Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
562.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bravo ve Focus daki aydınlatma detaylarına fazla giremedim yorgundum yanlış anlaşılmasın lütfen..

    İki aracın sportifliği bana göre benzer seviyede ama araçlardan biri İtalyan sa tasarım ve sportif ruh olarak baştan avantajlıdır zaten.
  • ilk değerlendirmeye bakılırsa bravo bana göre daha önde gibi geliyor. veya benim önemsediğim kriterlerde bravo daha iyi diyelim.. mesela yolu aydınlatma, viraj aydınlatması, görüş mesafesi.. ses izolasyonu, klima sesinin az olması., direksiyon konforu.. yani genel olarak performanslı değil de konforlu sürüş için fiat bravo önde sanırım.
  • Performans olarak ta 120 hp lik bravo nun focus tan önde olduğunu düşünüyorum.Ve süspansiyondaki yoltutuş konfor dengesi çok daha iyi.
  • esmerce eline sağlık, sizler gibi objektif değerlendirme yapılınca forum kalitesi çok çok iyi oluyor, ve daha iyi fikir edinmiş oluyoruz
  • Kıyaslama yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Aydınlatıcı bilgiler verdiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Performans olarak ta 120 hp lik bravo nun focus tan önde olduğunu düşünüyorum.Ve süspansiyondaki yoltutuş konfor dengesi çok daha iyi.


    120 hp lik manuel modelin dizel Focus tan iyi olacağına şüphem yok.

    Konfor-yol tutuş dengeside bence Bravo nun en kuvvetli silahı,limitlerde kullanıldığında Focus daha iyi ama kaç kişi bu derece sınırları zorlayabilir buda düşünülmeli..


    Benim Bravo yu almama nedenlerim;

    1- Önden Punto muza biraz fazla benzemesi
    2- Ticarileride saymazsak şimdiye kadar 7 Fiat almış olmamız
    3- Bayinin 120hp lik model hakkında yeterli teminat verememesi,takasta çok zarar ettirmesi ve laubali tutumu
    4- Eşimin iç mekanı karanlık bulduğunu tekrarlaması
    5- Diğer aracım olan 156 ya benzer sürüş karakteri
    6- Algılanan kalite konusunda azda olsa hayal kırıklığı yaşamam
    7- Tabi ki Focus u daha çok beğenmem!

    Ama "Focus tan sonra Bravo alır mısın?" derseniz tabi ki alırım; Bravo bana göre üstün tasarımlı,performanslı,vites değişimleri ve yol tutuş-konfor dengesi haz veren tanıdık bir markanın eseridir.




  • bence bravonun tek ayıbı tofaş

    tofaş arabaya yeteri kadar sahip çıkmadı .stilo çıktığındaki reklamın yarısını yapsa idi eminim şu an satışları daha iyi olurdu .

    yine de yine de bu kadar eksiye rağmen eylüle kadar 800 adete yakın satış gerçekleştirmiş.
  • OBJEKTİF yotumları nedeniyle esmerce ve btokman arkadaşları TEBRİK EDİYORUM ve ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.....
    yorum işte böyle yapılır herkese örnek olsun...

    esmerce arkadaşın objektifliğini her zaman takdir etmişimdir zaten....eşyanın kulu olmadığının açık ve net bir örneğidir.
  • Çok teşekkür ederim TheGate, mahçup oldum inan,söz çok güzelmiş "eşya kulu"


    Bu arada öğleyin bankaya giderken bir Bravo yu yakaladım,beyaz Bravo yola gerçekten yakışıyor.
  • @TheGate'e yazısı için teşekkür ederim.

    Bravo ailesine yeni katıldığım için bir soru sormak istiyorum. Hillholder'ı denedim eğimde ancak 2sn kadar arabayı tutabiliyor, araçan kitapında da 2.sn kadar gaza basınız uyarısı bulunuyor ama anlamadığım, 2sn kadar tutan bir Hillholder ha olmuş ha olmamış çok da önemli değil. Hillholder denince benim aklıma ilk eğimde ayağımı frenden kaldırıp gaza basıncaya kadar arabanın pozisyonunu korumasıdır. Bu konuyu açıklayacak bir arkadaş varmı yoksa benim Hillholder mi bozuk
  • hiç olmazsa bi 5sn falan tutsa bari
  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman

    @TheGate'e yazısı için teşekkür ederim.

    Bravo ailesine yeni katıldığım için bir soru sormak istiyorum. Hillholder'ı denedim eğimde ancak 2sn kadar arabayı tutabiliyor, araçan kitapında da 2.sn kadar gaza basınız uyarısı bulunuyor ama anlamadığım, 2sn kadar tutan bir Hillholder ha olmuş ha olmamış çok da önemli değil. Hillholder denince benim aklıma ilk eğimde ayağımı frenden kaldırıp gaza basıncaya kadar arabanın pozisyonunu korumasıdır. Bu konuyu açıklayacak bir arkadaş varmı yoksa benim Hillholder mi bozuk

    ben sadece kısıtlı bir test sürüşü yapmıştım dualogic ile....biliyorsunuz fiat bayilerinde dualogic test arabası yok...tanıdık vasıtası ile azıcık kullandım sadece
    yokuş olan yerlerde özellikle geriye kaydırma olayını denedim...vites otomatikteyken yani tam ortada dimdik :) iken gaz ve frenden ayağınızı çektiğinizde bir süre araba geriye kaymıyor...o işte 2 sn midir nedir, saat tutmadım...ama ayağı frenden çekip gaza basana kadar olan süre için fazlası ile yeterli oluyor....tabiiki çok fazla oyalanmamanız gerekiyor :)

    fiat bravo 120hp dizel ve dualogic için daha detaylı deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim...bende alma arifesindeyim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Çok teşekkür ederim TheGate, mahçup oldum inan,söz çok güzelmiş "eşya kulu"


    Bu arada öğleyin bankaya giderken bir Bravo yu yakaladım,beyaz Bravo yola gerçekten yakışıyor.


    tasarımda italyanların eline su döken zaten az....bunu bilmeyen yoktur herhalde
    tasarım anlamında bravo cidden çok hoş bir araba....sportif ruhu ve compact tasarımı çok iyi harmanlamışlar

    "eşyanın kulları" ve "baba arabası fanatikleri" çok olduğu için onlardan farklı olarak işte senin gibi bir kaç tanesi mumla arayınca çıkıveriyor ortalıklara
    beğenimizi belli edelimki başkalarına örnek olsun dedim sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 6 Kasım 2008; 17:45:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman

    @TheGate'e yazısı için teşekkür ederim.

    Bravo ailesine yeni katıldığım için bir soru sormak istiyorum. Hillholder'ı denedim eğimde ancak 2sn kadar arabayı tutabiliyor, araçan kitapında da 2.sn kadar gaza basınız uyarısı bulunuyor ama anlamadığım, 2sn kadar tutan bir Hillholder ha olmuş ha olmamış çok da önemli değil. Hillholder denince benim aklıma ilk eğimde ayağımı frenden kaldırıp gaza basıncaya kadar arabanın pozisyonunu korumasıdır. Bu konuyu açıklayacak bir arkadaş varmı yoksa benim Hillholder mi bozuk


    2 saniyede ayağını frenden çekip gaza basmak pek zor olmasa gerek :D

    Hillholder normal, hepsinde öyle. Bir süre sonra bırakıyor.




  • frenden ayagını cekıp gaza basmak ıcın 2 sanıye yeterlı bı sure bence de
  • quote:

    Orjinalden alıntı: btokman

    @TheGate'e yazısı için teşekkür ederim.

    Bravo ailesine yeni katıldığım için bir soru sormak istiyorum. Hillholder'ı denedim eğimde ancak 2sn kadar arabayı tutabiliyor, araçan kitapında da 2.sn kadar gaza basınız uyarısı bulunuyor ama anlamadığım, 2sn kadar tutan bir Hillholder ha olmuş ha olmamış çok da önemli değil. Hillholder denince benim aklıma ilk eğimde ayağımı frenden kaldırıp gaza basıncaya kadar arabanın pozisyonunu korumasıdır. Bu konuyu açıklayacak bir arkadaş varmı yoksa benim Hillholder mi bozuk

    şimdi aklıma geldi

    acaba sizin dediğiniz belli bir eğimden sonrası için geçerli olabilirmi?

    mesela %15 eğime kadar hillholder tutuyorda, %15 eğimden daha fazla olan dik yokuşlarda hillholder'a destek olmak için gaza veya frene basmakmı gerekiyor?

    kitapçığında bu tarz bir bilgi varmı?




  • Geçtiğimiz pazar günü hem yeni focusu hemde yeni bravoyu yakından inceledim. Her ikiside en full modeliydi. Kesinlikle bravo focustan hem dış görünüm hemde iç tasarım bakımından çok daha iyi duruyodu. Özellikle malzeme kalitesi daha iyi gibime geldi. 1,6 120 hp lik dizel motoruda cabası
  • Emotion ve Sport larda bulunan özel iç aydınlatmaların resmini ekleyebilecek olan var mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Emotion ve Sport larda bulunan özel iç aydınlatmaların resmini ekleyebilecek olan var mı?


    submarine light, sanırım bende çok merak ediyorum doğrusu, resim ekleye bilirseniz çok iyi arkadaşlar
  • Hafta sonu kapıları ayarlatmak için servise gittiğimde hillholder olayın sordum, 2sn bilemedin 3sn kadar arabayı tutabiliyormuş, aslında yeterli bir sürede insan hillholder kelimesini duyunca sanki gaza basıncaya kadar araba geriye kaçmadan asvalta yapışıp kalacak şeklinde hissediyor.
    Bu arada radyoda menu tusuna uzun basılırsa "Saat _:_" ibaresi çıkıyor sanki saat ayarı ister gibi el kitapından baktım saat ile ilgili herhangi bir bilgi yok, Aklıma gelen ilk şey radyo kapalı iken ekranda saatı yazması (Ford focus II Sony radyosu gibi), içinizde bu konu hakkında bilgisi olan varmı? radyo kapalı iken radyonun ekranında da saatı yazdırabiliyormuyuz yoksa sadece saat yol bilgisayarında mi yazıyor.
    Aklımda iken en kısa zamanda ön konsolun ışıklandırmasını submarine light'lar dahil resimlerini eklicem.




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.