Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.650
Cevap
180
Favori
922.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YSF_023 kullanıcısına yanıt
    HAyır Astra için dediler. Agea için lpg hiç görüşmedim.. görüşmek gerekir aslında.
  • Birde vergi levhası varsa extra 1.500 indirim varmış. neredeyse fiyatı 500 tl civarı ageadan uyguna gelecek. galiba şu an için en mantıklı seçenek astra.

    vergi levhası indirimi opele özgümü yoksa başka firmalarda yapıyormu acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: amoore

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Urbanda Digital klima var

    Aegea Blue Era
    95 hp 100 hp
    127 tork 133 tork

    Aege Artıları - park sensörü, yokuş kalkış desteği, far sensörü, digital klima, deri direksiyon
    Blue Era Artıları - navigasyon


    Aradaki artı ve eksiler için 4.000 - 5.000-TL fazla para vermeye değermi sizce.

    Egeayı kullanmadım daha direk değer veya değmez diyemem ama aradaki fark o kadar değil.
    Malzeme kalitesi olarak Accentte yumuşak malzeme yok.Donanım olarak Hız sabitleyici hiç bir pakette yok.
    Accentte artı olarak mercekli far ve led gündüz farları var.

    Gündüz sürüş farları Egea'da da var.

    Evet var ama led değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 70 bin e başka araçlar alınır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: amoore

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Urbanda Digital klima var

    Aegea Blue Era
    95 hp 100 hp
    127 tork 133 tork

    Aege Artıları - park sensörü, yokuş kalkış desteği, far sensörü, digital klima, deri direksiyon
    Blue Era Artıları - navigasyon


    Aradaki artı ve eksiler için 4.000 - 5.000-TL fazla para vermeye değermi sizce.

    Egeayı kullanmadım daha direk değer veya değmez diyemem ama aradaki fark o kadar değil.
    Malzeme kalitesi olarak Accentte yumuşak malzeme yok.Donanım olarak Hız sabitleyici hiç bir pakette yok.
    Accentte artı olarak mercekli far ve led gündüz farları var.

    Gündüz sürüş farları Egea'da da var.

    Evet var ama led değil.

    LED farlar yoksa büyük eksiklik...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amoore

    HAyır Astra için dediler. Agea için lpg hiç görüşmedim.. görüşmek gerekir aslında.

    52 ye astra Sedan varken, insan neden 1.4 Egea alır ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen gün Kartal Kırmak bayisine gidip aracı inceledim. 1.6 Multijet Lounge donanım bordo renk araç.

    Satıcı kadınlardan biri C sınıfı, diğeri de ısrarla B sınıfı olduğunu söyledi. "Eğitimlerde bize B sınıfı olarak anlatmamızı istediler tarzında konuştu." Ben de dayanamayıp "Bu fiyatlarla mı?" diye yapıştırdım tabi. Ama araç C sınıfı özelliklerinde neredeyse.

    Donanım olarak fena değil, navigasyon, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası, yokuş kalkış vs... Ama yıl olmuş 2015, hâlâ ful donanımda mercekli far yok, ayıptır.

    Malzeme kalitesi fena durmasa da işçilik sorunları göze çarpıyor. Koltuklar çok itici, kalitesiz duruyor. Direksiyonu ve çn konsolu beğendim. Ama öyle ufak detaylar var ki kalitesizlik kokuyor. Merkezi kilit düğmesine basınca acayip acayip sesler çıkıyor, belki oradaki araca özeldir. Hele bir de içerden kapıyı açma kolunu çekince, kapı içinde fırtınalar kopuyor. Tüm kapı rahatsız edici bi "bom" sesiyle yankılanıyor. Kapının içi bomboş gibi bir yankı.

    Hele içerden bagaj açma tuşuna basınca kapağı fırlatıyor, havai fişek atsalar o kadar korkutucu olur.

    Test sürüşü yapamadık, o konuda bir şey diyemem. Ama Lounge donanım fiyatı abartı bence. 69.000 TL civarı, 2.000 TL lansman indirimi var bir tek. B sınıfı, özel bir yanı olmayan sıradan bir arabaya o para çok.

    Oradan çıkıp cam tavanlı, dolu, çift kavramalı otomatik bir dizel KIA Ceed'i test ettik bir arkadaş için. Fiyat olarak da buna yakın. Fiat avucunu yalar bu gidişle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thesnakesabo -- 24 Ekim 2015; 13:01:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thesnakesabo

    Geçen gün Kartal Kırmak bayisine gidip aracı inceledim. 1.6 Multijet Lounge donanım bordo renk araç.

    Satıcı kadınlardan biri C sınıfı, diğeri de ısrarla B sınıfı olduğunu söyledi. "Eğitimlerde bize B sınıfı olarak anlatmamızı istediler tarzında konuştu." Ben de dayanamayıp "Bu fiyatlarla mı?" diye yapıştırdım tabi. Ama araç C sınıfı özelliklerinde neredeyse.

    Donanım olarak fena değil, navigasyon, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası, yokuş kalkış vs... Ama yıl olmuş 2015, hâlâ ful donanımda mercekli far yok, ayıptır.

    Malzeme kalitesi fena durmasa da işçilik sorunları göze çarpıyor. Koltuklar çok itici, kalitesiz duruyor. Direksiyonu ve çn konsolu beğendim. Ama öyle ufak detaylar var ki kalitesizlik kokuyor. Merkezi kilit düğmesine basınca acayip acayip sesler çıkıyor, belki oradaki araca özeldir. Hele bir de içerden kapıyı açma kolunu çekince, kapı içinde fırtınalar kopuyor. Tüm kapı rahatsız edici bi "bom" sesiyle yankılanıyor. Kapının içi bomboş gibi bir yankı.

    Hele içerden bagaj açma tuşuna basınca kapağı fırlatıyor, havai fişek atsalar o kadar korkutucu olur.

    Test sürüşü yapamadık, o konuda bir şey diyemem. Ama Lounge donanım fiyatı abartı bence. 69.000 TL civarı, 2.000 TL lansman indirimi var bir tek. B sınıfı, özel bir yanı olmayan sıradan bir arabaya o para çok.

    Oradan çıkıp cam tavanlı, dolu, çift kavramalı otomatik bir dizel KIA Ceed'i test ettik bir arkadaş için. Fiyat olarak da buna yakın. Fiat avucunu yalar bu gidişle.

    Bu aracın en üst donanım 1.6 multijet lounge olanına şu şartlarda 60 tan fazla verilmez. Kaç tane satacak merak ediyorum? Baz model 1.3 dizel ve 1.4 benzinli modelini iyi indirimlerle filolara ve şirketlere satar.
    Halk aracı olamaz bu.. Kimse ilk alma riskine girmez. Satışlar ne alemde acaba? Filo ve şirketlerden başka imza atan normal binici var mı ki? Pardon birde Tofaş çalışanları alır %20 indirim ve uygun kredi ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • patent patent patent yapamaz koyamaz hani forumda yazılar okuyorsun önü aynı şu araba arkası aynı şu araba diye benzetiyorlar herşeyin patentini alıyorlar aynı şeyi yaptıkları an cezayı yerler az uz da değil vw ceo larından biri hyundai i30 elinde metreyle incelemişti en ufak birşey yakaladıklarında direk mahkemeye verirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    patent patent patent yapamaz koyamaz hani forumda yazılar okuyorsun önü aynı şu araba arkası aynı şu araba diye benzetiyorlar herşeyin patentini alıyorlar aynı şeyi yaptıkları an cezayı yerler az uz da değil vw ceo larından biri hyundai i30 elinde metreyle incelemişti en ufak birşey yakaladıklarında direk mahkemeye verirler

    Hocam o zaman şöyle diyeyim. O kalitede, sanki golf'ün içinde gibi hissetirecek ayarda, d segmenti kokpit. Ah be fiat yap şunu işte. Multijetin hakkını ver gari...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar


    quote:

    Orijinalden alıntı: thesnakesabo

    Geçen gün Kartal Kırmak bayisine gidip aracı inceledim. 1.6 Multijet Lounge donanım bordo renk araç.

    Satıcı kadınlardan biri C sınıfı, diğeri de ısrarla B sınıfı olduğunu söyledi. "Eğitimlerde bize B sınıfı olarak anlatmamızı istediler tarzında konuştu." Ben de dayanamayıp "Bu fiyatlarla mı?" diye yapıştırdım tabi. Ama araç C sınıfı özelliklerinde neredeyse.

    Donanım olarak fena değil, navigasyon, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası, yokuş kalkış vs... Ama yıl olmuş 2015, hâlâ ful donanımda mercekli far yok, ayıptır.

    Malzeme kalitesi fena durmasa da işçilik sorunları göze çarpıyor. Koltuklar çok itici, kalitesiz duruyor. Direksiyonu ve çn konsolu beğendim. Ama öyle ufak detaylar var ki kalitesizlik kokuyor. Merkezi kilit düğmesine basınca acayip acayip sesler çıkıyor, belki oradaki araca özeldir. Hele bir de içerden kapıyı açma kolunu çekince, kapı içinde fırtınalar kopuyor. Tüm kapı rahatsız edici bi "bom" sesiyle yankılanıyor. Kapının içi bomboş gibi bir yankı.

    Hele içerden bagaj açma tuşuna basınca kapağı fırlatıyor, havai fişek atsalar o kadar korkutucu olur.

    Test sürüşü yapamadık, o konuda bir şey diyemem. Ama Lounge donanım fiyatı abartı bence. 69.000 TL civarı, 2.000 TL lansman indirimi var bir tek. B sınıfı, özel bir yanı olmayan sıradan bir arabaya o para çok.

    Oradan çıkıp cam tavanlı, dolu, çift kavramalı otomatik bir dizel KIA Ceed'i test ettik bir arkadaş için. Fiyat olarak da buna yakın. Fiat avucunu yalar bu gidişle.

    Bu aracın en üst donanım 1.6 multijet lounge olanına şu şartlarda 60 tan fazla verilmez. Kaç tane satacak merak ediyorum? Baz model 1.3 dizel ve 1.4 benzinli modelini iyi indirimlerle filolara ve şirketlere satar.
    Halk aracı olamaz bu.. Kimse ilk alma riskine girmez. Satışlar ne alemde acaba? Filo ve şirketlerden başka imza atan normal binici var mı ki? Pardon birde Tofaş çalışanları alır %20 indirim ve uygun kredi ile.

    Nasıl ki Linea bireysel kullanıcılara hitap etmeyip filo kiralama şirketlerinin favorisi olduysa,aynı şekilde bu Ege de intercity ve Drd gibi araç parkı büyük olan firmalara hizmet eder...

    Sonra da çıkar derler ki ayda XXX adet Ege sattık,lider olduk diye....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Herşey direksiyondaki tırt F logosuna bakar. Taksidede görüyorsam aynısını bitmiştir benim için.

    İnternette 3.20d ticari taksi gördüm . O zaman 3.20d bitmiştir. Hangimiz 3.20d te biniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    Tutturmuşsunuz bir Filo aracı diye gidiyor.Citroen C5,Fluence,Jetta'yı filolar kiralamıyor mu,aynı zamanda bunu aileler de almıyor mu ? Linea çok ta güzel kullanıcıya hitap ediyor,dev gibi bagajı var,yakıtı uygun,parçası uygun,fiyatı uygun,bir yerden bir yere gitmenin en ekonomik yolu,baba parasıyla arabaya binenler tabi beğenmez Linea'yı,Fluence'i.Gören de der ki bu forumda herkes BMW M5-M3 kullanıyor.Ne kadar eleştirici bir toplum olduk,ne araba beğeniyoruz ne ev beğeniyoruz,ne telefon beğeniyoruz,ne iş beğeniyoruz...

    Filo aracı demekten kasıt fabrikanın tüketicilere uygun fiyata vermediği araçları filolara çok uygun fiyata vermesidir.

    Aegea 1,4 urban lansman indirimiyle bireysel kullanıcılara 51.400 den 1 kuruş aşağı vermiyor,
    bilinçli tüketicilerde o fiyata onu alacağıma daha iyi avrupa araba alabilirmiyim diye uğraş veriyor.

    Yıllardır kalitesini kanıtlamış opel astra şu an 53.000 (vergi levhası olanlar 51.500) e alınabilecekken bu fiyatlara istinaden aegea filo aracı olmaktan ileri gidemez bencede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amoore

    quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    Tutturmuşsunuz bir Filo aracı diye gidiyor.Citroen C5,Fluence,Jetta'yı filolar kiralamıyor mu,aynı zamanda bunu aileler de almıyor mu ? Linea çok ta güzel kullanıcıya hitap ediyor,dev gibi bagajı var,yakıtı uygun,parçası uygun,fiyatı uygun,bir yerden bir yere gitmenin en ekonomik yolu,baba parasıyla arabaya binenler tabi beğenmez Linea'yı,Fluence'i.Gören de der ki bu forumda herkes BMW M5-M3 kullanıyor.Ne kadar eleştirici bir toplum olduk,ne araba beğeniyoruz ne ev beğeniyoruz,ne telefon beğeniyoruz,ne iş beğeniyoruz...

    Filo aracı demekten kasıt fabrikanın tüketicilere uygun fiyata vermediği araçları filolara çok uygun fiyata vermesidir.

    Aegea 1,4 urban lansman indirimiyle bireysel kullanıcılara 51.400 den 1 kuruş aşağı vermiyor,
    bilinçli tüketicilerde o fiyata onu alacağıma daha iyi avrupa araba alabilirmiyim diye uğraş veriyor.

    Yıllardır kalitesini kanıtlamış opel astra şu an 53.000 (vergi levhası olanlar 51.500) e alınabilecekken bu fiyatlara istinaden aegea filo aracı olmaktan ileri gidemez bencede.

    Astra 1.6 edition sedanın 51500 TL olduğu yerde, B+ sınıf 1.4 orta donanım bir araca kimse o parayı vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün aracı bayilerine inceledim
    Arka koltuk cepleri, arka hava ızgarası, vs unutmuşlar
    Cam düğmeleri linea dan farklı olabilirdi

    Herşeye rağmen yukaridaki yazarların yerden yere vurduğu gibi bir araç değil sezarın hakkı sezara. ..
    Bazılarının dediği gibi kapıları dandik falan değil fiat bu sefer gayet yumuşak kapanan kapılar yapmış
    Hız sabitleme, viraj içi farlar, kendinden yukarı kalkan bagaj kapağı gibi standart olarak sunulan özellikler bence çok iyi
    Linea ya istinaden Aracın lastik izi genişliği artmış lastikler de genişlemiş böylelikle yol tutuşu gayet tatminkâr hemde içi genişlemiş daha konforlu olmuş

    Özetle Araç fiyatına göre iyi

    Fakat! Aklıma takılan 1.4 fire 16v benzinli motor yokuşta bayılır mı? ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44

    Dün aracı bayilerine inceledim
    Arka koltuk cepleri, arka hava ızgarası, vs unutmuşlar
    Cam düğmeleri linea dan farklı olabilirdi

    Herşeye rağmen yukaridaki yazarların yerden yere vurduğu gibi bir araç değil sezarın hakkı sezara. ..
    Bazılarının dediği gibi kapıları dandik falan değil fiat bu sefer gayet yumuşak kapanan kapılar yapmış
    Hız sabitleme, viraj içi farlar, kendinden yukarı kalkan bagaj kapağı gibi standart olarak sunulan özellikler bence çok iyi
    Linea ya istinaden Aracın lastik izi genişliği artmış lastikler de genişlemiş böylelikle yol tutuşu gayet tatminkâr hemde içi genişlemiş daha konforlu olmuş

    Özetle Araç fiyatına göre iyi

    Fakat! Aklıma takılan 1.4 fire 16v benzinli motor yokuşta bayılır mı? ?

    Gidin alın bayılmaz. Olmadı 1.6 benzinlisini alın. Alınca foto isteriz, bakalım gerçekten alabilecek misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @needacar

    Alacağım ama sizde saldırgan bir tavır sezdim
    Neden ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciko44 C kullanıcısına yanıt
    Subjektif..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutmaz. Neden mi? Adamlar yerli diye lanse edip 70 bine Fiat yapıyorsa o araç tutmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    Tutmaz. Neden mi? Adamlar yerli diye lanse edip 70 bine Fiat yapıyorsa o araç tutmaz.

    Gümrük Birliğinin olduğu bir ortamda, yerli bir aracın ne kadar ucuz olması gerekiyor? Yine aynı vergi yok mu ki aracın üstünde?

    Araç yerli olunca, maliyeti de yerli olacak tek kalem işçiliktir. Yoksa plastik hammaddenin de, çeliğin de, Dökme demirin de, camın da maliyeti tüm dünyada aynı. Ne Borçelik'in sacı İngiltere'deki ArcelorMittal ürününden daha ucuz, ne de Bayer Türkiye'de hammaddeyi platikçilere daha ucuza veriyor..

    Peki işçilik maliyeti araç maliyetinin ne kadarlık kısmını oluşturuyor? TOFAŞ'ın ya da OTOSAN'ın finansallarını açıp rakamlarla 3-5 oynayın, az çok kestirirsiniz. Ya da ben peşin söyleyim, aracın ancak %15'idir.. Türkiye'de işçilik yarı yarıya ucuz olsa araç maliyetine %7.5 etki eder..

    Bu otomobil evet bir Focus değil ama kabul edin eşdeğer fiyatlara sahip Rapid'den, Accent'den çok daha üstün. Farklı bir marka ithal olarak getirseydi bu aracı, üst versiyon 80e dayanırdı.

    Fiyatların deli gibi yükseldiği, üst versiyon dizel C Segment araçların 90'ı geçip 100'e yaklaştığı şu piyasada, Türk tüketicisi için nerdeyse dört dörtlük bir tercih var artık.

    Bu forumda "satılmaz, alan olmaz" diye peşin hükümlü arkadaşlar olsa bile şu 2 ay içerisinde göreceğiz aracın ne kadar satacağını. Muhtemelen aynı arkadaşlar gelip burda "bu milleti anlamıyorum" nutku çekecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.