Şimdi Ara

Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
61.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Yeni Fluence lerde çok satılan 110 bg manuel vites artık sadece icon donanımda mevcut, bu yüzden 90 bg motor touch versiyon almayı düşünüyorum çünkü bu touchta (ara donanım) 110 bg yok fakat bu motor ile ilgili maalesef fazla bilgi yok, megane sedan döneminden 80 bg olarak ve Fluence dede 110 bg motor olarak var ama 90 bg fazla yok, Renault bölümünde konulardada araştırdım sordum ama yanıtlayan olmadı bu yüzden konu açmak istedim, 90 beygir motorlar nasıldır, özellikle şehir içi tüketimde 110 bg liğe göre bariz avantajı varmıdır, yoksa illa 110 bg mi alınmalı şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.



  • commandx c kullanıcısına yanıt
    C commandx demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    İyi ki toyotanın dizelinin bazılarında yağ yakma sorunu var. Yoksa forumdaki meendisler nasıl karalayacaktı, sazan gibi atlayıp ne diyecekti merak ediyorum.

    Var mı var. Ama 5000KM'de bir yağ ekleseydin ve bunu 60 lira bayilip aldığın fındık motorlu araca yapsaydin böyle konuşmazdin.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Fluence Motor Tercihi: 90 mu, 110 bg mi?

    Yeni bir Fluence satın almayı düşünüyorsanız, aklınıza gelen ilk sorulardan biri "90 bg mi yoksa 110 bg mi seçmeliyim?" olacaktır. İşte bu iki motor tercihi arasındaki temel farklar:

    Güç ve Performans

    • 90 bg motor, 110 bg motora göre daha az güçlüdür.
    • 110 bg motor, daha yüksek hızlarda daha iyi performans sunar ve ara hızlanmaları daha hızlıdır.

    Yakıt Verimliliği

    • 90 bg motor genellikle 110 bg motora göre daha yakıt verimlidir.
    • Şehir içi sürüşte, 90 bg motor genellikle daha iyi yakıt ekonomisi sağlar.

    Fiyat

    • 90 bg motor genellikle 110 bg motordan daha uygun fiyatlıdır.
    • Fiyat farkı, donanım seviyesine ve diğer faktörlere bağlı olarak değişebilir.

    Sürüş Deneyimi

    • 110 bg motor, daha güçlü olduğundan daha sportif bir sürüş deneyimi sunar.
    • 90 bg motor, daha az güçlü olsa da çoğu günlük sürüş ihtiyacı için yeterlidir.

    Hangisi Sizin İçin Uygun?

    Sizin için hangi motor tercihinin uygun olduğu, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Daha fazla güç ve performans arıyorsanız, 110 bg motor daha iyi bir seçim olacaktır. Yakıt verimliliği ve uygun fiyat sizin için daha önemliyse, 90 bg motor sizin için daha iyi bir seçenek olabilir.

    Motoru Nasıl Anlarsınız?

    Fluence'ınızın motor gücünü belirlemenin birkaç yolu vardır:

    • Model Adına Bakın: Model adı genellikle motor gücünü içerir. Örneğin, "Fluence Touch 1.5 dCi 90 bg" 90 bg motora sahip bir modeli belirtir.
    • Araç Belgesine Bakın: Araç belgesinde motorun gücü belirtilmelidir.
    • Bayinize Sorun: Yetkili bir Fluence bayisi, aracınızın motor gücü hakkında size bilgi verebilir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu sizin için faydalı olur sanıyorum...

     Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Bu sizin için faydalı olur sanıyorum...

     Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi?
    Şehiriçi kullanmadım ama şehirdışı tüketimi makul ve gidişi yeterli. 130 km lerde rahat gidiyor, rampalarda zorlanmıyor. 110 beygir kadar seri olmasa da amaç ekonomi ise iş görür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Bu sizin için faydalı olur sanıyorum...

     Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi?
    Teşekkür ederimde fakat o tablo maalesef yararlı olmuyor, hangi aracın katalog değeri ile fiili tüketim birbirini tutuyor ki, bana güncel kullanılmış reel yorumlar lazım. Tabloda 5.3 LT diyor da gerçekte 5.3 LT yapmıyordur, kullandığım araçlardan bunun böyle olmadığını biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Şehiriçi kullanmadım ama şehirdışı tüketimi makul ve gidişi yeterli. 130 km lerde rahat gidiyor, rampalarda zorlanmıyor. 110 beygir kadar seri olmasa da amaç ekonomi ise iş görür.

    Alıntıları Göster
    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Bana öyle aham şahım performans lazım değil 0-100 önemli değil drag yapmıyoruz zaten,yokuşlarda 4-5 kişi baymasın hantal kalmasın uzun yolda max 140-150 gitsin yeter, önemli olan tüketim, şehir içinde 7 lt filan yakıyorsa bu motor üzer o yüzden soruyorum, çünkü 110 bg 7 lt civarı yakıyor gibi yorumlar okudum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    İyi ki toyotanın dizelinin bazılarında yağ yakma sorunu var. Yoksa forumdaki meendisler nasıl karalayacaktı, sazan gibi atlayıp ne diyecekti merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    Toyota motorları da yağ yakmıyor.
    Yağ eksiltiyor, ikisi farklı şeyler.
    motor yağ yakıyorsa, problem var demektir
    motor yağ eksiltiyorsa, fazla yağlama yapılıyor demektir.
    Toyota'nın motorlarının uzun ömürlü olması, fazla yağlama sayesinde oluyor diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    İyi ki toyotanın dizelinin bazılarında yağ yakma sorunu var. Yoksa forumdaki meendisler nasıl karalayacaktı, sazan gibi atlayıp ne diyecekti merak ediyorum.

    Var mı var. Ama 5000KM'de bir yağ ekleseydin ve bunu 60 lira bayilip aldığın fındık motorlu araca yapsaydin böyle konuşmazdin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jamais Vu -- 25 Ocak 2013; 15:39:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    Toyota motorları da yağ yakmıyor.
    Yağ eksiltiyor, ikisi farklı şeyler.
    motor yağ yakıyorsa, problem var demektir
    motor yağ eksiltiyorsa, fazla yağlama yapılıyor demektir.
    Toyota'nın motorlarının uzun ömürlü olması, fazla yağlama sayesinde oluyor diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Konu toyota ya motorlarına kaymış, birazdan vw motorlarıda gelirse şaşırmam, bizim dci arada yalan olmasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Konu toyota ya motorlarına kaymış, birazdan vw motorlarıda gelirse şaşırmam, bizim dci arada yalan olmasında.

    Alıntıları Göster
    90bg olan versiyon bence yeterli, 110bg ile arasında önemli bir fark yok. Çekişi yeterli, tüketimi de 110bglik versiyona göre daha düşük. 5.5-6.5 lt arasında bir ortalamanız olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    İyi ki toyotanın dizelinin bazılarında yağ yakma sorunu var. Yoksa forumdaki meendisler nasıl karalayacaktı, sazan gibi atlayıp ne diyecekti merak ediyorum.

    Var mı var. Ama 5000KM'de bir yağ ekleseydin ve bunu 60 lira bayilip aldığın fındık motorlu araca yapsaydin böyle konuşmazdin.

    :) 100bin km'dir o problemi yaşıyorum merak etme. Büyüttüğün kadar önemli bir problem değil. Zaten çoğu serisinde yok, bazı serilerinde var. Yenilerinde servis hallediyor. Yağı azaldığı zaman benzincide 1 litre de yağ ekle diyorum o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    90bg olan versiyon bence yeterli, 110bg ile arasında önemli bir fark yok. Çekişi yeterli, tüketimi de 110bglik versiyona göre daha düşük. 5.5-6.5 lt arasında bir ortalamanız olur

    Teşekkür ederim kendi tecrübeleriniz sonrasında yazdınız sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    90bg olan versiyon bence yeterli, 110bg ile arasında önemli bir fark yok. Çekişi yeterli, tüketimi de 110bglik versiyona göre daha düşük. 5.5-6.5 lt arasında bir ortalamanız olur

    Teşekkür ederim kendi tecrübeleriniz sonrasında yazdınız sanırım

    Alıntıları Göster
    90 lık yakıt bakımından önde fakat ben olsam 110 luk alırdım. belli bir süreden sonra pişman olma ihtimali var performans olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: venom.

    90 lık yakıt bakımından önde fakat ben olsam 110 luk alırdım. belli bir süreden sonra pişman olma ihtimali var performans olarak

    Alıntıları Göster
    90'lık seçeneğin yakıt tüketimi neden daha düşük?
    Aynı motor hacminde yüksek beygirli araç daha az yakmaz mı?(Mesela Connect 110'luk,90'a göre daha az yakıyordu)
    Ayrıca 110bg olan bir de 6 vitesli.

    Ya da bu motorlar farklı mı,yani 90'lık olan yeni nesil energy motorlardan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venom.

    90 lık yakıt bakımından önde fakat ben olsam 110 luk alırdım. belli bir süreden sonra pişman olma ihtimali var performans olarak

    Alıntıları Göster
    bizde şirket aracı olarak 85 bg olanı vardı.
    çekiş konusunda sıkıntı yaratmaz. ama beklentiniz performanssa 110 bg yada 1.6 130 bg olanı düşünün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    90'lık seçeneğin yakıt tüketimi neden daha düşük?
    Aynı motor hacminde yüksek beygirli araç daha az yakmaz mı?(Mesela Connect 110'luk,90'a göre daha az yakıyordu)
    Ayrıca 110bg olan bir de 6 vitesli.

    Ya da bu motorlar farklı mı,yani 90'lık olan yeni nesil energy motorlardan mı?

    110 bg 6 vites olduğu için vitesler kısa aralık bu yüzden için şehir içinde 90 lığa göre fazla yakıyor diyorlar, tam anlaşılamıyor işte bende bu yüzden başlık açtım kullananlar net veri versin diye. 110 luk motor 100-110 km sonra avantaja geçiyor 6. vites düşük devir avantajı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    90'lık seçeneğin yakıt tüketimi neden daha düşük?
    Aynı motor hacminde yüksek beygirli araç daha az yakmaz mı?(Mesela Connect 110'luk,90'a göre daha az yakıyordu)
    Ayrıca 110bg olan bir de 6 vitesli.

    Ya da bu motorlar farklı mı,yani 90'lık olan yeni nesil energy motorlardan mı?

    110 bg 6 vites olduğu için vitesler kısa aralık bu yüzden için şehir içinde 90 lığa göre fazla yakıyor diyorlar, tam anlaşılamıyor işte bende bu yüzden başlık açtım kullananlar net veri versin diye. 110 luk motor 100-110 km sonra avantaja geçiyor 6. vites düşük devir avantajı.

    Alıntıları Göster
    şirkette 1.5 dci megane II 80 hp var.

    90 hp olan ile aralarında çok fark olacağını sanmıyorum.

    Şehirler arası yolda yakıt tüketimi çok düşük, 600 km lik yolda hiç mola vermeden ortalama 100-110 km hızla yakıt tüketimi 3.4 e kadar çok rahat düşüyor. yazın klima açıkken bu değer 4 civarında oluyor.

    Şehirler arası yolda, hızınız 140 - 150 km arası giderseniz ortalama yakıt 5.5 e kadar çıkıyor. Ben hiç bu hızlara çıkmadım ama aracı kullananlar bu hızlarda gidip geldiğini söylediğinde ortalamanın bu iekilde olduğunu söylediler

    rampalarda ( çok aşırı dik olmadığı sürece ) sorun yaşamazsınız, fakat rampa çok aşırı dikse 4. vites ile devam edersiniz,


    Şehir içinde, çok yoğun olmayan şehir içi trafikte ortalama yakıt 4.0 - 4.5 arası değişiyor fakat izmir ve ankarada bu değer çok rahat 6 lara ulaşıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    90'lık seçeneğin yakıt tüketimi neden daha düşük?
    Aynı motor hacminde yüksek beygirli araç daha az yakmaz mı?(Mesela Connect 110'luk,90'a göre daha az yakıyordu)
    Ayrıca 110bg olan bir de 6 vitesli.

    Ya da bu motorlar farklı mı,yani 90'lık olan yeni nesil energy motorlardan mı?

    110 bg 6 vites olduğu için vitesler kısa aralık bu yüzden için şehir içinde 90 lığa göre fazla yakıyor diyorlar, tam anlaşılamıyor işte bende bu yüzden başlık açtım kullananlar net veri versin diye. 110 luk motor 100-110 km sonra avantaja geçiyor 6. vites düşük devir avantajı.

    Alıntıları Göster
    Fluence'i bilmiyorum ama focustan bahsedeyim fluence de buna yakındır. Bizde focus 2 109 HP vardı eniştemde focus 2.5 90 HP. Bizim araba şehir içinde 7-7.5 lt arası yakıyordu ( sürekli klima açık ) enişteminki 5.5 lt yakıyordu. Ama şuda var eniştemin arabası 10 bin kmde bizimki 110 bin kmde idi. Ayrıca eniştem çok narin kullanır. Normal kullanımda 1 lt fazla yaksa bile 109 lukla arasında yinede 1 LT fark eder.
    ilk 3 vites beraber yürüyordu arabalar sonrasında 109luk açılıyordu ve uzun yolda daha az yakıyordu.

    İkiside pişman etmez bence ama 100 kmde 1 lt farkda çok değil bence




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.