Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (540. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
552.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PongoLLe

    Ortalama 20 000 civarı yapıyorum yıllık, detay bir kıyas yapmakta fayda var sanırım. Öyle yıllık üc yüz beş yüz fazla vermem de çok sorun değil, şayet performans, konfor farkı olacaksa.

    Hocam arac sifir mi olacakti ?
    Kriterlerinizde performans olmazsa olmaz ise superb hem kasa agirligi hemde benzinli olusundan dolayi crdi'nin tadini vermeyecektir.

    Ancak prestij, bagaj hacmi ve konfor acilarindan super b gercekten f/p araci. Ben dizel ve otomatik ikilisinden vazgecmedigim icin ceed'i tercih etmistim yoksa superb bnmde aklimda vardi.

    Bu arada dsg detayini atlamamakta fayda var. Guzel keyifli bir sanzuman olmasinin yani sira kronik mekatronik sorununu kulak ardi etmeyelim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: PongoLLe

    Ortalama 20 000 civarı yapıyorum yıllık, detay bir kıyas yapmakta fayda var sanırım. Öyle yıllık üc yüz beş yüz fazla vermem de çok sorun değil, şayet performans, konfor farkı olacaksa.

    Hocam arac sifir mi olacakti ?
    Kriterlerinizde performans olmazsa olmaz ise superb hem kasa agirligi hemde benzinli olusundan dolayi crdi'nin tadini vermeyecektir.

    Ancak prestij, bagaj hacmi ve konfor acilarindan super b gercekten f/p araci. Ben dizel ve otomatik ikilisinden vazgecmedigim icin ceed'i tercih etmistim yoksa superb bnmde aklimda vardi.

    Bu arada dsg detayini atlamamakta fayda var. Guzel keyifli bir sanzuman olmasinin yani sira kronik mekatronik sorununu kulak ardi etmeyelim ...

    Benim arkadasa onerim superb 1,4 tsi 150 hp modeliydi aslinda, 1,6 dizel superb onermiyorum kimseye.. cunku cok hantal kaliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • axiprens kullanıcısına yanıt
    hocam superb ile aynı motora sahip b8 tdi passat kullanıyorum, öncesinde de 128 ps olan ceed im vardı, ceed ile 1.6 tdi aynı performansa sahip, hatta 130 140 lardan sonra 1.6 tdi daha canlı, ama 105 hp olan superb ler biraz hantal olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: PongoLLe

    Ortalama 20 000 civarı yapıyorum yıllık, detay bir kıyas yapmakta fayda var sanırım. Öyle yıllık üc yüz beş yüz fazla vermem de çok sorun değil, şayet performans, konfor farkı olacaksa.

    Hocam arac sifir mi olacakti ?
    Kriterlerinizde performans olmazsa olmaz ise superb hem kasa agirligi hemde benzinli olusundan dolayi crdi'nin tadini vermeyecektir.

    Ancak prestij, bagaj hacmi ve konfor acilarindan super b gercekten f/p araci. Ben dizel ve otomatik ikilisinden vazgecmedigim icin ceed'i tercih etmistim yoksa superb bnmde aklimda vardi.

    Bu arada dsg detayini atlamamakta fayda var. Guzel keyifli bir sanzuman olmasinin yani sira kronik mekatronik sorununu kulak ardi etmeyelim ...

    Benim arkadasa onerim superb 1,4 tsi 150 hp modeliydi aslinda, 1,6 dizel superb onermiyorum kimseye.. cunku cok hantal kaliyor..


    Yeni honda civic hb yi inceledinizmi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: PongoLLe

    Ortalama 20 000 civarı yapıyorum yıllık, detay bir kıyas yapmakta fayda var sanırım. Öyle yıllık üc yüz beş yüz fazla vermem de çok sorun değil, şayet performans, konfor farkı olacaksa.

    Hocam arac sifir mi olacakti ?
    Kriterlerinizde performans olmazsa olmaz ise superb hem kasa agirligi hemde benzinli olusundan dolayi crdi'nin tadini vermeyecektir.

    Ancak prestij, bagaj hacmi ve konfor acilarindan super b gercekten f/p araci. Ben dizel ve otomatik ikilisinden vazgecmedigim icin ceed'i tercih etmistim yoksa superb bnmde aklimda vardi.

    Bu arada dsg detayini atlamamakta fayda var. Guzel keyifli bir sanzuman olmasinin yani sira kronik mekatronik sorununu kulak ardi etmeyelim ...

    Benim arkadasa onerim superb 1,4 tsi 150 hp modeliydi aslinda, 1,6 dizel superb onermiyorum kimseye.. cunku cok hantal kaliyor..


    Yeni honda civic hb yi inceledinizmi ?

    Yeni kasayi sadece resimlerden gordum, yakindan gormedim, ama gordugum kadariyla guzel olmus..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    hocam superb ile aynı motora sahip b8 tdi passat kullanıyorum, öncesinde de 128 ps olan ceed im vardı, ceed ile 1.6 tdi aynı performansa sahip, hatta 130 140 lardan sonra 1.6 tdi daha canlı, ama 105 hp olan superb ler biraz hantal olabilir

    Ben 2 sene once test etmistim 1,6 tdi kac beygirdi hatirlamiyorum fakat su anki 115 hp sanirim, cok fark olacsgini sanmiyorum, arac cok hantaldi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    Şu an B8 passat 120 ps 1400 kg 0 100 değeri ceed le aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda pek düşünmüyorum açıkçası. Zaten otomatik vites olması lazım ki Honda'da dizel otomatik yok, benzinli Japon grubuna da ben yaklaşmam. Ceed'im manual biraz da ondan değiştirmeyi düşünüyorum, zira eşim kullanamıyor.

    Öncelikli sıfır araba bakıyorum ama şartları da değerlendireceğim, sıfır için şartlanmadım açıkçası.

    Performans konusuna gelince 120ps 1.6 Superb bana da acaba dedirtti ama 1.4 TSI 150ps her şekilde Ceed'den daha atak ve konforlu (motor gürültüsü açısından) olacaktır.

    Hafta sonu gidip incelemek en iyisi. Superb dışında model kestiremedim ne yazıkki. Onun için de önerdiğiniz 1.4 TSI 150hp ile 1.6 TDI 120ps arasında karar vermek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam konforda ceedte dizel sesine pek takilmayin, sadece sabah ilk calistirmalarda ki 1 dk.lik bekleme suresi var bunun disindaki surecte start stoptan dolayi ses yok denecek seviyede. Seyir halindeyken ses zaten gelmiyor beklemelerde de stop edince ses minimale iniyor ama suspansiyon , yol tutus gibi kriterlerde elbette superb ondedir. 150 lik tsi yi denemisseniz ve performansi tatmin etmisse geriye yakit kaliyor. 136 lik 7 ileri dct fransizlar kadar cimri olmasada almanlarla denk yakit degerleri sunuyor. Tsi crdinin yakit ekonomisine yakin degerler (esit demiyorum yaklasikta sunsa kafidir bence) sunabilirse SUPERB cok guzel bif tercih olacaktir bence.

    Bu arada hep aklimda olan bir noktaya deginmek istiyorum. Forumda ve cevremde hep dizel benzinliye gore daha masraflidir gorusu var. Benim arac 2015 model 2016 mart trafik cikisli dizel , ayni ay icinde arkadas civic sedan aldi. Sifir alinan bu arac gecen ay 10 bin bakimina 560 tl odedi. Benim aracin 15 bin bakimina 3 bin km daha var ve isdanbul kia erbek 15 bin bakimina 520 tl. fiyat veriyor. Ikiside yetkili servis. Arkadas benzinle 9 lt.ortalamayla geziyor ben 7 lt. ortalamayla.

    Bu noktalardan degerlendirince 10-15 fasindaki 200 bin ve uzeri km.lerdeki dizeller icin masraflidir yorumlari icin savunma yapmazken bu karalama muhabbetlerine genc gastaki dizelleri katmak hata olur kanaatindeyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni megane sedan çıkmış, 250 NM 110 PS 1.5 motor ne dersiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Yeni megane sedan çıkmış, 250 NM 110 PS 1.5 motor ne dersiniz ?

    En full opsiyonsuz 97.000 tl, opsiyonlarla 110.000 tl, ve 1,5 dizel, verilirmi bilmiyorum, 1,6 dizel edc sanziman hala yok. Ayrica yil 2017 ve guneslik hala otm. kapanmiyor, 2012 de aldigim ceed bile otm guneslik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axiprens -- 6 Ekim 2016; 18:46:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Yeni megane sedan çıkmış, 250 NM 110 PS 1.5 motor ne dersiniz ?

    En full opsiyonsuz 97.000 tl, opsiyonlarla 110.000 tl, ve 1,5 dizel, verilirmi bilmiyorum, 1,6 dizel edc sanziman hala yok. Ayrica yil 2017 ve guneslik hala otm. kapanmiyor, 2012 de aldigim ceed bile otm guneslik

    Eğer bir firma size 2016 yılının sonuna geldiğiniz halde hala 5. Sınıf kullanıcı muamelesi yapılıyorsa 110.000 tl verilmez o araca. Opsiyondan ziyade aracın en önemli mevkii motor. Eşeğe altın semer vur eşek yine eşek. Sen üstünü ne kadar süslersen süsle altında hala 1.5 veriyosan bu milletle dalga geçmekten başka bişey değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • arkadaşlar var mı bu ürünü kullanan?
    ürünü kullanan arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim
     <<<< YENİ KIA CEED >>>>




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baha.81

    arkadaşlar var mı bu ürünü kullanan?
    ürünü kullanan arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim
     <<<< YENİ KIA CEED >>>>
    Ben plastik bagaj havuzu kullanıyorum ve 1 kere zeytin suyu bir kere de turşu suyunun akmasından korudu arabayı. Halı havuz bence çok işlevsel değil. Ben Denizli YPS plastikten almıştım. Bagaja birebir oturuyor ve Ceed amblemi de var. Gayet güzel iş görüyor.

    http://www.bagajhavuzu.com/




  • HB adresinde var, fiyatlara bakıp karar verebilirsiniz. Araç için bagaj havuzu şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar, kısmet olursa yılbaşı gibi arabamı değiştirmeyi düşünüyorum. maksimum 70bin tl ye kadar çıkabilirim ve siteden baktığım kadar 2013-2014premiumlar o fiyatlarda. bu modeller makyajlı kasa değil araştırdığım kadarıyla ve 6ileri tam otomatik vites kullanıyor. Sormak istediğim şey şuan ki premium paketten farklı olarak hangi özellikleri var ya da yok?
    Koltuk&direksiyon ısıtma
    Start-stop
    Yokuş kalkış
    Hafızalı ve elektrikli koltuk
    Vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardes en belirgjn fark , motor ve sanzuman revizyonu , 128 olan bg 136 ya 6 ileri tam otomatik olan sanzuman 7 ileri yari otomatik ( manuel sanzumanin otomatiklestrilmis hali diye biliyorum) olarak guncellendi. Bu degisiklikkere zincirleme olarak fren disklerinde guncellema ve virajlarda icerdeki tarafa daha fazla basinc gonderen tork konvertoru getirildi. Donanimda pek bir fark yok diye biliyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik olan tork konvertörlü değil mi yani eski olan ? Ben yenisinin test sürüşünü yaptım hocam ama bir önceki makyajsız kasasında start stop, koltuk direksiyon ısıtma bildiğim kadar yok. Donanımsal olarak sadece bu eklentiler mi oldu yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkar

    Tam otomatik olan tork konvertörlü değil mi yani eski olan ? Ben yenisinin test sürüşünü yaptım hocam ama bir önceki makyajsız kasasında start stop, koltuk direksiyon ısıtma bildiğim kadar yok. Donanımsal olarak sadece bu eklentiler mi oldu yani?

    Bahsi gecen tork konvertörü şanzumandaki dğl. Viraj kabiliyetinde güncellemeler olmuş ve virajda içerde kanan süspansiyona daha fazla basınç uygulanaran salınımı minimale indiren bir sistem diye okumuştum biryerlerdd aklımda kalan şekli bu şekilde. Evet start stop makyajsızlarda yok onlarda eko mod diye bir mod var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Teknik özellikleri değil de donanım olarak sormuştum hocam zaten bir sitede buldum teşekkürler, muhakkak yenisi daha iyidir teknolojik olarak zaten. Siteden bulduğum kadar makyajsız kasa donanımları şöyle
    Bu mesaja eklenen görseller:

     <<<< YENİ KIA CEED >>>> <<<< YENİ KIA CEED >>>>

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.