Şimdi Ara

Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
61.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende yeni Fluence 90 bg var. Sehir ici 5.9 ile 6.2 lt arasi yakiyor.
  • Test etmek en doğru sonucu verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    Test etmek en doğru sonucu verir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    İyi ki toyotanın dizelinin bazılarında yağ yakma sorunu var. Yoksa forumdaki meendisler nasıl karalayacaktı, sazan gibi atlayıp ne diyecekti merak ediyorum.

    Arkadaşta nasıl bir aşk varsa bu yağ yakma sorunu için "abi Japonlar işi biliyor. Araba yağ yakıyor böylece yağı azalınca sen de zamanında yağ değiştiriyorsun motorun ömrü uzuyor" dedi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan.alkan

    Bende yeni Fluence 90 bg var. Sehir ici 5.9 ile 6.2 lt arasi yakiyor.

    Bu rakam kullandıkça düşecektir diye tahmin ediyorum hava kış, tüketim ideal. Bende aldım bakalım hayırlısı
  • Araç 5 Kişi İnsan Ve Bagaj Varsa Uzun Yolda 110'luk Daha İyidir. Connectlerle 3 Arkadaş 500 Km Yol Yaptılar Bizim, İkiside 110'luk Diye Söylüyorum Sadece,Kıyaslamıyorum. Yaktıkları,

    75 - 210
    90 - 175
    110 - 150 Yaktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkan74

    Araç 5 Kişi İnsan Ve Bagaj Varsa Uzun Yolda 110'luk Daha İyidir. Connectlerle 3 Arkadaş 500 Km Yol Yaptılar Bizim, İkiside 110'luk Diye Söylüyorum Sadece,Kıyaslamıyorum. Yaktıkları,

    75 - 210
    90 - 175
    110 - 150 Yaktı.

    90 bg motor ağırlıklı %80 şehiriçi kullanılacak o yüzden kısa aralıklı vites oranlarına sahip 110 hp şehirçinde yaklaşık 1 lt civarı daha fazla yakıyor, ama dediğiniz gibi uzun yolda 100 km üzeri kesinlikle 110 luk tercih edilmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkan74

    Araç 5 Kişi İnsan Ve Bagaj Varsa Uzun Yolda 110'luk Daha İyidir. Connectlerle 3 Arkadaş 500 Km Yol Yaptılar Bizim, İkiside 110'luk Diye Söylüyorum Sadece,Kıyaslamıyorum. Yaktıkları,

    75 - 210
    90 - 175
    110 - 150 Yaktı.

    90 bg motor ağırlıklı %80 şehiriçi kullanılacak o yüzden kısa aralıklı vites oranlarına sahip 110 hp şehirçinde yaklaşık 1 lt civarı daha fazla yakıyor, ama dediğiniz gibi uzun yolda 100 km üzeri kesinlikle 110 luk tercih edilmeli.

    Aynen Şehir İçindede 1 Litre Fark Ediyor.

    Ve Belirtmeyi Unuttum Arkadaşlar Aynı Anda Ortaklaşa Aynı Yerden Çıktılar Yola Peşpeşe Gittiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan74 -- 8 Şubat 2013; 9:41:32 >




  • 90 lık larda esp,asr,yokuş kalkış desteği falan yok, asıl önemli sorun bu...

    sadece edc 110 yada icon manuel de var....
  • Fluance ın donanım seviyeleri çok saçma olmuş. Orta donanımda dizel manuel 110 ps seçeneği yok, dizel EDC 110 ps seçeneği var. Touch donanımını seçersiniz bir çok özellikten vazgeçmiş olacaksınız. (ESP, Hil Hollder, Dijital Klima vs.) Aşırı performans beklentiniz yoksa ve donanım meraklısı biri değil iseniz 90 lık Touch işinizi görür. Uzun yolda rampada felan bayılmaz. Bahsettiğiniz hızlara kolaylıkla çıkabilir. Ama yerinizde olsam maddi durumum müsait ise eğer gider 1.6 DCi 130 ps 320 tork alır, keyfime bakardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    gözünle gördünmü yağ yaktığını ? yoksa işkembeden sallıyormusun 4 sene yaris dizel kullandık gram yağ eksiltmedi neye göre konuşuyorsun ? bence o adi fransız tenekesine bineceğime toyota ya yıllarca binerim çok daha iyi her yönden
  • şirkette 90 lık olanın ortalaması 6,4 lt.
    110 bg olanın 7,5 lt.
    performans daha önemli ise 110 bg tercih edin. yoksa 90 bg olan 5 ileri ve eski 85 bg meganlardan bir farkı yok.
    daha az yaksın diyorsanız 90 bg , ben biraz daha performans istiyorum derseniz 110 bg. yakıt tüketiminden feda ederek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    Toyota motorları da yağ yakmıyor.
    Yağ eksiltiyor, ikisi farklı şeyler.
    motor yağ yakıyorsa, problem var demektir
    motor yağ eksiltiyorsa, fazla yağlama yapılıyor demektir.
    Toyota'nın motorlarının uzun ömürlü olması, fazla yağlama sayesinde oluyor diye biliyorum.

    toyota bu yağ eksiltmeyi şuanda bir hata olarak kabul etti ve müşterilerin motorlarında istenirse ucretsiz revizyona gidilerek sorunu çözüyor, tüm forumun bilgilerine...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    90'lık seçeneğin yakıt tüketimi neden daha düşük?
    Aynı motor hacminde yüksek beygirli araç daha az yakmaz mı?(Mesela Connect 110'luk,90'a göre daha az yakıyordu)
    Ayrıca 110bg olan bir de 6 vitesli.

    Ya da bu motorlar farklı mı,yani 90'lık olan yeni nesil energy motorlardan mı?

    Ülkemizde satılan 1.5 dci 110 dci motorlar energy olanlardan değil
    1.5 dci 110 lar 240 Nm torka sahip
    Energy olanların torku 260 Nm ayrıca yakıt tüketimi biraz daha düşük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    gözünle gördünmü yağ yaktığını ? yoksa işkembeden sallıyormusun 4 sene yaris dizel kullandık gram yağ eksiltmedi neye göre konuşuyorsun ? bence o adi fransız tenekesine bineceğime toyota ya yıllarca binerim çok daha iyi her yönden

    Gözümle gormedigim birşeyi buraya yazmam sen rahat ol.Çemkirmene gerek yoktu fransız tenekesi diye.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bence 90 lık var. araçsehır içi 5.4 - 5.6 arası yakmakta... uzun yolda 150 km hiz üzerine çıkıldığı zaman 6-6.5 i görüyor.şehir içi için 90 bg ideal diye düsünüyorum.
  • Şehiriçi ağırlıklı kullanacaksanız 90 lık yeter artar. 110 hp olanlar şehir dışı kullanım için daha verimlidir, hem daha az yakar hem son hız daha yüksektir. 6 vites olması şehir içinde zırt pırt vites atmanıza sebeb oluyor. 90 hp 5 vites olanda şehir dışıda gayet yeterli. DCI motor zaten sessiz ve verimli bir unite.
  • Fluence 850 - 900 Kg. lık bir araba ise 90 Hp yeter...Ama değil...O gövdeyi taşıyacak normal motor 110 Hp.. Israrla size tek seçenek 90 HP sunuluyorsa ALMIYORUM deme hakkınız var...Piyasada araba çok..Büyük kasalı arabalara eklenen küçük motorlar şehir içi kullanımda düşük benzin değil İLK KALKIŞ VE HIZLANMADA 110 Hp büyük dediğimiz diğerleri kadar yakıyorlar..Uzun yolda hafif yükle 5. viteste arabayı zorlamadan giderken tasarruf yapılıyor..Önü arkası sağı solu budur...Karar sizin..Saygılarımla.. BÜYÜK GÖVDELİ ARABALARA KOYULAN KÜÇÜK , GÜCÜ DÜŞÜK MOTORLAR kullanıcı değil, SERVİS dostu..Israrla alın alın alınn demeleri, vergi avantajı , yakıt tasarrufu sağlıyor diye takdim edilmeleri boşuna değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 31 Mayıs 2013; 12:22:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Teşekkür ederimde fakat o tablo maalesef yararlı olmuyor, hangi aracın katalog değeri ile fiili tüketim birbirini tutuyor ki, bana güncel kullanılmış reel yorumlar lazım. Tabloda 5.3 LT diyor da gerçekte 5.3 LT yapmıyordur, kullandığım araçlardan bunun böyle olmadığını biliyorum.

    DCI ler fabrika verilerinin bile altına düşebilmektedir. İmzamdaki araba 65 Bg. Uzun yolda 110 - 120 km'ler arasında gidildiğinde 4 litrenin altına dahi düşebilmektedir. Tecrübe ile sabit.
  • İşyerinde 105 ve 110 luk fluenceler var, günlük 400-500 km kullanıldığı çok oluyor ikisininde. Şoförlerin söylediği aradaki 5 HP gücün fark ettiği. Birinin euro4 birinin euro 5 olmasının da etkisi olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.