27510137/tm.htm



    Bu gün Fiat Brova satın alarak aranıza katıldım, bu yüzden herkeze selam ederim. Yukardaki link de yazılanları okudum ilerleyen günlerde sanırım en gerçekçi yorumu yapacağımı düşünüyorum çünkü şu an;
    2009 model DYNAMIC – EMOTION 1.6 16V 120 HP MULTIJET DİZEL (Otomatik)
    ve
    2006 model Ford Focus HB 1.6L Duratorq TDCi 109HP Ghia (manuel) donanımlı araçlara sahipim, tekrar görüşmek üzere...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Bravocular uyumayın linke bakın hadi


    http://forum.donanimhaber.com/m_27510137/tm.htm



    Bu gün Fiat Brova satın alarak aranıza katıldım, bu yüzden herkeze selam ederim. Yukardaki link de yazılanları okudum ilerleyen günlerde sanırım en gerçekçi yorumu yapacağımı düşünüyorum çünkü şu an;
    2009 model DYNAMIC � EMOTION 1.6 16V 120 HP MULTIJET DİZEL (Otomatik)
    ve
    2006 model Ford Focus HB 1.6L Duratorq TDCi 109HP Ghia (manuel) donanımlı araçlara sahipim, tekrar görüşmek üzere...



    kesinlikle objektif yorumlar bekliyoruz




  • Tekrar herkeze slm, bu gün iki arabayada aynı koşullarda Test ettim. Tabi bu test teknik bir test değil zaten arabaların donanım ve teknik verileri satan firmaların internet sayfalarında da mevcut, benim testim benim her iki araçtanda ne beklediğim ve altını çizerek söylüyorum benim araçları kullanırken hangi koşullarda kullanmaktan zevk aldığım yada ya bu konuda Ford iyi yada bu konuda Fiat'a bravo dediğim unsurlar olacak. Karşılaştırma Testimi şu an bir word dosyasına "Konu", "Fiat Bravo", "Ford Focus", "Oy Verdiğim Araba" kolonlarına yazmaya başladım ve 3 sayfayı buldum. Bu gün yarın burayadan Ford dostu ama yeni Fiat Bravocu olarak sizlerle paylaşırım.
    @TuzsuzDELiBEKiR arkadaşım "120 lik otomatik eger italyadan gelmesi gerek denmez" sözünü anlayamadım ama yardımcı olacaksa Ford güzel araba ama Bravo'yu da çok beğendim ve satın aldım bu günde satın aldığıma deydini gördüm kesinlikle tavsiye ederim hatta Ankara Birmot dan aldım aracımı, gösterilen ilgi alaka Süper ötesi idi.




  • btokman araban hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle, bu arada aracı kaça aldığını açıklarsan bilgilenmiş oluruz. deneyimlerini bekliyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman

    Tekrar herkeze slm, bu gün iki arabayada aynı koşullarda Test ettim. Tabi bu test teknik bir test değil zaten arabaların donanım ve teknik verileri satan firmaların internet sayfalarında da mevcut, benim testim benim her iki araçtanda ne beklediğim ve altını çizerek söylüyorum benim araçları kullanırken hangi koşullarda kullanmaktan zevk aldığım yada ya bu konuda Ford iyi yada bu konuda Fiat'a bravo dediğim unsurlar olacak. Karşılaştırma Testimi şu an bir word dosyasına "Konu", "Fiat Bravo", "Ford Focus", "Oy Verdiğim Araba" kolonlarına yazmaya başladım ve 3 sayfayı buldum. Bu gün yarın burayadan Ford dostu ama yeni Fiat Bravocu olarak sizlerle paylaşırım.
    @TuzsuzDELiBEKiR arkadaşım "120 lik otomatik eger italyadan gelmesi gerek denmez" sözünü anlayamadım ama yardımcı olacaksa Ford güzel araba ama Bravo'yu da çok beğendim ve satın aldım bu günde satın aldığıma deydini gördüm kesinlikle tavsiye ederim hatta Ankara Birmot dan aldım aracımı, gösterilen ilgi alaka Süper ötesi idi.



    Bravo'yu almayı düşünenler,ama bir yandan focus'a aklı takılanlar-benim gibi-için çok faydalı bir döküman olacaktır.Merakla bekliyorum.

    Aracınız da hayırlı olsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman

    Tekrar herkeze slm, bu gün iki arabayada aynı koşullarda Test ettim. Tabi bu test teknik bir test değil zaten arabaların donanım ve teknik verileri satan firmaların internet sayfalarında da mevcut, benim testim benim her iki araçtanda ne beklediğim ve altını çizerek söylüyorum benim araçları kullanırken hangi koşullarda kullanmaktan zevk aldığım yada ya bu konuda Ford iyi yada bu konuda Fiat'a bravo dediğim unsurlar olacak. Karşılaştırma Testimi şu an bir word dosyasına "Konu", "Fiat Bravo", "Ford Focus", "Oy Verdiğim Araba" kolonlarına yazmaya başladım ve 3 sayfayı buldum. Bu gün yarın burayadan Ford dostu ama yeni Fiat Bravocu olarak sizlerle paylaşırım.
    @TuzsuzDELiBEKiR arkadaşım "120 lik otomatik eger italyadan gelmesi gerek denmez" sözünü anlayamadım ama yardımcı olacaksa Ford güzel araba ama Bravo'yu da çok beğendim ve satın aldım bu günde satın aldığıma deydini gördüm kesinlikle tavsiye ederim hatta Ankara Birmot dan aldım aracımı, gösterilen ilgi alaka Süper ötesi idi.


    bildigim kadari ile 120 Hp dizel dualogic her yerde stokta bulunmuyor, almak isterseniz istediginiz donanima gore italyadan siparis edilmesi gerekebiliyor ... bu sekilde olursa 2 ayi bulan bekleme suresi oluyor imis ... beklemek istemedigimi belirten bir cumle idi, italyadan gelmesi gerek demezler ve mevcut stok var derler ise almayi dusunuyorum ...

    benim merak ettigim dualogic in 120 HP dizel motorla uyumu ... dualogic icin G.Punto kullanicilarinin filan yorumlari mevcut ama henuz 120 HP bravo icin dualogic deneyimlerini paylasan pek goremedim net uzerinde ...

    sonucta bu sanziman aslen manuel ama otomatiklestirilmis bir sanziman ... ki bu sistemle calisan sanzimanlarda vites gecislerinin uzunlugu, vites gecislerinin cok hissedildigi ve vites gecislerinde aracin yigilma-sarsilmasi vs gibi sorunlar oluyor bildigim kadari ile ... 120 lik bravo icin bunlar ne kadar etkin, bunlari benim gibi merak eden baskalarininda oldugunu dusunuyorum ...




  • http://haber.mynet.com/sayfali/yasam/170-kilometre-hizla-gelen-olum/02Kasim2008/A02110A0/0



    Arkadaşlar canınızı sıkmak gibi olmasın ama yeni Bravo lar ortalamanın üzerinde sürüş zevkiyle sürate teşvik eden araçlar.

    Her zaman dikkatli olalım,hız yapacaksakta mutlaka çok tedbirli ve ciddi olalım.


    Hayırlı yolculuklar..
  • İşte her iki aracıda aynı şartlarda ettiğim Testin sonuçları, Bir kez daha hatırlatmak istiyorum benim araclardan beklediğim sizlerden farklı olabilir, her iki araçda kendine göre iyi, iki araçada sahip olduğumdan tarafsız bir gözle yazdım çünkü iki aracımıda seviyorum Ford’un gönlümdeki yeri ayrı, Bravoda yeni yer buldu diyebilirim, herkezinde sevdiği aracı almasını ve kazasız belasız kullanmasını Allahtan diliyorum. Saygılarımla,


    Fiat Bravo : 2009 model DYNAMIC – EMOTION 1.6 16V 120 HP MULTIJET DİZEL (Otomatik)
    Ford Focus : 2006 model Ford Focus HB 1.6L Duratorq TDCi 109HP Ghia (manuel)

    Konu : Sürüş Keyfi Sırasında Motordan alınan haz.
    Fiat Bravo : Güçlü motor ama mağrur, hızlanmayı sumut olarak gerçekleşiyor. Otomatik vites geçişleri hissedilsede bir performans düşüklüğü yok, tam orta yaş işi. Bas gitsin...
    Ford Focus : Güçlü ve Atak, gazı köklediğini ani hızlanma ile kullanıcısına hissettirir. Genç olduğunun farkına varırsın.
    Oy Verdiğim Araba : Fiat otomatik vites olduğundan çok atak hızlanamıyor, manuel olarak bu testı bir daha yapıcam ama şimdilik test’ı FORD alır.

    Konu : Süratlı vıraj alımı ve savrulma. ( Her iki arabayla da aynı yolda ve aynı sürat ile test yaptım.) (Test sahası-1: konya yolu Gülhaneye dönüş alt geçiti aşağı eğimli ve 90 derecelik dönüş yolu, Test sahası-2 Otoban Aşti ayrımı S şeklindeki sağ ve sol virajları.)
    Fiat Bravo : İlk iki denemede 60 derecelik kıç attım. Lassik havalarını ölçtüm hemen ve tüm lastikler 37-38 olduğunu gördüm, Teslim sırasında demek kontrol edilmeden bana verilmiş, tüm lastikler 32 yaptım ve virajlarda sorun çıkmadı.
    Ford Focus : Ford’la bir sorun olmadan testı tamamladım. Onunda lastiklerinin basınç değeri ön32 arka 31 dir.
    Oy Verdiğim Araba : Berabere çok bi fark yok.

    Konu : Fren mesafesi ve ABS ve diğer donanımların devreye girmesi. (aynı yolda ve aynı sürat ile test ettim)
    Fiat Bravo : Fren mesafesi daha uzun oldu yanlız abs daha kibar devreye giriyor ve uygulanıyor.
    Ford Focus : Ford en az bir veya iki metre daha kısa duruyor gibi ama ABS ciddi hissediliyor sanki arnavut kaldırıma çıkmışsın gibi.
    Oy Verdiğim Araba : Test’ı Ford’a vermek gerekir ama Lastiklerinde önemli olduğunu düşünüyorum Ford’un lastikleri daha iyi yüksek performans marka lastik var fark bundanda olabilir.

    Konu : Yol bilgisayarı
    Fiat Bravo : Geniş kapsamlı, bilgiler menuye dahil edilebilir ayrıca okunaklı ve anlaşılır, hatta komutlarını Türkçe yazması ve bilgi vermesi süper.
    Ford Focus : Tek satırdan ne görürsen o, anlık tüketim de yok.
    Oy Verdiğim Araba : Açık ara Bravo bu test’ı alır.

    Konu : Yakıt Tüketimi
    Tam depo ile 100Km deki yakışı hesaplarım ben, daha bu hesapı yapamadım ama değerleri sıfırladım ve testler sırasında ortalama şehir içi yakış değerleri
    Fiat Bravo : 6.8
    Ford Focus : 6.3
    Oy Verdiğim Araba : Berabere (Ford’a göre Bravo yüksek ama otomatik olduğunu unutmayalım)

    Konu : Sürüşdeki direksiyon zevki
    Fiat Bravo : 2 modu var
    City modunda çok rahat sanki tuy
    Diğer moda da surat için ideal.
    Ford Focus : 3 Modu var
    Normal: kendi sürate göre ayarlar. Defaul değeridir.
    Kullanım sırasında speed veya konfor modu ile değişebilir.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo-City modu ve Ford-Konfor modunu karşılaştırırsak kullanım rahatlığı acısından BRAVO bu test’ı alır. Bana daha yumuşak ve manevrası daha iyi geldi.

    Konu : İçeriye ses alımı
    Fiat Bravo : Arka kapımda bişi tıkırdıyor beni deli etti.Ayrıca gaza yüklendiğimde kaputan bir soluma sesi geliyor. (Sanki dark vader nefes alıyor) Servise sorucam.
    Ford Focus : -
    Oy Verdiğim Araba : Bu test yeniden yapacağımdan sonuçu yazmıyorum.

    Konu : İç dizayn daki göz kullanımı
    Fiat Bravo : Kapı gözler küçük ve yetersiz.
    Orta konsol soğutmalı ama 1litrelik pet şişe haçminde
    Ford Focus : Kapı gözler küçük ve yetersiz. Bravo ile aynı, Torpitdo gözü soğutmalı Bravoya göre daha geniş bir alan.
    Oy Verdiğim Araba : Berabere.

    Konu : Radyo. (aynı radyo kanallarında ve aynı eko ayarlarını yaparak test ettim, ayrıca aynı ses seviyesinde ve aynı mp3lerle de test yaptım.)
    Fiat Bravo : Güzel ama Sony kadar iyi değil. Birde kapalı iken saat göstermiyor bu özellik Ford da var ve çok kullanışlı oluyor.
    Ford Focus : Sony bir başka. (Bilmeyenler için Sony Fordun Ghia modelinde var sadece, diğer model radyoları ile Bravo eş olabilir.)
    Oy Verdiğim Araba : Tabi ki Sony yani FORD bu test’ı açık ara alır.

    Konu : İç aydınlarma
    Fiat Bravo : Artı aydınlatmalar var kapı kolları vites kutusu gibi ve tonlar daha uyumlu
    Ford Focus : -
    Oy Verdiğim Araba : Bravo açık ara bu testı alır.

    Konu : Dış aydınlatma
    Her iki aractada da 4300 kalvinlik aynı marka ampul taktım.
    Fiat Bravo : Mercek bir farklı oluyor birde ampul değiştirmek çok kolay farın arkasındaki koruyucu kapak sökülmesi ile hemen oluyor. Uzun ve kısalar H1
    Ford Focus : Ford’da alyan anahtarı olmadan ve Farı komple sökmeden ampule ulaşmak imkansız,
    Kısalar H7, Uzunlar H1
    Oy Verdiğim Araba : Kesinlikle Bravo hele hele dönüşlerde sislerin yanmasi artı bir puan ve Bu testı açık ara Bravo alır. Üstüne bir puanda ben koyarım ampul değiştirmek Ford’da ölüm.

    Konu : Camların silimesi
    Her iki aractada otomatik silme falan var tek fark ön ve arka çama suyun püskürtülme şekli
    Fiat Bravo : Bravonun on kaputta su püskütme aparatı çok şık ve geniş bir alana su atımı yapıyor ziya arka çam içinde aynı.
    Ford Focus : Ford ön kaputta daha çıkıntılıdır ve su atım yerleri her yıkamada bozulur. Ayrıca zamanla su atma aparatlarının kaput üzerindeki birlesim yerlerininde zamanla aralandığı görülür.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo bu test alır.

    Konu : Klima
    Hemen hemen aynı özelliklerinde tek fark görsellik
    Fiat Bravo : Bravonun görseliği daha iyi birde fan ayarı 12 birim Birde orta konsoldan arkaya bir havalandırma modulu var.
    Ford Focus : Ford da 6 birimlik fan var ve daha sesli çalışıyor ama arkaya sadece koltuk altından havalandırma var ki bu Bravoda da mevcut.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo bu testi alır. Görsellik ve arkadakileri daha çok düşünmesinden dolayı

    Konu : Görüş Alanları
    Fiat Bravo : Ön cam görüşü bana daha geniş geldi ama dikiz aynasının ışığa duyarlı olmaması can sıkıcı, birde arka camdan arkası daha güç görülüyor. Ama yan aynaların görüş acısı daha iyi ve otomatik katlanıyor.
    Ford Focus : Ön Bravo’ya göre kötü ama arka cam görüşü daha iyi, dikiz aynası daha güzel ve kaliteli
    Oy Verdiğim Araba : Birinin ön camı, diğerinin arka camı iyi, birinin dikiz aynası diğerinin yan aynaları iyi sanırım berabere diye biliriz.

    Konu : İç döşeme ve malzeme kalitesi
    (ön konsol ve diğer içeri bölmelerde kullanılan malzemeler.)
    Fiat Bravo : Ön konsol yumuşak ve ses yapmayan güzel görünümlü malzeme ama arka bagaji kapatan malzeme çok zayıf, ayrıca istepneyin konduğu yerde ses yalıtımı yok.
    Ford Focus : Ford’da malzeme kalıtesi her yerde aynı ve kalitedir, işcilik kendini hissettirir. Bravoda ön iyi ama arkaya doğru biraz bozuluyor. Ford da İstepne ve avadanlıklar ses yapmasın diye özel bir malzeme ile kaplı (alt tarafı)
    Oy Verdiğim Araba : Ford Testı alır. Ayrıca Not Fordun koltuklarının ayarlarından bazıları elektroniktir. Ford bagaj alanıda daha büyük ve bagajda eşyaları sabitleyebilmek için lastikten kemerler var çok kullanışlı.

    Konu : Antenin değiştirilmesi
    Fiat Bravo : Çok kolay piyasada bulunan krom antenden al, mevcutu sök ve aldığın antenden çıkan erkek vida ile yenisin tak.
    Ford Focus : Ford’da durum vahimdir, erkek vida sabit olduğundan onun kalınlığına göre anten bulucan tabi bunu bulmak zor o zaman krom antenin içini tornacida açtıracan.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo aldı bu testi.

    03.11.2008 BTOKMAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi btokman -- 3 Kasım 2008; 17:27:09 >




  • btokman teşekkürler. çok iyi oldu bu inceleme...

    genel olarak sanırım ford focus önde sence?
  • teşekkürler yorumlar için.
    bende yarın 120 lik mj teslim alıyorum kısmetse ,daha önce 07 model civic hb vardı bende ikisinin karşılaştırmasını yazarım sizlere........
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronin67777

    teşekkürler yorumlar için.
    bende yarın 120 lik mj teslim alıyorum kısmetse ,daha önce 07 model civic hb vardı bende ikisinin karşılaştırmasını yazarım sizlere........


    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bay KospiR

    btokman teşekkürler. çok iyi oldu bu inceleme...

    genel olarak sanırım ford focus önde sence?


    2 yıldır kullanıyorum ondanmıdır nedir ama Ford birazcık önde bana görede, en azından arabanın içinde oturuyoruz işçilik önemli, radyo dinliyoruz ses sistemi önemli, diğer özelikler ayrıntı.
  • @ ronin67777 iyi günlerde kullan, kazasız belasız, Cümleten......
  • btokman yaptığın bravo&focus karşılaştırması için teşekkürler çok güzel olmuş.ronin67777 nin de arabası hayırlı uğurlu olsun güle güle kullansın..
  • Btokman bu güzel yorumlarının üzerinden müsadenle bende kendi mukayesemi yapıyorum;



    Fiat Bravo : 2009 model Dynamic + spor paket 1.6 16V 105 HP Multijet (manuel)
    Ford Focus : 2009 model HB Duratorq TDCi 109HP Titanium (manuel)


    Konu : Motor

    Fiat Bravo : Güçlü motor Focus kadar ani ivmelenme hissettirmesede yüksek devirlere daha kolay ulaşıyor gibiydi.
    Ford Focus : Güçlü ve atak,gücünü daha ani hızlanması ile hissettiriyor..
    Oy Verdiğim Araba : Focus.

    Konu : Konfor/Viraj alımı ve savrulma

    Bravo yu farklı güzergahlarda 3-4 kere kullandım.
    Fiat Bravo : Aracın sessiz ve konforlu yürüyenine rağmen izine sadık olması oldukca keyif vericiydi.
    Ford Focus : Focus unda alt takımı sessiz ancak hissedilir şekilde daha sert,sıkıcı değil ancak Bravo dan sonra konforsuz,buna rağmen virajlarda hata dahi yapılsa etkileyici limitlere sahip.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo 17" jantlarıyla en az 16" jantlı Focus kadar iyi ama 17" jantlarla bile daha konforlu,bu takdire değer bir yetenek.

    Konu : Fren mesafesi ve ABS
    Fiat Bravo : Focus a göre daha sinirli tepkiler veriyor ama bana göre bu daha iyi bir özellik.
    Ford Focus : Ford un pedalı daha yumuşak ve pedala uyguladığınız kuvvete daha homojen bir yanıt veriyor.
    Oy Verdiğim Araba : Bence eşitler.

    Konu : Yol bilgisayarı
    Fiat Bravo : Geniş kapsamlı, bilgiler menuye dahil edilebilir ayrıca okunaklı ve anlaşılır,Türkçe yazması ve bilgi vermesi süper.
    Ford Focus : Son makyajdan sonra Focus ta daha detaylı ve şık bir bilgisayar ekranı sunuluyor..
    Oy Verdiğim Araba : Benzer özellikteler..

    Konu : Yakıt Tüketimi
    Fiat Bravo : -
    Ford Focus : 4.1/6.5 arası
    Oy Verdiğim Araba : 105 hp lik Bravo nun Focus tan biraz daha iyi olacağını düşünüyorum.

    Konu : Direksiyon
    Fiat Bravo : 2 modu var; City modunda çok rahat.
    Ford Focus : 3 Modu var; normal: kendi sürate göre ayarlar. Default değeridir.
    Kullanım sırasında speed veya konfor modu ile değişebilir.
    Oy Verdiğim Araba : Focus bu konuda gerçekten çok iyi,aracın sizi asfaltla bütünleştirmesi,keskinliği ve yüksek hızlardaki güven hissi rakipsiz..

    Konu : İçeriye ses alımı
    Fiat Bravo : Şapkalık tıkırtı yapıyordu ama eminim 1 dk da kesilebilecek bir problemdir.Bunun dışında en bozuk satıhlarda bile ses yoktu,yol sesi yalıtımı daha iyi.
    Ford Focus : Sert amortisörler ve bozuk satıha rağmen ufak bir tıkırtı yok,ancak yol sesi Bravo dan fazla.
    Oy Verdiğim Araba : Bravo alır.

    Konu : İç dizayn
    Fiat Bravo : Kapı gözler küçük ve yetersiz,orta konsoldaki tuşlardan sağ taraftakiler biraz kötü olmuş.
    Ford Focus : Kapı gözler küçük ve yetersiz,arka kapılarda hiç göz yok ancak koltuk yanları bu işi görebiliyor. Torpido gözü soğutmalı Bravoya göre daha geniş bir alan.
    Oy Verdiğim Araba : Berabere.

    Konu : Ses sistemi
    Fiat Bravo : Oldukca tatmin edici ve naturel ses veten sistemin aynı zamanda akustik kaliteside etkileyici.
    Ford Focus : Sony nin geliştirdiği cihaz limitlerde kullanımda bass ve tiz seslerin berraklığıla öne geçiyor ancak ekranı ilk günden itibaren çiziklerle doluyor.
    Oy Verdiğim Araba : Focus un ses sitemi biraz daha tatmin edici.

    Konu : İç aydınlatma
    Fiat Bravo : Gösterge tablosu yeterince homojen aydınlamnmıyor gibi görünsede genel ambiyans hoş.
    Ford Focus : Dikiz aynasından orta konsolu kızıla boyayan "submarine light" özelliği gece çok kullanışlı ve göze hitap ediyor,tüm şalterler çok homojen yanıyor,özellikle yeni tasarlanan gösterge tablosu sıkıcı yeşilden kurtularak araca karizma katmış,motor çalıştırılırken ki ışık şovu etkileyici..
    Oy Verdiğim Araba : Focus daha iyi..

    Konu : Dış aydınlatma&aynalar
    Fiat Bravo : -
    Ford Focus : Ford’da far ebadlarına nazaran homojen dağılım ve ışıktaki kırlmaların azlığı çok iyi,ancak kenarlarda ölü noktalar oluşuyor,yan aynalarda çok sıkıntı yaşıyorum,bana göre kesinlikle daha çok alanı göstermeliydi.
    Oy Verdiğim Araba : Bu kriterlerde yeni nesil Fiat ları beğeniyorum.

    Konu : Camların silinmesi
    Fiat Bravo : -
    Ford Focus : Çok detaylı yıkama ayarlarına alışmak zaman alsada temizleme yeteneği iyi sayılır.
    Oy Verdiğim Araba : Yeni nesil Fiat araçlarımızın en sevdiğim yanlarından biri;silecekleri neredeyse kuru haliyle bile çok iyi.

    Konu : Klima
    Fiat Bravo : Klima ekranı biraz daha şık,sistem daha sessiz.
    Ford Focus : Sistem motoru biraz daha az etkiliyor ve soğutma kapasitesi biraz daha iyi.
    Oy Verdiğim Araba : Focus ateşli sürcülere,Bravo konforlu yolculuk isteyen srücülere daha uygun.

    Konu : Görüş Alanları
    Fiat Bravo : Yeterince iyi,geri görüş alışkanlık gerektiriyor.
    Ford Focus : Yüksekte oturuyormuş gibi daha ferah bir pozisyona sahip.
    Oy Verdiğim Araba : Benzer özelliklere sahipler.

    Konu : İç döşeme ve malzeme kalitesi
    (ön konsol ve diğer içeri bölmelerde kullanılan malzemeler.)
    Fiat Bravo : Ön konsolda yumuşak ve dekoratif görünmlü,uzun süre esnekliğini kaybetmeyeceğini tahmin ettiğim bir malzeme var,ön cama doğru biraz daha sert bir malzemeye geçiş var.Kapı içleri yeterince iyi,kapı açma kolları görsel manada biraz zayıf,kapı açılırkende kolun verdiği duygu basit. İşçilik birleşim aralıkları olarak olmasada montaj sağlamlığı açısından gayet iyi.
    Ford Focus : Ön konsol biraz daha yumuşak malzemeye sahip,ön cama doğru çok sert ama çok sağlam monte edilmiş malzemeye geçiş var,malzeme geçişleri arası ses engelleyici dolguların görünmesi hoş değil,aracın kaba ancak çok sağlam bir işçiliği var,genel toplamda Bravo dan pek farklı olmasada bir nebze daha iyi hissettiriyor,en zayıf yönü arka kapı içlerindeki mazlemeler ve cam açma butonlarının basitliği. Bunun dışında detaylarda kalitesini gösteriyor.
    Oy Verdiğim Araba : Focus Bravo ya oranla daha farklı seviyelerde malzemeleri barındırıyor ama şalterler,montaj sağlamlığı ve kapı-bağaj kolları/kaplamalar vs gibi detaylar göz önüne alındığında biraz daha iyi.

    Konu : Tasarım
    Fiat Bravo : Çok özel bir tasarımı var ve göründüğü gibi hissettiriyor,Punto dışında başkasıyla kolayca karıştırılamayacak kadar da farklı.
    Ford Focus : Son makyajdan sonra gözüm başkasını görmüyor ancak bu kişisel bir durum.
    Oy Verdiğim Araba : Bana göre Focus olsada Bravo dizaynırlarının daha iyi bir eser oluşturduğu ortada.

    04.11.2008 BTOKMAN & ESMERCE




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 4 Kasım 2008; 0:39:28 >




  • @esmerce hocam seninde eline sağlık birtek Bravoda da "submarine light" var sanki yokmuş gibi anladımyazından, bunun dışında fikirlerine katılıyorum, tekrar eline sağlık testte katkın süper olmuş
  • her iki arkadaşa da teşekkürler

    ikiside objektif değerlendirmişler.

    her şeyi aynı olsada sportiflik bakımından bravo 1 adım önde diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.