Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
553.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Özellikle dairesel çiziklerden mi bahsediyorsunuz?

    hayır ismail hocam, kaputta sanki renk dalgalanmaları gibi şeyler farkettim güneş altında, sanki bişey yapıştırılmış sonra çıkarılmış gibi acaba arabalar gemiye yüklenirken çizilmesin diye kaputuna falan yapıştırılan şeyler sebebi ile mi diye düşünüyorum öyle çok dikkatli bakınca görülüyor...bide bazı ince mikro çizikler var...boya koruma yaptırsam aoutuking de ona da arabaya ne sürdükleri belli değil, 6 ay sonra yeniden uygulama yapılacak ( 2 sene garantisi var diyorlar ama) boya koruma yaptırsammı kararsız kaldım...var daha önce yaptırıp memnun kalan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bu c4 le kıyaslamasını yaptım da sadece teknik olarak

    kia ceed : 126 bg 260 tork 1385kg 10.9 sn hızlanma
    cirtoen c4 : 112 bg 270 tork 1290kg 11.2 sn hızlanma

    hem daha torku yüksek hem de beygiri az olmasına ilginçtir,
    hem 100 kg daha hafif, hem de daha yavaş
    bu fransızların her işi yamuk

    Hdi motor max güç ve torq degerlerini daha erken verdigi için alt devirler daha canlı Buda bize daha seri izlenimi veriyor. Ceed otm testini yaparken bana 128 bg lik bir araç izlenimi vermedi tam otm sanzimandan olsa gerek. C4 ile kia arasında kalma hocam kia al bence.

    Ben kalmam zaten hocam, arkadaş sormuştu c4 ile karşılaştırmasını da ona cevap verdim.
    Fransız mı uzak dursun, parçası bi dert, 2.eli bi dert, bi de tüy dikmiş gibi daha pahalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bu c4 le kıyaslamasını yaptım da sadece teknik olarak

    kia ceed : 126 bg 260 tork 1385kg 10.9 sn hızlanma
    cirtoen c4 : 112 bg 270 tork 1290kg 11.2 sn hızlanma

    hem daha torku yüksek hem de beygiri az olmasına ilginçtir,
    hem 100 kg daha hafif, hem de daha yavaş
    bu fransızların her işi yamuk

    Hdi motor max güç ve torq degerlerini daha erken verdigi için alt devirler daha canlı Buda bize daha seri izlenimi veriyor. Ceed otm testini yaparken bana 128 bg lik bir araç izlenimi vermedi tam otm sanzimandan olsa gerek. C4 ile kia arasında kalma hocam kia al bence.

    Ben kalmam zaten hocam, arkadaş sormuştu c4 ile karşılaştırmasını da ona cevap verdim.
    Fransız mı uzak dursun, parçası bi dert, 2.eli bi dert, bi de tüy dikmiş gibi daha pahalı

    İkinci el konusunda Kia'nın da çok geri kalır yanı yok bence. Evet parça konusu sıkıntılı.. Daha pahalı ama özellikleri daha fazla. Ayrıca yakıt tüketiminin hatırı sayılır derecede farklı olduğunu da unutmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    İkinci el konusunda Kia'nın da çok geri kalır yanı yok bence. Evet parça konusu sıkıntılı.. Daha pahalı ama özellikleri daha fazla. Ayrıca yakıt tüketiminin hatırı sayılır derecede farklı olduğunu da unutmamak lazım.

    kia nın da 2. eli zayıf, ama bi nebze olsun daha iyi gibi geliyor bana,
    c4 ün konfort paketi, ceed concept paketine denk gelir diyemeyiz, ancak plus paket alınırsa denk olur, bu durumda da 3 milyar civarı pahalı kalıyor.
    Bi de sorunsuzluk olarak kore arabaları daha sorunsuz, az masraflı olur diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    İkinci el konusunda Kia'nın da çok geri kalır yanı yok bence. Evet parça konusu sıkıntılı.. Daha pahalı ama özellikleri daha fazla. Ayrıca yakıt tüketiminin hatırı sayılır derecede farklı olduğunu da unutmamak lazım.

    kia nın da 2. eli zayıf, ama bi nebze olsun daha iyi gibi geliyor bana,
    c4 ün konfort paketi, ceed concept paketine denk gelir diyemeyiz, ancak plus paket alınırsa denk olur, bu durumda da 3 milyar civarı pahalı kalıyor.
    Bi de sorunsuzluk olarak kore arabaları daha sorunsuz, az masraflı olur diye düşünüyorum

    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000

    Concept düz dizel 48000

    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000

    Concept düz dizel 48000

    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.

    hocam 92 bg olanı kaale almadım 12.9 saniye hızlanması bile
    112 bg lik olanı karşılaştırabiliriz ancak ceed ile
    yani plus donanımla 3 bin lira gibi pahalı kalıyor

    tüketim olarak reelde ne verir bilmiyorum
    ancak fabrika verileri doğruysa göre ceed üstün

    c4 112 bg olan 4.6 yazmış ortalama tüketim
    ceed ise 4.3 yazıyor ortalama tüketimde
  • c4 ilk çıktıgından beri takip ettiğim test ettiğim hatta 1-2 gün kullandıgım bir araç
    ceed bugün gittim kısa bir test ettim

    ikisini karşılaştıracak olursam ekonomi dersek bence c4, ceed tasarruflu bir araca pek benzemiyor c4 e göre.

    dış görünüş dersek kesinlikle ceed şahsi fikrim..

    iç görünüş dersek bence yine kesinlikle ceed

    işçilik her ikiside vasatın biraz üstü diyebilirim.

    satış-servis-2.el için size şunu söyleyebilirim c4 kesinlikle daha fazla zarar ettirecektir citroen'e inanılmaz ön yargı var..

    sorunsuzluk bence yine ceed önde gelir c4 forumundan takip ettiğime göre sorun baya var servisleri hallediyor ama citroen alınmaz çok sorun çıkartır söylemi gerçek gibi yanlış anlaşılmasın öyle ahım şahım sorunlar değil ama sıfır aldıgım araç için neden servise gidip orasını burasını oynatıyım..

    fiyat konusunda ztn ortada, ikiside alınabilir araçlar ben ikisinede sahip olmayan biri olarak tarafsız yorumlarımı yaptım içinize sineni alın sonra yandan geçen araca bakıp durursunuz demedi demeyin:)




    buarada manule cam tavanlı ceed nezaman gelicek bunun bilgisini kimden nasıl alabilirim hangi bayiyi arasam hiç bir bilgileri yok bu konuda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000

    Concept düz dizel 48000

    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.

    hocam 92 bg olanı kaale almadım 12.9 saniye hızlanması bile
    112 bg lik olanı karşılaştırabiliriz ancak ceed ile
    yani plus donanımla 3 bin lira gibi pahalı kalıyor

    tüketim olarak reelde ne verir bilmiyorum
    ancak fabrika verileri doğruysa göre ceed üstün

    c4 112 bg olan 4.6 yazmış ortalama tüketim
    ceed ise 4.3 yazıyor ortalama tüketimde


    İkisinin de düzü 48.000, otomatikte ise C4 1000 lira daha pahalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000

    Concept düz dizel 48000

    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.

    hocam 92 bg olanı kaale almadım 12.9 saniye hızlanması bile
    112 bg lik olanı karşılaştırabiliriz ancak ceed ile
    yani plus donanımla 3 bin lira gibi pahalı kalıyor

    tüketim olarak reelde ne verir bilmiyorum
    ancak fabrika verileri doğruysa göre ceed üstün

    c4 112 bg olan 4.6 yazmış ortalama tüketim
    ceed ise 4.3 yazıyor ortalama tüketimde


    İkisinin de düzü 48.000, otomatikte ise C4 1000 lira daha pahalı..

    ikiside güzel araba hangisini almazsanız ilerde üzülecekseniz onu alın... benim şahsi fikrimi sorarsanız eğer ben ceed alın derim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1
    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000
    Concept düz dizel 48000
    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.

    hocam 92 bg olanı kaale almadım 12.9 saniye hızlanması bile
    112 bg lik olanı karşılaştırabiliriz ancak ceed ile
    yani plus donanımla 3 bin lira gibi pahalı kalıyor

    tüketim olarak reelde ne verir bilmiyorum
    ancak fabrika verileri doğruysa göre ceed üstün

    c4 112 bg olan 4.6 yazmış ortalama tüketim
    ceed ise 4.3 yazıyor ortalama tüketimde

    İkisinin de düzü 48.000, otomatikte ise C4 1000 lira daha pahalı..

    hocam
    1.6 manuel c4 confort liste fiyatı 48.020, + plus paketi 3.300 tl = 51.320 yapıyor
    kastettiğin indirimiyle 48 bine veriyorlar mı diyosun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1
    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek
    92 HP manuel Confort Plus 45.000
    112 HP manuel C+ 48.000
    112 HP MCP C+ 52000
    Concept düz dizel 48000
    Son fiyatlar hemen hemen aynı... Sorunsuzluk konusunda bir şey diyemeyeceğim.
    Şu aletin full versiyonu gelseydi direk Ceed daha iyi derdim ama bu haliyle eksikleri var.. Aslında Ceed daha alınası ama şu yakıt tüketimi olayı işi bozuyor.

    hocam 92 bg olanı kaale almadım 12.9 saniye hızlanması bile
    112 bg lik olanı karşılaştırabiliriz ancak ceed ile
    yani plus donanımla 3 bin lira gibi pahalı kalıyor

    tüketim olarak reelde ne verir bilmiyorum
    ancak fabrika verileri doğruysa göre ceed üstün

    c4 112 bg olan 4.6 yazmış ortalama tüketim
    ceed ise 4.3 yazıyor ortalama tüketimde

    İkisinin de düzü 48.000, otomatikte ise C4 1000 lira daha pahalı..

    hocam
    1.6 manuel c4 confort liste fiyatı 48.020, + plus paketi 3.300 tl = 51.320 yapıyor
    kastettiğin indirimiyle 48 bine veriyorlar mı diyosun?

    Evet indirimle bu fiyatlara alınabiliyor.




  • Bu arada yeni CEED çarpışma testinde 5 yıldızı aldı.
    Kaynak; arabam.com
  • beklenen sonuç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Bu arada yeni CEED çarpışma testinde 5 yıldızı aldı.
    Kaynak; arabam.com
    http://www.arabam.com/haber/Guvenlik-Kia-Ceed-5-yildizi-hak-etti/Detay-295648

    beklenen sonuç
  • raitingleride oldukça yüksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    c4 ilk çıktıgından beri takip ettiğim test ettiğim hatta 1-2 gün kullandıgım bir araç
    ceed bugün gittim kısa bir test ettim

    ikisini karşılaştıracak olursam ekonomi dersek bence c4, ceed tasarruflu bir araca pek benzemiyor c4 e göre.

    dış görünüş dersek kesinlikle ceed şahsi fikrim..

    iç görünüş dersek bence yine kesinlikle ceed

    işçilik her ikiside vasatın biraz üstü diyebilirim.

    satış-servis-2.el için size şunu söyleyebilirim c4 kesinlikle daha fazla zarar ettirecektir citroen'e inanılmaz ön yargı var..

    sorunsuzluk bence yine ceed önde gelir c4 forumundan takip ettiğime göre sorun baya var servisleri hallediyor ama citroen alınmaz çok sorun çıkartır söylemi gerçek gibi yanlış anlaşılmasın öyle ahım şahım sorunlar değil ama sıfır aldıgım araç için neden servise gidip orasını burasını oynatıyım..

    fiyat konusunda ztn ortada, ikiside alınabilir araçlar ben ikisinede sahip olmayan biri olarak tarafsız yorumlarımı yaptım içinize sineni alın sonra yandan geçen araca bakıp durursunuz demedi demeyin:)




    buarada manule cam tavanlı ceed nezaman gelicek bunun bilgisini kimden nasıl alabilirim hangi bayiyi arasam hiç bir bilgileri yok bu konuda..

    hocam c4 kullanıyorum ve bahsettiğn gib baya bir sorun falan yok..sorunlar sigorta kutusu ve tavan bölgesi aydınlatma kısmından gelen sesler söz konusu..bunlarda kolay mudahelelerle halledilmiş ses problemleri..motor şanzuman kaporta vs problem yok..aaç 2 seneden fazladır piyasada önemli bir sorun yok..100 araçtan birinde çıkabilecek fabrikasyon problemli bir araçtan öte c4 sorunlu diyemeyiz..

    bende c4 düşünenler varsa +ve - yönleri kısaca söyleyeyim:

    önce + lar:yalıtım olarak golften iyi diyorum golf sürmüş bir olarak hatta sınıfında daha iyisi var mı blmiyorum..

    1750 deviirde ayagınızın altında 270 tork overboostla 285 torku hissetmek..

    soğutmalı torpido ve sürgülü göz..

    sınıfının en iyi fren mesafesi 100/0 km 37,5 metre..

    sınıfının en geniş bagaj hacmi..

    malzeme kalitesi bence astradan iyi golf ile başabaş..

    hafızaya alınabilir 5 farklı hız ile cruze control ve hız sınırlama..

    8 farklı gösterge rengi..

    elektronik park freni..

    kör nokta uyarı sstemi..

    geri viteste otomatik ve ayarlanabilir dikiz ayna..

    flac vs yeni çıkan dosya türlern çalabilen fonksiyonel navigasyonlu ses sistemi..

    star stop teknolojisi..

    sınıfının en iyi esp performanslarından birine sahip..

    yol tutuş anlamında c sınıfının en başarılı araçlarından biri..

    4300 km ortlama yakıt tüketiim 5,4..(araç otomatik)

    şimdi - ler:vites geçişleri tam otomatik ya da dsg gibi değil biraz hissettiriyor..alışnca problem yok sadece gaza ani yüklenilirse bariz hissediliyor ki bu araç otomatikleştirilmiş manul vites..bunu bilip almak gerek..hoş ben memnunum..zira daha hisli geliyor bana..

    yukarda bahsettiğm b iki yerden gelen ses problemleri..bende olmadı bunlar..

    sol şoför tarafında ki ayna kısmından gelen yuksek hızlarda ki ıslık sesi..bazen geliyor bazen gelmiyor bu ses..

    düşünüyorum aklıma başka eksi yönü gelmiyor şimdilik..

    ceed de bence başarılı bir araba sürmedm ancak görünüş olarak albenili..sanırım yakt tüketiimi biraz fazla onun dışında zamanla eksi yönleri belli olur..

    herkese mutlu sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eraser84 -- 2 Eylül 2012; 18:18:18 >




  • Arabada sanırım bir sorun buldum sadece bendemi var bilmiyorum ama sorun şu bu aralar sıklıkla olsada genelde arada sırada yakıt tüketimi çok aşırı bir duruma yükseliyor bunu nasıl anlıyorsun derseniz anlık ve ortalama yakıt tüketimi göstergesinden normal şartlarda araba belli bir hızda giderken ayağımızı gazdan çektiğimizde anlık yakıt tüketiminde sıfır gözükür ama araba o duruma geçtiğinde hala 2-3 lt yakıyor gösteriyor gaza basıncada normalden çok çok fazla yakıt görünüyor anlık tüketimde araba bu duruma kendi kendine giriyor sonra kendiliğinden normale dönüyor bazen hiç girmiyor motor sıcak soğuk farketmiyor arabadaki kişi sayısı farketmiyor bundan önceki arabam kia venga idi oda yapıyordu arada ama çok nadir baya kafama takılıyor bu durum servise soracağım gaz kelebeği arızası olabilir diye düşünüyor sizdede bu durumu yaşayan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinli aracın concept plusı yok mu ne kadar sacma!!!!!! kıanın sıtesınde brosurde premıum donanımı da goruluyor fakat fıyat lıstesınde yok? cam tavan sadece premıum paketde var degılm mı yanı benzınlı arac cam tavan ıstesekte alamıyoruz
  • Vay, Premium gelmiş ve Navi harici pek çok eksik giderilmiş. Fiyatı ne olacak acaba?
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.