Şimdi Ara

Yeni Golf (7) fiyatlari aciklandi!.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
1
Favori
15.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asıl sorun tek modelin benzinlisi dizeli değil.Ben kendi adıma 45 bin bütcem var senede de asla 15 bin km üzeri yol yapmam.ama yinede gidip benzinli otomobil almak gelmiyor içimden.Her istasyona girişinde psikolojin bozulacak 5 tl olmuş nerdeyse benzin.Şimdi soru şu: 45 bine benzinli golf almaktansa dizel c4 yada dizel az kullanılmış focus almak daha mantıklı değil mi?niçin elimdeki paraya az yakan bir otomobil tercih etmiyeyim?bu devirde isterseniz senede 5 bin km yapın benzinli araca binilmez benim görüşüm tabi.Birde dizel golfle benzinli arasında 12 bin tl fark var.bundan 5 sene öncesine kadar dizelle benzinli otolar arasında 1-2 bin fark varken şimdi 12 bin?Neden acaba ?dizel motor yapmak zorlaştı mı yoksa tüm dünyada?çoğu batılı ülkelerde dizel motorlar tercih dahi edilmiyor.Bu ülkemizin vergi açlığı ikincisi de firmaların bu durumu kendi lehlerine çekme gayretleri.Golf için benzinli düşünene eywllh ama dizeline asla o parayı vermem çünkü o paranın büyük kısmını otomobile değil doğuşun cebine vericeksin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi car_mat -- 21 Ekim 2012; 12:40:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: car_mat

    vwci değilim ancak golfü hyundai i30 ile değil bmw 1 audi a3 ile kıyaslamanız lazım.Golf 7 nin dizelini bilemem ama 1.2tsi nin çok satacağı kesin.Bu kadar dolu kaliteli bir aracı sadece hız sabitleme yok diye i30 un gerisine atamazsınız.Ancak benim takıldığım nokta 1.2 tsi midline plus donanımın oldukça dolu olmasına rağmen fiyatının ucuz olması.Diyceksiniz ki vw bu kez iyilik yaptı ben samimi bulmuyorum ve bunun tek bir açıklaması var bana göre ''vaaddettikleri tüketim değerlerinden daha fazla yakıt tüketmeleri'' malum benzin 5 lira oldu..1.2 tsi şehir içi 8 litre civarı yakarsa (ki yakar bence) bu donanımın bir anlamı yok.1.2 tdi 105 lik bir motor üretseler ülkemizde rakip bırakmazlar..

    aynen destekliyorum sizi. hyundai ile golf kıyaslamak malesef çok yanlış teneke ile çelik misali.Hyundai şişirilmiş balon geçici bir heves tek modelle çizgileriyle iş yürümez beklemek lazım kurulduğundan beri i30 üretmiş :) dillerden düşürmüyorlar.hiçbirşey yapmayın sadece hyundainin göğsüne tıklatın o sert plastik sesi gelecektir.Tamam dış çizgileri fena değil ama aracı bütün olarak değerlendirmek lazım.Hyundaisi olan elbette aracım iyi der ama olmayan farkı görür.

    Eski bir VW sahibi olarak fark görmüyorum. Hyundai kesinlikle şişirilmiş bir marka değil, aksine son yıllardaki yatırımı ile çoğu markadan bile iyi bir hale geldi. Bu arada Hyundai'ye teneke diyorsanız İX35 aracıma arkadan çarpan 2011 Opel Astra'nın resimlerini gösterebilirim . Bu arada bir sert plastik sözü almış başını gidiyor, yumuşak plastiğin özellikle yaz aylarında yumuşayıp bozulacağı bilinmeden bu yorumların yapılması çok yanlış. Sert plastik kesinlikle daha mukavemetlidir. Ben eski aracım Jetta'da yumuşak plastiğin azizliğini çok çektim, aracın radyosunun yanındaki plastiklerin (yumuşak) kopması normal bir şey değil ne yazık ki.




  • Benzin ateş pahası
    mazot ateş pahası
    vergiler a.a.
    trafik berbat
    Adamlar 0.9 yapıyor gitmiyor
    1.2 yapıyor gitmiyor
    1.4 yapıyor gitmiyor
    1.6 yapıyor çekmiyor
    Forumda kendine has bir ortam var sanki herkez 3000 cc ye biniyor
    Adamlar 2.000 motor getirse vergiden fırlayan fiyatlara kimse yüzüne bakmaz
    Sallayan sallayana ...
  • bu para bu araba alınır babalar gibi de binilir hem de 1.4 tsi 140 hp olacak bir de otomatik mis
  • Çok para istiyorlar. En ucuz dizel golf 57,600TL diyor. Rakiplerinde bu rakam benzer donanım(comfortline) için 50,000 civarında. 1.2tsi fiyatları eh işte ama 1.4tsi fiyatları abartı yüksek.

    Ayrıca Golf'ü BMW 1 ile Mercedes A ile falan kıyaslayacaksınız diyen arkadaşlar acaba Audi A3'ü kimle kıyaslayacağız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Benzin ateş pahası
    mazot ateş pahası
    vergiler a.a.
    trafik berbat
    Adamlar 0.9 yapıyor gitmiyor
    1.2 yapıyor gitmiyor
    1.4 yapıyor gitmiyor
    1.6 yapıyor çekmiyor
    Forumda kendine has bir ortam var sanki herkez 3000 cc ye biniyor
    Adamlar 2.000 motor getirse vergiden fırlayan fiyatlara kimse yüzüne bakmaz
    Sallayan sallayana ...

    Sonuna kadar katılıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    bu para bu araba alınır babalar gibi de binilir hem de 1.4 tsi 140 hp olacak bir de otomatik mis

    :)
  • O kadar hevesle baktığım konuyu şahsi çekişmelere kurban eden arkadaşların da kurban bayramı kutlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Çok para istiyorlar. En ucuz dizel golf 57,600TL diyor. Rakiplerinde bu rakam benzer donanım(comfortline) için 50,000 civarında. 1.2tsi fiyatları eh işte ama 1.4tsi fiyatları abartı yüksek.

    Ayrıca Golf'ü BMW 1 ile Mercedes A ile falan kıyaslayacaksınız diyen arkadaşlar acaba Audi A3'ü kimle kıyaslayacağız?

    A3 de dahil olmak üzere hepsi C sınıfı araçlar, birbiriyle kıyaslayacaksınız. İlla farklı bir şeylerle kıyaslamak zorunda hissediyorsanız kendinizi, premium zırvasını ortaya atanlara danışın. Eminim taşı kuyudan çıkarmanın yolunu da biliyorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenya64

    O kadar hevesle baktığım konuyu şahsi çekişmelere kurban eden arkadaşların da kurban bayramı kutlu olsun.

    Malesef oyle oldu.. :(
    Ama duzeltmek elimizde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    quote:

    Orijinalden alıntı: escala

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    milletin medet umduğu motora bak allah aşkına 1.2 tsi...birde lpg takılmazmı diye soruyorsunuz 50.000 tl ye beşpara etmeyen motor alıcaksınız haberiniz yok...gidin o paraya 1.4 1.5 1.6 dizel bir araç alın

    kaç kişi bu motoru kullandıda çok satar diyorsunuz?

    ben uzun süre kullandım bu kadar kötü bir motor olamaz... çok yaktığı gibi aracı kaldırmıyorda

    millet almanyada golf r lara binsin bizimkilerde 50.000 tl verip 1.2 tsi alsın

    şuana kadar sahip olduğunuz araçları sırası ile yazar mısınız? ne kadar süre kullandığınızı da mümkünse?

    megane 1 benzin
    megane 2 benzin
    polo 1.4 benzin
    corsa 1.3 cdti
    golf 6 1.4 tsi dsg
    golf 6 1.6 tdi
    focus 1.6 dizel

    Kullandiklariniz icinde en iyisi focus muydu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hyundainin son yillardaki atilimini gozardi edemezsiniz ve i30 u da malzeme kalitesi acisindan "sert plastik" gibi ifadeler ile karakayamazsiniz. mevcut golf6 ile kullanilan malzemeleri birebir kiyaslayin, hangisinde kullanilan malzemede kalite hissi daha yuksek degerlendirebilirsiniz. i20'de bile sert plastik bolgelerinde nano boya kaplama kullaniliyor ki c sinifi araclarda bile pek kullanilan bir malzeme degildir. neyse, mlz kalitesi, iscilik vb etkenler disinda esas farklilik araclarin surus karakteristikleri, yola tutunmalari gibi farkliliklarda gizli bence. korelilerin tam beceremedigi kisimlar oncelikle bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adem_2c


    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    quote:

    Orijinalden alıntı: escala

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    milletin medet umduğu motora bak allah aşkına 1.2 tsi...birde lpg takılmazmı diye soruyorsunuz 50.000 tl ye beşpara etmeyen motor alıcaksınız haberiniz yok...gidin o paraya 1.4 1.5 1.6 dizel bir araç alın

    kaç kişi bu motoru kullandıda çok satar diyorsunuz?

    ben uzun süre kullandım bu kadar kötü bir motor olamaz... çok yaktığı gibi aracı kaldırmıyorda

    millet almanyada golf r lara binsin bizimkilerde 50.000 tl verip 1.2 tsi alsın

    şuana kadar sahip olduğunuz araçları sırası ile yazar mısınız? ne kadar süre kullandığınızı da mümkünse?

    megane 1 benzin
    megane 2 benzin
    polo 1.4 benzin
    corsa 1.3 cdti
    golf 6 1.4 tsi dsg
    golf 6 1.6 tdi
    focus 1.6 dizel

    Kullandiklariniz icinde en iyisi focus muydu?

    hayır 1.4 tsi golf idi dostum




  • ne VW golf nede HYUNDAI i30 bunlara bu parayı hak edecekler araçlar gibi gelmiyor, korelileri zaten sevmem, sevmem için bi cabaları yada yaptıkları bişi yok, almanlarda keza güzel fiyatlara arac satmıyor, alternatiflere yönelin
  • Merhaba,

    Ben bir Chevrolet Kullanıcısıyım. Yıllar önce Chevrolet ile tanışmam ve ona aşık olmam ile başlamıştı herşey. Sonra markanın yükseliş döneminde yaptığım eleştiriler ve duruşla markanın büyümesini izledim. Sonrasında Chevrolet aşkım devam etti ve şuan artık son zamanlarını yaşıyor bu aşk.

    Aşkın bitişi araç ile ilgili değil aslında. Marka ile ilgili olduğundan, bunu bir kenara bırakarak Vw Golf başlığına yazmaya karar verdim.

    Doğuş Grubu çalışanı olduğumda finansal anlamda ciddi avantajım olmasına rağmen Vw Grubu araçlarına hiç sıcak bakamadım. Sebebi, fiyat/sunulan ilişkisinde bu araçları pahalı görmemdi. Ancak bir önceki dönemde gördüğüm Vw markasının piyasa koşullarına göre daha dolu araçlar getirmesi, fiyat/sunulan orantısını arttırarak, benim algımı değiştirdi.

    HB/Spor araçları sevdiğmiden Jetta/Passat benzeri araçlara bakmadım hiç. Polo gibi B segmenti araçlarda bana küçük geldiğinden tercihlerim arasında olmayacak. Bu sebeple C segmenti HB araçlara bakmaktayım. Ve Chevrolet aracımı sattıktan sonra yine HB tercih etmek istiyorum.

    Kafamda çok aday var: V40 Dizel, A180 CDI, Yeni A3 Dizel, 116 ED, Golf 7 Dizel...

    Dizel düşünüyorum çünkü araç kunllanmayı çok sevdiğimden çok kilometre yapıyorum. Ki yılda 20.000 Km yi rahat geçiyorum. Bu sebeple Dizel araç benim açımdan daha ekonomik bir tercih. LPG li araç kullandığımdan, mevcut benzinli araçların tork bakımından Dize'lere oranla çok düşük kalması ve LPG'ninde kağıt üzerinde aracın 5-10 HP sini alıp götürmesi ve torku düşürmesi ekonomiden beni oldukça uzaklaştırıyor. Daha doğrusu tatmin olamıyorum.

    Bu sebeple bu yukarıda saydığım araçların Dizel modellerine bakıyorum. Ve kağıt üzerinde bu araçların karma fabrika verileri 4.0 ya da altında seyrediyor ki bu beni tatmin eden bir rakam.

    İkinci önceliğim, mevcuttaki aracımdan daha fazla bir paraya bu aracı satın alacağımdan, yeni alacağım bu araçtan, mevcut aracıma göre daha fazla konfor istemem. Bu tanım yukarıdaki modellerin sunduklarına göre değişiyor. Bu sebeple detay yazmayacağım.

    Son isteğimde Otomatik vites seçeneği. Günümüz teknolojisi sayesinde artık otomatik vitesin Çift Kavrama teknolojisiyle manuele göre yakıt farkını ortadan kaldırması benim ilgimi çekiyor.

    Bu çerçevede yukarıdaki düşündüğüm modellerden şuan için Golf öne çıkıyor. İ30 gibi, Megane HB gibi, Fiat Bravo gibi modellere bakmıyorum çünkü, ben hayatımda araçlarda Alman, İskandinav, Amerikan ve Japon marka ruhundan başka bir araca binmemeyi seçtim. Bu kişisel bir seçim. Bu yüzden diğer ülkelerin araçları ne kadar iyi olursa olsun bakmıyorum. Bu arada geçmişte yaptığım işlerde Fransız araçlarından tutunda, İtalyan menşei araçlara kadar, Kore markalarına kadar birçok araç kullandım. Ancak kendi özel aracımda seçme şansım olduğundan böyle bir ülke ayrımı yapmaktayım. Dediğim gibi bu benim araçlara bakış açımla ilgili birşey...

    Şimdi gelelim, listemdeki Yeni Golf'ün sunduklarına:

    Hiçbir arkadaşın dikkatini çekmedi sanırım ama Golf 6'ya göre, Golf 7'nin farkı Yorgunluk Algılayıcısı ve birkaç donanımsal fark değil. Tasarımın detaylarına baktığınızda, aracın kör noktalarının iyileştirildiğini görüyorsunuz. Ön A sutün dediğimiz ön cam yan bölümde, Dış aynalar sütündan ayrılıp, kapı bölümüne bağlanarak ufak bir kelebek camı oluşturulmuş. Buda ön kör noktalar için azda olsa görüş açısı sağlandığının göstergesidir. Fuardan sonra aracı test ettiğimde eminim bu noktalar çok hoşuma gidecek...

    Ayrıca park sensörleri ile ilgili de ufak bir ayrıntı dikkatimi çekti. Önceki Golf 6 modelinde 4 önde, 4 arkada olmak üzere toplamda 8 sensör varken, şuan gözlemlediğim araçta, aracın arka ve ön çamurluk üzerine konan +4 sensör sayesinde 12 sensörlük bir park sistemi oluşturulmuş.

    Uzun lafın kısası aracın kör noktalarının sürücü tarafından algılanmasında ciddi bir iyileştirilme olmuş. Burada kadar Golf 7 modeli bir önçeki modele göre bana göre daha iyi konumlandırılmış durumda.

    Ancak şuan kafamda belirsizliğini koruyan detaylar var: iç malzeme kalitesi ve yol davranışları.
    Bunlarıda Fuarda detaylı inceleyerek, ve test sürüşünden sonra detaylı gözlemlerimi paylaşarak yansıtacağım.

    Şuan gördüğüm manzarada, sunduğu donanım ve tasarıma bakarak, istenen bedeli kıyasladığımda bu araç bana göre verilen parayı hak ediyor ve bunun sonucunda benim KALİTE tanımımı karşılıyor. Ancak canlı gözlemimle, eğer vaad edilen ögelerde bir eksiklik görürsem bu yargımı değiştirebileceğimi söylemek isterim.


    Son olarak birşey daha paylaşmak istiyorum: Yukarıda araç dünyasını çok iyi bilen arkadaşlarım İ30, bilemem ne, şu, bu diye bilgi paylaşımı yapacaklarına Golf başlığında bu araç ile ilgili gerçek bilgilerini ve gözlemlerini paylaşırlar ise bence herşey daha iyi olur. Bu mesajları okuyan hiç kimsenin aptal olduğunu düşünmüyorum. Eğer ortada istenilen bedele uygun araç yoksa, insanlar zaten dediğiniz gibi gidip İ30 satın alırlar. Ve bu araçlar 7. nesilden sonrası için artık üretilmez.

    Sevgiler,

    B.D.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 28 Ekim 2012; 1:25:37 >




  • Golf varken ben de Kia ve İ30 a binmem. Kia nın ismini bile söyleyemiyorum, bana itici geliyor, kimi ceet diyor kimi ced diyor, kimi sed diyor kimi siid diyor kimi cid diyor.

    Golf varken niye Megane aldın o zaman? Diye sorarlarsa, o GOLF 6 kasasının Megane dan daha iyi olduğunu düşünmediğim en azından 10 bin fazla verip daha az donanım almaya değmediğini ve sıra beklemeyi göze alamadığım için aldım, ama yine aynısı olsa yine siid almam. Aldıktan sonra 2 yıl içinde 15bin değer kaybını göze alamam, 2011 model az km de bir araç var 35 bine satılıyor full, alanı yok i30 araç, eski kasa, benim araç o zamanlar aynı parayken şimdi aracım 43-44 arası aracı bulabiliyor ve daha kolay alıcı buluyor.i30 alsam üzülürdüm... Türkiye şartlarnda almam, ama i30 ve siiid , siğid neyse güzel araçlar gerçekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 28 Ekim 2012; 1:56:45 >
  • yok mu alan birileri şu 1.2 tsi motoru bi inceleyin ya, hatta lpgli inceleyen birilieri yok mu bitsin kafamdaki soru işaretleri
  • Allah razı olsun şu korelilerden sayelerinde her marka dolu araç satmaya başladı.

    Yeni Golf 1.2 TSI BMT 105 PS Comfortline 45.600
    Yeni Golf 1.6 TDI 105 PS Comfortline 57.600

    dizel motor için tam 12 bin tl fazla fiyat çekmek nedir yahu? üstelik sınıfının en kötü dizel motorlarından birisi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozkurt35 -- 28 Ekim 2012; 2:48:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt35

    Allah razı olsun şu korelilerden sayelerinde her marka dolu araç satmaya başladı.

    Yeni Golf 1.2 TSI BMT 105 PS Comfortline 45.600
    Yeni Golf 1.6 TDI 105 PS Comfortline 57.600

    dizel motor için tam 12 bin tl fazla fiyat çekmek nedir yahu? üstelik sınıfının en kötü dizel motorlarından birisi..

    Ama hocam öyle demeyeydin iyiydi. Voswosçular döverler seni bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt35

    Allah razı olsun şu korelilerden sayelerinde her marka dolu araç satmaya başladı.

    Yeni Golf 1.2 TSI BMT 105 PS Comfortline 45.600
    Yeni Golf 1.6 TDI 105 PS Comfortline 57.600

    dizel motor için tam 12 bin tl fazla fiyat çekmek nedir yahu? üstelik sınıfının en kötü dizel motorlarından birisi..

    Ama hocam öyle demeyeydin iyiydi. Voswosçular döverler seni bak

    :)
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.