Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (578. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.577
Cevap
179
Favori
917.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 575576577578579
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EneSerhat kullanıcısına yanıt

    Hiç gerek yok, kontağı çevirince dizel araçta kızdırma bujisi çalışır, ısıtma yapılınca zaten söner. Göstergede de zaten ışığı söner. O yüzden beklemenize gerek yok. Lamba sönünce marşa basmanız gerek.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Evet yarım kontak yapıp beklediğin zaman bir artısı yok kapat aç yapınca devreye giriyor sistem. Çünkü zaten 4-5 saniye civarı çalışıyor sonra soğumaya başlıyor. 5 saniye aç sonra kontağı kapat 5 saniye daha aç 10 saniye bekleyip marşını bas tamamsın.



    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)Bosch Mobilityyoutube
    See what role glow plugs play in a diesel engine. More information: https://www.bosch-mobility-solutions.com/en/solutions/glow/glow-systems/ This video in German: https://youtu.be/dhThhIV19fE
    https://www.youtube.com/watch?v=DdV3owbMRSw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Hiç gerek yok, kontağı çevirince dizel araçta kızdırma bujisi çalışır, ısıtma yapılınca zaten söner. Göstergede de zaten ışığı söner. O yüzden beklemenize gerek yok. Lamba sönünce marşa basmanız gerek.

    @hardcrss

    @FurkanEmir411


    Teşekkür ederim. Bilgi kirliliğinden kurtulmuş oldum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EneSerhat -- 28 Kasım 2024; 15:39:41 >
  • Arkadaşlar bu çelik jantlar bayi çıkışlı olarak dizel easy araçlarda hiç kullanıldı mı. Bazı makyajlı easy ilanlarında görüyorum ve bayi çıkışlı bu jantın alındığını söylüyorlar. Doğru mudur?
    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)
  • lemforder kullanıcısına yanıt

    Doğru

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Peki hala1.3 dizel almak mantıklı mı yoksa yağ yakışına gitmeyişine göz yumup 1.4 mü almalıyız bu saatten sonra sizce

  • lemforder kullanıcısına yanıt

    Yılda 10 bin km üstü yapıyorsanız dizel, altında benzinli. Basarsan gider basmazsan gitmez, sosyal medyada sabah akşam yağ yakıyor gitmiyor deniyor da bu hacim arabaların gideri bu zaten. Bir de ne hikmetse bu arabaların hepsi yağ yakıyor ama hiç biri motor yemiyor ne ilginçtir dimi   Yağ yakmayan ödüllü motor 1.2 puretechler 35-40 bin km de motor yiyor sabah akşam gömülen 1.4 fire'lar yağ yakıyor ama motor yemiyor bak sen şu işe.


    8 Speedyoutube
    Fiat Egea Tipo 1.3 MultiJet 95 Hp VS Fiat Tipo 1.4 95 Hp 0-100 Hız deneme test inceleme #fiategea #egea95hp #8speed -
    https://www.youtube.com/watch?v=9w0zojOp8A4


    Buğranın Garajıyoutube
    Fiat Punto 1.3 Multijet 75 HP 190 Nm 5 ileri manuel 1105 kg araç ile Fiat Egea 1.4 Fire 95 HP 127 Nm 6 ileri manuel 1150 kg aracın DRAG yarışı ile performans kıyaslamalarını sizlerle paylaşıyorum. Sonradan dahil olan araç Fiat Egea 1.6 E-Torq 110 HP 152 Nm AT6 1205 kg , kameranın bulunduğu araç ise Kia Ceed 1.6 CRDİ 115 HP, herkese iyi seyirler. #acceleration #hızlanma #hız #fiat #fiategea #fiattipo #egea #fiatpunto #topspeed #dragrace #dragracing #rolling #turbo #diesel #dieselengine #race
    https://www.youtube.com/watch?v=1VSSwqm_fBk&pp=ygUYMS40IGZpcmUgdnMgMS4zIG11bHRpamV0


    SemihR7youtube
    Polo Stage 1 95hp Egea Stock 95hp
    https://www.youtube.com/watch?v=gmwODjL_qjE




  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    10 k civarı yol yaparım muhtemelen. Uzun yolda bayılıp kalmaları, çok devir çevirdikçe yağ yakma ihtimalinin artması, az yakmıyor oluşu, 1.3e göre vergi dezavantajı uzak tutuyor.

    Ama diğer yandan da geç ısınması, dfp egr muhabbetleri ,küçük dizellerin iyice gözden düşmesi de dizele karşı çekimser kılıyor beni.

    İyice arada kaldım kendimi forumun bilir kişilerine teslim ediyorum.

    700-750 civarı bir bütçe ile bu olayı artık çözmek istiyorum baygınlık geldi

  • lemforder kullanıcısına yanıt

    Makyajlı 1.4 Urban veya Lounge al geç hocam.

    https://www.sahibinden.com/s/Tc8uFo53

    Ha ama mtv düşük olsun, çekiş yüksek olsun diyorsan 1.0 al geç.

  • Arkadaşlar 2023 easy plus egea aracım var 34.000km de.merek ettiğim bir konu var belki deneyimleyen bir arkadaşımız olmustur diye burada sormak istedim.
    Aracım 1 ay önce partikül dolmasından jenarasyona girdi neyse önemsemedim 3 4 gün sonra motoru kontrol ettirin yazısı belirdi.Bu sefer uzun yol yapıp devirli de kullansam yazı malesef gitmedi.Bende araştırmam sonucu obd cihaz alıp kendim uygulama üzerinden jenarasyonunu yaptırdım aracın ve düzeldi.Daha sonra uzun yolda yaptım sıkıntı olmadı onun hemen sonrası araç tekrar jenarasyona girdi.İşe giderken 20km kadar sürmem sonucu kendi lambayı ve yazıyı söndürdü.
    Şimdi merak ettiğim yakıtı totalden alıyorum ve edblue sini oradaki istasyondan pompadan doldurdum.Acaba daha önce deneyimleyip şu edblue aldım yada yakıtı su markadan alıyorum ve böyle sık sık jenadasyona girmiyor dediğiniz marka var mı ?Şimdi devirli kullanın diyen arkadaşlar olacak ama her zaman devir li kullanmaya uzun yol yapmaya uygun olmuyor araç ,ilk kez edblue li aracım olduğu için soruyorum bu yazı sürekli çıkacak mı önümüze? İptal ettirme gibi birşey düşünmüyorum fakat yakıt yada edblue den kurtarma şansımız varsa öğrenmek isterim.




  • lemforder kullanıcısına yanıt
    Edblue ve partikül muhabbeti olmasa 1.3mj gayet yeterli bir araç.Benzinli alsan herşekilde tüpe geçiş yapmanız muhtemel.Tüp parası vergiler vs derken aradaki fark sanırım 50 60bin kadar kalırki buda cok afaki bir fark değil.
    Bende de 2023 1.3mj var öncesi 2014 clio 1.5dci joy paket vardı.
  • ByÇINAR kullanıcısına yanıt

    Son jenerasyon dizelin gerçeği bu, kurtulamazsınız maalesef.


    Setan yükseltici/düzenleyici kullanmak etkili olabilir çünkü yakıt kalitesini arttıracaktır.

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Baktım ama açıklamasında göremedim.Bu ürünü ne kadar aralıkla kullanmak lazım.Atıyorum 3 depo yakıt alımında bir mi ?
  • ByÇINAR kullanıcısına yanıt

    Bu ürün keyfidir, belirli bir kullanım aralığı yok. Her depoya da atabilirsin. Benzinde oktan arttırıcı neyse dizelde de setan yükseltici odur. Daha uygun bütçeli ürünlerden toplu alıp 2 depoda 1 de atılabilir. Shell'den mazot alıp setan arttırıcı kullanmak DPF kül birikimini azaltabilir. DPF kül birikiminde bir diğer etken de kullanılan yağdır, castrol veya opar olio gibi alt kalite yağlar kullanmak kül birikimini arttırır araç fazla rejenerasyon yapar. Liqui Moly, Motul, Petronas, Valvoline gibi üst seviye markaları kullanmak da yararlı olacaktır. yağ olarak MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 tercih edebilirsiniz düzgün markalar içerisinde tam olarak uygun diyebileceğimiz yağ budur.

    https://www.motul.com/tr-TR/products/17011?product=MOTUL+8100+ECO-CLEAN+0W-20



    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)www.hepsiburada.com
    Kunzel Dizel Performans(Setan)Artırıcı Fiyatı - Taksit Seçenekleri
    https://app.hb.biz/yV8puwVZ1I5S


    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)
    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)trendyol.com
    KUNZEL Dizel Performans Setan Artırıcı 300 Ml Fiyatı, Yorumları - Trendyol
    https://www.trendyol.com/kunzel/dizel-performans-setan-artirici-300-ml-p-48190619




  • ByÇINAR kullanıcısına yanıt

    Adblue,DPF,EGR icat olmusken Kalabalık ve trafigi yogun Sehirlerde Dizel kullanmak cok mantıklı degil,buna ragmen aracı Sıfır alıp,Bakımını Duzgun Yapıp Duzgun Yag,Filtre,Yakıt Kullanırsanız yine de 150-200 binleri gorebiliyorsunuz.


    Sıfır arac alacak olsam 1.4 almam,1.3 de almam 1.0 Turbo alırım.


    Adblue icin Uygun Olanı OPET ya da Diger Markalarda Bidon Olarak almak daha saglıklı,5 LT Bidon yaklasık 600TL Aracda yaklasık 11 LT Adblue Deposu var.10 Lt Koydun mu zaten 10-15 bin KM gidiyormus.


    Euro4 Motorlar En Sorunsuz Dizel,Euro5 de Fena degil,Euro 6 lar ise dikkat edilmesi gereken Dizeller...


    Egea da Temel Sorun Su Her 3 Egeanın 2 si Bakımsız,Daha ilk bakımda Garanti Dısına cıkaran,0W20 yerine 5W30 Yagı dolduran,Kagıt Kalitesiz Filtre Kullanan,Zamanında Bakımını Yaptırmayan,Triger Setini Orjinal Parca ve Zamanında


    Degistirmeyen,Sanzıman Mekatronik Yagını Degistirmeyen Cok Buyuk Bİr Kitle Var.Bu da Sorun olarak Ozellikle de 2. El Alana Sorun Olarak Geri Donuyor.Aracların Bakımı Yok.


    Gecen Gun Yalın Gulmez in Bayon 1.0 DCT incelemesini seyrettim.Hyundai KİA araclarında LPG istemiyor dedi.Toyota Turkiye Araclarımızda LPG istemiyoruz diye birkac sene once acıklama yaptı.Buna ragmen


    Atmosferik LPG icin uretilmis deyip daha ilk gunden LPG takılıyor.Buyuk Kısmı Serviste Landrenzo da taktırmıyor.Dısarda takılıyor.LPG Demek Muhendiis Taca atıp Yakıt,Su,Sogutma,Isıtma her yerine mudahale demek


    T Cekiyor,Kablo Cekiyor vb Bu Araclar LPG icin Uretilmis olsa Fabrika Honda gibi LPG li cıkarır.


    Bir aracın Yag Yakması demek o aracta sorun oldugunu gosterir.Egea 1.4 de Yag Yakma Yok Yag Eksiltme var cunku Yag Sogutucusu yok.Kotu tarafı Yag eksiltiyor 8-10 binde 200-300 ML gibi iyi tarafı ise Yag Sogutucusu patlama


    ihtimali yok.


    Egea 1.0 Turbo da ise Anlatan Adamlar a bakın Ust Seviye Araclarda olan Su Sogutmalı Intercooler var.Ben 1.4 yerine 1.0 Turbo tercih ederim mesela...


    Yine Dizellerinde mesela Rektifiyeci Faruk Kanalı var bakın Fiat ın Dizel Motoru Dokumu,Kalitesi Muhtesem diyor.Ama Dizel Motor hassas ve bakım istiyor.Fakat ne oluyor Bakım hak getire,0W20 yerine 5W30 dayıyorlar Turbo zarar


    goruyor,En adi Filtreleri Kullanıyorlar,Orjinal Hava Filtresinde Metal teller var mesela katlanmasın diye ama cogu Kunder Tunder vb kotu Filtre Kullanıyor,Aracta Triger Seti,Devirdaim,Yag Sogutucu gibi Hayati Parcalarda


    Recombi Orjinal Parcalar cok fark ediyor en ucuzu alınıyor vb





  • Beyler eyvallah da 1.0 firefly egea zaten kısa sürede satışta kalmış, sonrasında stellantis ortaklığı ile birlikte doğar doğmaz gelişimi ortada bırakılmış bir motor. Piyasada çok az sayıda mevcut. Haliyle çekimser kalmış durumdayım. 1.0 tsi gibi, tce gibi bir piyasa motoru olmuş olsaydı zaten kimse dizel mi atmosferik mi diye ikilemde kalmazdı. Evet çok kısılmış hassaslaşmış bir motor durumunda multijetler. Adblue ve dpf büyük dertler. Düşük kmde sorun olmasa bile benim için araç alırkenki en büyük kaygı olan değer karbı konusunda orta vadede bu kaygılardan ve dizelşn daha da azalıp piyasada uzaklaşılmasından kaynaklı maddi kayıplar da söz konusu.
    İnsan tüm varıyla araba almaya kalkınca böyle oluyor. Ama galiba multijet alıp geçeceğim. Çünkü 1.4 modelli bir araçta iyice anlamsız kalıyor. 2 Haftada bir 150-300km lik uzun yollar yapacağım bir kullanım şeması dizeli besler derseniz biraz içimi rahatlatmış olursunuz




  • lemforder kullanıcısına yanıt

    Hocam sen 1.3 Mj almaya zaten karar vermişsin boşa soruyorsun  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Hocam sen 1.3 Mj almaya zaten karar vermişsin boşa soruyorsun  

    2025 yılında dizele varası da gelmiyor insanın. Her an 1.4e de dönebilirim

  • Arkadaslar bende cross urban var.
    Daha önce android telefon kullanırken arabanın teyp ekranında multimedyaya basınca telefondan spotfy otomatik acilıyordu ve dinliyordum.
    Ama şimdi iPhone’a geçtim tüm ayarları denedim ama Spotify i illa telefonu açıp başlatmam gerekiyor yoksa dinleyemiyorum. Sizde de böyle mi?


    .
  • merhaba doblo aracıma bakım yaptırdım hafta sonu birmotta beylikdüzünde .connectivity at25 ürününü 20 bin üstü fatura çıktığı için hediye verdiler.doblo için yokmuş.ellerinde egea için verdiler elimde öyle kaldı.sıfır kutusunda egea için elimde ilgilenenler iletişime geçebilirler

  • 
Sayfa: önceki 575576577578579
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.