Şimdi Ara

Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi) (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
385
Cevap
7
Favori
44.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.

    Hocam ön konsol ve kapı kalitelerinde fark yok. Sadece Elite pakette kapı kollarının bulunduğu bölümde deri, Style da kumaş kullanılmış. Onun haricinde koltukları biliyorsunuz. Konsolda kalite farkı yok yani. Konsol ve kapı içleri yumuşak malzeme.

    O zaman iyi hocam.Başka bir yerde konsolda elite modelde deri kullanıldığını,style da normal sert plastik kullanıldığını okudum çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    O zaman iyi hocam.Başka bir yerde konsolda elite modelde deri kullanıldığını,style da normal sert plastik kullanıldığını okudum çünkü.

    Yok hocam artık.
    Kim dediyse saçmalamış. Donanım paketlerinde çok ekstrem örnekler dışında konsol kalitesi değişmez zaten.

    Elite donanım:

     Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi)


    Style donanım:

     Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    O zaman iyi hocam.Başka bir yerde konsolda elite modelde deri kullanıldığını,style da normal sert plastik kullanıldığını okudum çünkü.

    Yok hocam artık.
    Kim dediyse saçmalamış. Donanım paketlerinde çok ekstrem örnekler dışında konsol kalitesi değişmez zaten.

    Elite donanım:

     Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi)

    Style donanım:

     Yeni Hyundai i30 1.6 GDI Style Aldım (Araç Alındı, İlk Resimler Geldi)

    Valla içimi rahatlattınız hocam ya. Çünkü style da istediğim tüm donanımlar standart. Cam tavan istemiyorum çünkü sorunlu olduğu söyleniyor. Ben de üzüldüm o yazıyı okuyunca. Hem 6000 TL fark da az değil.

    Bu arada tekrar hayırlı olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazloo -- 9 Mayıs 2013; 19:07:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Valla içimi rahatlattınız hocam ya. Çünkü style da istediğim tüm donanımlar standart. Cam tavan istemiyorum çünkü sorunlu olduğu söyleniyor. Ben de üzüldüm o yazıyı okuyunca. Hem 6000 TL fark da az değil.

    Bu arada tekrar hayırlı olsun hocam.

    Evet, ben de cam tavanı, anahtarsız çalıştırma v.s gereksiz bulduğum için Elite donanım (üstelik 6 bin lira fark vererek) tercih etmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Güle güle kullan. Motorun özellikleri kendi klasmanında gerçekten çok canlı ve ateşli duruyor.

    0-100'ü 10sn nin altındaydı sanırım bu aracın manuelinin. 1.6 atmosferik bir araç için gayet güzel bir değer.

    Sağ olun, teşekkürler.
    Evet, atmosferik olarak oldukça canlı ve güçlü bir motoru var. En azından turbosu patladı mı çatladı mı, filitresi mi doldu gibi dertler yok. Hem güçlü, hem sorunsuz motor.
    İnanın hocam hele dizelden sonra ayağımın altında sonsuz bir dünya varmış gibi oldu. İstediğin devirde vites atabiliyorsun ya, istersen 2250 de istersen 6000 de... 2000'den sonra çok canlı. En yakın rakip motor Toyota'daki 132 HP 160 NM tork değerine sahip atmosferik motor. Avensis gibi D sınıfı bir araçta kullanılıyor. i30 için ise 135 HP ve 165 NM tork değeri enfes oluyor.

    Usta elite ile style arasindaki donanim farki nelerdir yani fazla paraya deer mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • konu bir ara kilitli idi yanılmıyorsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar36


    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Güle güle kullan. Motorun özellikleri kendi klasmanında gerçekten çok canlı ve ateşli duruyor.

    0-100'ü 10sn nin altındaydı sanırım bu aracın manuelinin. 1.6 atmosferik bir araç için gayet güzel bir değer.

    Sağ olun, teşekkürler.
    Evet, atmosferik olarak oldukça canlı ve güçlü bir motoru var. En azından turbosu patladı mı çatladı mı, filitresi mi doldu gibi dertler yok. Hem güçlü, hem sorunsuz motor.
    İnanın hocam hele dizelden sonra ayağımın altında sonsuz bir dünya varmış gibi oldu. İstediğin devirde vites atabiliyorsun ya, istersen 2250 de istersen 6000 de... 2000'den sonra çok canlı. En yakın rakip motor Toyota'daki 132 HP 160 NM tork değerine sahip atmosferik motor. Avensis gibi D sınıfı bir araçta kullanılıyor. i30 için ise 135 HP ve 165 NM tork değeri enfes oluyor.

    Usta elite ile style arasindaki donanim farki nelerdir yani fazla paraya deer mi

    1) Çift krom ön ızgara
    2) Sunroof
    3) Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    4) Geri görüş kamerası
    5) Diz hava yastığı
    6) Elektronik park freni

    Farklar bunlar hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Size bir soru soracağım. Style ile Elit donanımlar arasında malzeme kalitesi bakımından fark var mı? Yani konsolun orada kullanılan malzemeler mesela.

    Ön konsolda sadece gösterge paneli sperliğinin üzeri Elite versiyonda deri kaplama,onun dışında kapı ve koltuklardaki deri bölümleri diğer arkadaşlar belirtmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger


    quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar36


    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Güle güle kullan. Motorun özellikleri kendi klasmanında gerçekten çok canlı ve ateşli duruyor.

    0-100'ü 10sn nin altındaydı sanırım bu aracın manuelinin. 1.6 atmosferik bir araç için gayet güzel bir değer.

    Sağ olun, teşekkürler.
    Evet, atmosferik olarak oldukça canlı ve güçlü bir motoru var. En azından turbosu patladı mı çatladı mı, filitresi mi doldu gibi dertler yok. Hem güçlü, hem sorunsuz motor.
    İnanın hocam hele dizelden sonra ayağımın altında sonsuz bir dünya varmış gibi oldu. İstediğin devirde vites atabiliyorsun ya, istersen 2250 de istersen 6000 de... 2000'den sonra çok canlı. En yakın rakip motor Toyota'daki 132 HP 160 NM tork değerine sahip atmosferik motor. Avensis gibi D sınıfı bir araçta kullanılıyor. i30 için ise 135 HP ve 165 NM tork değeri enfes oluyor.

    Usta elite ile style arasindaki donanim farki nelerdir yani fazla paraya deer mi

    1) Çift krom ön ızgara
    2) Sunroof
    3) Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    4) Geri görüş kamerası
    5) Diz hava yastığı
    6) Elektronik park freni

    Farklar bunlar hocam.

    Tesekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    i30 100 kilometrede 10 litre yakar artık lineayı mumla ararsın.

  • ..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sellom -- 12 Nisan 2015; 15:51:47 >
  • Selamlar arkadaşlar formda genellikle yakıt üzerinde durulduğunu gördüm.Tabi uzun yıllar kullanılması düşünülerek aldığımız araçlarımızda yedek parça ihtiyacı doğabileceği muhakkak.2012 Model Hyundai İ30 elite sahibiyim. Aracımı az hasarlı olarak 2. el aldım. Su radyatörü hasarlı idi. Servisten 934.00 TL olduğu söylendi. Bu çok fahiş bir fiyattır. Mercedes'de bile radyatör bu kadar değil. Silecek su kabı servisten aldım, kapağı gelmedi ayrı satılıyormuş oda fabrikada yok sipariş vereceğiz dediler ne zaman geleceği belli değil.Hem su kabı veriliyor kapağı neden verilmiyor? Kelebek camı çıtası istedim üç kuruşluk bir parça kelebek camı ile birlikte değişiyor dediler. Sundroof plastik ayakları kırıktı, ayrı satılmıyor komple sundroof çıtası değişecek dediler, fiyatı 4.500 TL. Sanayide 600 TL ye özel imalat yaptırdım.Aracı severek aldım.Ancak bu yedek parça fiyatları ve politikası ile Hyundai sevenlerini üzüyor.




  • konu sahibi full donanımlı sıfır km aldığı 1.6 dizel linea yı satıp önce i30 a sonrada tüplü cruz'a kadar ekonomi yapmış cruz için konu açmamış herhalde. linea dan ayrılırken arkama bakmadım diye yazmış. o linea'yı alan kişi eminim hala zevkle kullanıyordur.
  • 2 yıllık hort tebrikler. :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur13Darkness

    2 yıllık hort tebrikler. :D


    arkadaşın linea konusunu okudum. fantastik bir giriş yapmış. sıfır km dizel 2012 model güzel bir arabayı 10 aylık iken satıp yine sıfır i30 benzinli almış. onuda satıp kısa bir mazda 3 macerasına atılmış. onu takas edip 2009 model tüplü cruz a geçiş yapmış. kendisini tebrik etmek lazım çok renkli bir hayatı var. tarihine bakmadım konunun bütün bunları 3 sene içinde yaşamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    arkadaşın linea konusunu okudum. fantastik bir giriş yapmış. sıfır km dizel 2012 model güzel bir arabayı 10 aylık iken satıp yine sıfır i30 benzinli almış. onuda satıp kısa bir mazda 3 macerasına atılmış. onu takas edip 2009 model tüplü cruz a geçiş yapmış. kendisini tebrik etmek lazım çok renkli bir hayatı var. tarihine bakmadım konunun bütün bunları 3 sene içinde yaşamış.



    Para değerlendirmem lazımdı, değerlendirdim. 43 liraya aldığım i30'u bir sene sonra 44 liraya sattım.
    Muadil değerdeki her aracı deneyeceğim, maksat değişiklik, farklılık olsun.
    Daha yeni başladık. İzlemeye devam et dostum o vakit...




  • Passenger kullanıcısına yanıt
    ee sonuç itibariyle bu araç ş.içi ve ş. dışı ne yakıyor?Konu açılmış 7 sayfa yazı var ama bilgi namına birşey yok,haybeye 7 sayfa yazı okuduk,bari bilgi verseydiniz biraz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janti1907

    ee sonuç itibariyle bu araç ş.içi ve ş. dışı ne yakıyor?Konu açılmış 7 sayfa yazı var ama bilgi namına birşey yok,haybeye 7 sayfa yazı okuduk,bari bilgi verseydiniz biraz

    Sürücü, şehir, güzergah hepsi değişkenlik gösterir.

    Şehirler arası 5.6 yı da gördüm ki youtube'da videosu mecvut.
    Adana - Mersin Otoyol tüketimi diye yazarsanız, çıkacaktır.

    Şehir içinde de 8 litre civarında yakıyor.
  • Hocam konuyu 1 saat'tir baştan beri okudum.Şuan ne kullanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Hocam konuyu 1 saat'tir baştan beri okudum.Şuan ne kullanıyorsunuz?

    İmzamdaki aracı ama birkaç seneye inşallah Cee'd 1.6 Crdi Premium düşünüyorum ikinci el olarak...
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.