Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (50. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
553.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07


    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Bugün 150 km kadar kullandım arabayı aldım manuel vitese hiç 4 den yukarı vitese atmadım 3000-3500 devirden aşağıya inmedim sonuç olarak 125 kmlik yolda yolun yarısından sonra dpf temizliği yapmaya başlayan araba 150 kmde kez bile temizlik yapmadı. Yüksek devirli kullanmanin bana maliyeti ise aynı yolda düşük devirde kullanmamda 4.5 yakan araba yukarda bahsettiğim tip kullanımda 4.8 yaktı ve bence bu fark kafaya takılacak bir fark değil

    dediğim gibi hiçbir şey değişmedi bırak kendi temizlesin o halde.ama şehir içinde bu temizlik işlemi çok artar ve haliyle kafaya takılacak yakıt tüketim değerleri çıkabilir ortaya.

    Nasıl değişmedi abi 0.3 farketti böyle ama temizlik devreye girince en az 1 litre artıyor ortalama

    uzun kilometreli ölçüm yapmadan kesin konuşamayız.yüksek devir çeviricem diye de fazla yakıt harcıyorsun,partikül jenere işleminde de harcıyorsun.bence aralarında uçurum olmayacak senin 0,3 litre artından sonra merak etme sen hissetmeden de jenere işlemi hep oluyor ve 0,1 lt devamlı harcanıyor.Trafik lambasında beklerken ORTALAMAN NEDEN YÜKSELİYOR SANIYORSUN,PARTİKÜL JENERE EDİYOR DA ONDAN.

    Tamam haklısın ama amaç sadece yakıt tasarrufu olduğu zaman ama benim manuel viteste kullanıp arabayı yüksek devirde ve daha atak şekilde kullanmak hoşuma gidiyor hem hoşuma giden şekilde kullanıp hemde dpf temizliğinden kurtulmak bence daha karlı

    yakıt sorunun olmayınca.aynen devam et




  • Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    Manuel test etmeden alan birisiyim, ama hyundai İ 30. Kia yı çok istememe rağmen başta ev halkı ve çevre etkisiyle Hyundai aldım. Vites geçişleri sorunsuz ve rahat ve hatta öyle ki kendimi otomatik kullanıyor gibi hissediyorum yeni özelliklerden dolayı :) ( Patinaj önleyici ve yokuş kalkış sistemi )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.

    Bende merak ettiğimden denemek istiyorum. Ses yaptığından falan otomatik araç almam da, benim için geçişlerinin seri ve yumuşak olması önemli. Astra test ettiğimde gayet iyiydi ama 4. viteste 80km. hız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.

    Bende merak ettiğimden denemek istiyorum. Ses yaptığından falan otomatik araç almam da, benim için geçişlerinin seri ve yumuşak olması önemli. Astra test ettiğimde gayet iyiydi ama 4. viteste 80km. hız

    Merhaba,
    Manuel aracım şu anda 5000 KM de . Vites geçişleri oldukça rahat , ben bu kadar rahat olacanıgını tahmin etmemiştim. Vites aralıkları birbirine oldukça yakın ve buda daha hızlı bir geçiş yapmanızı saglıyor. Eski arabam Astraydı ve viteslerin aralıkları birbirinden uzaktı, Ceed ile daha iyi. Ayrıca vites geçişlerinde cok rahat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roving

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.

    Bende merak ettiğimden denemek istiyorum. Ses yaptığından falan otomatik araç almam da, benim için geçişlerinin seri ve yumuşak olması önemli. Astra test ettiğimde gayet iyiydi ama 4. viteste 80km. hız

    Merhaba,
    Manuel aracım şu anda 5000 KM de . Vites geçişleri oldukça rahat , ben bu kadar rahat olacanıgını tahmin etmemiştim. Vites aralıkları birbirine oldukça yakın ve buda daha hızlı bir geçiş yapmanızı saglıyor. Eski arabam Astraydı ve viteslerin aralıkları birbirinden uzaktı, Ceed ile daha iyi. Ayrıca vites geçişlerinde cok rahat.

    Cvplarınız için tşkler. Aklımda soru işareti kalmadı artık. Aracı bayide didik didik ettik ama test edemedik işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.

    Bende merak ettiğimden denemek istiyorum. Ses yaptığından falan otomatik araç almam da, benim için geçişlerinin seri ve yumuşak olması önemli. Astra test ettiğimde gayet iyiydi ama 4. viteste 80km. hız

    geçişler elbette yumuşak,seri ama ilerleyen kilometrelerde volant ve baskı sesleri duyacaksınız double volanttan dolayı,pek dinlemezseniz sıkıntı yok,aynısı astra J'de de geliyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Manuel aracı test edip almak istiyorum bayilerde manuel test aracı yokmuş manuel sahibi arkadaşlar vites geçişleri nasıl aracın ? takıntılıyım biraz bu konuda. tşkler, saygılar.

    ben sevmedim,sırf sevmediğim için otomatik aldım,sesli aktarma organları.

    Bende merak ettiğimden denemek istiyorum. Ses yaptığından falan otomatik araç almam da, benim için geçişlerinin seri ve yumuşak olması önemli. Astra test ettiğimde gayet iyiydi ama 4. viteste 80km. hız

    geçişler elbette yumuşak,seri ama ilerleyen kilometrelerde volant ve baskı sesleri duyacaksınız double volanttan dolayı,pek dinlemezseniz sıkıntı yok,aynısı astra J'de de geliyor zaten.

    Aynı problemleri bende duymuştum. 2500 tl ye mis gibi tam otm varken heleki benim gibi trafikte dolanan biri için otm alınır varsın 1-2 litre fazla yaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kia, otomotivin üst ligine çıktı
    1 Ekim 2012

    Kia, son bir yılda Picanto, Rio, Optima, cee'd serisi ve Carens'i yeniledi.
    Avrupa'da pazarın yüzde 8 daraldığı bir dönemde satışlarını yüzde 23 artırdı. 2012 yılının kendileri açısından çok iyi geçtiğini belirten Kia Motors Avrupa Başkan Yardımcısı Benny Oeyen, "Birçok yenilik yapıyoruz. Ama bunun yanında gerçekten para harcıyoruz, markaya yatırım yapıyoruz. Bir süre öncesine kadar marka algısı konusunda sıkıntılarımız vardı. Kia markası Avrupa'da bilinmiyordu, bunun için sponsorluklara yüklendik. UEFA ve FIFA ile uzun soluklu sponsorluk anlaşmaları yaptık. Marka imajına büyük katkısı oldu." diye konuştu.
    Aynı çatı altında bulunan Hyundai'nin tasarım açısından biraz daha tutucu bir çizgide ilerlediğini, Kia'nın daha spor ve genç bir marka olarak konumlandırıldığını kaydeden Oeyen, "Hyundai ile stratejilerimiz çok farklı. Özellikle de tasarımlarımızla bu algının oluşacağını düşünüyoruz. İki markanın tasarım çizgileri tamamen farklı ve pazarda iki rakip olarak mücadele ediyorlar." dedi.
    10 yıl öncesine kadar çok basit tasarımlara sahip hatta komik olarak nitelendirilebilecek araçlar ürettiklerini belirten Oeyen, o dönemki imajlarının bugünün Dacia'sı gibi olduğunu, bunu tamamen değiştirmek istediklerini söyledi. Tasarıma bu yüzden yoğunlaştıklarını ancak marka imajını değiştirmenin çok daha uzun süren bir süreç olduğunu belirten Oeyen, müşteri kitlesinin gençleştiğini, hatta Sportage gibi bazı modellerde Volkswagen ve Audi'den gelenler olduğunu ifade etti.

    http://zaman.com.tr/newsDetail_getNewsById.action;jsessionid=A40D9750B02A61E9F2776D242748AB8B?newsId=1352559&columnistId=0




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakın takip

    Kia, otomotivin üst ligine çıktı
    1 Ekim 2012

    Kia, son bir yılda Picanto, Rio, Optima, cee'd serisi ve Carens'i yeniledi.
    Avrupa'da pazarın yüzde 8 daraldığı bir dönemde satışlarını yüzde 23 artırdı. 2012 yılının kendileri açısından çok iyi geçtiğini belirten Kia Motors Avrupa Başkan Yardımcısı Benny Oeyen, "Birçok yenilik yapıyoruz. Ama bunun yanında gerçekten para harcıyoruz, markaya yatırım yapıyoruz. Bir süre öncesine kadar marka algısı konusunda sıkıntılarımız vardı. Kia markası Avrupa'da bilinmiyordu, bunun için sponsorluklara yüklendik. UEFA ve FIFA ile uzun soluklu sponsorluk anlaşmaları yaptık. Marka imajına büyük katkısı oldu." diye konuştu.
    Aynı çatı altında bulunan Hyundai'nin tasarım açısından biraz daha tutucu bir çizgide ilerlediğini, Kia'nın daha spor ve genç bir marka olarak konumlandırıldığını kaydeden Oeyen, "Hyundai ile stratejilerimiz çok farklı. Özellikle de tasarımlarımızla bu algının oluşacağını düşünüyoruz. İki markanın tasarım çizgileri tamamen farklı ve pazarda iki rakip olarak mücadele ediyorlar." dedi.
    10 yıl öncesine kadar çok basit tasarımlara sahip hatta komik olarak nitelendirilebilecek araçlar ürettiklerini belirten Oeyen, o dönemki imajlarının bugünün Dacia'sı gibi olduğunu, bunu tamamen değiştirmek istediklerini söyledi. Tasarıma bu yüzden yoğunlaştıklarını ancak marka imajını değiştirmenin çok daha uzun süren bir süreç olduğunu belirten Oeyen, müşteri kitlesinin gençleştiğini, hatta Sportage gibi bazı modellerde Volkswagen ve Audi'den gelenler olduğunu ifade etti.

    http://zaman.com.tr/newsDetail_getNewsById.action;jsessionid=A40D9750B02A61E9F2776D242748AB8B?newsId=1352559&columnistId=0

    Geçenlerde bende yazmıştım buna benzer cümleler. Kim önce yazdı acaba ben mı başkan yardımcısı mı :) aynen katılmaya devam ediyorum başka marka araç kullanıcısı olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değerli forum arkadaşlarım hepimizin kurban bayramı mübarek olsun mutlu bayramlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayramınız mübarek olsun..
  • Bayramınızı kutlar, sevdiklerinizle nice bayramlar yasamanızı temenni ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurban Bayramınız Mübarek Olsun.....
  • mutlu bayramlar...
  • bayramınız mübarek olsun....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metesserdar -- 27 Ekim 2012; 18:39:44 >
  • Arkadaşlar merhaba bende bayramdan hemen önce Kia Ceed premium aldım..Aracı henüz teslim almadım kısmetse bayramdan sonra alıcam... Beyaz vardı ellerinde ama gümüş griye hasta kaldım o yüzden bayramdan sonraya kaldı.. Yanlız sadece kapora verdim.. Arkadaşlarımın ve ailemin haberi yok aslında halen nabız yokluyorum.. Benim aklımda hep Hyundai i30 manuel vites vardı... Ama Hyundai deki arkadaşların ilgisizliği ve araba satmak istemiyorlarmış gibi tavırlarında dolayı mecburen kia almak zorunda kaldım.. Ne yalan söylim kia daki arkadaş elinden gelen kolaylığı yaptı, ve 2 günde bir aradı aslında.. İşin aslı Kia Ceed diyince herkezde aynı tepki var.. Heh o ne ya... Alınca nasıl tepkiler gelicek kim bilir.. Aslında tahmin ediyorum.. O kadar para verilirmi o arabaya falan.. Ama görünce fikirleri değişirmi bilmem.. Neyse.. Bekleyip görücez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde aracı premium olmasına rağmen kia grubu aracı traşlayarak ülkemize getirmişler..

    1- 7 inç navigasyon
    2- Bi- Xenon far
    3- Şerit takip sistemi
    4- Anahtarlıktan bagajın açılmaması..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Arkadaşlar merhaba bende bayramdan hemen önce Kia Ceed premium aldım..Aracı henüz teslim almadım kısmetse bayramdan sonra alıcam... Beyaz vardı ellerinde ama gümüş griye hasta kaldım o yüzden bayramdan sonraya kaldı.. Yanlız sadece kapora verdim.. Arkadaşlarımın ve ailemin haberi yok aslında halen nabız yokluyorum.. Benim aklımda hep Hyundai i30 manuel vites vardı... Ama Hyundai deki arkadaşların ilgisizliği ve araba satmak istemiyorlarmış gibi tavırlarında dolayı mecburen kia almak zorunda kaldım.. Ne yalan söylim kia daki arkadaş elinden gelen kolaylığı yaptı, ve 2 günde bir aradı aslında.. İşin aslı Kia Ceed diyince herkezde aynı tepki var.. Heh o ne ya... Alınca nasıl tepkiler gelicek kim bilir.. Aslında tahmin ediyorum.. O kadar para verilirmi o arabaya falan.. Ama görünce fikirleri değişirmi bilmem.. Neyse.. Bekleyip görücez..

    Takma kafana al bin... Hayırlı olsun




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.