Şimdi Ara

### Yeni Fiat Punto 2012 topluluğu .. ^#### +19 üye (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.125
Cevap
19
Favori
114.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yanlış oldu pardon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkozgen -- 3 Ağustos 2012; 11:21:25 >
  • beren kardeş

    hayırlı uğurlu olsun. güzel günlerde kullan. seninle aracımız aynı. bende bugün ankara fiat bayisini aradım en geç pazar gününe burada dedi. pazartesi işlemleri başlatır inşallah salı teslim ederiz dedi.bakalım sabırsızlıkla bekliyorum.
  • beren bu arada kaskoyu kaça hangi sigorta şirketinden yaptırdın. ben güneş sigortadan 1.100 tl ye yaptırdım
  • kenanozel06 sizin araç da hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak dileğiyle.

    Kaskom sompo japan. 1134 tl, 8 taksit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByVely

    Benim aracım yarın teslim edilecek inşallah.Plaka konusunda bir gecikme olmazsa tabi..Önümüzdeki günlerde aracımın resimlerini burada paylaşacağım merak edenler için..
    Bu arada beni de listeye ekleyin lütfen...

    BİR DE SORUM VAR.. ARKADAŞLAR KASKOYU İSTEDİĞİM YERDEN YAPTIRABİLİR MİYİM? BAYİDEN YAPMAK ZORUNDA MIYIM? BU KONUDA BİR ZORLAMA OLURSA NE YAPMALIYIM..300 TL DAHA UCUZA FİYAT ALDIM KASKO İÇİN TANIDIĞIMDAN..ONDAN YAPTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BİZ YAPTIK FALAN DERLER Mİ?

    Kaskanuzu istediginiz yerde istediginiz zaman yaptirabilirsiniz. Hat isterseniz yapmayada bilirsiniz. Araci aldiginiz bayi sizin onayiniz olmadan kaskonuzu yapamaz.
    Bu arada arkadaslar aracinizi alirken her yerini didik didik kontrol edin çizik vs olmasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam arkadaşlar,

    Ben de 3 hafta önce Punto Lounge 1.3 Multijet 75 Bg + Esp paket alarak aranıza katıldım. Bu sure zarfında hem şehir içi hem şehirler arası 2700 km civarında yol yaptım.
    Şehirler arası uzun yolda klimayı hiç kapatmadan full açık ortalama 4.1 lt yakıt tüketimi oldu.
    Uzun yoldan döndükten sonra yolculuk bilgilerini sıfırladım. Birkaç gündür Ankara şehir içi klima kapalı 4.6 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyor.

    Konfor deneyimleri şu şekilde:
    -Oncelikle arabanın kullanımı oldukça yumuşak. Uzun yolda hiçbir yorgunluk hissettirmiyor.
    -Dizel olmasına rağmen içeriye fazla motor sesi almıyor.
    -Mıcırlı yollarda biraz yol sesi geliyor, normal yollarda yol sesi kesiliyor.
    -Koltukları oldukça rahat
    -Şehirlerarası yolculuklarda birkaç kez ani fren yapmak zorunda kaldım, duruş mesafesi çok iyi, kaymıyor. Guvende hissettiriyor.
    Şimdilik aklıma gelen konular bunlar, aklıma geldikçe yazarım daha sonra.


    Arabayla ilgili birkaç konu daha var, hepsinde olmayabilir, onları da paylaşayım, belki benzer durumla karşılaşanlar olur;
    -90 100 km hıza ulaştıktan sonra nereden olduğunu anlayamadığım hafif bir cızırtı sesi geliyor. Daha çok titreşim yapan sert plastik bir yüzeyin cızırdamasını andırıyor.
    -Rolantide çalışırken direksiyonun oralardan hafif bir uğultu sesi geliyor, gaza basınca kayboluyor. (Onemli bir şey olmayabilir fakat eski arabamdaki bazı durumlardan dolayı sesler bende takıntı haline geldi)
    -Arabayı aldıktan bir hafta sonra sabah işe gitmek için çıktığımda sarı motor ışığı yandı ve yol bilgisayarında 'motoru kontrol ettirin' şeklinde bir uyarı belirdi. Birkaç kez stop edip tekrar çalıştırdım, uyarı kaybolmadı. Bu arada ecodrive için hazırladığım usb birkaç gündür takılı duruyordu. Sonra eve dönüp garanti belgesini vesaireyi alarak tekrar arabaya döndüm. Servise götürecektim. USByi çıkarttım, tekrar çalıştırdım, motor ışığı söndü ve uyarı kayboldu. Ben de herhalde ecodrive hafızası doldu, önemli birşey değildir diyerek devam ettim, uyarı gelmedi.
    Bugün yine işe gelirken yolda motor ışığı yandı, aynı uyarıyı yine aldım. Bu kez servise götürdüm. Servise girmeden birkaç kez stop edip çalıştırdım, uyarı geçmedi. Servise girdim, stop ettim, sonra elemana göstermek için çalıştırdığımda yine kayboldu :).
    Eleman yine de şüpheli bir durum olmasın diye diagnostic cihazına bağlayıp baktı. Çok şükür bi sıkıntısı yokmuş motorun. Pedalın altında kavrama sensörü varmış, bazı zamanlarda takılı olarak algılıyor, o yüzden hata veriyor, o hatayı sildik dediler. Tekrar çıkarsa aynı hata doğrudan getirmemi söylediler. Bakalım göreceğiz tekrar çıkıp çıkmayacağını.

    Şimdilik bu arabayla ilgili yazacaklarım bu kadar.
    Bu ara da beni de topluluğa ekleyebilirseniz sevinirim.
    Saygılar.




  • Slm arladaşlar ..ben de aracımı geçen cuma teslim aldım ve şu anda km si 650 oldu.Genel anlamda memnun kaldım.özellikle direksiyonun yavaş giderken yumuşak hızlı giderken sertleşmesi çok güzel. Yol bilgisayarı verilerine göre yarısı duble yol yarısı köy yolu (yüksek bir yer) olaraktan hesapladım ve km de 23 kuruş yaktı.

    Esas yakıt testini bayramda uzun yolda yapacağım ve onu da buradan paylaşacağım..Ayrıca viraj içini aydınlatan sis lambası özelliği de güzel..Bazı fotoğraflarını ekliyorum.Özellikle renk konusunda yorumlarınızı bekliyorum...

    AYRICA CAMLARA FİLM YAPTIRMAMI TAVSİYE EDER MİSİNİZ?..



     ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye


     ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye


     ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye




  • Devamı...



     ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye


     ### Yeni Fiat Punto 2012  topluluğu .. ^#### +19 üye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beren

    Plaka işlemlerindeki uzama nedeniyle aracımı dün teslim alabildim. İstediğim seriden plaka buldular sağolsunlar. Benim araç 1.3 multijet lounge dualogic beyaz renk. Öncelikle iyiki beyaz almışım, renk çok yakıştı. İskenderun sıcağında da açık renk araç şart zaten. Ben aracı genel olarak çok beğendim. Motor güçlü ve seri, özellikle robotize şanzımanı çok beğendim, ilk günüm olmasına rağmen vites geçişlerini ayarlamak çok kolay, doğru sürüş tarzıyla geçişler çok az hissediliyor. Daha önceki aracım tam otomatikti, ben kesinlile bu şanzımanı çok beğendim. Tek eksi diyebileceğim yönü gaza 1 sn civarı gecikmeli tepki veriyor, ama motor güçlü ve seri olduğu için çok çabuk toparlıyor. Babamda Passat dsg araç var, rahtlıkla söyleyebilirim ki aralarında şanzıman olarak aman aman fark yok. (bu arada onun şanzımanı da robotizedir, dualogicle farkı çift kavrama olmasıdır. fiatınki tek kavramadır, zaten geç tepki vermesinin nedeni de budur. bu şanzımanların hepsi içten debriyajlıdır. tam otomatik şanzımanlar tork konvektörlüdür, vites geçişleri yağ basıncıyla olur, debryajla değil.)

    Aracın diğer özelliklerini keşfetme aşamasındayım, ileriki zamanlarda yorumlarımı paylaşırım. Punto alan tüm arkadaşların araçları hayırlı olsun, ben şimdilik çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

    Bu arada bir arkadaş kaskoyu sormuş. Ben dışarıda yaptırdım. Yapman gereken şu; aracın faturasını sana email atsınlar, sen de sigortacına gönder, o kaskoyu yapınca poliçeyi aldığın bayiye ya fakslasın yada email ile göndersin.


    o 1snlik gecikmeye turbo lag denir.aracınız turbolu olduğundan 1500 dd den itibaren turbo tam kapasite ile silindirlere hava göndermeye başladğından siz gaza bastığınızda araç 1500 dd ve üstüne çıkana kadar sanki gitmiyorda ıkınıyor gibi bir his verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: beren

    Plaka işlemlerindeki uzama nedeniyle aracımı dün teslim alabildim. İstediğim seriden plaka buldular sağolsunlar. Benim araç 1.3 multijet lounge dualogic beyaz renk. Öncelikle iyiki beyaz almışım, renk çok yakıştı. İskenderun sıcağında da açık renk araç şart zaten. Ben aracı genel olarak çok beğendim. Motor güçlü ve seri, özellikle robotize şanzımanı çok beğendim, ilk günüm olmasına rağmen vites geçişlerini ayarlamak çok kolay, doğru sürüş tarzıyla geçişler çok az hissediliyor. Daha önceki aracım tam otomatikti, ben kesinlile bu şanzımanı çok beğendim. Tek eksi diyebileceğim yönü gaza 1 sn civarı gecikmeli tepki veriyor, ama motor güçlü ve seri olduğu için çok çabuk toparlıyor. Babamda Passat dsg araç var, rahtlıkla söyleyebilirim ki aralarında şanzıman olarak aman aman fark yok. (bu arada onun şanzımanı da robotizedir, dualogicle farkı çift kavrama olmasıdır. fiatınki tek kavramadır, zaten geç tepki vermesinin nedeni de budur. bu şanzımanların hepsi içten debriyajlıdır. tam otomatik şanzımanlar tork konvektörlüdür, vites geçişleri yağ basıncıyla olur, debryajla değil.)

    Aracın diğer özelliklerini keşfetme aşamasındayım, ileriki zamanlarda yorumlarımı paylaşırım. Punto alan tüm arkadaşların araçları hayırlı olsun, ben şimdilik çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

    Bu arada bir arkadaş kaskoyu sormuş. Ben dışarıda yaptırdım. Yapman gereken şu; aracın faturasını sana email atsınlar, sen de sigortacına gönder, o kaskoyu yapınca poliçeyi aldığın bayiye ya fakslasın yada email ile göndersin.


    o 1snlik gecikmeye turbo lag denir.aracınız turbolu olduğundan 1500 dd den itibaren turbo tam kapasite ile silindirlere hava göndermeye başladğından siz gaza bastığınızda araç 1500 dd ve üstüne çıkana kadar sanki gitmiyorda ıkınıyor gibi bir his verir.


    O bir saniyelik gecikmeye turbo lag denmez. Araç vites büyüttüğü esnada 2500-3000 devirle gidiyorsun, turbo zaten devrede. Şanzıman tek kavramalı olduğu için vites yükseltirken debriyaja basar bir alt vitesi bırakıp bir üst vitese geçer. Bu esnada siz gaza bassanız bile araç tepki vermez, çünkü viteste değildir. Benim bahsettiğim gecikme bu. Çift kavramalı şanzımanlarda bu biraz daha hızlı olur, çünkü diğer kavrama üst vitestedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beren -- 10 Ağustos 2012; 10:09:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: triumph_06

    Selam arkadaşlar,

    Ben de 3 hafta önce Punto Lounge 1.3 Multijet 75 Bg + Esp paket alarak aranıza katıldım. Bu sure zarfında hem şehir içi hem şehirler arası 2700 km civarında yol yaptım.
    Şehirler arası uzun yolda klimayı hiç kapatmadan full açık ortalama 4.1 lt yakıt tüketimi oldu.
    Uzun yoldan döndükten sonra yolculuk bilgilerini sıfırladım. Birkaç gündür Ankara şehir içi klima kapalı 4.6 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyor.

    Konfor deneyimleri şu şekilde:
    -Oncelikle arabanın kullanımı oldukça yumuşak. Uzun yolda hiçbir yorgunluk hissettirmiyor.
    -Dizel olmasına rağmen içeriye fazla motor sesi almıyor.
    -Mıcırlı yollarda biraz yol sesi geliyor, normal yollarda yol sesi kesiliyor.
    -Koltukları oldukça rahat
    -Şehirlerarası yolculuklarda birkaç kez ani fren yapmak zorunda kaldım, duruş mesafesi çok iyi, kaymıyor. Guvende hissettiriyor.
    Şimdilik aklıma gelen konular bunlar, aklıma geldikçe yazarım daha sonra.


    Arabayla ilgili birkaç konu daha var, hepsinde olmayabilir, onları da paylaşayım, belki benzer durumla karşılaşanlar olur;
    -90 100 km hıza ulaştıktan sonra nereden olduğunu anlayamadığım hafif bir cızırtı sesi geliyor. Daha çok titreşim yapan sert plastik bir yüzeyin cızırdamasını andırıyor.
    -Rolantide çalışırken direksiyonun oralardan hafif bir uğultu sesi geliyor, gaza basınca kayboluyor. (Onemli bir şey olmayabilir fakat eski arabamdaki bazı durumlardan dolayı sesler bende takıntı haline geldi)
    -Arabayı aldıktan bir hafta sonra sabah işe gitmek için çıktığımda sarı motor ışığı yandı ve yol bilgisayarında 'motoru kontrol ettirin' şeklinde bir uyarı belirdi. Birkaç kez stop edip tekrar çalıştırdım, uyarı kaybolmadı. Bu arada ecodrive için hazırladığım usb birkaç gündür takılı duruyordu. Sonra eve dönüp garanti belgesini vesaireyi alarak tekrar arabaya döndüm. Servise götürecektim. USByi çıkarttım, tekrar çalıştırdım, motor ışığı söndü ve uyarı kayboldu. Ben de herhalde ecodrive hafızası doldu, önemli birşey değildir diyerek devam ettim, uyarı gelmedi.
    Bugün yine işe gelirken yolda motor ışığı yandı, aynı uyarıyı yine aldım. Bu kez servise götürdüm. Servise girmeden birkaç kez stop edip çalıştırdım, uyarı geçmedi. Servise girdim, stop ettim, sonra elemana göstermek için çalıştırdığımda yine kayboldu :).
    Eleman yine de şüpheli bir durum olmasın diye diagnostic cihazına bağlayıp baktı. Çok şükür bi sıkıntısı yokmuş motorun. Pedalın altında kavrama sensörü varmış, bazı zamanlarda takılı olarak algılıyor, o yüzden hata veriyor, o hatayı sildik dediler. Tekrar çıkarsa aynı hata doğrudan getirmemi söylediler. Bakalım göreceğiz tekrar çıkıp çıkmayacağını.

    Şimdilik bu arabayla ilgili yazacaklarım bu kadar.
    Bu ara da beni de topluluğa ekleyebilirseniz sevinirim.
    Saygılar.

    Hayırlı olsun bizim puntolarımız aynı bende esp istedim fakat 45gün beklemek gerektiğinden esp siz almak zorunda kaldım. anlattığınız sorunlar bizde olmuyor.
    Ben bu araçtan önce micra kullanıyordum micradan sonra bana mersedes gibi geldi punto:)
    Bu usb ecodrive nasıl uygulanıyor biraz anlatabilirmisiniz şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: beren

    Plaka işlemlerindeki uzama nedeniyle aracımı dün teslim alabildim. İstediğim seriden plaka buldular sağolsunlar. Benim araç 1.3 multijet lounge dualogic beyaz renk. Öncelikle iyiki beyaz almışım, renk çok yakıştı. İskenderun sıcağında da açık renk araç şart zaten. Ben aracı genel olarak çok beğendim. Motor güçlü ve seri, özellikle robotize şanzımanı çok beğendim, ilk günüm olmasına rağmen vites geçişlerini ayarlamak çok kolay, doğru sürüş tarzıyla geçişler çok az hissediliyor. Daha önceki aracım tam otomatikti, ben kesinlile bu şanzımanı çok beğendim. Tek eksi diyebileceğim yönü gaza 1 sn civarı gecikmeli tepki veriyor, ama motor güçlü ve seri olduğu için çok çabuk toparlıyor. Babamda Passat dsg araç var, rahtlıkla söyleyebilirim ki aralarında şanzıman olarak aman aman fark yok. (bu arada onun şanzımanı da robotizedir, dualogicle farkı çift kavrama olmasıdır. fiatınki tek kavramadır, zaten geç tepki vermesinin nedeni de budur. bu şanzımanların hepsi içten debriyajlıdır. tam otomatik şanzımanlar tork konvektörlüdür, vites geçişleri yağ basıncıyla olur, debryajla değil.)

    Aracın diğer özelliklerini keşfetme aşamasındayım, ileriki zamanlarda yorumlarımı paylaşırım. Punto alan tüm arkadaşların araçları hayırlı olsun, ben şimdilik çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

    Bu arada bir arkadaş kaskoyu sormuş. Ben dışarıda yaptırdım. Yapman gereken şu; aracın faturasını sana email atsınlar, sen de sigortacına gönder, o kaskoyu yapınca poliçeyi aldığın bayiye ya fakslasın yada email ile göndersin.


    o 1snlik gecikmeye turbo lag denir.aracınız turbolu olduğundan 1500 dd den itibaren turbo tam kapasite ile silindirlere hava göndermeye başladğından siz gaza bastığınızda araç 1500 dd ve üstüne çıkana kadar sanki gitmiyorda ıkınıyor gibi bir his verir.

    gaza1 sn lik geç tepki veriyor diye yazmışsınız ona göre yorum yazdım geç gaz tepkisi farklı bir şey kavramanın yavaşlığı ile oluşan anlık hızlanma kesilmesi farklı birşey




  • 1.4 motor lounge paket benzinli dualogic vites skydome lu araca plaka vs masraflar dahil 37.250 tl ( 550 tl dosya masrafı ve kasko hariç ) fiyat aldım. 10-15 bayi ile görüştüm, en dip fiyat bunu aldım.

    1-öncelikle bu fiyat iyimidir?
    2-garantili lpg ne kadara takılır?
    3-performans cok aramasam da cok hantal mıdır yine de ?
    4- skydome için en güzel renk beyazmıdır sizce ?


    haftaya yüksek ihtimal almış olacam hayırısıyla :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artpoint

    quote:

    Orijinalden alıntı: triumph_06

    Selam arkadaşlar,

    Ben de 3 hafta önce Punto Lounge 1.3 Multijet 75 Bg + Esp paket alarak aranıza katıldım. Bu sure zarfında hem şehir içi hem şehirler arası 2700 km civarında yol yaptım.
    Şehirler arası uzun yolda klimayı hiç kapatmadan full açık ortalama 4.1 lt yakıt tüketimi oldu.
    Uzun yoldan döndükten sonra yolculuk bilgilerini sıfırladım. Birkaç gündür Ankara şehir içi klima kapalı 4.6 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyor.

    Konfor deneyimleri şu şekilde:
    -Oncelikle arabanın kullanımı oldukça yumuşak. Uzun yolda hiçbir yorgunluk hissettirmiyor.
    -Dizel olmasına rağmen içeriye fazla motor sesi almıyor.
    -Mıcırlı yollarda biraz yol sesi geliyor, normal yollarda yol sesi kesiliyor.
    -Koltukları oldukça rahat
    -Şehirlerarası yolculuklarda birkaç kez ani fren yapmak zorunda kaldım, duruş mesafesi çok iyi, kaymıyor. Guvende hissettiriyor.
    Şimdilik aklıma gelen konular bunlar, aklıma geldikçe yazarım daha sonra.


    Arabayla ilgili birkaç konu daha var, hepsinde olmayabilir, onları da paylaşayım, belki benzer durumla karşılaşanlar olur;
    -90 100 km hıza ulaştıktan sonra nereden olduğunu anlayamadığım hafif bir cızırtı sesi geliyor. Daha çok titreşim yapan sert plastik bir yüzeyin cızırdamasını andırıyor.
    -Rolantide çalışırken direksiyonun oralardan hafif bir uğultu sesi geliyor, gaza basınca kayboluyor. (Onemli bir şey olmayabilir fakat eski arabamdaki bazı durumlardan dolayı sesler bende takıntı haline geldi)
    -Arabayı aldıktan bir hafta sonra sabah işe gitmek için çıktığımda sarı motor ışığı yandı ve yol bilgisayarında 'motoru kontrol ettirin' şeklinde bir uyarı belirdi. Birkaç kez stop edip tekrar çalıştırdım, uyarı kaybolmadı. Bu arada ecodrive için hazırladığım usb birkaç gündür takılı duruyordu. Sonra eve dönüp garanti belgesini vesaireyi alarak tekrar arabaya döndüm. Servise götürecektim. USByi çıkarttım, tekrar çalıştırdım, motor ışığı söndü ve uyarı kayboldu. Ben de herhalde ecodrive hafızası doldu, önemli birşey değildir diyerek devam ettim, uyarı gelmedi.
    Bugün yine işe gelirken yolda motor ışığı yandı, aynı uyarıyı yine aldım. Bu kez servise götürdüm. Servise girmeden birkaç kez stop edip çalıştırdım, uyarı geçmedi. Servise girdim, stop ettim, sonra elemana göstermek için çalıştırdığımda yine kayboldu :).
    Eleman yine de şüpheli bir durum olmasın diye diagnostic cihazına bağlayıp baktı. Çok şükür bi sıkıntısı yokmuş motorun. Pedalın altında kavrama sensörü varmış, bazı zamanlarda takılı olarak algılıyor, o yüzden hata veriyor, o hatayı sildik dediler. Tekrar çıkarsa aynı hata doğrudan getirmemi söylediler. Bakalım göreceğiz tekrar çıkıp çıkmayacağını.

    Şimdilik bu arabayla ilgili yazacaklarım bu kadar.
    Bu ara da beni de topluluğa ekleyebilirseniz sevinirim.
    Saygılar.

    Hayırlı olsun bizim puntolarımız aynı bende esp istedim fakat 45gün beklemek gerektiğinden esp siz almak zorunda kaldım. anlattığınız sorunlar bizde olmuyor.
    Ben bu araçtan önce micra kullanıyordum micradan sonra bana mersedes gibi geldi punto:)
    Bu usb ecodrive nasıl uygulanıyor biraz anlatabilirmisiniz şimdiden teşekkürler.

    @artpoint

    Araban hayirli olsun, kazasiz, belasiz ve sorunsuz binmen dilegiyle.


    Ecodrive icin onceliklehttp://www.fiat.com/ecodrive/tr/default.htm adresinden fiat ecodrive uygulamasini indirmeniz gerekiyor.
    Uygulamayi bilgisayarina kuruyorsunuz
    Kurulum esnasinda aracla ilgili bilgilerini istiyor. (model, yil, beygir vesaire gibi) ayni zamanda kendini de kaydettiriyorsunuz
    Kurulum bittikten sonra ecodrive usb olusturmani istiyor. Bilgisayara usb bellek takip ilgili surucuyu seciyorsunuz. Uygulama usb bellege bir klasor olusturup icerisine ecodrive ile ilgili birkac dosya atiyor.

    Daha sonra, aracin direksiyon simidinin sag tarafinda yer alan telefon isareti olan menu butonuna tiklayarak, yol bilgisayarinda cikan menuden, ecodrive secenegini secip ecodrive i ac diyorsunuz. Bunu ayni zamanda Blue&Me voice sesli menusunden yardim komutuyla da yapabilirsiniz.

    Ecodrive ı aktiflestirip arabayi bir sure kullaniyorsunuz. Belirli bir süre gectikten sonra araba sesli olarak 'Ecodrive hafizasi doldu, lutfen USB bellegi takiniz' gibi bir sesli uyari veriyor.
    Arac stop durumdayken bellegi takip calistirdiginizda ecodrive surus bilgilerini usb bellege atiyor ve 'Guncelleme Tamamlandi, USB bellegi cikartin' gibi bir sey soyluyor.

    Bellegi cikartip daha once ecodrive uygulamasi kurdugunuz bilgisayara takiyorsunuz.
    ecodrive uygulamasini calistirip, uygulama uzerinde daha once kaydettirdiginiz profilinizi seciyorsunuz. USB bellekte surus bilgilerinin bulundugunu uygulama kendisi algiliyor ve bilgileri analiz icin bilgisayara indirmek isteyip istemediginizi soran bir pencere aciliyor. Bilgileri kaydet diyorsunuz ve surus bilgileri bilgisayara aktarilip uygulama tarafindan analiz ediliyor.

    Uygulamanin cesitli menulerinde dolasarak surus bilgilerinizle ilgili puanlari, istatistikleri, surus esnasinda yaptiginiz yanlislari ve bu yanlislarin nasil duzeltilecegi ile ilgili onerileri gorebiliyorsunuz. Acikcasi sehir ici trafiginde verilen tavsiyelere pek uyamayabilirsiniz cunku dediklerini sehir icinde yaparsaniz yasli teyzelerin araba kullandigi gibi kullanmak durumunda kaliyorsunuz, bu da pek hos olmuyor kendi acimdan :)

    Ecodrive USB si ile ilgili soyle bir durum var belirtmek istedigim.
    Ayni USB bellegi hem ecodrive surus bilgilerini kaydetmek, hem de mp3 dinlemek icin kullanabiliyorsunuz. O kısımda sıkıntı cikarmiyor. Yalniz surus bilgilerini kaydedebilmek icin bellegi bilgisayara takip, uygulamadan bu bellegi ecodrive bellegi yapmak icin klasorleri olusturtmaniz sart. aksi halde araba surus bilgilerini bellege atamiyor.

    mp3 dinlemek icin bellegi arabada hep takili birakiyorum. bu durumda da her calistirdigimda guncellendi, usb bellegi cikartin uyarisi veriyor. bu yuzden bellekteki ecodrive klasorlerini silip yalnizca mp3 dinlemek icin kullanmaya basladim. arabanin hafizasi dolmasin diye de ecodrive'i kapattim. Her arabayi calistirmada bu uyari olmadan nasil devam edilecegini bulamadim acikcasi.

    Ecodrive ile ilgili bildiklerim bu kadar.
    Saygilar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: triumph_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: artpoint

    quote:

    Orijinalden alıntı: triumph_06

    Selam arkadaşlar,

    Ben de 3 hafta önce Punto Lounge 1.3 Multijet 75 Bg + Esp paket alarak aranıza katıldım. Bu sure zarfında hem şehir içi hem şehirler arası 2700 km civarında yol yaptım.
    Şehirler arası uzun yolda klimayı hiç kapatmadan full açık ortalama 4.1 lt yakıt tüketimi oldu.
    Uzun yoldan döndükten sonra yolculuk bilgilerini sıfırladım. Birkaç gündür Ankara şehir içi klima kapalı 4.6 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyor.

    Konfor deneyimleri şu şekilde:
    -Oncelikle arabanın kullanımı oldukça yumuşak. Uzun yolda hiçbir yorgunluk hissettirmiyor.
    -Dizel olmasına rağmen içeriye fazla motor sesi almıyor.
    -Mıcırlı yollarda biraz yol sesi geliyor, normal yollarda yol sesi kesiliyor.
    -Koltukları oldukça rahat
    -Şehirlerarası yolculuklarda birkaç kez ani fren yapmak zorunda kaldım, duruş mesafesi çok iyi, kaymıyor. Guvende hissettiriyor.
    Şimdilik aklıma gelen konular bunlar, aklıma geldikçe yazarım daha sonra.


    Arabayla ilgili birkaç konu daha var, hepsinde olmayabilir, onları da paylaşayım, belki benzer durumla karşılaşanlar olur;
    -90 100 km hıza ulaştıktan sonra nereden olduğunu anlayamadığım hafif bir cızırtı sesi geliyor. Daha çok titreşim yapan sert plastik bir yüzeyin cızırdamasını andırıyor.
    -Rolantide çalışırken direksiyonun oralardan hafif bir uğultu sesi geliyor, gaza basınca kayboluyor. (Onemli bir şey olmayabilir fakat eski arabamdaki bazı durumlardan dolayı sesler bende takıntı haline geldi)
    -Arabayı aldıktan bir hafta sonra sabah işe gitmek için çıktığımda sarı motor ışığı yandı ve yol bilgisayarında 'motoru kontrol ettirin' şeklinde bir uyarı belirdi. Birkaç kez stop edip tekrar çalıştırdım, uyarı kaybolmadı. Bu arada ecodrive için hazırladığım usb birkaç gündür takılı duruyordu. Sonra eve dönüp garanti belgesini vesaireyi alarak tekrar arabaya döndüm. Servise götürecektim. USByi çıkarttım, tekrar çalıştırdım, motor ışığı söndü ve uyarı kayboldu. Ben de herhalde ecodrive hafızası doldu, önemli birşey değildir diyerek devam ettim, uyarı gelmedi.
    Bugün yine işe gelirken yolda motor ışığı yandı, aynı uyarıyı yine aldım. Bu kez servise götürdüm. Servise girmeden birkaç kez stop edip çalıştırdım, uyarı geçmedi. Servise girdim, stop ettim, sonra elemana göstermek için çalıştırdığımda yine kayboldu :).
    Eleman yine de şüpheli bir durum olmasın diye diagnostic cihazına bağlayıp baktı. Çok şükür bi sıkıntısı yokmuş motorun. Pedalın altında kavrama sensörü varmış, bazı zamanlarda takılı olarak algılıyor, o yüzden hata veriyor, o hatayı sildik dediler. Tekrar çıkarsa aynı hata doğrudan getirmemi söylediler. Bakalım göreceğiz tekrar çıkıp çıkmayacağını.

    Şimdilik bu arabayla ilgili yazacaklarım bu kadar.
    Bu ara da beni de topluluğa ekleyebilirseniz sevinirim.
    Saygılar.

    Hayırlı olsun bizim puntolarımız aynı bende esp istedim fakat 45gün beklemek gerektiğinden esp siz almak zorunda kaldım. anlattığınız sorunlar bizde olmuyor.
    Ben bu araçtan önce micra kullanıyordum micradan sonra bana mersedes gibi geldi punto:)
    Bu usb ecodrive nasıl uygulanıyor biraz anlatabilirmisiniz şimdiden teşekkürler.

    @artpoint

    Araban hayirli olsun, kazasiz, belasiz ve sorunsuz binmen dilegiyle.


    Ecodrive icin onceliklehttp://www.fiat.com/ecodrive/tr/default.htm adresinden fiat ecodrive uygulamasini indirmeniz gerekiyor.
    Uygulamayi bilgisayarina kuruyorsunuz
    Kurulum esnasinda aracla ilgili bilgilerini istiyor. (model, yil, beygir vesaire gibi) ayni zamanda kendini de kaydettiriyorsunuz
    Kurulum bittikten sonra ecodrive usb olusturmani istiyor. Bilgisayara usb bellek takip ilgili surucuyu seciyorsunuz. Uygulama usb bellege bir klasor olusturup icerisine ecodrive ile ilgili birkac dosya atiyor.

    Daha sonra, aracin direksiyon simidinin sag tarafinda yer alan telefon isareti olan menu butonuna tiklayarak, yol bilgisayarinda cikan menuden, ecodrive secenegini secip ecodrive i ac diyorsunuz. Bunu ayni zamanda Blue&Me voice sesli menusunden yardim komutuyla da yapabilirsiniz.

    Ecodrive ı aktiflestirip arabayi bir sure kullaniyorsunuz. Belirli bir süre gectikten sonra araba sesli olarak 'Ecodrive hafizasi doldu, lutfen USB bellegi takiniz' gibi bir sesli uyari veriyor.
    Arac stop durumdayken bellegi takip calistirdiginizda ecodrive surus bilgilerini usb bellege atiyor ve 'Guncelleme Tamamlandi, USB bellegi cikartin' gibi bir sey soyluyor.

    Bellegi cikartip daha once ecodrive uygulamasi kurdugunuz bilgisayara takiyorsunuz.
    ecodrive uygulamasini calistirip, uygulama uzerinde daha once kaydettirdiginiz profilinizi seciyorsunuz. USB bellekte surus bilgilerinin bulundugunu uygulama kendisi algiliyor ve bilgileri analiz icin bilgisayara indirmek isteyip istemediginizi soran bir pencere aciliyor. Bilgileri kaydet diyorsunuz ve surus bilgileri bilgisayara aktarilip uygulama tarafindan analiz ediliyor.

    Uygulamanin cesitli menulerinde dolasarak surus bilgilerinizle ilgili puanlari, istatistikleri, surus esnasinda yaptiginiz yanlislari ve bu yanlislarin nasil duzeltilecegi ile ilgili onerileri gorebiliyorsunuz. Acikcasi sehir ici trafiginde verilen tavsiyelere pek uyamayabilirsiniz cunku dediklerini sehir icinde yaparsaniz yasli teyzelerin araba kullandigi gibi kullanmak durumunda kaliyorsunuz, bu da pek hos olmuyor kendi acimdan :)

    Ecodrive USB si ile ilgili soyle bir durum var belirtmek istedigim.
    Ayni USB bellegi hem ecodrive surus bilgilerini kaydetmek, hem de mp3 dinlemek icin kullanabiliyorsunuz. O kısımda sıkıntı cikarmiyor. Yalniz surus bilgilerini kaydedebilmek icin bellegi bilgisayara takip, uygulamadan bu bellegi ecodrive bellegi yapmak icin klasorleri olusturtmaniz sart. aksi halde araba surus bilgilerini bellege atamiyor.

    mp3 dinlemek icin bellegi arabada hep takili birakiyorum. bu durumda da her calistirdigimda guncellendi, usb bellegi cikartin uyarisi veriyor. bu yuzden bellekteki ecodrive klasorlerini silip yalnizca mp3 dinlemek icin kullanmaya basladim. arabanin hafizasi dolmasin diye de ecodrive'i kapattim. Her arabayi calistirmada bu uyari olmadan nasil devam edilecegini bulamadim acikcasi.

    Ecodrive ile ilgili bildiklerim bu kadar.
    Saygilar.

    Selamlar bu bilgileri hiç bilmiyordum.
    Aracı satıyorlar ama hiç bu detayları bana anlatmadılar ilginize çok teşekkür ederim, çok güzel bilgiler. saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    1.4 motor lounge paket benzinli dualogic vites skydome lu araca plaka vs masraflar dahil 37.250 tl ( 550 tl dosya masrafı ve kasko hariç ) fiyat aldım. 10-15 bayi ile görüştüm, en dip fiyat bunu aldım.

    1-öncelikle bu fiyat iyimidir?
    2-garantili lpg ne kadara takılır?
    3-performans cok aramasam da cok hantal mıdır yine de ?
    4- skydome için en güzel renk beyazmıdır sizce ?


    haftaya yüksek ihtimal almış olacam hayırısıyla :D


    ah bi de birileri şu yazdıkalrıma cevap yazsa :)

    ayrıca 5. madde olarak sunu sorayım; en iyi teklifi aldığım satıcı aradı ( teklifi aldığım araç beyaz ve skydome nin en güzel bu renkte kendini gösterdiğini söyledi ) ve elinde 2012 model birebir aynı özelliklerde ( sanırım dynamic model dedi ) EVO olduğunu ve renginin gri olduğunu söyledi.


    evo için fiyatın daha uygun olduğunu söyledi ama detay henüz vermedi, yeni punto yerine aradaki fark ne kadara kadar olursa evo yu tercih etmeliyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkozgen -- 12 Ağustos 2012; 1:23:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    1.4 motor lounge paket benzinli dualogic vites skydome lu araca plaka vs masraflar dahil 37.250 tl ( 550 tl dosya masrafı ve kasko hariç ) fiyat aldım. 10-15 bayi ile görüştüm, en dip fiyat bunu aldım.

    1-öncelikle bu fiyat iyimidir?
    2-garantili lpg ne kadara takılır?
    3-performans cok aramasam da cok hantal mıdır yine de ?
    4- skydome için en güzel renk beyazmıdır sizce ?


    haftaya yüksek ihtimal almış olacam hayırısıyla :D


    ah bi de birileri şu yazdıkalrıma cevap yazsa :)

    ayrıca 5. madde olarak sunu sorayım; en iyi teklifi aldığım satıcı aradı ( teklifi aldığım araç beyaz ve skydome nin en güzel bu renkte kendini gösterdiğini söyledi ) ve elinde 2012 model birebir aynı özelliklerde ( sanırım dynamic model dedi ) EVO olduğunu ve renginin gri olduğunu söyledi.


    evo için fiyatın daha uygun olduğunu söyledi ama detay henüz vermedi, yeni punto yerine aradaki fark ne kadara kadar olursa evo yu tercih etmeliyim ?





    cenkozgen hocam,

    sordugunuz sorularin cevabi genelde goreceli, o yuzden tatmin edecek cevaplar bulamayabilirsiniz :)
    sahsi fikrimi sorarsaniz, ayni paraya manuel dizel 2012 punto alirim, benzinliye lpg taktiracagim paraya da skydome ekletirim :)
    ben sahsen dizel dualogic performansini begenmedim. vites gecisleri hissediliyor, hizlanmasi da biraz sıkıntılı gibi geldi bana. yanlis bilmiyorsam zaten dualogiclerin sanzimani otomatik sanziman degil, otomatiklestirilmis manuel sanziman. calisma prensibini arastirmadim tabi, son kullanici olarak benim icin onemli olan problemsizlik, vites gecislerini hissetmemek, performans vb.
    bahsettiginiz benzinli dualogic ile test surusu yaparsaniz daha iyi fikir edinebilirsiniz. biz burada ne kadar anlatirsak anlatalim, hicbir zaman kendi denediginiz gibi olmayacaktir. bizim begendigimizi siz begenmeyebilirsiniz, size uygun gelen bize uymayabilir.

    saygilar.




  • Teşekkürler,
    Ancak alacağım model konusunda kafamda net her şey, hanım da kullanacak arabayı o yüzden otomatik istiyorum. Bu arada evet tam otomatik değil otomatikleştirilmiş şanzıman ve acıkcası tek korktuğum kısım bu..

    Fiat ın sitesinde indirimli liste fiyatı 36650+skydome+masraflar ( kredi masrafı ve kasko hariç )

    soru sayımı 2ye indireyim :)

    1-Aldığım 37250 Tl lik fiyat iyimidir?
    2-Aynı özelliklerdeki EVO ya ne kadar daha az fiyat teklifi gelirse kabul etmeliyim?
  • Değerli arkadaşlar,öncelikle hepinize yeni araçları hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin İnşallah.
    Arkadaşlar, Allah nasip ederse bende bu hafta Fiat bayiine giderek, Punto almak istiyorum. Almak istediğim araç, 5K POP 1.2 69HP, yani en düşük modeli. Bana bu model hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Yani motoru 1,2, sütçü beygiri gibi midir?
    4 kişi binsek yokuş yukarı çıkamaz mı?
    Araç sollamam zor mu olur?
    Otobandan 120 yapmam zor mu?
    Ya da 120 yaparsam araç güvensiz mi gider?
    Yakıt açısından tasarruflu mudur?
    Bu modelin özellikleri nelerdir?
    1 haftadır nette arıyorum ama hep farklı farklı iç fotoğraflar çıkıyor karşıma, 5K POP 1.2 69HP modelinin içi nasıl görünüyor?
    Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.
  • s.a arkaşlar bişey soracaktım ... ben punto 1.3 multijet 95HP dualogic almayı düşünüyorum görüşlerinizi merak ediyorum..kafamı kurcalayan bir konuda triptonik olması bi sorun yaparmı acaba ilerde ..etrafımdaki insanlar fiat nede olsa şanzıman dayanmaz filan diyorlar ..sizin bu konu hakkında söyleyeceğiniz nelerdir.. şimdiden teşekkürler..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.