Şimdi Ara

YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
222
Cevap
0
Favori
18.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araçtan kullanıyorum..

    araba gitmiyor. yokuşta tıkanıyor. kiraladık daha 15 binde bakımlı falan..

    bu arabada sadece sevdiğim,

    fren sistemi tek geçerim.
    virajları güzel alma
    iç tasarım direksiyon ve vites kutusunun olduğu yerin tasarımı

    başka hiç bir özelliği yok.

    radyosu dandik teyp sistemi çok ilkel hoopoller dandik
    arka koltuğun ortasına bardaklık koyulacak bir konum yada yer yok
    turbo yok arabada en önemlisi, kalkışları çok yavaş :s

    - özellikle ayna görüş açısı çok dandik, arabayı hissedemiyorsunuz bile.

    koltuk ayarlanabilinirliği zor.
    konforlu değil araç.

    daha çok varda neyse.

    sadece şu kadarını söyleyeyim.

    bu parayı bu araca vereceğime, opel insignia 1.6 dizel araç alırım daha iyi.




     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR




  • a7v8x kullanıcısına yanıt
    Benimde ortalama hızım 24km 6.1 litre de yakıt ortalamam var ve arabayı sadece motor ısınana kadar sakin kullanırım benim sürüşüme göre çok az yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    bu araçtan kullanıyorum..

    araba gitmiyor. yokuşta tıkanıyor. kiraladık daha 15 binde bakımlı falan..

    bu arabada sadece sevdiğim,

    fren sistemi tek geçerim.
    virajları güzel alma
    iç tasarım direksiyon ve vites kutusunun olduğu yerin tasarımı

    başka hiç bir özelliği yok.

    radyosu dandik teyp sistemi çok ilkel hoopoller dandik
    arka koltuğun ortasına bardaklık koyulacak bir konum yada yer yok
    turbo yok arabada en önemlisi, kalkışları çok yavaş :s

    - özellikle ayna görüş açısı çok dandik, arabayı hissedemiyorsunuz bile.

    koltuk ayarlanabilinirliği zor.
    konforlu değil araç.

    daha çok varda neyse.

    sadece şu kadarını söyleyeyim.

    bu parayı bu araca vereceğime, opel insignia 1.6 dizel araç alırım daha iyi.




     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

    Benzinli mi kiraladınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇVK -- 14 Mart 2014; 3:45:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    bu araçtan kullanıyorum..

    araba gitmiyor. yokuşta tıkanıyor. kiraladık daha 15 binde bakımlı falan..

    bu arabada sadece sevdiğim,

    fren sistemi tek geçerim.
    virajları güzel alma
    iç tasarım direksiyon ve vites kutusunun olduğu yerin tasarımı

    başka hiç bir özelliği yok.

    radyosu dandik teyp sistemi çok ilkel hoopoller dandik
    arka koltuğun ortasına bardaklık koyulacak bir konum yada yer yok
    turbo yok arabada en önemlisi, kalkışları çok yavaş :s

    - özellikle ayna görüş açısı çok dandik, arabayı hissedemiyorsunuz bile.

    koltuk ayarlanabilinirliği zor.
    konforlu değil araç.

    daha çok varda neyse.

    sadece şu kadarını söyleyeyim.

    bu parayı bu araca vereceğime, opel insignia 1.6 dizel araç alırım daha iyi.




     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

    Benzinli mi kiraladınız?

    Yok hocam dizel.
    Bu arabayı ben suruyorum. Yani 100%80 inini ben suuruyorum ve memnun degilim

    Sadece yol tutuşu ve freni güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Laf olsun torba dolsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focusla insignia'yı kıyasladınız ya helal olsun, daha ne denebilir ki..

    -Hoparlör sistemi dışında yaptığınız tüm kötü eleştirilere katılmıyorum. Onun çözümüde basit alırsınız düzgün bir ses sistemi olur biter,günlük kullanıcıyı tatmin edici düzeyde zaten.
    -Koltuk ayarından neyi kastettiğinizi anlamadım ancak sürüş pozisyonu çok iyi,daha kötü diyen görmedim. Kullanıcısından test edenine kadar..
    -Titanium'larda bildiğim kadarıyla arka koltukta kol dayama var,bardaklık isterseniz illaki.. Ha illa isterseniz arka koltuğun sol ve sağ yanlarında şişe koymalık yer var.
    -Konforsuz demişsinizde hangi araca göre? Yine insignia diyecekseniz hiç yorulmayın,bunu sokaktaki çocuk bile anlar dışardan bakarak. Ancak çoğu C sınıfından çok daha konforlu bir araç. Özellikle civic - astra - elentra - megane - fluence - cruze ' a göre. Jetta ve corolla arka kısımda sundukları hacim nedeniyle çoğu kullanıcıya daha ferah gelebilir ancak bunun dışında bir artıları yok focus'un yanında onlarında.
    -F2 ve F2.5 kadar geniş açıları yok ancak hiçte kötü değil ayna ve görüş açıları,çok kolay kestirilebiliyor ucu bucağı aracın. Aynalarıda gayet kullanışlı,ufak bir kör noktası var ancak onuda dikkat ederseniz bir sorun teşkil etmeyecek düzeyde.

    -Son olarak insignia'nın 1.6 dizelini bulursanız alırsınız,gelmedi bile o motor ki gelse focus'u alabileceğiniz parayla insignia 1.6 dizel alabileceğiniz hayalini nasıl kurdunuz bilemiyorum.
    Kısaca D sınıfı bir araçla C sınıfı araç kıyaslanmaz,hata olur. Kişisel tercihlerede saygım sonsuzdur. Saygılar..




  • Kardeşim. Ben burada liberal bakıyorum. Fan'cılık oynamıyorum.

    Arabanın sadece yol tutuşu ve frenleri iyi diyorum.
    Onun dışında

    70 bin tl verdiğin arabanın, elinin bile zor ulaşacağı yere, koltuk çevirme kolu koyuyorlar.
    Ve aracın içinde otururken, belli bir süre sonra seni rahatsız edebilecek duruma götürüyor.
    Özellikle kaldırıp indirmesi bi hayli zorluyor.

    2-Arabanın aynası çok dandik, o kadar dandik ne tarafa ayarlasanız ayarlayın, bakış açısını size net hissettirebilri şekilde göstermiyor.

    Heleki arka lastiklerinin olduğu kısmı görmek yerine resmen hissediyorsunz.

    Park konusunda çok sıkkıntı yaşatır bu.


    3-Radyo -USB okuyucuus çok dandik. çok ağır çalıştırıyor.

    4-Araba yokuş çıkmıyor. Motorda turbo yok. Kalkışları da çok güçsüz.

    Ben renault clio symbol'da kullanıyorum. Yarım devrajya el frensiz kalıyorum. Araba resmen kendini itiyor. Fırlatıyor
    Ford focuslarda da aynı ayarı ver bakayım.

    Titreme- Ve stop Pehh

    5-Hundai accentin seriliğini bilen var mı. Arabada bir turbo var arabayı uçuruyor. Ha, aynı şey mi diyeceksiniz, ? Değil tabi.
    Ama ben
    Performans karşılaştırması yapmakta haklıyım.

    Biçtiğiniz para, bu değeri size verecek. Yol tutuşu insanı tatmin etmez

    Konfor, tutum hissedilebilirlikde çok önemli.

    Arabanın iç ön dizaynı diz kapaklarına göre çok dar ve sııkışık..


    Bir yere gidiyorum bazen araba içersinde duruyorum da, bazen de uyuyorum. inan her yerim ağrıyor.

    Ama reno symbol da bile böyle bir şey söz konusu bile değil. Tamam kişiye göre değişir. ama ben bütün araçları kullanarak deneyimlerimi önö sürüyorum

    Kesinlikle niyetim kötülemek değil.

    -Tasarımını görüşünüşü seviyourm arabanın o ayrı vip hissi veriyor.


    Şehir içi 7.3 yakıyor. o kadar özen gösterdiğim halde.
    Çok yakıt yakıyor.
    Ve arabada gerçekten gereksiz ağırlık var.

    - Ha lastiklere gelince

    - Effirence 215 moodeli sanırm

    Ben lastiğini patlattım. Aynı lastiği piyasa da içersinde araştırdım durdum

    400 tl diyorlar düşünün

    Ve bu lastikte piyasadan kalkmış.

    Gittim aldım zor buldum.
    Çok uğraşırdı. Balon yaptı birde.

    Neyse demem o dur ki.

    Bu araba bu bi fiyata alınmaz

    Opel alın
    Yada 2. el golf alın daha iyi.
    @EustassKiD26



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3AA68E795 -- 14 Mart 2014; 8:56:55 >




  • Kiralık Boşline 95'lik Focus insignia ile kıyaslanıyor. Ayrica turbosuz (!). Turbosuz dizel arac varsa alayım bir tane??

    Benim araçta (Titanium smart) olan bir cok özellik d hatta e sınıfında bile yok. En basitinden aktif on ızgara sistemi. Buyur buradan yak;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Harbi çok yakıyormuş.Bende 1.3 yeni astra dizel var.Full depoyla 1200 km yaptım.içinde bi 50 km lik daha yakıt kalmıştı.Focusta dizelle benzinli nerdeyse aynı yakıyor.Bi servise uğrayın derim

    Dizeli ile benzinlisi aynı yakıyor ama alırken aralarında TAM 16.000 TL FARK var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Kiralık Boşline 95'lik Focus insignia ile kıyaslanıyor. Ayrica turbosuz (!). Turbosuz dizel arac varsa alayım bir tane??

    Benim araçta (Titanium smart) olan bir cok özellik d hatta e sınıfında bile yok. En basitinden aktif on ızgara sistemi. Buyur buradan yak;)

    Fan boyluk yapmadıgımı soyledim. Bunlar benim fikirlerim.
    Bir seyi cok sveerseniz.onun kusurlarını gormezden gelirsiniz..

    Izgara dedigln nedir ki.

    Opelin motoruna bak bide fordun.
    Mukayese fiyat yada performans degildir.

    Senin goruslerin senin bakıs açın onemlidir. EN buyuk mukaywse budur.

    Ama ben olaya her açıdan yaklaşıyorum.

    Ama ford bu seri ile gercekten sınıfta kaldı.

    2010 model insignia
    2013 Ford focus

    Bide fiyatlara bakın.

    Ozelliklere de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hdi motorun cok yaktıgını iddaa edenler sanırım mobilet kullanıyor.

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR
  • 1. Turbosuz dizel araç 80'lerden kalma Audiler vs. hariç yoktur.
    2. Motorunun, şanzımanının nasıl kullanıldığı belirsiz olan "hayatı idame" seviyesindeki boş şirket aracı geniş ekranlı, deri koltuklu full paket D sınıfı bir araçla kıyaslanıyor. Bunun mantığını anlayan varsa gelsin.
    3. "Izgara dediğin nedir ki?" denmiş, evet o kadar çok donanımın içinde çok küçük bir detay. Hiç soğuk bölgelerde bulundun mu? Orada arabanın motoru ısınsın diye ızgaraları kapatan insanları gördün mü? Veya yüksek hızda gürültüyü azaltmaya yaradığını duydun mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=it3-0eXFuxc



    4. Hali hazırda 1.6 dizel araçların en performanslıların birinden bahsettiğimizi, altındaki arabanın 95 hp.lik araç olduğunu hatırlatırım.

    5. Daha yazacak çok şey var ama benim vaktim yok.

    6. Buda yakıtı içen, benzinliyle aynı yakan, insigniadan fazla yakan (!) dizel aracımın tüketimi.

    500 km. ş.arası, 100 km şehir içi.


     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 14 Mart 2014; 18:07:04 >




  • quote:

    4-Araba yokuş çıkmıyor. Motorda turbo yok. Kalkışları da çok güçsüz.


    Dizel Focus'ta turbo yok diyor

    Bu cümleden sonrasını okumadım zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    4-Araba yokuş çıkmıyor. Motorda turbo yok. Kalkışları da çok güçsüz.


    Dizel Focus'ta turbo yok diyor

    Bu cümleden sonrasını okumadım zaten.

    Turbo ne demek biliyor mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu adam neyin kafasında ben onu anladım çok yakıyor diyorlar henüz 1000 km de olan aracımla uzun yolda 900 km yol yaptım arabada 4 kişi bagaj dolu klima açık şehir içi 18 km ort. hızda kullanıyorum ort. 7.6 ki 3008 ve 508 daha fazla yakıyordu kanhıtlarım resimlerim var kimse iddalaşmasın hdi az yakıyor diye bana da hatırlatmayın altındaki aracın motoru hdi motor diye onu da biliyorum ki benim aracım c max focustan 150 kg daha ağır bir araç şu an 7 binde bu değerleri alıyorum performanslı kullanımda haberdar ettiğim arkadaşım benim aracı nasıl kullandığımı bilir geçmişteki konuşmalardan arabayı sakin kullanmam pek

    kardeşim boşa uğraşma sende laf anlamaz adam dizelin turbosuz olduğunu iddia ediyor aracın en boş ve tutulmayan motorunu kullanıyor genelleme yapıyor keyfini çıkar fordun bu arada aracındaki aktif ızgara meselesine hayran oldum otokoç bu özelliği c maxa neden koymaz ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ensnksr -- 14 Mart 2014; 10:36:30 >




  • Tdci diğer dizellere göre daha fazla yaktığı doğru megane 2 dci 80 şehir içi tüketimim 5.5 litre uzun yolda 80 sabit 3.5 litre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aktif ızgara olayı güzelmiş lakin kapanması sorun yaratmaz mı?
  • Bende focus kullanicisiyim 115 ps dizel,yeri geldi konusunu actim zayif yönünün

    Her aracin eksi arti yonu vardir bunu unutmayalim

    Aracimi sert kullaniyorum 6 litre ortalamam var henuz 2 bn km olmadi ustelik

    Ben focusda buldugum eksi yonler sunlar
    on konsol iceri fazla girmis bi tık fazla kaba.
    Style paket kullanyrum kol dayama yok buda cok ktu yakismior
    avrupada guzel ekranli kocaman satilirken bizde minik ekran satilmasida olumsuz...
    Bagaj sedan ile hecbek arabasi gordugum icin focus sedanin bagaj hacmini normal bulyorum rakipleeinden bi tık bu konuda geri olsada

    one cikan bazi arti yonler aklima gelenler

    Tip i guzel
    donanim yeterli hersey var
    otomatik park alti cizilesi guzel bi artisi
    Motor guclu bunu hissedebilyorum
    yol tutus guzel virajlarda yatio bazen yuksek hizda bunuda deyim
    araba sert deil yumusak bi araba
    bagimsiz suspansiyon olmasi guzel bi artisi
    İci sinifina gore kaliteli guzel ic malzemesi
    style jantlar cok guzel titanyim daki jantlar cok cirkin halbuki titanyum ust donanim neyse ben oyle buldum sacma biraz donanim paketleri
    Kadran falan tuslar renk aydinlatmalar cok enerjik
    Hecbek seven biri olarak mecburi sedan aldim hecbekin arka stoplar cirkin buldum
    Bu sene makyaj geldi ama yanlis yere arabanin guzel onunu mahvettiler ben anlamiorum fiesta ya geldi once bu tasarim pazarda gecen bakiorum bi eski kasasina bi yeni fiestanin eski kasa cok guzel duryor ruhsuz yeni kasa . Bu tasarm focusada geldi yazik .. Neyse biseyler karaladim iyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Kiralık Boşline 95'lik Focus insignia ile kıyaslanıyor. Ayrica turbosuz (!). Turbosuz dizel arac varsa alayım bir tane??

    Benim araçta (Titanium smart) olan bir cok özellik d hatta e sınıfında bile yok. En basitinden aktif on ızgara sistemi. Buyur buradan yak;)


    ızgara olay olduğu için cevap veriyorum.

    d ve e sınıfında bile yok cümlesi biraz iddalı olmuş.

    yeni nissan qasqai ve yeni mercedes C serisine bu özellik konuldu.

    hatta c serisine konulan özellik daha da ilginç farların arasındaki ızgara air panel denilen sistemle kapanıyor. araç çokta yakışıklı oluyor.

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TK-66 -- 14 Mart 2014; 11:04:11 >




  • Renault Fluence derim ama o yol tutuşunu sağlamaz.Başka c sınıfı kiralık yok gibi bir şey.D sınıfı kiralamaya çalışın Vw passat 1.6tdi olabilir ama yakıtta fluenceden iyisi 301 vardır o da b sınıfı.
    Şu an az yakan c sınıfı sedan Fluence.Bulursanız latitude bakabilirsiniz.Siz teklif ve fiyatları söyleyin ona göre yorum yapalım ya da size değiştirmek için sunulan araçları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.