Şimdi Ara

Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
61.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    toyotanın 1.4 dizelinin 0-100'ü 11.9 sn, bu 13.0 sn. Toyotanın dizeli forumda sürekli yerden yere vuruluyordu, bakalım bunun için ne diyecekler? Bence alınabilir bir motor, tüketim olarak aralarında fark olacağını sanmıyorum ama performans önemliyse memnun kalmayabilirsiniz.

    En azından yağ yakmıyor.

    Yağ yakıyor derken. Sorunsuz hiçbir araba (şahin dahil) yağ yakmaz. Zaten 1 tane hatalı araç olsa milletin gözüne batar.

    Clioda adamlar çalışmayan ESP yi Açılmayan kapıyı satıyolarda bunumu satamıcaklar. Alıcak insan çok modern araba çakması..


    Fluence çok ileri bi beklentiniz yoksa alınır bi araç ama yok süspansiyonu şöyle olsaydı vites oranları söyle böyle dicekseniz size uymaz çok, ufak hatalar var.




  • Ağırlıklı kullanım şehiriçi olacaksa 90'lık olanı yeterli.
  • Konuyu hortlatıyorum:
    Megane HB daha güzeldir ;)
    Ankara mais fiyatı aldım:
    Megane 13 model 110 hp dizel icon(aykın ) metalik= 56.000TL
    Not. bu fiyat indirimler dahilinde verildi.
    Şimdi o yumurta kasa araca para verilir mi?
    Spor ve şık bir HB varken?
     Yeni Fluence motor tercihi 90 mı, 110 bg mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Merhabalar, Yeni Fluence lerde çok satılan 110 bg manuel vites artık sadece icon donanımda mevcut, bu yüzden 90 bg motor touch versiyon almayı düşünüyorum çünkü bu touchta (ara donanım) 110 bg yok fakat bu motor ile ilgili maalesef fazla bilgi yok, megane sedan döneminden 80 bg olarak ve Fluence dede 110 bg motor olarak var ama 90 bg fazla yok, Renault bölümünde konulardada araştırdım sordum ama yanıtlayan olmadı bu yüzden konu açmak istedim, 90 beygir motorlar nasıldır, özellikle şehir içi tüketimde 110 bg liğe göre bariz avantajı varmıdır, yoksa illa 110 bg mi alınmalı şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.

    hocam 110pslik eniştemde var.
    Özellikle uzun yolda çok iyi.
    Ayrıca yakıt tüketimi 90lıklardan az.
    Zaten aynı motordan aldığınız gücü arttırdıkça yakıtınız düşer.
    Çünkü beygirin artma sebebi verimin artmasıdır. Verim artıncada araç aynı yolu girmek için daha az yakıt harcar.

    edit:Konu hortmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ongun_44 -- 16 Haziran 2013; 17:43:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bana öyle aham şahım performans lazım değil 0-100 önemli değil drag yapmıyoruz zaten,yokuşlarda 4-5 kişi baymasın hantal kalmasın uzun yolda max 140-150 gitsin yeter, önemli olan tüketim, şehir içinde 7 lt filan yakıyorsa bu motor üzer o yüzden soruyorum, çünkü 110 bg 7 lt civarı yakıyor gibi yorumlar okudum.

    1.3 cdti 90 hp 6 ileri astra H işinizi görür.
  • Bende 110bg lik 2011 modeli var araç şehir içi 5,5 ile 6,7 arası yakıyor o da çok yoğun trafikte 6 küsürlere ulaşıyor uzun yolda ise 4lt ye kadar düşüyor ve performans olarak gayet yeterli. 85 liğinide kullandım bana biraz hantal geldi yakıt olarak da uzun yolda 6 ileri olduğu içi 110bg daha avantajlı ve tasarruflu şehir içi ikisi arasında pek bi fark yok
  • arkadaşlar bende 90lık fluance var fakat yetmiyo 110luk turbo takıp öotorada yazılım attırsam acaba motora bir zararı olurmu
  • 90lık fluancem var 110luk turbo taksam motorada yazılım attırsam acaba bir sorun olurmu
  • 110 luk edc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedan bir aile arabası için 110bg derim ben.
  • 90 lık fluence aldım 2 yıl önce gayet yeterli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çerkez19

    90lık fluancem var 110luk turbo taksam motorada yazılım attırsam acaba bir sorun olurmu

    Hocam turbo değişimi olmadan sadece yazılım attırın 110 hp yi rahatlıkla alırsınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110 BG tabi ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amacınıza uygun olanı almanızı öneririm,, ekonomik istiyorsanız 90 lık, performans istiyorsanız 110 luk..artık size kalmış.. hoş ben ikisi arasında yakıt anlamında bariz fark olacağını düşünmemekle birlikte 110 luğun uzun yolda daha az yakacağını düşünüyorum...
  • 90 Hp gayet yeterli bir motorbu araç için, rahat rahat yürütüyor. Tabiki 110'luk daha keyiflidir ama çok da lazım değil 90 yeter derseniz.
  • Şehiriçi ağırlıklı kullanacaksanız 90hp yeter artar ama uzun yol yapıyorsanız 110 tavsiye edilir. 90hp olanlar ortalam 5.5-6.5 arası yakar bu tamamen sizin araç kullanma stilinizle ilgili. 110 hp olanlar şehiriçinde 6.5-7.0 gibi yakar. Ama uzun yolda 110hp daha az yakar 90hp göre. Her iki motorda sınıfının en seri en canlı motorlarıdır çabuk devirlenir yakıtı koklar. Mesela 90hp fluence ler 95hp focuslarda çok daha seridir.
  • Kafan Agrimiycak bi sekilde Yazayim
    Kesinlikle 2 sinide Biliyorum ve Yaziyorum
    Anlatiyim Hemen Geçen Sene 2012 Model sonroflu privilege 110 Bg modelini Aldik
    Cok guzel gidiyordu 6.Vitese Taktin mi

    Araci hissetmiyosun 9 binde Almistik 9 Ay kullandik 40 Binde Sattik 52 Bine Almistik 44 E Sattik Ve bu durum bizi Uzdu

    Neyse Sonra 90 lik Olan Boş kasasini kiraladik Arasinda Daglar kadar fark
    Var 90 lik olan Gitmiyordu resmen
    Devir yerinden oynamiyor berbatti
    Yani alinacaksa 110 Bg Yada 105 Bg alinmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir süredi 90 lık kullanıyorum, gayet iyi gidiyor, bir sıkıntı yok..
    Uzun yolda 2000 devirde 90 yapıyor, bu az..130-140 gitmek isterseniz çok devir çeviriyor ve çok yakıyor..
    Şehir içinde yokuşta yükte bir sıkıntı yok, bence uzun yolda biraz yetersiz...
    Daha yeni 1800km yol yaptım, ortalamam 60km/h, otobanlarda 120-130 civarı gittim, normalde 100 civarı..bazen şehir içi vs oldu..klima hep açık 5.1lt yaktı..
    Şehir içi 6.5 civarı yakıyorum ama kısa mesafem çok..
    İmkan varsa 110 luk tavsiye ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Ben bir süredi 90 lık kullanıyorum, gayet iyi gidiyor, bir sıkıntı yok..
    Uzun yolda 2000 devirde 90 yapıyor, bu az..130-140 gitmek isterseniz çok devir çeviriyor ve çok yakıyor..
    Şehir içinde yokuşta yükte bir sıkıntı yok, bence uzun yolda biraz yetersiz...
    Daha yeni 1800km yol yaptım, ortalamam 60km/h, otobanlarda 120-130 civarı gittim, normalde 100 civarı..bazen şehir içi vs oldu..klima hep açık 5.1lt yaktı..
    Şehir içi 6.5 civarı yakıyorum ama kısa mesafem çok..
    İmkan varsa 110 luk tavsiye ederim...


    Aynen böyle;
    Şehir için sıkıntı yok ama uzun yolda 100 km üzeri gidecekseniz fazla devir çeviriyor. Ayrıca uzun yolda ara hızlanmaları bana göre yetersiz. Yüklü ve klima açıkken çok tatsız oluyor :)




  • 90 lik kullanmadım ama 110 Luk EDC Fluence kullanıyorum. Çok seri bir araç. Tavsiye ederim. Meşhur Denizli rampaların 5 kişi + bagajla sanki düz yolda gider gibi çıktık. Önceden kullandığım benzin otomatık focusa göre çok ama çok performanslı ve seri araba bu 110 Luk Fluence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.