Şimdi Ara

YENİ GOLF 7 İncelemesi Autoshow 2012 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
8.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    5 ileri 105 bg. Golf yine sinifinin alt standartlarini belirlemis.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Bu arada hala dizellerde 5 ileri vites var. Ayıptır.

    +1500... 6 ileri ve 120-130 hp civarında bir dizel motorla piyasaya sürülseydi, satış rekoru kırardı..
  • iyi inceleme olmuş.
  • madem vw golf 7 umdugu gibi cikmadi herkesin peki golften sonra alincak en iyi c sinifi hangisidir focus i30 sstra vsvs ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel olmuş, video çeken arkadaşlarında eline sağlık
  • inceleme için teşekkürler fakat keşke yapmışken arka diz mesafesi , bagaj ve dış tasarım hakkında da çekimler yapsaydınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Kib. Öptm. By.

     YENİ GOLF 7 İncelemesi Autoshow 2012


    Yok artık bu nedir yaa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    5 ileri 105 bg. Golf yine sinifinin alt standartlarini belirlemis.

    bazı fanatik arkadaşlar standartları golfün belirlediğini söylemiş. bence kendisi o kadar fanatik ki diğer araçları takip etmiyor. sadece golf e bakıyor ve dolayısı ile sadece golfun teknolojilerini biliyor. elektronik park freni sınıfında ilk olarak astra da kullanılmıştı yanılş hatırlamıyorsam.

    bence sizin bu yorumunuz süper
  • 5 ileri olması kabul edilebilir bir şey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS13

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Kib. Öptm. By.

     YENİ GOLF 7 İncelemesi Autoshow 2012


    Yok artık bu nedir yaa.

    2007 yılında bu paraya GTI alınıyordu, üste de 10 kağat artıyordu. Ne günler ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    5 ileri 105 bg. Golf yine sinifinin alt standartlarini belirlemis.

    bazı fanatik arkadaşlar standartları golfün belirlediğini söylemiş. bence kendisi o kadar fanatik ki diğer araçları takip etmiyor. sadece golf e bakıyor ve dolayısı ile sadece golfun teknolojilerini biliyor. elektronik park freni sınıfında ilk olarak astra da kullanılmıştı yanılş hatırlamıyorsam.

    bence sizin bu yorumunuz süper

    Ceed olmaz her taraf piano black dediler, c4 olmaz arkada torsiyon cubugu dediler, civic olmaz 5 ileri kaldi mi dediler, hepsi golfte birlesti. Bakalim ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Açıkçası alacak olsam TSI DSG Highline olan modeli tercih ederim. Diğerlerinin fiyatına oranla daha uygun geldi bana az km yapan biri olarak. Araç tasarım olarak hoş olmuş ancak konsolda arkadaşların da gösterdiği gibi hatların birbirini düz takip etmemesi hoşuma gitmedi. Gri şeridin çıtırdaması falan... Ancak 1.4 TSI 140HP DSG Highline paket için 63000 lira diğer araçlara kıyasla normal bir fiyat... Keza 68000 de dizel için fena sayılmaz. Ancak 105HP olan modelde bir iyileştirmeye gitmeliydi bence. Bu arada fuarda fiyat neden 77.000?

    ekleme: Artık C sınıfı araçlar maalesef uçuyor. Clio'lar 45000 liradan V40'lar A200'ler 100000 liradan satılabiliyor. i30 A200 118 v40 gibi araçların fiyatına kıyasla Golf'un high fiyatları uygun geldi bana (fuar değil internet fiyatları). Ancak tabii ki fiyatlar Türkiye şartlarına göre yüksek.

    i30 dizel otomatiği highline ile hemen hemen aynı donanımda style olarak 51.000'e alırsınız hocam. mercedes a serisi düz dizel 65.000. ve donanım olarak bazı bile yeterli.

    a200'ler ise vergi diliminden öyle, hiç golf uygun falan demeyin, v40'da haklısınız yalnız mercedes'in dizeli volvo'nun benzinlisinden ucuz gibi bir abukluk var ortada.




  • 77 milyara golf alınmaz , mersedes alnır diye yazmak lazım spreyle oraya
  • Honda civicde 5 ileri birazda ona giydirin bakim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yazilardan sonra golf 6'nin piyasa degeri yukselir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfının lideri olarak Cee'd kalmış oldu. 58 bine Premium donanımlı, 1.6 128 beygir, 6 ileri tam otomatik şanzımanlı bir araç alabiliyorsunuz. Sınıfının en iyi malzeme kalitesine sahip, bariz biçimde.

    Bence bazıları gerçekten sussun ve dağılsınlar.
  • inceleme gayet güzel olmuş, parasının arabası değil a serisi varken bunu almak pek akıllı işi değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Sınıfının lideri olarak Cee'd kalmış oldu.



    Seni şu başlığa alalım çılgın koreli.


    http://forum.donanimhaber.com/m_67713661/tm.htm
  • Fuarda birkaç C sınıfı aracın içine oturdum. Oturma pozisyonu ve Ferahlık olarak en beğendiğim araçlar;

    1-Golf
    2-Civic Sedan
    3-Ceed
    4-i30 (ferah ama konsol görsel olarak karışık geldi )

    Golf almak istemeyen yada alamayanlar için ceed crdi concept otomatik öneririm, donanım olarak gayet yeterli. Yada Seat Leon bekleyin. İç mekan kalitesi golften bir tık aşağıda ama fiyatları golfe göre ucuz olursa tam f/p aracı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Sınıfının lideri olarak Cee'd kalmış oldu. 58 bine Premium donanımlı, 1.6 128 beygir, 6 ileri tam otomatik şanzımanlı bir araç alabiliyorsunuz. Sınıfının en iyi malzeme kalitesine sahip, bariz biçimde.

    Bence bazıları gerçekten sussun ve dağılsınlar.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.