Şimdi Ara

YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
222
Cevap
0
Favori
18.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam benim çamur atma derdim gibi yok.

    Elle tutulur bir şey söylemedin diyorsun.

    istesem ben burada atarak da konuşurum.

    Görüşlerimi söyledim.


    Benim işim araçlarla çünkü.
    Bütün gün araçlarlayım ben. Sen testten bahsediyorsun.

    Şahsen para verecek olsam ben bu araçtan almam diyorum hepsi bu.

    Nedenlerini de saydım.

    Ha hastaları fan boyları vardır onu ayrı tutarım saygı duyarım. Ama benim kıyaslarıma göre bu arabayı vereceğiniz paraya gidin opel insignia alırım derim ben.

    Beklentilerin kat ve kat üstünde bir araçtır.

    O kadar araç ile mukayese ettim.

    Ve sonuç olarak P/f olarak opeli sunuyorum.


    Her zaman dediğim gibi Bu araçta

    Yol tutuşu harika

    Ve mükkemmel bir fren sistemi var


    Ama onun dışında tırt.




  • Focus 3 un en begendigim yonu yokus canavari olmasidir 115 ps

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada sürdüğüm araç listem.

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR



    Daha bir sürü var.
    Amacım sadece görüşlerimin ciddiyeti olsun diye paylaşmaktı.

    Neyse.

    Size iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fk 1000

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr


    quote:

    Orijinalden alıntı: farego


    quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    hocam ben fordda staj yapıyorum gelen focuslar bakıyorum 5.8 den yukarı ortalama görmedim.Az önce bi focusa baktım ortalama km 64 ortalama yakıt 5.3 lt

    Symbollere de bakmanı isterim
    Ha aynı sey degil tabi. Sadece yakıt anlamında dedim

    3.2 dir oda en fazla.


    Hocam 3.2 ortalama çok zor yapmayın kasarak yapılır benim c maxta da yaparım symbol kullandım 2 gün sehir içi trafiğinde benim c maxtan 1 litre az yaktı o da ağırlıktan kazanıyor kartondan araba bu arada yukarıdaki forumdan bir dostum 3.8 ortalama 80 km ort. Hız var yani zorlanarak yapılmamış araç genelde 100-110 dolaylarında gitmiş burda ispatlamaya çalışma gitmiyo dediğin motorla henüz beni geçebilen dizel olmadı özellikle bunu aldım bunu bilerek dci motorla gel benim arabayı geç sana anahtarı vereyim olur mu ? Hemde dci motorun max. 1 litre fazlasını yakarım üstüne çıkmaz



    dci motorla gel benim arabayı geç sana anahtarı vereyim olur mu demek aracındaki motorun gücüne bakınca çok iddalı bir cümle.

    hangi dci motor?

    farklı güçlerde dci motorlar var.

    şimdi çıkar gelir bir tane 1.6 dci hadi der sana, cem yılmazın birzamanlardaki ALIRIM ANAHTARINI reklamındaki gibi boynu bükük anahtarını verirsin sonra.




    yahu nerden hatırladınız cem yılmaz'ın bu reklamını. sayenizde reklamı seyredip kahkahalara boğuldum.

    http://www.youtube.com/watch?v=wHqcMJ44-Fw




  • Hyundai accent era dizelle focus, mazda 3 dizeli kiyaslayip hyundai daha seri, arac hopluyor cekisi super diye kiyaslama yapan insanlarla doldu tasti forum:) teneke kutusu bir arac accent ve tabiki de kalkisi iyi olur kaldiki 5 vites bir arac, 6 vites araclara gore kalkista seri olacagi muhakkak....ozaman mazda 6 2000 motor benzinli ninde kalkisi accent dizelden kotu, bu acidan bakarsak accent cok daha performansli arac oluyor:)))) bide focus ta turbo yok diyenler var onlara da diyecek sozum yok:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burası test sürüşleri ile dolmuş taşmış.

    Bütün deneyimler bunların üzerineyse, teorileriniz ve fanboyluğunuz sizde kalır :)


    _________

    Sen demişsin ki turbo yok.

    Renault symbol'daki turbo bile fordun turbosuna bin takar uçurur hatta.

    Biz araba kiralıyoruz. Üstelik ''0'' km olmak üzere.


     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR


    Bazıları, 25 bin km den beri araç bende vs gibi yazılımlarda bulunmuş.

    -

    Bugünde geldiğim km

     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR



    *Ben bunca görüşlerimi olumlu/olumsuz yönlerini bu yapmış olduğum km lere göre değrlenridim.

    Ne fanboyluk yaptım

    nede kötü birşey söyledim




  • Turbo yok derken koltuğa yapıştırmıyor demişsiniz sanırım.

    İlginç gerçekten.
  • TURBO TUŞU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    Eğer Focus 3 dizel aracın deposunu 500-550 km. de bitirebiliyorsanız helal olsun size; bunu başarabilmek büyük iş.
    Aracım 12.000 km. de ve bu km. deki ortalaması 5,3L/100 km. ilk aldığımda 6Litre ile başladı zaman içinde azala azala 5.3Litreye kadar geriledi.

    Buyrun bu 10bine yakın km.deki durumu. Son halinide akşam çekip eklerim.
     YENİ FORD FOCUSLAR NEDEN FAZLA YAKIYOR


    Hocam bu hız göstergesinde mil cinsindenmi değerler?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    aynı motor 2012-2013 model mazda3 lerde de var. Eski aracımdı. Bu motor ortak motor. eski versiyonları 16 valf bunlar 8 valf ama valfler daha geniş diye bilinir. düz yolda en düşük tüketim 3,2 lt/100km olarak gittim. ama ortalamam şehir içi 6-7 lt/100 km arasıydı. aracı sattığım kişi İstanbul trafiğinde 40-45 kuruş yakıyor gibi dertlenmişti.


    Bende şu an dizel mazda 3 kullanıyorum.Aynen focusla aynı motor 1.6 115 lik.
    Yakıt olarak köyden şehire şehirden köye ve birazda şehir içi olmak üzere şu anda 6.2 gösteriyor.Tabi bu arada yaptığım ölçümde yol bilg.0.3 fazla gösteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni focuslar neden fazla yakıyor ?: fazla yaktığı için hahahaha
  • teomanakyar kullanıcısına yanıt
    Ayni arac bende de var (18000 km) 115 ps
    Ortalama hizim 36-39 arasi yol bilgisayarina gore
    Arac tuketim konusunda benide cok uzuyor.
    Yakit tuketimi ortalama 6.5 yazdiginda pompada kontrol ettigimde 6,8 ler civarinda oluyor.
    Yol bilgisayarinda bu sapmanin tami tamina 0,7 litreye ukastigini bile gordum. (Servise girmeden 1000km oncesinde bu durumu yasadim)
    O yuzden yol bilgisayarlarina hic guvenmiyorum.
    Lastik havalarini normalden 2-3 psi daha fazla yaptigimda (34-35 psi) yol bilgisayarindaki sapma 0.3 e kadar dustu.
    Bence bu yuksek tuketimin 3 sebebi var.
    1. Motorun 115 ps lik gucu oldukca yuksek devirde vermesi 3600 olmasi lazim yani aslinda bu motor zorlama bir motor
    2. Ford un yuksek agirligi ozellikle arkada kullanilan bagimsiz suspansiyondan dolayi c segmentinde en agir arac durumunda bunu degistirmek icinde ford herhangi bir calisma icersinde degil sonucta abd mensei bir arac tuketim herzaman ikinci planda
    3. Aktarma da ki kayip yada zayiflik bunu diger ayni guce sahip araclari kullandigimda fark ettim tabii ne kadar objektif olur bilemem ama Focus aktarma da ciddi enerji kaybediyor bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fleetwood kullanıcısına yanıt
    Ortalamaniz 56 km istanbulda 36-37 km ortalama oldukca iyi ortalama sizin hizlarinizda gidebilsek sanirim tuketimde ayni olur:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşı kendi haline Bırakın bence.

    Yav he he deyip geçin. Enerjinizi başka şeylere harcayın. Muhatap aldıkça kendilerini iyice "TEST PILOTU" sanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7000 km'deki focus 3 aracımin ortalama tüketimi 5,5 lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    Ayni arac bende de var (18000 km) 115 ps
    Ortalama hizim 36-39 arasi yol bilgisayarina gore
    Arac tuketim konusunda benide cok uzuyor.
    Yakit tuketimi ortalama 6.5 yazdiginda pompada kontrol ettigimde 6,8 ler civarinda oluyor.
    Yol bilgisayarinda bu sapmanin tami tamina 0,7 litreye ukastigini bile gordum. (Servise girmeden 1000km oncesinde bu durumu yasadim)
    O yuzden yol bilgisayarlarina hic guvenmiyorum.
    Lastik havalarini normalden 2-3 psi daha fazla yaptigimda (34-35 psi) yol bilgisayarindaki sapma 0.3 e kadar dustu.
    Bence bu yuksek tuketimin 3 sebebi var.
    1. Motorun 115 ps lik gucu oldukca yuksek devirde vermesi 3600 olmasi lazim yani aslinda bu motor zorlama bir motor
    2. Ford un yuksek agirligi ozellikle arkada kullanilan bagimsiz suspansiyondan dolayi c segmentinde en agir arac durumunda bunu degistirmek icinde ford herhangi bir calisma icersinde degil sonucta abd mensei bir arac tuketim herzaman ikinci planda
    3. Aktarma da ki kayip yada zayiflik bunu diger ayni guce sahip araclari kullandigimda fark ettim tabii ne kadar objektif olur bilemem ama Focus aktarma da ciddi enerji kaybediyor bence


    Pm den cevap yazdım ama burdan da cevap vereyim 18000 km de ilk bakımı geçirmişsiniz eğer yazılım güncellemesi hiç yaptırmadıysanız servise şikayetinizi bildirip yeni güncellemeyi ve enjektör alıştırması yapacaklar
    ve bundan sonra aracınız rahatlayacak yakıtı ciddi oranda düşecektir ancak genel olarak focuslarda bir sorun var enjektörler ya hatalı yada yazılım hatalı ve bunu kabul etmeye başladı servisler ve yeni yazılım çıkacağını söylüyorlar.
    Sebeplerinizden biri olan devirli kullanmanıza çok gerek yok aslında 115 hp çok yeterli bir motor aktarımıda başarılı 2500 devirde açılan turbo 3000 devirde vites değiştirebilirsiniz ben D2 Volvo s60 ı rahat geçiyorum otobanda ,
    selektör yapanları susturuyor şu ara 1.4 tsi motorlar biraz zorluyor onuda chiptuning ile çözmeyi düşünüyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    1. Motorun 115 ps lik gucu oldukca yuksek devirde vermesi 3600 olmasi lazim yani aslinda bu motor zorlama bir motor

    Burada bir yanlışlık var.

    Çünkü 3600 devirde 115 hp gayet iyi bir değer.

    Rakipleri maksimum güçlerini 4000'lerde veriyor.

    Eski 16 valfli 110 hp'lik HDi motorda da maksimum güç 4000 devirde alınıyordu.

    Kısacası burada bir terslik yok, rakipleri maksimum gücünü hangi devirde veriyorsa HDi/TDCi da aşağı yukarı aynı noktada. Hatta 3600 düşük bile sayılır.


    Fakat aynı motor PSA grubunda harikalar yaratırken diğer markalarda neden çok tükettiği söyleniyor, gerçekten ilginç :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    1. Motorun 115 ps lik gucu oldukca yuksek devirde vermesi 3600 olmasi lazim yani aslinda bu motor zorlama bir motor

    Burada bir yanlışlık var.

    Çünkü 3600 devirde 115 hp gayet iyi bir değer.

    Rakipleri maksimum güçlerini 4000'lerde veriyor.

    Eski 16 valfli 110 hp'lik HDi motorda da maksimum güç 4000 devirde alınıyordu.

    Kısacası burada bir terslik yok, rakipleri maksimum gücünü hangi devirde veriyorsa HDi/TDCi da aşağı yukarı aynı noktada. Hatta 3600 düşük bile sayılır.


    Fakat aynı motor PSA grubunda harikalar yaratırken diğer markalarda neden çok tükettiği söyleniyor, gerçekten ilginç :)

    Değerlere tekrar baktım dediğiniz doğru

    O zaman motorla ilgili değil geriye şu ihtimaller kalıyor.

    1. Ağırlık
    2. Aktarma
    3. Sürtünme (Lastiklerin ebatları azda olsa etkiler)
    4. Aeorodinami (cd katsaısı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46


    quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    aynı motor 2012-2013 model mazda3 lerde de var. Eski aracımdı. Bu motor ortak motor. eski versiyonları 16 valf bunlar 8 valf ama valfler daha geniş diye bilinir. düz yolda en düşük tüketim 3,2 lt/100km olarak gittim. ama ortalamam şehir içi 6-7 lt/100 km arasıydı. aracı sattığım kişi İstanbul trafiğinde 40-45 kuruş yakıyor gibi dertlenmişti.


    Bende şu an dizel mazda 3 kullanıyorum.Aynen focusla aynı motor 1.6 115 lik.
    Yakıt olarak köyden şehire şehirden köye ve birazda şehir içi olmak üzere şu anda 6.2 gösteriyor.Tabi bu arada yaptığım ölçümde yol bilg.0.3 fazla gösteriyor.

    Benzinlisine göre hem çok ekonomik hem de performanslı. Güzel ve sağlam bir araba. ben otomatik ihtiyacından dolayı satmıştım.




  • Bir sonraki seçeneklerim arasında bu araçta var alır isem bende yorumlarımı yazarım
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.