Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
185.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Executive paket
    stil basamak, rüzgarlık, egzoz, kapı ve bagaj çıtaları

    Dahil 145.000 fiyata anlaştık

    22 nisan gibi aracı teslim alacağız inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JonVaynen -- 14 Nisan 2016; 10:51:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: ****76

    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC


    quote:

    Orijinalden alıntı: ****76

    Arkadaşlar bir yakınıma dizel otomatik önerdim. Ancak başka bir arkadaşım turbo boru çıkması gibi bir sorundan bahsetti. Hiç bu durumu yaşıyan var mı acaba? Teşekkür ederim.

    Evet ben bu sorunu yasadım ilk aracımda, 1 Ekim öncesinde üretilen serilerin bazı belli serilerde mevcuttu çoğu geri çağrılarak düzeltildi. 2016 Model araçlarda, aslında bildiğim kadarıyla 1 Ekim itibariyle üretilen araçlarda bu sorun yok.

    Hayırlısı olsun

    Teşekkür ederim hocam.. Rahatladım açıkcası. Sonuçta çok beğendiğim ve bizzat önerdiğim bir araçtı yakınıma..

    Dün aracımdaki çekiş düşüklüğü ve aşırı derecede üfleme sesi sebebiyle aracımı Sivas Honda yetkili servisine çektirdim. Aracım 2016 model sonuç turbo hortumu yerinden çıkmış. Garanti kapsamında yenisi takıldı. Dikkatli olmakta fayda var.

    kötü haberi vereyim tekrar çıkacak,

    çift kelepçe uyguluyorlar. o işe yarıyor bir süre en azından.

    almanya'dan gelirken bununla gelen akrabam en son almanya'ya kadar gidip aracı sattı, mercedes e serisi ile geri döndü. yakıtından, armasitörlerinden ve turbo hortumundan bıkmıştı.



    Kelepçe ile çözülmedi. Tamamen hortum ve tertibat değişti. Yakıttan memnunum. Dün 6 litre ile servisten Tokat'a döndüm üstelik iniş çıkışı ve geçitleri bol bir yol. Araç 300 km oldu.

    Ben yalıtımdan hiç memnun değilim. Birde iç mekan kalitesi bazı noktalarda zayıf. Genel anlamda bakarsak memnunum özellikle süspansiyonlar hoşuma gitti passattan sonra

    Vay passatcilar hondaci olmuş tam survivor oldu forum.

    Renklenir işte forum

    Zf9 160hp adama neler yaptırıyor. helal olsun crv ye. Sayenizde civicten fazla satmaya başladı. Fiyatida 2+1 daire parası. Demekki marka hikaye kombinasyon şahane

    Lütfen benimle kinayeli konuşmayın karşılıklı saygı sevgi çerçevesinde şaka da yapabilirsiniz ancak kinayeden hoşlanmıyorum.

    Crv yi alma meselesine gelelim. Normalde Sedan seven biriyim. Ancak babamın yaşadığı diz problemi ve kilo sorunu olduğu için Sedan araçlara inip binmesi zorlaştı ve bu sınıfa yöneldik yıllık 10-15 bin km yol yapıyoruz.

    Dizel 160 hp olması zf şanzıman üstüne 6 yıl garanti meselesi Honda'ya geçmişten gelen güven ve Crv nin eski kasalardaki başarısı etken oldu. 140 bin liraya anlaştım 151 bin liste fiyatı varken.

    Şimdi çok şükür ev ihtiyacımız yok. Kendim bir çiftlik meselesi için Çalışıyorum maddi ihtiyacımız yok. 2.0 motor için gereksiz ücretler de vermek istemedik. Yollar kısaca Crv ye çıkıyor.

    Memnun muyum değilim ancak Vw markasını seven birisi ve bu marka bünyesinde çalışmış birisi olarak yeni tiguan beklentimin çok altında kaldı.

    Yanlış anlasildik ise Üzgünüm. Amaç crv nin başarısını göstermek. 2+1 daire konusu işin makarası bu çokça söylendiği için.

    Bu arada aracı çok iyi fiyattan almisiniz. Siz bu araç alimindan gerçekten anlıyorsunuz. Symbol u bile ucuz almistiniz nispeten. Syg.

    Yok yanlış anlaşılma değil Asıl ben özür dilerim :)

    Crv alan kesim gerçekten fiyatına takılmıyor hiç.

    Fiyat konusunda araştırma yapmadan almamaya çalışıyorum. Eğer sıfır araç alımınız olursa yardımcı olmaya çalışırım pm atın yeter :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sevgili CR-V kullanıcıları fotoğraftada gördüğünüz gibi ön konsol ve sağ A sütun arası epey açık ve bir kaç sıfır araca baktımda hepsinden maalesef aynı sorun var
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik
  • bjkxx kullanıcısına yanıt
    Görsel açılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fotoğrafı tekrar gönderiyorum sanırım görsel açılmıyormuş.

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkxx -- 14 Nisan 2016; 18:47:38 >
  • Arkadaşlar, geçen ay Ankara bora'da elegance için yan basamak ve bagaj havuzu dahil 137 fiyat verdiler, füme yoktu bekledik, geçen hafta aradılar, bu ay geliyor füme diye. Gittik yine 137 dediler, önceki gidişimde satış müdürüyle tanışmıştık, yardımcı oluruz falan demişti. Dedim onu da çağıralım, neyse hanımla ben de bu arada test sürüşü yaptık. Beğendik arabayı da. Geldik, satış temsilcisi, satış müdürümü çağırayım siz öyle yapın pazarlığı dedi. Adam önde, eleman arkada 10 dk dolandılar içeride, cuma günü öğleden sonra gittik, müşteri falan da yok. Neyse bunlar geldiler adam depresif triplerde. Hanımla ben de gaza gelmişiz alacağız. Adama dedim 137'den inelim aşağı, bu da bizim beüendiğimizi anladı arkadaş, maliyetler arttı, geçen ay bu arabayı fabrika destekliyordu, şimdi en son 138 olur. Ya diyorum, satış temsilcisi zaten 137'ye verdi. Yok diyor, o fiyattan veremez, masamdan dönerdi benim zaten. Telefonla bölge müdürümü arıyorum ayağı, o da Karşıdan olmaz diyormuş. Sonra ben içeride bi daha hesaplayayım dedi 15 dk yok. Anlayacağınız bizim beklememizi, yani hevesli olup olmadığımızı test etti. Hanım da diyor 500 için uğraşma. Neyse çok uzattım, velhasıl 137 diye girip 137,5'a Allah Razı olsun deyip kapora verip çıktık, araba ay sonunda geliyor.1 haftadır kafam bozuk, ne diyorsunuz gidip kaporayı alıp başka yerden mi baksam, bu fiyat normal mi yoksa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bjkxx kullanıcısına yanıt
    Sadece sağ tarafta var. Olmasa iyi olurdu ama önemli bir detay değil bence.
  • ender007 E kullanıcısına yanıt
    Birkaç bayiyi arayıp fiyat aldıysanız ve en ucuzu buysa iyi fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _magnetar_ -- 15 Nisan 2016; 23:01:54 >
  • Bu araç çok fazla tepki aldı bu forumda o yüzden bende kendimce izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

    Motor ve şanzıman olarak bence sınıfında eşsiz. Gerek vites geçişleri olsun gerek güç olsun beklentilerimin üstünde bir performansı var.

    Yalıtım olarak orta sınıf. Çok rahatsız etmedi beni ama bir kademe daha iyi olmasını beklerdim.

    Şehir dışında yakıt konusunda cüssesine göre gayet iyi. (6.3) şehir içinde biraz dikkat etmek gerekiyor.

    Konfor olarak crv den önceki araçla (sınıfları farklı şüphesiz) kıyaslayacak olursam koltukları özellikle bel desteği çok iyi. Sürüş pozisyonu ve rahatlığı olarak passat b7 den daha iyi ancak süspansiyon olarak passat daha konforlu. Arazi aracı olduğu düşünüldüğünde bence gayet iyi.

    Multimedya sistemi biraz sıkıntılı. Sıkıntıdan kastım sanki sonradan eklenmiş gibi. Tuşlar dokunmatik olsa veya sadece dokunmatik olsa daha iyi olabilirmiş.

    Şaft tünelinin olmaması arkası için inanılmaz rahat.

    İç malzeme kalitesi iyi olmakla kapılardaki malzeme (özellikle cam açma kapama tuşları) çok çok kolay çiziliyor.

    Göğüs bölgesinde üst kısımda sert plastik var ama benim için bir sorun teşkil etmiyor.

    Aklıma ilk olarak gelenler bunlar. Fiyat performans oranı 10 üzerinden 7 puan. Honda 1.6 dizel otomatik diye biraz abartmış kanımca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • farks kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgiler için teşekkür ederim.

    Haftaya cuma gibi teslim alıcam bende

    multimedya olayı için farklı bi model mi taktırsam acaba diye düşündüm yorumunuzdan sonra cam tuşlarına da dikkat edicem :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi pazarlar millet arazi deneyimi olan var mı CR-V la
  • bjkxx kullanıcısına yanıt
    Hafif Arazi,Camur ve Kar deneyimim var.

    235 tabanli kis lastikleriyle camur ve kar deneyimi yaptim sorun yok, hafif araziden kastim kayalik ve derin su gecisi olmayan egimli toprak patika yol, bir sorun yasamadim Honda Awd sistemini geliştirmiş ya da 350nm tork ile yapabileceklerinin kapasitesi artmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Nisan 2016; 8:02:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun seramik kaplama uygulattim.

    Nasiol Zr53 yurt disi urunlerden hicbir gercek farkinin oldugunu dusunmuyorum.
    Direk ikitelli de kendi uretim yerlerinden tedarik ettim.
    Uygulamasini da bugun bir arkadasta yaptirdim.gayet basit ama dikkat istiyor.arabaniz yeni de olsa once yumusak kil ile killenmesi gerekli.
    Hondalarin vernik boya kalinligi az oldugu icin (cevreci etmenler nedeniyle ) pasta zorunlu degilse attirmamanizi polisaja girmemenizi oneririrm.
    8 saat kur suresi var aracin kipirdamamasi gerekli, verimli cozum icin 48 saat su gormemesi gerekiyor.


    Cam itici ve seramik iscilikle Maliyeti bayagi uygun oldu.
    On cam haric Tum camlara seramik film yaptim.
    Kaput filmi de yaptim.
    Bakorkoydeki Bakirtas ise iyi fiyat 1500tl ben de bu fiyatlara yakin bir maliyetle hallettim.
    Kendi maliyetimle ufak bir fark var yok arasidir.Ama iyi urun kullanirlar tecrubeli elemanlari vardir. Piyasaya gore iyi fiyat.

    Nano seramik eger kotu uygulanirsa arac mundar olur. Cok kolay ama cok tehlikeli bir urun. Guvensiz ellerde hic istemediginiz sonuclara yol acabilir.

    Bakirtas degilse degmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Nisan 2016; 13:33:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Seramik kaplama markası
    Hikari diamond

    Pek bilgim yok bu konularda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok fazla urun var farklarini bilmiyorum bilip de mantikli aciklamasini yapan da görmedim. Sahte sacma sapan testlerle kanitlamaya çalışıyorlar.
    Evet bir kaplama oluyor su iticilik de veriyor ama degisken koşul cok.markalari ayiramiyorum pek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanıdık vasıtasıyla bakırköyde biyer buldum adam uzman ve en iyi iki malzemeyi kullanıyorum dedi..

    Yaptırmayı düşünen arkadaşlar varsa iletişim no verebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi akşamlar doslarım seramik dedikleri bildiğimiz cam ve kaplama eşsiz hidrofibik kalitesi sayesinde kir ve lekelerin yüzeye bağlanmasını engeller, uzun yıllar aracınızın parlaklığını devam ettirir. Çizilme, reçine ve kuş dışkısına karşı dayanıklıdır,çizilmeye karşı yüksek dirence sahiptir ve kalıcı koruma sağlar. Japon cam endüstrisi tarafından sunulan en yüksek sertlik derecesi 9H’dır.Deneysel sonuçlarda Hikari Diamond 9H sertliğine çıkmıştır. Hikari SiO2 dünyanın en zor malzemelerinden biridir.Ürünün saflık derecesi %99.9 olduğundan elmas kadar sert olur. Bu da uygulama yapılan aracın yüzeyinde çok sert ve kalıcı bir katman oluşturmaktadır. Hikari Diamond cam kaplama ürünü satın alınma tarihinden itibaren 3 yıl uluslararası garanti altındadır.
  • bjkxx kullanıcısına yanıt
    Bu dedikleriniz iyi guzel ama hic bir tarafsiz kurum tarafindan tasdiklendigini kimse gostermiyor. Evet hidrofobik etkisi var evet sert bir nano seramik yuzey olusturuyor.
    Ama bunu tum nano seramik urunler yapiyor, hepsi ayni hikayeyi anlatiyor. Kimi 10 yil der kimi 5 yil der kimi 3 kimi 1 yil.

    Kalicilik konusunda bunlarin hepsi pazarlama zirvalari. Hic bir ise yaramiyor demiyorum ama hic bir koruma urununde garanti calistigini gormedim.

    9H sertlik Elmas vs bu da bir pazarlama hikayesi. Oyle olsaydi kaportaya tornavida dayayip tepesine cekic vururdugumuzda hic birsey olmamasi gerekli. Cakmak vurma hikayesi kaygan olan her yuzeyde isterse wax olsun ayni olur.Kaldi ki Kus pisligi ile bozulan elmas gormedim ben, bana Hikkari nin 2 hafta kalmis kus pisligini orjinal vernige gecirmediginin garantisini verebilecek mi? Hani Elmas sertligi ?

    Kalicilik konusuna gelince. Siz aracinizi hic yikamayin garajda saklayin 10Yil sonra da koruma etkisini görürsünuz, burada degisken olan yikama sıklığı, yikamada kullanilan sabun firca sunger ilac vb asindiricilar.
    Haftada 3 yikatan adama 3 ay gider haftada 1 yikatan adama 1 yil, 3haftada 1 yikamaya 3 yil gider. Onda da sabun kopuk ph derecesi fark eder.

    Dostum butun bunlari aciklayan tek tek tasdikleyen hic bir firma yok, ama sadece nano kaplama ureten bircok firma var. Ben istanbulu tercih edrim sen Hakkari o kimyasalAdamlari tercih eder.

    Piyasada son kullaniciya en pahali satilan perakendeciye en ucuz satilan, en cok reklami olan urun kazanir.

    Bu en iyisi diyenlerin hic bir teknik kaynagi yok. Cunku hicbir firma icerigi aciklamiyor, silisyum orani , kac nanometre uretim teknolojisiyle uretildigi seramik newtonmetre cinsinden baski direnci vs.

    Mesela Nasiol 1 sene dayanim veriyor, 3 tane firmaya ismi aciklamadiklari fasin uretim yapiyor. Şimdi kim bana 500tl e satilan urunun 100tl lik urunun olmadiginin garantisini verecek? Veya Nasiol'un 1 yil gideceginin garantisine nasil basvuracagiz. Ne kadar dogru uyguladik. Metrekareye 7 damla diyor mesela panelimiz 1.33m2 uygulayan bunun hesabini mi yapiyor?

    Cogu uygulayici sizin araciniza 50ml kullanilmasi gerekirken 25ml de isi bitiriyor sizin paraniza iki arac yapiyor.

    Bu kadar faktor varken bu iyi su kotu demek ne kadar dogru bilemedim. Bunu aciklayabilecek kimse de tanimadim bu sektorde.

    Yazdiklarimdan benim ki daha iyi mantigi cikmasin, ben de yaptirdim daha yapilacak bir suru arac var, ama gercekten nano kaplama yapan urunlerin hakkiyla uygulandiginda bir farkinin olmadigina inaniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 20 Nisan 2016; 0:39:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • boya yapılmış yüzeylerde her daim kılcal çatlaklıklar var ve olmuştur tabi bu açıklıkları gözle görmek mümkün değil ama hiç bir zaman bir cam yüzeyi kader pürüzsüz olamaz ki buna istinaden bahsi geçen 9H sıvılaştırılmış cam materyali yani SiO2 bu boşluklar doldurarak daha parlak ve saf bir yüzey sağlıyor ve ayrıca kimyasal yapı gereği çizilmelere karşı koruyucu bariyer oluşturuyor ve bildiğiniz üzere camı sadece ondan daha sert olan elmas ile çizebilmektedir. ama kırılma başka bir fizik olayıdır ona kuvvet denilir ki konu dışıdır. piyasaya güven meselesi sadece bu tarız ürünlere has değil hakeza tüm tüketimde olan ürünleri için güvenin olup veya olmadığının hassasiyetini tüketici kendisi taşımaktadır. müseccel markalar bu güveni sağladıklarından dolayı bizede ihtiyac duyduğumuz ürünü rahatlıkla alıp ve kullanma kararını bırakıyorlar. bazı asitler camın ana bileşimi olan silisyumdioksit (SiO2) aşındırmaktadır( Hidrojen florür) ki kuş pisliğinde bulunan ürik asit kristalleri göz önünde bulundurursak cam için zararsız ve lakin boya için aynı şeyi söylemek zor. özetle cam tabakası reçinelere,kuş pisliğine,asit yağmurlara,ve b.ş ler karşı arabanın boyasını kuruma vazifesini yerine getirmektedir unutmayalım ki cam organik ve inorganik yapısından dolay doğada bi yok olma süresi var yanı ömür boyu koruma sağlamaz tabi bizim ömrümüzde buna yetmez sanırım yok olma süresi ortalama 400 sene teşekkür ederim.




  • bjkxx kullanıcısına yanıt
    Güzel bilgiler paylaştığınız için ben teşekkür ederim. Benim yaptığım kuş pisliği karşılaştırması biraz anlamsız olmuş.
    Kaldı ki zaten nano diye geçen ürünler Nano tabanlı SiO2 ince kaplaması. En azından ben böyle biliyorum.
    kısacası güzel yapılmış uygulamalar. Bu uygulamaları yapabilmek profesyonellce bir maharat gerektiriyor.
    Kendi kullandığım üründe, ki ben de yardım aldım. uygulamayı yaparken telefon kapagına uygulama esnasında az birşey bulaştı. 2 saat sonra farkettiğimde çıkartmak için elimden geleni yaptım. İsopropryl alkol kullandım. ince pasta kullandım ama yok direk parmak izime kadar kalmış.
    Demem o ki bu urunler tecrübesiz bir hatada çok büyük ziyana neden olabilir.
    ZR53 hakkında okudugum uygulamanın dikkat gerekmesiydi araca uygulamaya cok dikkat ederken bir anlık hata sonucu telefon kapagında hata yaparsam ne oluru birebir yasadım.

    Kaldı ki Üretici firmayla yüzyüze görüştüğümde bu konuda sıkıca uyarılmıştım.
    Bence piyasada ZR53 uygulanmamasının nedeni hata affetmeyen bir ürün olması. Aslında uygulaması cok kolay ama dikkat gerektiriyor.
    Ben bunu ürünün saflık oranı yüksek olmasına bağlıyorum. Ufacık bir ter damlasına bile reaksiyona girebilen bir ürün. bu da Silika'nın neme olan duyarlılığını anımsattı bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.