Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
552.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenbalci

    Bilemiyorum yabancı bir site de sw fotoğrafı vardı onda siyah beyaz renkliydi. Belkide dediğiniz gibidir. Çok emin değilim. Az daha ucuz çıksaydı çok iyi olacaktı. Bakalım bekleyelim biraz.

    http://cadde25.com/wp-content/uploads/2012/03/2012-kia-ceed-5.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemenbalci

    Bayiye gíttím ama asıl pazarlık yapmak istedigim satıs temsilcisi yoktu onun icín yarın tekrar gídicem

    Güzel haberler bekliyoruz

    Fiyat olarak 48 bin + park sensörü olarak indiler. Belki biraz daha ısrarcı olsam az daha duserlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenbalci


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemenbalci

    Bayiye gíttím ama asıl pazarlık yapmak istedigim satıs temsilcisi yoktu onun icín yarın tekrar gídicem

    Güzel haberler bekliyoruz

    Fiyat olarak 48 bin + park sensörü olarak indiler. Belki biraz daha ısrarcı olsam az daha duserlerdi.

    Geçen ay başı Euro 2,28 bu ay 2,20
    Geçen ay 47,700'e alınan araca bu ay 48 diyorlar. İlginç..




  • Euro'ya bağlı olarak araçların 2000 TL civarında ucuzlaması lazım ama fiyatlar aynı..
  • YENİ KULLANICI OLARAK ARKADAŞLARIMA MERHABA DİYORUM.ACEMİ CAYLAK OLDUĞUMUZ BELLİ ZATEN DEĞİLMİ?

    Haziran sonu 2012 kıa ceed dizel tam otomatik (full aradığın her şey) ersu otomotivden aldım. ve Temmuz ayı içerisinde uzun yola Elazığ a vurdum ve yol durumunu incelemek istedim ,dikkatimi çekenleri paylaşmak istiyorum.
    3000 deviri geçmemem söylenmesine rağmen arada sırada 150 km.hız yaptım . 3000 km. yol yaptım, şimdi 6500 km de.
    -Yol tutuşu güzel
    -sert frenlerde yola kapanması başka bir emare göstermemesi güzel.
    -Vites geçişleri gayet güzel bazen farkına varmıyorsunuz.
    -Motor sesini alıyor.
    -Dış havalandırması iyi değil ,belki ben ayarlayamadım.Motorun sıcak havasını alıyor(klima sız)Yani pencereyi açmadan gecenin soğunu 2000 metre rakımda alamadım.
    -Bulutudu harika
    -ses düzeni ve radyo güzel
    -Viraj alışı güzel (100 km de)
    -İlk defa otomatik vitese bindiğimden sağ elim hala vites üstünde.
    -Kullananlara soracaklarımda var eğer yazarlarsa.
    -Görüşmek üzere,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harputlubülent

    YENİ KULLANICI OLARAK ARKADAŞLARIMA MERHABA DİYORUM.ACEMİ CAYLAK OLDUĞUMUZ BELLİ ZATEN DEĞİLMİ?

    Haziran sonu 2012 kıa ceed dizel tam otomatik (full aradığın her şey) ersu otomotivden aldım. ve Temmuz ayı içerisinde uzun yola Elazığ a vurdum ve yol durumunu incelemek istedim ,dikkatimi çekenleri paylaşmak istiyorum.
    3000 deviri geçmemem söylenmesine rağmen arada sırada 150 km.hız yaptım . 3000 km. yol yaptım, şimdi 6500 km de.
    -Yol tutuşu güzel
    -sert frenlerde yola kapanması başka bir emare göstermemesi güzel.
    -Vites geçişleri gayet güzel bazen farkına varmıyorsunuz.
    -Motor sesini alıyor.
    -Dış havalandırması iyi değil ,belki ben ayarlayamadım.Motorun sıcak havasını alıyor(klima sız)Yani pencereyi açmadan gecenin soğunu 2000 metre rakımda alamadım.
    -Bulutudu harika
    -ses düzeni ve radyo güzel
    -Viraj alışı güzel (100 km de)
    -İlk defa otomatik vitese bindiğimden sağ elim hala vites üstünde.
    -Kullananlara soracaklarımda var eğer yazarlarsa.
    -Görüşmek üzere,


    O motorun sıcağını içeri alması benimde dikkatimi çekti birkaç gün önce.. Ayak tarafından sıcaklık geliyor hızlı giderken.. Kışın baya bi işe yarayabilir bu durum şuan yaz da olsa bi rahatsızlık hissetmedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Yeni ceed tasarım ödülü almış.
    işte link: http://www.arabam.com/haber/Sirketlerden-Haberler-Automotive-Brand-Contestten-Kia-Motorsa-3-Tasarim-Odulu/Detay-295547

    Şu kia'nin tasarımcısı peter amca iyi iş çıkarıyor valla önceki arabam venga da tasarım ödüllü idi yeni ceed'im de öyle helal olsun ne diyim gerçekten bu ödülü hakeden arabalar yapıyorlar yolda bir bakan bir daha bakıyor :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar;

    Cumartesi günü yeni ceed ime kavuştum. Öncelikle aracı kullandıkça gerçekten iyi ki almışım diyorum.

    Kullanıcı arkadaşlara bir sorum olacak. Bendeki araç manuel 1,9-2.000 devir aralığında hemen üst vites istiyor. (gösterge panelinde) genelde şimdiye kadar kullandığım araçlarda böyle bir gösterge yoktu ve ben 2.500-3.000 devir arasına denk gelecek şekilde vites atardım.

    Hatta bazen bağırtmak hoşuma gider 3.000 ide aşardım :)

    Hatta 4. viteste iken araca biraz gaz verince 6. vitesi istiyor... ? Ben mi yanlış kullanıyorum acaba...?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magule

    Merhaba Arkadaşlar;

    Cumartesi günü yeni ceed ime kavuştum. Öncelikle aracı kullandıkça gerçekten iyi ki almışım diyorum.

    Kullanıcı arkadaşlara bir sorum olacak. Bendeki araç manuel 1,9-2.000 devir aralığında hemen üst vites istiyor. (gösterge panelinde) genelde şimdiye kadar kullandığım araçlarda böyle bir gösterge yoktu ve ben 2.500-3.000 devir arasına denk gelecek şekilde vites atardım.

    Hatta bazen bağırtmak hoşuma gider 3.000 ide aşardım :)

    Hatta 4. viteste iken araca biraz gaz verince 6. vitesi istiyor... ? Ben mi yanlış kullanıyorum acaba...?


    Aracin hayirli olsun kazasiz belasiz.
    Yeni nesil araclarin cogunda artik ekranda vites degisim uyarsi mevcut aslinda bu motorlar bir nevi yapay zeka.Ornegin sirkette kullandigim yeni caddy de bu ozellik mevcut gaz pedalina yumusak basip araci kulandiginizda en uygun devir bandinda ust vites isteyip ekrana yansitiyor.
    Ancak gaz pedalina ani yuklenip kick down yaparsaniz olabildigince ust devirde degisim istiyor.
    Ancak bu ekrana bakarak degisim yapmak bazen aracin devrini kaybetmesinede yol acabiliyor ornegin 4.vitesle ciktigim rampada 5.vitesi istediginde arac titremeye ve devrini kaybetmeye basliyor.
    Zaten aracin kullanma klavuzunda da her daim uygulanmasi mecburi degildir yaziyor.
    Yani sizin kullanim tarzinizda problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magule

    Merhaba Arkadaşlar;

    Cumartesi günü yeni ceed ime kavuştum. Öncelikle aracı kullandıkça gerçekten iyi ki almışım diyorum.

    Kullanıcı arkadaşlara bir sorum olacak. Bendeki araç manuel 1,9-2.000 devir aralığında hemen üst vites istiyor. (gösterge panelinde) genelde şimdiye kadar kullandığım araçlarda böyle bir gösterge yoktu ve ben 2.500-3.000 devir arasına denk gelecek şekilde vites atardım.

    Hatta bazen bağırtmak hoşuma gider 3.000 ide aşardım :)

    Hatta 4. viteste iken araca biraz gaz verince 6. vitesi istiyor... ? Ben mi yanlış kullanıyorum acaba...?


    Bendeki de aynı şekilde.
    4. viteste giderken 6. vitesi , 3 ucü vitesle giderken 5 nci vitese geirmemi istiyor çoğu zaman .
    Bende anlamadım anlayan varsa banada cevap PLS.




  • harputlubülent... arabanızı güle güle kullanın, havalandırma ile ilgili aynı durumu bende farkettim, acaba havalndırma girişleri motora yakın bir yerdemi yada bizmi ayarları tam yapamıyoruz...hill holder a alışınca gerçekten büyük bir kolaylık sağladığını anlıyorum şimdi...araç gerkeçten binenlerden, görenlerden beğeni topluyor, kia bunun reklamını biraz daha yapsa Türkiye de ciddi başarılar elde edecektir.
    Bu arada, dün NTV de izledim, dünyada kendi çeliğini üreten tek otomotiv firması Hyundai imiş, ayrıca Hyundai dünyanın en büyük gemi imalatçılarından birisiymiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magule

    Merhaba Arkadaşlar;

    Cumartesi günü yeni ceed ime kavuştum. Öncelikle aracı kullandıkça gerçekten iyi ki almışım diyorum.

    Kullanıcı arkadaşlara bir sorum olacak. Bendeki araç manuel 1,9-2.000 devir aralığında hemen üst vites istiyor. (gösterge panelinde) genelde şimdiye kadar kullandığım araçlarda böyle bir gösterge yoktu ve ben 2.500-3.000 devir arasına denk gelecek şekilde vites atardım.

    Hatta bazen bağırtmak hoşuma gider 3.000 ide aşardım :)

    Hatta 4. viteste iken araca biraz gaz verince 6. vitesi istiyor... ? Ben mi yanlış kullanıyorum acaba...?


    Yol bilgisayarındaki uyarıya göre vites değiştirmek zorunda değilsiniz ancak o uyarılara uymak size yakıt tasarrufu olarak geri dönecektir unutmayın. Aracı sakin kullanıyorsanız ve yolda düz ise olabildiğince büyük viteste gidin. Deviri 1500 ün altına kadar çekebilirsiniz hiç sorun değil motor çok güçlü tork çok fazla düz yolda 1200 devirde bile giderken asla titreme bayılma yapmıyor. Ben şahsen otomatik vites aracımı f1 vitesle manuel kullanırken 40 ile giderken 4 e 50-55 arasında 5e atıyorum. Büyük viteste gitmek aracın daha az yakmasına sebep olacaktır. Şöyle düşünün 5. vitesin dişlisi 3. vitesin dişlisinden küçüktür. (Bisikletlerde de olduğu gibi) Araç ne kadar küçük dişliyi çeviriyorsa o kadar az yakıt harcar.




  • Yapılacak en iyi şey yolun düz veya eğimlilik durumuna ve arabanın hızına göre viteslere sürücünün karar vermesi. Belli bir müddet arabaya alıştıktan sonra kaç km hızda kaçıncı viteste 1500 devirde gideceğinize zaten otomatik olarak karar veriyosunuz. Eski arabalarınızı bir kenara bırakın bu araba bambaşka birşey. Arabayı bayıltmadan en büyük viteste gitmek her zaman en iyisi.
  • Selam
    Uzun yola gidenler cevap verebilir mi
    stabilize yolda çok ses alıyor mu.
    Yani kafa şişiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de bir sorum olacak bilen varsa yanıtlayabilir mi ? Direksiyonun sağ tarafındaki ekran ışık ayarlarının yapıldığı yerdeki ECO mode ne işe yarıyor? ve de ne zaman kullanmak faydalı olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsah001

    Benim de bir sorum olacak bilen varsa yanıtlayabilir mi ? Direksiyonun sağ tarafındaki ekran ışık ayarlarının yapıldığı yerdeki ECO mode ne işe yarıyor? ve de ne zaman kullanmak faydalı olur?

    Vites geçişlerini optimum seviyede tutarak en düşük devirde en uygun üst vitese geçerek yakıt tüketimi açısından tasarruf yapılmasına yönelik bir fonksiyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsah001

    Benim de bir sorum olacak bilen varsa yanıtlayabilir mi ? Direksiyonun sağ tarafındaki ekran ışık ayarlarının yapıldığı yerdeki ECO mode ne işe yarıyor? ve de ne zaman kullanmak faydalı olur?

    Merhaba ,

    Biraz sesi alıyor içeriye bunun sebebinin lastık ebatları olduğunu düşünüyorum.
    Bende manuel cool versiyon var. 195-55 lastık var. 195-65 olsa sanırım sesi biraz daha az alacak içeriye ama kafa şişirmiyor.
    asvalt yollarda ses yok, toprak yollarda focus kadar , fakat astra kadarda az değil.(eski arabam 1.3 cdtı astra idi2011)
    Seat gibi sesi var, sert süspansiyondan kaynaklı oda sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    Selam
    Uzun yola gidenler cevap verebilir mi
    stabilize yolda çok ses alıyor mu.
    Yani kafa şişiyor mu?

    Muzik acik oldugu surece fark dahi edilmiyor. Muzik olayi super yalniz. Usb den dinle, ayfondan bluetooth la dinle.

    Ayfon ve ceed cook iyi anlasti yavvv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magule


    quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    Selam
    Uzun yola gidenler cevap verebilir mi
    stabilize yolda çok ses alıyor mu.
    Yani kafa şişiyor mu?

    Muzik acik oldugu surece fark dahi edilmiyor. Muzik olayi super yalniz. Usb den dinle, ayfondan bluetooth la dinle.

    Ayfon ve ceed cook iyi anlasti yavvv

    Ses sistemi gerçekten çok başarılı sanki sonradan müzik sistemi eklemiş gibi basları çok sağlam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.