Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (538. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
552.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 536537538539540
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    Şunuda unutmayalim, pro ceed gt kac tane bayiye gonderildi, showroomda olmayan bir araci gormeden denemeden kac kisi almak isterki, proceed gt yerine ceed gt full donanim getirse daha cok satardi, sapsari farlarla gt satmaya calisiyorsun, olmuyo tabi.. ayrica evet kia k9 ve k7 modelleri var amiral gemi, bmw 5 ve 7 serisine rakip, ama bizde kim o parayi kia ya vericek, hastasi olmasi lazim, hos verse pisman olmazlar..

    mesela ford edge belli bayilerde var. pro ceed gt nin her bayide olmamasını o yüzden yadırgamıyorum. kia Türkiye yeni yeni uyandı. artık piyasa ne istiyorsa ona yöneldi. ben inanıyorum ki piyasada kendine gerçek anlamda yer bulursa birçok araç gelecektir. bir de şöyle bir sıkıntı var. mesela carens te 1.6 benzinli ve 1.7 dizel seçeneği var ve otomatik sadece dizelde var. optima 2.0 benzinli manuel, 1.7 dizel manuel ve otomatik var. şimdi bu motor seçenekleri ile bir şansı var mı? venga veya niro gelse belki bir şansları olabilir. k900 güzel araç ama 3.8 lt-5.0 lt benzinli motorla burada kime satarsın.

    Bu durumu kia talebe göre düzelticektir. Eğer insanlara doğru tanıtım yaparsanız daha fazla insana ulaşırsanız daha fazla satarsınız. Motor konusuna gelince size bir örnek vereyim. Bmw 520i motoru Türkiye lokayyonunda 1.6 turbo 175 hp vergi diliminden dolayı. Ama yurt dışımda 2.0 motorlarla yürüyor. Demekki o konuda aşılmayacak durum yok. Keza mercedeste audide aynı yolda. Kia k900 mercedese bmw kafa tutar dediği gibi arkadaşın ama kim biliyor bu modeli ki almak istesin. İnsanlardan bilmedikleri birşeye milyonlar harcamasını bekleyemessiniz. Siz tanıtımımı yaparsınız hiç olmadı özel sipariş koyarsınız talebe göre istersiniz. Bunu yapan birçok firma var. Ben pro ceed getirtmek için defalarca aşındırdım kapılarını ama nuh dediler peygamber demediler. Araçlar için bir opsiyon listesi yok. Bir aksesuvar listesi yok doğru düzgün. Bunları nasıl görmezden geleceğiz ? 210 hp gt spor araç satıyorsunuz ama elinizde halojen far haricinde hiç bir opsiyon yok. Türkiye hariç diğer tüm avrupa ülkeleri sitelerini gezin. Hepsinde ceed gt line vs.. satılıyor. Hemde 1.0 t-gdi motorla. Peki hani siz demiştinizya 1.7 lt 2.0 lt nasıl getirsinler. Hadi buyrun 1.0 ın nesi varda getiremiyorlar ??

    herhalde ya yazdığım tam anlaşılmıyor ya da siz istediğiniz gibi anlamaya çalışıyorsunuz;

    -Kia zaten talebe göre avrupa da satılmayan dizel otomatik cerato yu getirdi.

    -yine bize özel sportage için dizel otomatik gelecek.

    -k900 denen araç avrupa nın hiçbir ülkesinde yok.

    -ceed de 1.0 t-gdi uzun süredir var. büyük ihtimalle bize yeni kasa da gelecek.

    -ayrıca ben ülkemizde satılmayan modeller için konuştum. optima 1.7 dizelle geldi sonu hüsran. şu an gelirse yine aynı motorla gelecek. akşamdan sabaha 1.6 dizel yap gönder demekle olmuyor bu iş maalesef.



    İngiltere 17 model
    Almanya 19 model
    İspanya 14 model
    İtalya 12 model
    Fransa 14 model
    Hollanda 12 model
    Türkiye 9 model

    Demeye çalıştığımı kısaca özetlemeye çalıştım. Türkiye hariç gerikalan ülkelerde model sayıları aynı aslında ancak donanım farkı var. Bizdede model olarak 9 değil aslında uydurma bir rio sedan ve uydurma bir cerato ile yükseldi sayı. Tabi biz daha hibrit modellerden bir haberiz 😊 amacın sizinle münakaşa değil yanlış anlamayın ama tabloda ortada . Şimdi tüm avrupanın talebleri aynıda birtek bizim kafamızmı farklı çalışıyor ? İsteklerim farklı baya sanırım. Demem o ki öncelikle kesinlikle katiyen veya başka nasıl ifade edilirsi artık kianın türkiye pazarına bir el atmaksı mutlak suretle gerekli. Şöyle çelik motoru silkelemesi lazım veya değiştirmesi ki bence değiştirmesi lazım.
    Hadi hep beraber ironi yapalım mesela doğuş grubunda olsa kia şimdi nasıl olurdu ? Veya aklınıza şu grubta olsa dediğiniz ??

    o zaman bunu sadece kia özelinde konuşmak yanlış olur;

    -renault almanya da 8 ana model toplamda 12 model

    -bizde 7 ana model toplamda 8 model

    -vw almanya da 13 ana model model toplamda 23 model

    -bizde 9 ana model toplamda 13 model




  • mawice kullanıcısına yanıt
    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    VW 'de motor şanzıman çeşitliliği olayına katılmıyorum, yıllardır duzelde 105 PS 250 NM ile devam ettiler sonra yazılım ile 105'i 110 yaptılar. Benzinliler için de aynı durum söz konusu. Polo 'dan tut Passat 'a kadar aynı motor seçeneği var. Belki en iyi, en ekonomik motor seçeneği olabilir ama ben bildim bileli üzerine bir şey katılmıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    VW 'de motor şanzıman çeşitliliği olayına katılmıyorum, yıllardır duzelde 105 PS 250 NM ile devam ettiler sonra yazılım ile 105'i 110 yaptılar. Benzinliler için de aynı durum söz konusu. Polo 'dan tut Passat 'a kadar aynı motor seçeneği var. Belki en iyi, en ekonomik motor seçeneği olabilir ama ben bildim bileli üzerine bir şey katılmıyorlar.

    Yeni motorları önümüzdeki yıl gelecekmiş 1.5 tsi ve 1.5 tdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mawice kullanıcısına yanıt
    Yeni gelecek olan motorları bakalım kaç sene kullanacaklar !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    VW 'de motor şanzıman çeşitliliği olayına katılmıyorum, yıllardır duzelde 105 PS 250 NM ile devam ettiler sonra yazılım ile 105'i 110 yaptılar. Benzinliler için de aynı durum söz konusu. Polo 'dan tut Passat 'a kadar aynı motor seçeneği var. Belki en iyi, en ekonomik motor seçeneği olabilir ama ben bildim bileli üzerine bir şey katılmıyorlar.

    motor şanzıman çeşitliliğinden kastım her ihtiyaca göre seçenekleri var. Mesela B segmentinde dizel otomatik seçenekleri var. 1.2 turbo 1.4 turbo seçenekleri var. 1.2 otomatik 1.4 otomatik seçenekleri var. Adamlarda çeşitlilik çok bu yüzden talep görüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    bir önceki aracım hyundai şu anki mevcut aracım da kia. Ikisinide sıfır olarak aldım Yani bu konuda diğer markalarla alakalı fanatikligim yok. Ama kia ve hyundai nin mevcut motor şanzıman seçenekleri ortada. Hala A ve B segmentinde 4 ileri ile devam ediyorlar. Yanlış bilmiyorsam 1.0 lik turbo sadece manuel. otomatik seçenegi yok. Ama diğer taraftan adamlar 1.2 1.4 turbo manuel otomatik, her segmentte dizel otomatik seçenegi sunuyor. Şimdi sizin dediğiniz gibi doğuş distribütör olsa bu durumda ne değişecek. Sadece reklamla olacağıni düşünüyor musunuz. Hyundai reklamın en büyüğünü yapıyor yine de vw grubu zirvede devam ediyor. Piyasa ne istiyorsa onu vereceksin. Şu anda dizel otomatik istiyor. Düşük hacimli turbo otomatik istiyor. Kia dizel Otomatiği hallediyor düşük hacimli turbo Otomatiği de hallederse o zaman piyasada sağlam olarak yer edinebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    bir önceki aracım hyundai şu anki mevcut aracım da kia. Ikisinide sıfır olarak aldım Yani bu konuda diğer markalarla alakalı fanatikligim yok. Ama kia ve hyundai nin mevcut motor şanzıman seçenekleri ortada. Hala A ve B segmentinde 4 ileri ile devam ediyorlar. Yanlış bilmiyorsam 1.0 lik turbo sadece manuel. otomatik seçenegi yok. Ama diğer taraftan adamlar 1.2 1.4 turbo manuel otomatik, her segmentte dizel otomatik seçenegi sunuyor. Şimdi sizin dediğiniz gibi doğuş distribütör olsa bu durumda ne değişecek. Sadece reklamla olacağıni düşünüyor musunuz. Hyundai reklamın en büyüğünü yapıyor yine de vw grubu zirvede devam ediyor. Piyasa ne istiyorsa onu vereceksin. Şu anda dizel otomatik istiyor. Düşük hacimli turbo otomatik istiyor. Kia dizel Otomatiği hallediyor düşük hacimli turbo Otomatiği de hallederse o zaman piyasada sağlam olarak yer edinebilir.

    Şuraya dikkat çekiyorum ben. Bu iş ticaret dünyası arz -talep üzerine kurulu bir dünya. Son kullanıcı taleplerine göre şekilleniyor piyasa. Ancak burada dispritörler giriyor devreye. Doğuş giriyor Assan giriyor Çelik Motor giriyor. Şimdi kullanıcıdan gelen talebi üreticiye kim aktaracak ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    bir önceki aracım hyundai şu anki mevcut aracım da kia. Ikisinide sıfır olarak aldım Yani bu konuda diğer markalarla alakalı fanatikligim yok. Ama kia ve hyundai nin mevcut motor şanzıman seçenekleri ortada. Hala A ve B segmentinde 4 ileri ile devam ediyorlar. Yanlış bilmiyorsam 1.0 lik turbo sadece manuel. otomatik seçenegi yok. Ama diğer taraftan adamlar 1.2 1.4 turbo manuel otomatik, her segmentte dizel otomatik seçenegi sunuyor. Şimdi sizin dediğiniz gibi doğuş distribütör olsa bu durumda ne değişecek. Sadece reklamla olacağıni düşünüyor musunuz. Hyundai reklamın en büyüğünü yapıyor yine de vw grubu zirvede devam ediyor. Piyasa ne istiyorsa onu vereceksin. Şu anda dizel otomatik istiyor. Düşük hacimli turbo otomatik istiyor. Kia dizel Otomatiği hallediyor düşük hacimli turbo Otomatiği de hallederse o zaman piyasada sağlam olarak yer edinebilir.

    Şuraya dikkat çekiyorum ben. Bu iş ticaret dünyası arz -talep üzerine kurulu bir dünya. Son kullanıcı taleplerine göre şekilleniyor piyasa. Ancak burada dispritörler giriyor devreye. Doğuş giriyor Assan giriyor Çelik Motor giriyor. Şimdi kullanıcıdan gelen talebi üreticiye kim aktaracak ?

    zaten adamlar müşteriden gelen talep üzerine hareket ediyor. Ama bu işler takdir edersiniz ki yapın demekle olmuyor. Cerato kia türkiye nin talebi üzerine avrupa da sadece bizim için dizel otomatik geliyor. Yine aynı şekilde sportage 1.6 dizel otomatik olarak gelecek. Belki yeni rio ya 7 ileri gelebilir. Yani hiçbirşey yapmıyor değiller. Ama ülkemiz piyasası suv ve c sedan üzerine kurulu olduğu için markanın ülkemizdeki eğilimide o yönde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    bir önceki aracım hyundai şu anki mevcut aracım da kia. Ikisinide sıfır olarak aldım Yani bu konuda diğer markalarla alakalı fanatikligim yok. Ama kia ve hyundai nin mevcut motor şanzıman seçenekleri ortada. Hala A ve B segmentinde 4 ileri ile devam ediyorlar. Yanlış bilmiyorsam 1.0 lik turbo sadece manuel. otomatik seçenegi yok. Ama diğer taraftan adamlar 1.2 1.4 turbo manuel otomatik, her segmentte dizel otomatik seçenegi sunuyor. Şimdi sizin dediğiniz gibi doğuş distribütör olsa bu durumda ne değişecek. Sadece reklamla olacağıni düşünüyor musunuz. Hyundai reklamın en büyüğünü yapıyor yine de vw grubu zirvede devam ediyor. Piyasa ne istiyorsa onu vereceksin. Şu anda dizel otomatik istiyor. Düşük hacimli turbo otomatik istiyor. Kia dizel Otomatiği hallediyor düşük hacimli turbo Otomatiği de hallederse o zaman piyasada sağlam olarak yer edinebilir.

    Şuraya dikkat çekiyorum ben. Bu iş ticaret dünyası arz -talep üzerine kurulu bir dünya. Son kullanıcı taleplerine göre şekilleniyor piyasa. Ancak burada dispritörler giriyor devreye. Doğuş giriyor Assan giriyor Çelik Motor giriyor. Şimdi kullanıcıdan gelen talebi üreticiye kim aktaracak ?

    zaten adamlar müşteriden gelen talep üzerine hareket ediyor. Ama bu işler takdir edersiniz ki yapın demekle olmuyor. Cerato kia türkiye nin talebi üzerine avrupa da sadece bizim için dizel otomatik geliyor. Yine aynı şekilde sportage 1.6 dizel otomatik olarak gelecek. Belki yeni rio ya 7 ileri gelebilir. Yani hiçbirşey yapmıyor değiller. Ama ülkemiz piyasası suv ve c sedan üzerine kurulu olduğu için markanın ülkemizdeki eğilimide o yönde.

    O zaman şunu diyebilirmiyiz size göre Çelik Motor gayet başarılı ??

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ayrıca kia doğuş un elinde olsa uçacak kaçacak mı? eldeki araçlar ve motorlar belli. vw nin en büyük artısı motor/şanzıman çeşitliliği. kia nın mevcudunda bu kadar seçenek yok ki. mesela B segmentinde dizel otomatiği yok. düşük hacimli otomatik vitesi yok. düşük hacimli turbo motor çeşitliliği yok. distribütöre de çok kızmamak lazım. sportage a dizel otomatiği getirebilirlerse büyük iş başarmış olurlar.

    Ellerinde yok derken kia basit bir marka değil. Hyundai ile şampiyonlar liginde oyanayan bir sermaye. Vag grubu altı o kadar araç modeli olmasına rağmen kaç tane moturu mevcut ? Hyundai-kia grubu kendi şansımanlarını kendisi üretecek kadar da cesur bir firma bence. Ve dct şu ana kadar gayet başarılı ilerliyor.

    bir önceki aracım hyundai şu anki mevcut aracım da kia. Ikisinide sıfır olarak aldım Yani bu konuda diğer markalarla alakalı fanatikligim yok. Ama kia ve hyundai nin mevcut motor şanzıman seçenekleri ortada. Hala A ve B segmentinde 4 ileri ile devam ediyorlar. Yanlış bilmiyorsam 1.0 lik turbo sadece manuel. otomatik seçenegi yok. Ama diğer taraftan adamlar 1.2 1.4 turbo manuel otomatik, her segmentte dizel otomatik seçenegi sunuyor. Şimdi sizin dediğiniz gibi doğuş distribütör olsa bu durumda ne değişecek. Sadece reklamla olacağıni düşünüyor musunuz. Hyundai reklamın en büyüğünü yapıyor yine de vw grubu zirvede devam ediyor. Piyasa ne istiyorsa onu vereceksin. Şu anda dizel otomatik istiyor. Düşük hacimli turbo otomatik istiyor. Kia dizel Otomatiği hallediyor düşük hacimli turbo Otomatiği de hallederse o zaman piyasada sağlam olarak yer edinebilir.

    Şuraya dikkat çekiyorum ben. Bu iş ticaret dünyası arz -talep üzerine kurulu bir dünya. Son kullanıcı taleplerine göre şekilleniyor piyasa. Ancak burada dispritörler giriyor devreye. Doğuş giriyor Assan giriyor Çelik Motor giriyor. Şimdi kullanıcıdan gelen talebi üreticiye kim aktaracak ?

    zaten adamlar müşteriden gelen talep üzerine hareket ediyor. Ama bu işler takdir edersiniz ki yapın demekle olmuyor. Cerato kia türkiye nin talebi üzerine avrupa da sadece bizim için dizel otomatik geliyor. Yine aynı şekilde sportage 1.6 dizel otomatik olarak gelecek. Belki yeni rio ya 7 ileri gelebilir. Yani hiçbirşey yapmıyor değiller. Ama ülkemiz piyasası suv ve c sedan üzerine kurulu olduğu için markanın ülkemizdeki eğilimide o yönde.

    O zaman şunu diyebilirmiyiz size göre Çelik Motor gayet başarılı ??

    öyle bir ifadem var mi? Neyse sizinle aylarca bu konu hakkında konuşsak benim anlatmaya calistigimin tam tersini anlayacaksınız. Size hayırlı günler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bulundugum sehirde honda plaza is gapamadi ve hyundai plaza devraldi, honda ya gittinizde ne ilgi alaka ne de test surusu yapacak arac vardi, ben inaniyorumki hyundai plaza kamer otomativ hondanin satislarini da ucuracak, hyundai plazaya girdiginiz zaman icerisi arac kayniyor, her modelden mevcut ve test araclarida var, nasil satmasin ki.. hyundai grubu yurumuyor kosuyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar cam tavanindan ruzgar sesi gelen var ise, bayilere bulten gonderilmis bilginiz olaun, yanliz arac 1 gun kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Merak ettiğim acaba USA veya Singapur gibi birbirinden alakasız ülkelerde de VW 'de bulunan bu yazdığınız bol motor seçenekleri var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Merak ettiğim acaba USA veya Singapur gibi birbirinden alakasız ülkelerde de VW 'de bulunan bu yazdığınız bol motor seçenekleri var mıdır?

    internetten araştırıp bulabilirsiniz. Ama amerika daki motor seçenekleri avrupa da satılanlardan farklı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 23 Eylül 2016; 20:13:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Bu tezine göre dünyada en çok VW grubunun motorlarında çeşitlilik var, bizim ülkemize gelmeyen japon ya da kore araçlarının bazı motor seçenekleri VW 'ye yetişemiyor desene...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia ya da Hyundai 100 çeşit getirse de adam gidip VW alıyor, yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eveeet uzun zamandır yazmıyordum, öyle uzak kaldım.

    @mawice, auto_man

    Sevgili kardeşlerim, her ikinize de hak vermemek elde değil.

    Distribütör elbette bu işi para kazanmak için yapıyor ve elbette piyasada tutan malını satacak haklı olarak.

    Daha öncelerden de konuştuk, bana göre birincisi Çelik Motor'da ister alt, isterse üst kademede çalışanların para kazanmak gibi bir derdi yok. Maaşlı çalışan gibi "işine gelirse al, benim için hava hoş" anlayışı hakimmiş algısı uyandı bende. Neden? Sizlerle fren konusunda gerek buradaki yetkili servisle yaşadıklarımı, gerekse müşteri hizmetleri (ve hatta en üstteki isim denilen Sena Hanım'la) görüşmelerimizi paylaşmıştım. Tutarsızlıklar, konuyu oldu bittiye getirircesine konuşmalar, serviste servis müdürünün topu ustaya atması gibi ister amatörce, ister laubali bir yaklaşım olduğunu dile getirmiştim.

    Bu noktadan bakınca, distribütörün sanki para kazanmasam da olur havasında olduğu algısı oluştu bende.

    Diğer tarafta da mawice, piyasada hakim bir marka var : vw. Beğenelim ya da beğenmeyelim ama tüketici tercihini bu markadan yana kullanmayı tercih ediyor. Ve auto_man'in de dediği gibi adamlarda motor-şanzıman gamı, bunun yanında donanım gamı ve bunun da yanında opsiyon gamı oldukça geniş.

    Ben her ne kadar opsiyonlarla yükselen araç fiyatını desteklemesem de maalesef bu talep var ve bir şekilde insanlara "YOK" demektense, insanların ihtiyaçlarını karşılayıp, en azından gelen müşteriyi kaçırmamak akıllıca olabilir. Neyse...

    Konuya dönersem, belli markaların başarılı olmasının sebebi, marka algısı da olabilir, 2. el değerinin yüksek olması olabilir, sorunsuzluk olabilir, tasarım olabilir, olabilir de olabilir.

    Ve yine dikkate edersek vw haricinde neredeyse bu kadar çok seçeneğin olduğu marka yok, neden? Büyük ihtimal satışlarla alakalı. Burası için konuşayım:

    Toyota'ya gittiğinizde ortalık zibil gibi corolla kaynıyor, auris var göze görünüyor, yaris tek tük, verso ise bir tane gördüm.

    Opel, ön bahçe astra ve corsa ile dolu, sanki başka model yok. Nerede meriva?

    Honda'ya gelirsek, civic'ten başka araç yok zannedersiniz.

    Bu manzaraya baktığımda hemen hepsi galiba ellerinin güçlü olduğu alanlarda temkinli hareket etmeyi tercih ediyor gibi görünüyor.

    Bununla birlikte auto_man kardeşim; kia, bir opel gibi elinin zayıf olduğu noktada, o eli taşın altına koyup deneyebilirdi. İnsignia, ne yaptı adamlar, 24 saat aracı size teslim ettiler ve (sıkı takipçisi değilim, sadece okuduğum yorumlara dayanarak yazıyorum bunu) bu etkinliğin dönüşü de gayet olumlu olmuştu. Atıyorum o zamana kadar ayda 200 tane satılan insignia, o ay 900 küsur adet satmıştı.

    Kia da bunu yapabilir. Dürüst olmak gerekirse elinin kuvvetli olduğu noktalardan birisi sportage. Bunun haricinde cee'd satış adedi bağlamında onları memnun ediyordu. Fakat memnun etmeyen modeller kesilip atıldı. Örneğin cerato, geldi, 2 dönem satıldı, ardından model komple gitti ve 1 dönem boşluktan sonra cerato satılmaya başladı. Neden? İlginç olansa (Sakarya, Sapanca'da yaşıyorum) v-Yeni megane görmedim ama şimdiye kadar küçük Sapanca'da 2 tane yeni cerato gördüm. Sakarya'da yol üzerinde gördüklerimi saymıyorum bile, inanın şimdiye kadar sadece 1 tane yeni megane gördüm.

    Buradan iki sonuç çıkıyor : Ya buradaki bayi çok başarılı ya da insanların bu tip bir araca ihtiyacı var ve kendilerine uygun seçenek sunulduğunda satılıyor. Belki tek tük satışlar şu an için etkili olmayabilir ama zamanla, insanlar tanıdıkça, insanlar memnun kaldıkça, müşteri sadakati oluştukça satış adetleri, piyasada edindiği yükselecektir.

    Uzun lafın kısası, bana göre meydana gelen durumun sorumlusu sadece distribütör değil, elbette ticari kafası varsa eğer kazandıracak adımlar atmak istemesi gayet doğaldır. Beri tarafta da (ülke genelinde sayısal duruma bakarak değil, yakın çevreme bakarak) yaşadığım bu şehire bakarak yeni megane, yeni astradan daha fazla yeni cerato gördüğümü söyleyebilirim.

    Bunun yanında (aslen Uşaklıyım) Uşak'ta da neredeyse hiç binek kia araç göremedim fakat her taraf sportage dolu (eski kasa).

    Sakarya'da, binek noktasında cerato gözüme çarparken, bir önceki (eski) kasa sportage göze çarparken, yeni kasa sportage yok denecek kadar az, onun yerine tuscon ağırlıkla kendini hissettiriyor.

    Ne oldu da eski kasa spotage'in o ezici üstünlüğü yok oldu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Bu tezine göre dünyada en çok VW grubunun motorlarında çeşitlilik var, bizim ülkemize gelmeyen japon ya da kore araçlarının bazı motor seçenekleri VW 'ye yetişemiyor desene...

    bu benim tezim değil var olan durum. Bana sormak yerine az biraz araştırsaniz zaten Sizde görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 536537538539540
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.