Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (53. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
553.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^^chicken_translate^^

    arkadaşlar bugün planlı olmayan bir şekilde hyundai yeni i30 dizel 1.6 M/T aracı test etme imkanım oldu, bir süredir kia ceed ile i30 arasında sürüncemede kalmıştım izlenimlerim kısaca şöyle: araç dışardan çok şık görünüyor,eski kasasının hiç albenisi yoktu,bunun eski kasayla alakası yok, eski kasa i30 u olanlar araçlarını epey zararına elden çıkarabilecek. aynı olay golfte olmuyor çünkü aracın ana hatları hep aynı kalıyor. aracın içi malzeme kalitesi ergonomisi iç mekan genişliği ve kalite hissi çok iyi, doğrusu hyundaiden böyle bir hareket beklemezdim. gelelim test sürüşüne, araç gazı yemiyor, gaz pedalına tepki çok zayıf, gazı yemesi için epey köklemeniz lazım, birde ne hikmetse gaz pedalını bir tuhaf yapmışlar, otobüs ve kamyonlardaki tarzda yapmışlar gaz verirken ayağının ucunu kaldırıp öne doğru ittiricen, benim 2 tonluk 1.9 dizel grand vitara bundan daha atak, yanımdaki müşteri temsilcisine bunu söylediğimde ne dese beğenirsiniz, ''1.9 motor daha güçlü normaldir'',, demiyoki bu araba koca jipten yarım ton daha hafif.. aracın konforu,ses izolasyonu,malzeme kalitesi güzel ama fiyat ve performans olarak zayıf... yakın zamanda kia ceed ide deneyeceğim bakalım anlattıkları kadar atakmı.

    hpcam torku daha fazla olduğundan belki size öyle gelmiştir ama vitaranın daha hızlı olması mümkün değil, hatta baktım test verilerine 100 km/h hızlanaları arasında 2.5 sn, 120 km/h hızlanmaları arasında 4 sn fark var araçların... i30 dizel şu an dizel olarak golf fluence cs.den hatta benzinli civic'ten hızlı.. ceed aynı motor pek birşey değişeeğini zannetmiyorum...

    torktan dolayı öyle olduğu kesin, zaten son hızlarda i30 un açık ara fark atacağıda belli, sorun o değil sorun aracın gaz yememesi, bu niye önemli benim için araç yavaş yavaş devrini alsa olmazmı? olmaz çünkü uzun yolda sık sık kritik sollamalar yapıyoruz,altındaki arabanın akselarasyonu güzel olmazsa takılırsın 50 NC nin arkasına 10 km gidersin, ben vitarayla bunu lazım oldukça yapıyorum ama deviri redline a getiripte yapıyorum, altımda 1300 kg araba olacak bastımmı fırlamıyacak olmaz öyle şey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uav-oscar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sd13

    quote:

    Orijinalden alıntı: uav-oscar

    Kış lastiği konusunda fikri olan?? 17 jant için farklı markaları inceliyorum bu ara, 225/45/17 lastikler yerine tavsiye üzerine 215/50/17 almayı düşünüyorum.. Ankara Çankaya'da oturuyorum ve kışın resmen buraları Sibirya gibi hep karlı , ince tabanlı olmasının karda avantajlı ve yanak ebadını 50 ye çıkararak derin kar, buz v.s. daha iyi olacağını düşünüyorum.. Havalar iyice soğumadan bu ara kış lastiği almak daha ekonomik olacaktır, bu sene kar lastiği bildiğim kadarı ile mecburi olacak ve kontroller olacakmış.. Tercihim Goodyear 2012 yılının yeni ürünü ultra grip8 performance veya sava eskimo hp arasında olacak gibi..
    Sizin düşünce ve tavsiyeleriniz??

    Kış Lastiği konusunda ve ebatı inceltip yanağı yükseltmek çok doğru . Ben neredeyse 10 yıldır onu uyguluyorum. Bu arada kendi deneyimlerimi de aktarayım istedim. Semperit, Pirelli Carving ( 2 takım yani 10 yıl) ve UG 8 kullandım. Carving den çok memnun kalmıştım. Karda ve buzda yol tutuşu ve ıslak performansı çok iyi, ancak biraz seslidir. Ortada kanal olmadığından dönüşlerde hafif dışa kayma yapar. Ama yine de kesinlikle tavsiye ederim. Son yıllarda en yoğun karlı ve buzlu tüm günlerde trafikteydim ve hiç bir sorun yaşamadım. Ama son aldığım da ebat bulamadığım için UG 8 aldım. UG 8 de yol tutuş konusunda kar,buz ve ıslakta çok iyi. Orta kanal olmadığından bunda da yanal kayma vardır hafif. Yüksek karda Carving in daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hangisini ucuz bulursanız onu alın ikisi de memnun eder..

    Cevabınız için teşekkürler, fakat ne yazıkki istediğim ölçülerde UG8 goodyear artık üretilmiyor ve 17 jant ölçüde ug8 performance mevcut sadece.. performance olan ug8 lastiğin deseni ug8 den farklı ve daha ince kanallar var.. UG8 benimde ilk tercihimdi ama bulamadığımdan performance versiyonu konusunda emin değilim.. fiyat konusunda ise ug8 performance yaklaşık 370 tl civarında , 16 jant ölçüsünde ug8 mevcut ve 220 tl civarında , bir ara 4 adet 16 jant (700 tl fiyat aldım jantlara)+ 4 adet ug8 aldığımda 1500 TL ye mal oluyor.. 17 jant ug8 performance 4 lastik alırsan 1550 tl :) orjinal 17 jantları depoya kaldırıp 16 jant alsam kış için ug8 ile aynı fiyat... karar veremiyorum

    Aynen öyle yapın bence hem 4 jant sahibi olursunuz hem de daha ince ve yüksek lastikle rahat edersiniz :) Yol tutuş ve frenleme de ekstra avantaj sağlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    arkadaşlar bugün ceed premium modelinin içinde bi hayli vakit geçirdim. söylemek istediğim çok şey var ancak bir kaç şeyler özetlemek istiyorum. fiyatı fazla yada az o kısma en sonunda değinecem, ancak aracın içi gerçekten muhteşem ötesi. açıkcası resimlerden gördüğümden çok daha güzel duruyor. yeni i30 dan daha şık bir kokpitin oldugunu söylemeliyim. c segmenti bir araca göre ön göğüs oldugundan daha büyük gözukuyor. bunun tasarımdan kaynaklanan bır durum oldugunu sanıyorum. gerçekten etkileyiciydi. kullanılan plastik kalitesine aşık oldum. özellikle elektronik el freninin yanındaki sürgülü gözün ( vw golfteki gibi ) plastik kalitesi bile harika ( yumuşak dokunuslu ) kol dayama yerının içindeki hazneli gözün yanları sert plastik tabanı kumaşımsı bir maddeyle kaplı. vw golfte yanlarda kumaşımsı bir maddeyle kaplı oluyor. çokda önemli bir detay değil açıkcası. bunun dışında aracın dokunmatık ekranı ufak olsada hassasiyeti çok güzel. 1.77 boyundaki arkadasımı öne oturttum ben 1.80 boyumla hemen arkasına geçtim. yaklaşık 4, 5 parmak daha yer kaldı. arkası birazcık dar gibi gelsede bence hissettirdiği darlık hissi astra J kasa kadar değil. korna sesi klasik koreliler gibi diiit değil daaaat diye ötüyor. kapı içlerine hafif bir yumruk attıgımda duydugum ses boş değil gayet dolu. cruze da yeni focus ta bu dediğimi yapın nasıl bir ses çıktıgını anlarsınız. kapı içlerinde kullanılan plastik suni deri üst kısımlar yumuşak plastik. ön göğüsteki plastik yine yumuşak dokunuslu ancak focustaki yumusaklık malesef yok. yinede işçilik ve malzeme kalitesi oldukça yeterli. tüm camlar tek dokonusla acılıp kapanabiliyor. tavandaki kumaş kaplama bence biraz daha kaliteli olmalıydı. klasik japon, kore kaplaması gibi. daha yumuşak bir kumaş seçilmeliydi. yinede takılı kalınacak bir konu değil. kapı kapandıgındaki tokluk hissi i30 ile aynı. ne iyi ne çok kötü. klasik c segmenti havasında. ama üst düzey değil. arka bagaj kapagı agır degıl kolay bır sekılde ındırılıp kapatılabılıyor. sürücü koltugunda 2 hafıza var. ve bu butonlar kapıda yer alıyor. harika gercekten. farkkettiyseniz ince noktalardan örnek veriyorum. çünkü benım ıcın guzellık detaylarda saklıdır..

    gel gelelim 63 bin tl lik fiyat etiketine... arabada yok yok.. edermi düşünüyorum.. cift debriyaj yeni nesil otomatik vites,dizel, panaroma acılabılır cam tavan, elektrikli hafızalı koltuk, dokunmatık ekran, 17 jant vs..... eder kardesım eder bal gibide eder.. aynı donanımlarda golf7 alınmaya kalkılsa 75 den aşağı fiyat alınmaz. bence gayet mantıklı gibi duruyor. yinede rakipleride göz ardı etmeden onlarında incelenmesi gerektiği kanaatindeyim.

    Yalnız bildiğm kadarıyla dizeller klasik otomatik vites sadece benzinli modeli çift kavramalı. Yanılıyorsam düzeltin..




  • Dizel otomatikler tork konvertorlu, çift kavranali değil haklısınız...

    Premiumlarin listesi 63 bin tl ama araci 59 bin gibi fiyatlara alabiliyorsunuz... Ve bu fiyata bundan daha iyi bir seçenek yok....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    arkadaşlar bugün ceed premium modelinin içinde bi hayli vakit geçirdim. söylemek istediğim çok şey var ancak bir kaç şeyler özetlemek istiyorum. fiyatı fazla yada az o kısma en sonunda değinecem, ancak aracın içi gerçekten muhteşem ötesi. açıkcası resimlerden gördüğümden çok daha güzel duruyor. yeni i30 dan daha şık bir kokpitin oldugunu söylemeliyim. c segmenti bir araca göre ön göğüs oldugundan daha büyük gözukuyor. bunun tasarımdan kaynaklanan bır durum oldugunu sanıyorum. gerçekten etkileyiciydi. kullanılan plastik kalitesine aşık oldum. özellikle elektronik el freninin yanındaki sürgülü gözün ( vw golfteki gibi ) plastik kalitesi bile harika ( yumuşak dokunuslu ) kol dayama yerının içindeki hazneli gözün yanları sert plastik tabanı kumaşımsı bir maddeyle kaplı. vw golfte yanlarda kumaşımsı bir maddeyle kaplı oluyor. çokda önemli bir detay değil açıkcası. bunun dışında aracın dokunmatık ekranı ufak olsada hassasiyeti çok güzel. 1.77 boyundaki arkadasımı öne oturttum ben 1.80 boyumla hemen arkasına geçtim. yaklaşık 4, 5 parmak daha yer kaldı. arkası birazcık dar gibi gelsede bence hissettirdiği darlık hissi astra J kasa kadar değil. korna sesi klasik koreliler gibi diiit değil daaaat diye ötüyor. kapı içlerine hafif bir yumruk attıgımda duydugum ses boş değil gayet dolu. cruze da yeni focus ta bu dediğimi yapın nasıl bir ses çıktıgını anlarsınız. kapı içlerinde kullanılan plastik suni deri üst kısımlar yumuşak plastik. ön göğüsteki plastik yine yumuşak dokunuslu ancak focustaki yumusaklık malesef yok. yinede işçilik ve malzeme kalitesi oldukça yeterli. tüm camlar tek dokonusla acılıp kapanabiliyor. tavandaki kumaş kaplama bence biraz daha kaliteli olmalıydı. klasik japon, kore kaplaması gibi. daha yumuşak bir kumaş seçilmeliydi. yinede takılı kalınacak bir konu değil. kapı kapandıgındaki tokluk hissi i30 ile aynı. ne iyi ne çok kötü. klasik c segmenti havasında. ama üst düzey değil. arka bagaj kapagı agır degıl kolay bır sekılde ındırılıp kapatılabılıyor. sürücü koltugunda 2 hafıza var. ve bu butonlar kapıda yer alıyor. harika gercekten. farkkettiyseniz ince noktalardan örnek veriyorum. çünkü benım ıcın guzellık detaylarda saklıdır..

    gel gelelim 63 bin tl lik fiyat etiketine... arabada yok yok.. edermi düşünüyorum.. cift debriyaj yeni nesil otomatik vites,dizel, panaroma acılabılır cam tavan, elektrikli hafızalı koltuk, dokunmatık ekran, 17 jant vs..... eder kardesım eder bal gibide eder.. aynı donanımlarda golf7 alınmaya kalkılsa 75 den aşağı fiyat alınmaz. bence gayet mantıklı gibi duruyor. yinede rakipleride göz ardı etmeden onlarında incelenmesi gerektiği kanaatindeyim.

    Yalnız bildiğm kadarıyla dizeller klasik otomatik vites sadece benzinli modeli çift kavramalı. Yanılıyorsam düzeltin..

    evet şimdi baktım. dediğiniz doğru dizellerde tek kavrama var çift değil. özür dilerim




  • almayı düşünen arkadaşlar bu aracı vw yapsa idi inanın bu aracı millet yere göğe sığdıramazdı. sadece kia imajının yeni conseptindeki gerçekten kalite olayını ve diğer değişimleri kuşkuyla bakmakta olan halkımız yakın zamanda bunu anlayacaktır. aynı kalite artı daha iyi dizayn ve daha fazla donanımı 10-15 bin daha ucuza alıyorsunuz, geride keşke diyeceğiniz hiç bir şey kalacağını zannetmiyorum. her aracın artıları ve eksileri olacaktır ama bu aracın artıları eksilerinden diğer rakiplerine göre daha fazla

    tüm araçlar türkiyedeki vergi sisteminden dolayı pahalı bu ayrı konu ama bu şartlarda bu fiyatlar normal gönül isterki birkaç bin daha aşağıda olsun bekleyenler için çok önemli bir fiyat avantajı olmaz düşüncesindeyim. ben gayet memnunum gören ve bakanlar hayran kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    telefonda bugün verilen fiyat bu... muhtemelen 45 küsüre verirler...

    ceed toplu alimina ben varim.
    yap bi kampanya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate


    quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    telefonda bugün verilen fiyat bu... muhtemelen 45 küsüre verirler...

    ceed toplu alimina ben varim.
    yap bi kampanya

    Hocam insanlarla uğraşmak zor, i30 alımında görseniz hesap sormaya kalkanlar mı istersiniz vs. hakkaten hoş olmadı benim açımdan hemen sonlandırdım...

    Ancak i30 konusundan düzgün arkadaşlarla iletişim içindeyiz toplu hareket etme imkanımız var, cee'd bayisi 46'yı verdi, 3 kişiye 45'e verin derim kabul ederse isterseniz size de yazayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffate


    quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    telefonda bugün verilen fiyat bu... muhtemelen 45 küsüre verirler...

    ceed toplu alimina ben varim.
    yap bi kampanya

    Hocam insanlarla uğraşmak zor, i30 alımında görseniz hesap sormaya kalkanlar mı istersiniz vs. hakkaten hoş olmadı benim açımdan hemen sonlandırdım...

    Ancak i30 konusundan düzgün arkadaşlarla iletişim içindeyiz toplu hareket etme imkanımız var, cee'd bayisi 46'yı verdi, 3 kişiye 45'e verin derim kabul ederse isterseniz size de yazayım

    45 derse alirim.
    i 30 da kesin karar veremedigim icin mesaj atmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Auto Show'a ozel indirimler var arkadaslar. Haberiniz olsun. Dizel otomatik concept plus 53500 TL fiyat aldim.
    Premium'a ise 58500 gibi birsey dediler ama tam hatirlayamiyorum simdi.

    Sizin alabildiginiz daha iyi fiyatlar var midir? Paylasirsaniz sevinirim.

    Tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinli_m -- 2 Kasım 2012; 23:38:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Auto Show'a ozel indirimler var arkadaslar. Haberiniz olsun. Dizel otomatik concept plus 53500 TL fiyat aldim.
    Premium'a ise 58500 gibi birsey dediler ama tam hatirlayamiyorum simdi.

    Sizin alabildiginiz daha iyi fiyatlar var midir? Paylasirsaniz sevinirim.

    Tesekkurler.

    fiyatınız çok iyi hakkatten, 54.650 mi ne demişti arkadaş manuel concept plus a
    eğel manuel vitesine de aynı şekilde indirim yapıyolarsa bende alıyorum,
    hatta autoshow a hafta içi birlikte gidip alabiliriz.
    toplu alıma her türlü varım
  • KIA'nın 5 sene garantisi kandırmacamı arkadaşlar ? 2 yıldan sonra turbo enjektör amortisör vs. kapsam dışında, ben bu durumda cee'd almam i30 alırım... dizelde çok önemli parçaları direk garanti dışına atmışlar...


    2 yıldan sonraki 3 sene içinKia'nın sitesinde şöyle bir ifade var;

    KIA Özel Garanti Onarım Güvencesi kapsamı dışında kalan parçalar aşağıda belirtilmiştir

    Akü, egzoz sistemi (partikül filtresi, katalizatör), lastikler, enjektörler, turbo, amortisörler, fren disk-balata, rot-rotil ve rot başları, tekerlek rulmanları, ısıtma bujileri, kayışlar ve rulmanları, debriyaj baskı balata ve rulmanları, fitiller, silecek süpürge ve kolları, nikelajlı parçalar, akslar, diferansiyel ve rulmanları, keçeler, klima kompresörü, Radyo – Teyp DVD vs. Müzik sistemleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    KIA'nın 5 sene garantisi kandırmacamı arkadaşlar ? 2 yıldan sonra turbo enjektör amortisör vs. kapsam dışında, ben bu durumda cee'd almam i30 alırım... dizelde çok önemli parçaları direk garanti dışına atmışlar...


    2 yıldan sonraki 3 sene içinKia'nın sitesinde şöyle bir ifade var;

    KIA Özel Garanti Onarım Güvencesi kapsamı dışında kalan parçalar aşağıda belirtilmiştir

    Akü, egzoz sistemi (partikül filtresi, katalizatör), lastikler, enjektörler, turbo, amortisörler, fren disk-balata, rot-rotil ve rot başları, tekerlek rulmanları, ısıtma bujileri, kayışlar ve rulmanları, debriyaj baskı balata ve rulmanları, fitiller, silecek süpürge ve kolları, nikelajlı parçalar, akslar, diferansiyel ve rulmanları, keçeler, klima kompresörü, Radyo – Teyp DVD vs. Müzik sistemleri



    geriye ne kaliyor ki
    bozulabilecek butun parcalari cikarmislar.
    bu tur ali cengiz oyunlari mide bulandiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Foruma bir renk gelsin dedim. Bu da benden..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    Foruma bir renk gelsin dedim. Bu da benden..



    Maaşallah diyelim. Premium değil mi?
  • Autoshow dan geliyorum. Ceed SW concept plus AT için son fiyat 57.500 verdiler. Ne dersiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağol kardeş, evet premium. Cok sevdirdi kendini.
  • kardeşler manuel concept son fiyat pazarlığı yapan varmı bir kaç gün içinde eklerlerse sevinirim
    manuel concept dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    Sağol kardeş, evet premium. Cok sevdirdi kendini.

    Yakıtta üzer biraz ama onun harici iyidir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikcitogo

    kardeşler manuel concept son fiyat pazarlığı yapan varmı bir kaç gün içinde eklerlerse sevinirim
    manuel concept dizel

    46.250 den manuel concept siparis ettim ve su anda fuardan ciktim. Hayirlisi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.