Şimdi Ara

Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
385
Cevap
7
Favori
44.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Şuanda i30 Styleda 7500tl dizel farkı var değer mi bilemiyorum
    7500tl 50ltden 150depo yakıt yapar.

    50 lt.den 150 deponun 7500 tl. yapması icin benzinin fiyatının 1tl. olması gerekmez mı?

    Yanlış hesap bağdatdan döner
    Yaklaşık 33 depo oda ortalama 600kmden 20.000km filan yapar.

    Bağdat degil, İzmir :))

    Severim izmiri




  • Fiat Linea'nın 1.6 dizele göre çok yaktığını bilmeyen yok.

    1.6 multijet'in fabrika verisi benim Golf 7 1.4 TSI aracımla tamamen aynı. Ki sıkışık trafikte benim aracım daha az yakar. Litre bazında tabi ki.

    Bence mantıklı bir seçim olmuş i30. Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    Hocam ses sistemi hakkındaki görüşlerinizi + - olarak yazarsanız sevinirim.

    Şimdiye dek ERA ve Linea kullanmış biri olarak onlardan çok iyi ses veriyor.
    Bass'lar sonda cızırtı yapmıyor. Tertemiz ses veriyor. Gayet kaliteli. Hani woofer'sız, kolonsuz nasıl iyi ve yeterli ses alınabilirse onu veriyor araç.

    ERA ya laf yok



    hocam boşver ne kadar yaktığını bas gaza git sanki ticari mi kullanıyoruz

    Mustafa Sandal'ın "bastımı gaza gidermi gider" müziği eşliğinde keyif yapmaya bak

    gönlümde ki araba size nasip oldu ,hayırlı güzel günlerde kullanmanızı dilerim




  • Sıfır dizel araç alıp çok az kullanıp satıp yine sıfır benzinli araç almanın mantıklı olabileceğini ekonomi bilimi ile izah edilmesi mümkün değil .

    İ30 düz vites benzinlinin şehiriçi Fabrika verisi 8,0 Lt/100 km zaten. yani bilmiyorum Lineaya göre en az % 50 daha fazla yakar aynı şartlarda. Ki Linea TR şartlarına göre üretilmiş, sağlam dayanıklı, geniş bagaj hacimli peryodik bakım aralığı uzun, 2. eli son derece iyi çok ideal bir araç. i30 un dizelleri bile 2. elde sıkıntı yaşarken benzinli i30 u satmak çok zor... kolay da, ölü fiyatına gider.

    ama ben dizelin sarsıntısı ve sesini sevmedim derseniz anlarım ama bu kadar zarara değer mi bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safkanhyundaıcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: safkanhyundaıcı

    hayırlı olsun hocam keşke daha erken alsaydınız şimdi i30 satılmaya başlandı diye bayiiler burunlarından kıl aldırmıyorlar daha çok değil 6-7 ay öncesine kadar bayi gidince direk 3 bin tl düşerlerdi neyse hayırlı uğurlu olsun bu arada 43 bin tl ye neler aldınız hediye olarak

    Klasik şeyler aslında... Trafik seti, ilk yardım, yangın söndürme, kauçuk paspas... Onun harici bir şey alamadık.
    Dediğiniz gibi tutulunca kıl aldırmama hadisesi mevcut. Gözümün önünde Elantra için 2500 lira civarı fiyat düşen adamlar, neden i30'da yok dediğimde i30 farklı araç diyorlar.

    doğru söze nedenir i30 harbiden farklı araç bende maraşta satış temsilçisiyim hyudaide lazım olursa beklerim

    oo edeleri burda görmek sevindirici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Sıfır dizel araç alıp çok az kullanıp satıp yine sıfır benzinli araç almanın mantıklı olabileceğini ekonomi bilimi ile izah edilmesi mümkün değil .

    İ30 düz vites benzinlinin şehiriçi Fabrika verisi 8,0 Lt/100 km zaten. yani bilmiyorum Lineaya göre en az % 50 daha fazla yakar aynı şartlarda. Ki Linea TR şartlarına göre üretilmiş, sağlam dayanıklı, geniş bagaj hacimli peryodik bakım aralığı uzun, 2. eli son derece iyi çok ideal bir araç. i30 un dizelleri bile 2. elde sıkıntı yaşarken benzinli i30 u satmak çok zor... kolay da, ölü fiyatına gider.

    ama ben dizelin sarsıntısı ve sesini sevmedim derseniz anlarım ama bu kadar zarara değer mi bilmiyorum.

    Daha az yakması için bu araç alınmadı bunun açıklamasını önceden yaptığım ve siz de okumadığınız için tekrar yapma gereği duymuyorum.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreenHeart

    Ayrıca nick değişimi düşünebilirsin.Driver değil misin???

    Nick'in onunla alakası yok. 17 yıldır Driverız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Fiat Linea'nın 1.6 dizele göre çok yaktığını bilmeyen yok.

    1.6 multijet'in fabrika verisi benim Golf 7 1.4 TSI aracımla tamamen aynı. Ki sıkışık trafikte benim aracım daha az yakar. Litre bazında tabi ki.

    Bence mantıklı bir seçim olmuş i30. Hayırlı olsun.

    Teşekkürler üstad.
  • Kardeşim uzun bir araç alma serüveninin sonuna geldin Hayırlı uğurlu olsun araban. Yanında olamadım teslimatta kusura bakma. Malum KPSS'ye 2 ay kaldı dersler denemeler yoğunlaştı. Fotoğraflara baktım, videoyu izledim. Valla sonunda istediğin gibi bir araba aldın. Maşşallah çok güzel. Videodan da anlaşıldığı gibi yakıtta da seni fazla üzmeyecek belli oldu. Hatta ilerleyen zamanlarda tüketim de 0.5 litre kadar azalır daha da iyi olur.

    Linea dizel olmasına rağmen fazla ekonomi yapmıyordu üstüne bi de dizel gürültüsü, turbo tehlikesi, enjektör tehlikesi derken hepsinden kurtuldun.

    Jetta derken Linea şimdi de i30 Güle güle bin kardeşim. Allah kaza bela vermesin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Şuanda i30 Styleda 7500tl dizel farkı var değer mi bilemiyorum
    7500tl 50ltden 150depo yakıt yapar.

    50 lt.den 150 deponun 7500 tl. yapması icin benzinin fiyatının 1tl. olması gerekmez mı?

    Bi depoyu 50 liraya doldurmus arkadas
    7500 tl ye 30 35 depo arasi benzin alinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Kardeşim uzun bir araç alma serüveninin sonuna geldin Hayırlı uğurlu olsun araban. Yanında olamadım teslimatta kusura bakma. Malum KPSS'ye 2 ay kaldı dersler denemeler yoğunlaştı. Fotoğraflara baktım, videoyu izledim. Valla sonunda istediğin gibi bir araba aldın. Maşşallah çok güzel. Videodan da anlaşıldığı gibi yakıtta da seni fazla üzmeyecek belli oldu. Hatta ilerleyen zamanlarda tüketim de 0.5 litre kadar azalır daha da iyi olur.

    Linea dizel olmasına rağmen fazla ekonomi yapmıyordu üstüne bi de dizel gürültüsü, turbo tehlikesi, enjektör tehlikesi derken hepsinden kurtuldun.

    Jetta derken Linea şimdi de i30 Güle güle bin kardeşim. Allah kaza bela vermesin...

    Kardeşim, bir hafta sonu buluşuruz inşallah. Octavia'ya filan bir göz atarız, o arada da bakarsın i30'a detaylı şekilde.
    Senin durumları biliyorum kardeşim, o nedenle ben de rahatsız etmedim ki hafta içi teslim aldım mecburen biliyorsun. Okuldan filan izin aldık yani.
    Çok sağ olasın kardeşim.




  • Hayırlı olsun konuyu yeni gördüm. Aracın yüksek viteslerdeki esneklik değelerini merak ettim açıkçası.

    son viteste 90kmh ile seyrederken gaz pedalına cevap verişi nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Hayırlı olsun konuyu yeni gördüm. Aracın yüksek viteslerdeki esneklik değelerini merak ettim açıkçası.

    son viteste 90kmh ile seyrederken gaz pedalına cevap verişi nasıl?

    Teşekkür ederim.
    Son viteste 90 km hızda araç 2000 devir çeviriyor. O nedenle 2000 devirden sonra canlı zaten araç üstad. Bugün deneme amaçlı biraz bastım 3500 devir civarı vites değiştirdim filan, araç kendini çok harika atıyor öne. Vites değişim göstergesinde ekonomi için 2500 devirde bir üst vitesi gösteriyor. 2000-2500 devir arası en ekonomik, 2500-3000 devir arası da ideal ekonomik olarak yola devam ediyor araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Hayırlı olsun konuyu yeni gördüm. Aracın yüksek viteslerdeki esneklik değelerini merak ettim açıkçası.

    son viteste 90kmh ile seyrederken gaz pedalına cevap verişi nasıl?

    Teşekkür ederim.
    Son viteste 90 km hızda araç 2000 devir çeviriyor. O nedenle 2000 devirden sonra canlı zaten araç üstad. Bugün deneme amaçlı biraz bastım 3500 devir civarı vites değiştirdim filan, araç kendini çok harika atıyor öne. Vites değişim göstergesinde ekonomi için 2500 devirde bir üst vitesi gösteriyor. 2000-2500 devir arası en ekonomik, 2500-3000 devir arası da ideal ekonomik olarak yola devam ediyor araç.

    Güle güle kullan. Motorun özellikleri kendi klasmanında gerçekten çok canlı ve ateşli duruyor.

    0-100'ü 10sn nin altındaydı sanırım bu aracın manuelinin. 1.6 atmosferik bir araç için gayet güzel bir değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Güle güle kullan. Motorun özellikleri kendi klasmanında gerçekten çok canlı ve ateşli duruyor.

    0-100'ü 10sn nin altındaydı sanırım bu aracın manuelinin. 1.6 atmosferik bir araç için gayet güzel bir değer.

    Sağ olun, teşekkürler.
    Evet, atmosferik olarak oldukça canlı ve güçlü bir motoru var. En azından turbosu patladı mı çatladı mı, filitresi mi doldu gibi dertler yok. Hem güçlü, hem sorunsuz motor.
    İnanın hocam hele dizelden sonra ayağımın altında sonsuz bir dünya varmış gibi oldu. İstediğin devirde vites atabiliyorsun ya, istersen 2250 de istersen 6000 de... 2000'den sonra çok canlı. En yakın rakip motor Toyota'daki 132 HP 160 NM tork değerine sahip atmosferik motor. Avensis gibi D sınıfı bir araçta kullanılıyor. i30 için ise 135 HP ve 165 NM tork değeri enfes oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 30 Nisan 2013; 20:06:58 >




  • Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.
  • Hayirli olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.

    Bende elite donanım i30 var konsol koltuklar falan deri kaplama,style donanımda deri kaplama yok diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UqUR48 -- 9 Mayıs 2013; 0:01:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UqUR48

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.

    Bende elite donanım i30 var konsol koltuklar falan deri kaplama,style donanımda deri kaplama yok diye biliyorum

    Koltuklar öyle de konsol da öyle ise kötü olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.

    Hocam ön konsol ve kapı kalitelerinde fark yok. Sadece Elite pakette kapı kollarının bulunduğu bölümde deri, Style da kumaş kullanılmış. Onun haricinde koltukları biliyorsunuz. Konsolda kalite farkı yok yani. Konsol ve kapı içleri yumuşak malzeme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.