Şimdi Ara

YENİ GOLF 7 İncelemesi Autoshow 2012 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
8.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emeğine sağlık eyüp, araç güzel ama fiyatlar ne yazık ki yüksek.
  • araç güzel ben kalite düşüşü vs gibi görmedim.araç gayet güzel alan arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun diyorum.
  • Teşekkürler inceleme için yalnız bu piano black olayı fazla abartılmış sanki araç içi çok siyah kalmış ama gene bej koltukla alınırsa,araç içindeki fazla siyahlık kaybolur gibi.
  • her tarafı piano black kaplama ile doldurmak hiç iyi değil.

    kendi arabamdaki piano black kaplamalara ne kadar dikkat etsem de çiziliyor. güneş vurduğunda görüntü berbat!
  • Bugün fuarda inceleme imkanımız oldu yeni kasayı. Yanımızdaki bayan arkadaşlar dış tasarım için "ee bu yolda gördüklerimizin aynısı" tepkisini verdiklerinde açıkçası söyleyecek birşey bulamadık. Piano black kaplamaların kullanışlı olup olmadığını bir kenara bırakırsak iç mekan bir önceki kasaya göre bariz olgunlaşmış, güzelleşmiş nasıl denir bir çekicilik gelmiş iç mekana. Soğuk, monoton, ne spor nede şık olmayı başaramayan bir önceki kasanın silik iç mekanına göre çok beğendim. Ah birde şu rus ruleti DSG şanzımandan vezgeçseler...
  • Güzel inceleme olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Bugün fuarda inceleme imkanımız oldu yeni kasayı. Yanımızdaki bayan arkadaşlar dış tasarım için "ee bu yolda gördüklerimizin aynısı" tepkisini verdiklerinde açıkçası söyleyecek birşey bulamadık. Piano black kaplamaların kullanışlı olup olmadığını bir kenara bırakırsak iç mekan bir önceki kasaya göre bariz olgunlaşmış, güzelleşmiş nasıl denir bir çekicilik gelmiş iç mekana. Soğuk, monoton, ne spor nede şık olmayı başaramayan bir önceki kasanın silik iç mekanına göre çok beğendim. Ah birde şu rus ruleti DSG şanzımandan vezgeçseler...

    Diğer söylediklerinize katılıyorum fakat DSG için şunu söyleyebilirim. Her ne kadar problemlide olsa, bu şanzumanı bulunan araçlar gerçekten peynir ekmek gibi satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolbro

    Güzel inceleme olmuş.
    İlk mesaj güncellendi.

    Araçla ilgili benim şahsi fikrim piano black kaplamada biraz aşırıya kaçıldığı yönünde. Çizilme olayı var parmak izi olayı var ki bütün ön göğrsün bununla kaplanması aracı boğar gibime geliyor. Araçtaki malzeme kalitesi ise hoşuma gitti. Hemen hemen her yerde yumuşak plastik kullanılmış. Elektromekanik park freni ise araca ayrı bir hava katmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moral83 -- 4 Kasım 2012; 22:24:21 >
  • selam
    emeğinize sağlık arkadaşlar
    ama 64 bin verince daha fazlasına ihtiyaç duyuyo insan
    piano black güzel duruyo ama çabuk çiziliyo burdaki nasıl bilmiyorum
    hayalimdeki araç golf ama sanki 6 daha ii gibiydi kullanıcılardan yorumlar daha aydınlatıcı olacak gibi
    hele bağımsız süspansiyon yalan olmuş çok kötü
    ayrıca benim bildiğim civik gibi bütün uzak doğulu araçlar kaporta ve yalıtım konusunda özellikle almanlarla yarışamazlar diye biliyorum tabi yanlış da olabilir
  • ben cuma günü gittiğimde başındaki bayanlar halojen zenon farlar hepsinde standart ama higline de led zenon var dedi??hönk dedim?? highline nın farlarnı gösrerip led zenon bu oluyor dedi
  • Eyüp eline sağlık

    V40 inceledenmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolbro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Bugün fuarda inceleme imkanımız oldu yeni kasayı. Yanımızdaki bayan arkadaşlar dış tasarım için "ee bu yolda gördüklerimizin aynısı" tepkisini verdiklerinde açıkçası söyleyecek birşey bulamadık. Piano black kaplamaların kullanışlı olup olmadığını bir kenara bırakırsak iç mekan bir önceki kasaya göre bariz olgunlaşmış, güzelleşmiş nasıl denir bir çekicilik gelmiş iç mekana. Soğuk, monoton, ne spor nede şık olmayı başaramayan bir önceki kasanın silik iç mekanına göre çok beğendim. Ah birde şu rus ruleti DSG şanzımandan vezgeçseler...

    Diğer söylediklerinize katılıyorum fakat DSG için şunu söyleyebilirim. Her ne kadar problemlide olsa, bu şanzumanı bulunan araçlar gerçekten peynir ekmek gibi satılıyor.

    Tespitinize katılıyorum, ancak bu problemler ne yazık ki ben ve benim gibi birçok tüketiciyi soğutuyor. Örneğin geçen aya kadar Megane II kullanıcısıydım, bugüne kadar hiçbir markanın fanatiği olmadım, marka değil otomobil sever olarak fanatik olamamda zaten. Ancak geçen ay yeni araç arayışına (otomatik) başladığımda bu bizim gibi otmobil severler tarafından bilinen DSG sorunlarından dolayı tüm çift kavramalı şanzımana sahip modelleri marka gözetmeksizin eledim. Sona tam otomatik şanzımanlı Astra ve Civic kalmıştı. İkisinide test ettim ve sonunda tercihimi Civic'ten yana kullandım. Burada özellikle belirtmek istediğim, VW'nin DSG'si herne kadar sorunlu da olsa distribütör firmanın arkasında durmaması (Yurtdışında garanti 10 sene Türkiye'de ise 2 sene) ve tamir masraflarının uçuk olması vazgeçmemde etkili oldu. Açıkçası çok isterdim Golf veya Jetta'nın tam otomatik modeli olmasını çünkü test ettiğim 1.4 Tsi motorlu Jetta'yı çok beğenmiştim, ancak sağolsun Doğuş Oto 2012 model VW Jetta 1.4 Tsi DSG aracı olan arkadaşımın dilini öyle bir yaktı ki kumar oynamak istemedim denenmiş yıllardır sorunsuz tam otomatik opsiyonu varken. Diğer tüketicilere gelince, maalesef otomobiller konusunda bu kadar bilgili, araştıran, ciddi kriterlerle kıyaslayan müşteri sayısı o kadar az ki normaldir Türkiye'de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis

    selam
    emeğinize sağlık arkadaşlar
    ama 64 bin verince daha fazlasına ihtiyaç duyuyo insan
    piano black güzel duruyo ama çabuk çiziliyo burdaki nasıl bilmiyorum
    hayalimdeki araç golf ama sanki 6 daha ii gibiydi kullanıcılardan yorumlar daha aydınlatıcı olacak gibi
    hele bağımsız süspansiyon yalan olmuş çok kötü
    ayrıca benim bildiğim civik gibi bütün uzak doğulu araçlar kaporta ve yalıtım konusunda özellikle almanlarla yarışamazlar diye biliyorum tabi yanlış da olabilir
    hocam keşke yeni leonuda böyle inceleseydinz burda bile gözden kaçırdıgım detaylar oldugunu fark ettim yorgunluktan foto çekmekten.var mıdır acaba:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brifing -- 4 Kasım 2012; 23:11:09 >
  • Arkadaşlar koltuklarda focus 3 deki gibi çok yumuşak seçim yapılmış,


    Süspansiyon Astra'da olduğu gibi torsiyon'a geçilmiş.


    En iddialı olduğu sağlamlık ve sessizlik yalıtım konularında da Civic' e benzetilmişse içine edilmiştir demek istedim, bunda anlamayacak bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 5 Kasım 2012; 22:33:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Eyüp eline sağlık

    V40 inceledenmi

    V40'ı inceledim, araçta genel olarak kalite hissi mevcut olsa da geri görüş açısı neredeyse yok denecek kadar az. Dikiz aynasından kontrol etmek imkansıza yakın. Sırf cam koymuş olmak için koymuşlar ki arka koltuklar boş olsa bile çok dar bir görüş açısı var. Onun da çoğunu koltuk kafalıkları kapatıyor zaten. Bir de arkada klima kanallarının olmaması bana göre büyük bir eksi. 70 küsür bin verdiğim araçta arkada oturanların sıcaktan pişmesini istemem.
  • Kib. Öptm. By.

     YENİ GOLF 7 İncelemesi Autoshow 2012
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Eyüp eline sağlık

    V40 inceledenmi

    V40'ı inceledim, araçta genel olarak kalite hissi mevcut olsa da geri görüş açısı neredeyse yok denecek kadar az. Dikiz aynasından kontrol etmek imkansıza yakın. Sırf cam koymuş olmak için koymuşlar ki arka koltuklar boş olsa bile çok dar bir görüş açısı var. Onun da çoğunu koltuk kafalıkları kapatıyor zaten. Bir de arkada klima kanallarının olmaması bana göre büyük bir eksi. 70 küsür bin verdiğim araçta arkada oturanların sıcaktan pişmesini istemem.

    Bende çok beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Koltukların yanal destekleri yalan olmuş, Golf 6 nın koltuklar vallahi bir çok D segment araçta yoktu.

    Koltuklar focus'tan

    Süspansiyon Astra'dan

    Kaporta yalıtım vs de Civic'ten olduysa tadından yenmez diyorum.

    Kaporta-yalıtım vs. Civic'ten alınmışsa yandık

    Bir dipnot: Sınıfta "en" leri GOLF belirler, diğerleri ondan alır

    Sınıfının yaratıcısı ve öncüsü Golf'tür, her tasarım Golf'e bakıp hıımm demekki Golf'te böyleymiş demek zorundadır. Demezse sınıfında yalan olur, çünkü standartları ve çıtayı hep Golf belirler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Koltukların yanal destekleri yalan olmuş, Golf 6 nın koltuklar vallahi bir çok D segment araçta yoktu.

    Koltuklar focus'tan

    Süspansiyon Astra'dan

    Kaporta yalıtım vs de Civic'ten olduysa tadından yenmez diyorum.

    Kaporta-yalıtım vs. Civic'ten alınmışsa yandık

    Bir dipnot: Sınıfta "en" leri GOLF belirler, diğerleri ondan alır

    Sınıfının yaratıcısı ve öncüsü Golf'tür, her tasarım Golf'e bakıp hıımm demekki Golf'te böyleymiş demek zorundadır. Demezse sınıfında yalan olur, çünkü standartları ve çıtayı hep Golf belirler...

    Şu mesajımı doğru anlayan biri çıkacakmı bugün




  • valla arkadaşlar 64.000 etmez gibi duruyor bu araç. cidden golf alınacaksa benzinli düz en mantıklısı gibi duruyor. 43.000 de bu araç için hayal gibi bir fiyat onu da söyleyeyim, golf'ü benzinli trendline bir iki ek ile almak cidden zekice.

    dizellere gelirsek mercedes a serisi baz donanım alınıyor o fiyata, yeni golf'ü gerçek hayatta görmedim ama dün arkadaş yeni almış biraz kullandım mercedes'in a serisini benim c4'den daha iyiydi kesinlikle. eski araçlarımdan biri golf 5 e golf 6'ya da bindim onlardan da çok daha iyiydi, özellikle hızlanması şaşırttı beni. koltuk, donanım şu bu her şey iyiydi, orasını burasını mıncıklamadım ama kalitesiz asla değil.

    golf almadan önce ona da bir bakın derim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.