Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (542. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
552.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 540541542543544
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Araç 2012'de zaten full donanımla Türkiye' ye geldi, şu an bile rakiplerine göre donanım bakımından zengin. Honda Civic LPG en full donanımı 96'dan piyasaya giriş yaptıktan sonra Ceed şu an preimum 97 lira. Yeni kasa ile elbet fiyatı artacaktır ama Honda Civic gibi bir kazık atacaklarını sanmıyorum. Hyundai i30 'u yeniledi, eh sıra Ceed 'de...

    Tabi birde honda civic 1,6 dizel otm full donanim ile fiyati 105.000 tl civari olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    Benzinli ve LPG 'li full donanımlı Honda Civic 96 iken, dizel otomatik geldiğinde 105 'ten daha fazla olabilir, Mazda dizel çıkardı, fiyatları çok uçuk. O parayı mazdaya verecegime Audi alırım ya da D segmentinde bit araç alırım diye düşünen çok kişi vardır. Tabi bu yazdıklarım benim şahsi görüşüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Araç 2012'de zaten full donanımla Türkiye' ye geldi, şu an bile rakiplerine göre donanım bakımından zengin. Honda Civic LPG en full donanımı 96'dan piyasaya giriş yaptıktan sonra Ceed şu an preimum 97 lira. Yeni kasa ile elbet fiyatı artacaktır ama Honda Civic gibi bir kazık atacaklarını sanmıyorum. Hyundai i30 'u yeniledi, eh sıra Ceed 'de...

    Premium donanım her ne kadar bize full gelsede aslımda full değil. Mesela arkadaşında bahsettiği gibi ;
    Xenon far ve far yıkama
    7 iç kia multimedi ( pek iş görmesede )
    Led stoplar
    Şerit takip
    Kör nokta uyarı

    Bu donanımlar ülkemizde mevcut değil. Bayinin biriyle birazcık haspial ettik ( bildiğin sahibi gibi bişi ) bana son cümlesi ;
    E abi onlarıda koydak biz sorentoyu neyle süsleyip satacağız ???

    Mantık prensip bu başka bişey değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • axiprens kullanıcısına yanıt
    Anlaşılamadım, 2012 yılındaki Ceed ile aynı yılın Golf 'ünü kıyaslarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. 2012'den sonra 4 yıl geçmiş, yeni kasa ile rakiplerinden çok üstün bir donanım ile piyasaya gireceğini ve sizin saydıklarınız özelliklerin de araçta olabileceği görüşündeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Anlaşılamadım, 2012 yılındaki Ceed ile aynı yılın Golf 'ünü kıyaslarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. 2012'den sonra 4 yıl geçmiş, yeni kasa ile rakiplerinden çok üstün bir donanım ile piyasaya gireceğini ve sizin saydıklarınız özelliklerin de araçta olabileceği görüşündeyim.

    Şunu unutmayalım bu eksin donanımlar normalde ceed de var olan ve avrupada standart olarak satılan donanımlar. Hal böyle olunca Yeni ceed 2018 de gelse bile. Ülkemize bu donanımlarla gelebilme ihtimali çok düşük. Buradaki asıl sıkıntı üreticide değil satıcıda.. Mantık değişmediği sürece 2039 yılımdada olsak yine bu şekilde olacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaslar,

    KIA kullanicisi oldugumdan Cee'd bakindim bir internette, aklimda yokken sizlere sormak istedim, dizel manuel olarak dusunuyorum.

    Aracin genel kronik bir sorunu/problemi var midir? ya da sizlerin kullandikca paylasabileceginiz artilari/eksileri nelerdir mesela? en azindan bayiye gitmeden on fikir verme acisindan onemli benim acimdan soyleyecekleriniz.

    Ayrica makyajlanmasi ya da kasa degisimi hakkinda bir bilgi var midir 2017 gibi mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guzelyali -- 19 Ekim 2016; 21:24:28 >
  • Merhaba sevgili kardeşim, ne zamandır yazmıyordum, yazmka da içimden gelmiyordu nedense ama bir soru cevapsız bırakılmamalı diye düşünüyorum. Uzun uzun yazıyorum, umarım sıkılmazsınız. Severim muhabbeti (Biraz da kişiliğim)

    Kronik sorun denince ilk akla gelen ilk çıktığı zamanlarda ABS devreye giriyor ama geç çıkıyor denildi.Bu yıl, aracım (2013 model, otomatik ve bu sorunu hiç yaşamamıştım) 2 kez frenlemede yola tutnamıyor gibiydi ve lastikleri değiştirdim. Çünkü araç duracak ama zannedersin ki kum üzerinde, çakıl üzerinde gidiyormuşçasına ABS çıkmıyordu devreden. Lastikler değişti, sorun ortadan kalktı. İlk lastikler üzerinde gelen hankook lastiklerdi. İlk yıl iyiydi (ki kışlık yazlık kullanıyorum) ama 2. yılında su koyuverneye başladı. Bakalım şimdiki lastikler ne yapacak?

    Bir zaman EPS devreye girmiyor denildi. Aslında ben de şüphelenmiyor değildim, ta ki otopark sitesinden And denilen arkadaşın aracı ESP kapalı ve sıcak havaya rağmen, kış lastikleriyle araç yoldan çıkmadı. Demek ki araç her durumda müdahele etmiyormuş. Bunun yanında canım kardeşim, bu ESP çalışmıyor girmiyor denildiğinde internette ne kadar ESP test videosu varsa izledim. Ceed'in ESP' si de referans alınanlardan farklı değildi izlediğim kadarıyla.

    60 bin km'ye yaklaştı aracım. içeriden gelen tek ses emniyet kemerinin orta direkten çıktığı yer. Her zaman olmasa da bazen şoför tarafından, bazen yolcu tarafından bu ses geliyor, bir zırıltı sesi. Bazen taşlı yollarda falan duyuyorum, fakat bazen de hiç ses gelmiyor nedense.

    Diğer konu lastik sesi, gerçi diğer markalar daha iyi de ceed kötü anlamından değil, lastik olmasa iyi olurdu.

    3 yılı geçti alalı, direksiyonda çok küçük (çok fazla kullanmadığım bölgece toplasanız 5mm civarı) bir soyulma var.

    Yakıt noktasında özellikle tam otomatiklerin namı aldı, yürüdü. Azdır, çoktur demeyeceğim ancak 30 km ortalama hızla 7.5 litre şehir içinde; uzun yolda 4.6-4.8 arası değişiyor. Öyle bagaj full dolu deyip 1 valiz, 2 çantadan bahsetmiyorum ben. 3 yetişkin, 1 çocuk; bagaj dolduğu için koltuk üstlerine dolduruyorum genelde. Bagajda zaten öyle ki 1 ekmek koymaya yer olmayabiliyor ama çok yakıyor işte

    2017 mayısta yeni kasası gelir diye tahmin ediyorum ancak bu 2018'e de sarkabilir, zaten makyajı yeni geçirdi. 2015 ortalarında idi sanırım. Makyajlı kasa ile makyajsız kasa görsel anlamda ayırt edilebilecek, göze çarpan bir fark yok. Makyajlı ve makyajsız kasayı sis farı çevresinden ve arka tampondan anlayabilirsiniz. Bir de makyajlı kasalarda ön panjur biraz daha ince görünüyor. Ayrıca dizellere DCT şanzıman geldi makyajla birlikte ve motorlar 136 beygir oldu. Makyajsız kasalarda 128 beygir ve tam otomatik şanzıman var.

    Tam otomatik şanzıman (test etmedim, sadece fikrimi söylüyorum), DCT' ye göre biraz hantal kalıyordur tahminimce. Makyajla birlikte (eğer doğruysa) fren disk çapları büyütülmüş, yalıtım artırılmış. Makyajlı kasanın tek derdi, DCT şanzımanda zamanı geldiğinde değişecek iki tane balata olması.

    Diğer bir ses de, camlar ister yarım açık, isterse hafif açık olsun kapı kapatırken zırıltı yapıyor. Hoş değil ama çok bilinen bir modelde de bu problemden şikayetçi olanları görünce dürüst olayım biraz rahatladım.

    Aklıma ilk gelenler bunlar, eğer varsa da hatırladıkça yazarım yine.




  • Arkadaşlar ben bu arabaya hasta oldum, deneyen test eden olursa bir bilgi versin mümkünse..















  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    Arkadaşlar ben bu arabaya hasta oldum, deneyen test eden olursa bir bilgi versin mümkünse..














    Evet reklamlarda çok hoş görünüyor. Şimdi o tarafa doğru gidiyorum. Uzun zamandır benimde merakımda. Fırsat bulur görürsem yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • recepkar R kullanıcısına yanıt
    İyi temenniler için çok teşekkürler, zira senede 60.000km üzeri yol yapınca insanın ihtiyacı oluyor...

    Sorularınızı sırası ile cevaplayayım;

    -Eski versiyondaki ECO tuşunun aracı hantallaştırmaktan ve gaz tepkisini yavaşlatmaktan başka etkisini tespit edemediğimden hiç kullanmıyordum. Yeni versiyondaki Start/Stop sistemi diğer markaların araçları ile aynı mantıkta ve sorunsuz çalışıyor. Eski ECO tuşu yerinde Start/Stop' u devre dışı bırakmak için bir buton koymuşlar ki bu gayet iyi olmuş. (Ortalama yakıt tüketimim 8,7' lerden 6,9' a düştü, tabi bunda vites kutusunun da çok etkisi var.)

    -7DCT hızlanma, esneklik ve seri vites değişimi açısından eski tork konvertörlü vites kutusunun çok çok önünde. Ancak çok ağır ilerleyen sıkışık trafikte klasik çift kavramalı titremesini bir miktar hissettiriyor. Buna rağmen özellikle virajda, eğimde, seri kullanımda vites düşürüp torku ayağınızın altına vermesi ve yavaşlarken motor freni yapması çok hoşuma gitti, bu bakımdan performanslı kullanımda düz vites karakteri çok güzel bir şekilde hissediliyor.

    -Eski versiyonda aynı sıkıntıyı ben de yaşamıştım hatta forumda da yazmıştım. Yazılım güncellemesi ile o problem giderilmesine rağmen dozlanamayan bir fren sistemi vardı, yeni versiyon kesinlikle kusursuz. Fren hissi çok çok iyi.

    -Donanım olarak bu da olmasa olmazmış dediğim hiçbir fark yok. Koltuk ve direksiyon ısıtmayı ne kadar kullanırım bilmiyorum, bence olmasa da olur. Start/Stop da bana göre olmasa da olur sınıfında çünkü genelde uzun yolda kullanıyorum, çok sıkışık trafikte de sistemi kapatıyorum. Bunun dışında aklıma gelen bir donanım artısı yok. Yalnız yeni versiyonun süspansiyonları ve sessizliği eski versiyondan hissedilir şekilde iyi.

    Diğer arkadaşlar için aracın üzerinde Hankook Ventus Prime 2 lastikler var, açıkçası eski versiyonda kullandığım Continental SportContact5' lerden sonra attan inip eşeğe binmiş gibi oldum. Araba her fırsatta patinaja düşüyor. Continental WinterContact TS860 kış lastiklerini takacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum.




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam cevabiniz icin.

    2007 RIO dizel kullaniyorum ve yakit olarak ortalama 7 lt. goruyorum genelde sehir ici.

    Manuel dizel olarak dusunuyorum, yakit tuketimi yine ortalama 7,5 lt olarak mi gormeliyiz acaba Cee'd icin?



    @aalpan
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    Araba, hoş güzel de fiyatı da bir o kadar pahalı. Arazi için kullanacak olanlar Suzuki 1.4TSI 140 PS 220 NM tork 4×4 daha mantıklı. Yoksa şu an piyasadaki SUV lar yükseltilmiş otomobilden başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok yok zannetmem o kadar olacağını, hele manuelse. Trafiğe, sizin kullanımınıza göre 6.5 litre olur sadece ş.içi tüketimi diye tahmin ediyorum. Manuel hiç kullanmadım, inanın kesin bir rakam veremem, bunun yanında ben İstanbul gibi trafiği sık dur kalk yapılan bir yerde yaşamıyorum, bir şey diyemem.
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Anladim, tekrar tesekkur ederim bilgileriniz icin.
  • Guzelyali kullanıcısına yanıt
    6-6.5 şehir içi, 5-5.2 şehir dışı.

    Kullanıma göre pekala değişir. İstanbul'dayım trafiğin olduğu saatlerde kullanıyorum daha çok ama kilit trafiğe girmemeye dikkat ederim. Şehir dışı da çok sakin kullanmam. 120 altına pek inmem ki 4-4.2'yi görmüşlüğüm de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZMY3435

    İyi temenniler için çok teşekkürler, zira senede 60.000km üzeri yol yapınca insanın ihtiyacı oluyor...

    Sorularınızı sırası ile cevaplayayım;

    -Eski versiyondaki ECO tuşunun aracı hantallaştırmaktan ve gaz tepkisini yavaşlatmaktan başka etkisini tespit edemediğimden hiç kullanmıyordum. Yeni versiyondaki Start/Stop sistemi diğer markaların araçları ile aynı mantıkta ve sorunsuz çalışıyor. Eski ECO tuşu yerinde Start/Stop' u devre dışı bırakmak için bir buton koymuşlar ki bu gayet iyi olmuş. (Ortalama yakıt tüketimim 8,7' lerden 6,9' a düştü, tabi bunda vites kutusunun da çok etkisi var.)

    -7DCT hızlanma, esneklik ve seri vites değişimi açısından eski tork konvertörlü vites kutusunun çok çok önünde. Ancak çok ağır ilerleyen sıkışık trafikte klasik çift kavramalı titremesini bir miktar hissettiriyor. Buna rağmen özellikle virajda, eğimde, seri kullanımda vites düşürüp torku ayağınızın altına vermesi ve yavaşlarken motor freni yapması çok hoşuma gitti, bu bakımdan performanslı kullanımda düz vites karakteri çok güzel bir şekilde hissediliyor.

    -Eski versiyonda aynı sıkıntıyı ben de yaşamıştım hatta forumda da yazmıştım. Yazılım güncellemesi ile o problem giderilmesine rağmen dozlanamayan bir fren sistemi vardı, yeni versiyon kesinlikle kusursuz. Fren hissi çok çok iyi.

    -Donanım olarak bu da olmasa olmazmış dediğim hiçbir fark yok. Koltuk ve direksiyon ısıtmayı ne kadar kullanırım bilmiyorum, bence olmasa da olur. Start/Stop da bana göre olmasa da olur sınıfında çünkü genelde uzun yolda kullanıyorum, çok sıkışık trafikte de sistemi kapatıyorum. Bunun dışında aklıma gelen bir donanım artısı yok. Yalnız yeni versiyonun süspansiyonları ve sessizliği eski versiyondan hissedilir şekilde iyi.

    Diğer arkadaşlar için aracın üzerinde Hankook Ventus Prime 2 lastikler var, açıkçası eski versiyonda kullandığım Continental SportContact5' lerden sonra attan inip eşeğe binmiş gibi oldum. Araba her fırsatta patinaja düşüyor. Continental WinterContact TS860 kış lastiklerini takacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum.

    Sıkışık trafikte start stopu kapatmak dct gibi kuru kavrama şanzımanlar için intihar girişimi değilmidir hocam ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • PongoLLe P kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler bilgi icin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    Arkadaşlar ben bu arabaya hasta oldum, deneyen test eden olursa bir bilgi versin mümkünse..














    Biraz önce inceleme fırsatı buldum aracı ama ne yalan söyliyim beğenemdim. Test sürüşüne çıkalım dediler içimden gelmedi. Ekranlar vs güzel ama enteresan bir yapmacıklık var sanki araçta. O torpido bildiğin göz yoruyor kıvrımlar girintiler çıkıntılar. Ön konsoldaki düğmeler fotolardakilerden çok daha büyük ve kalitesiz bir görüntüleri var. Direksiyona dicek lafım yok bence en başarılı yeri orası. 12 inç ekran çok iyi ancak çok animasyon var. Uzun sürüşlerde yoğun trafikte e kadar dikkat kaybı yaratır bilmiyorum. Gt line ön koltuklar iyi. Arkada şaft tüneli yok bilginiz olsun. En fulune 134.000 tl diyorlar. Zevkler muhakkak değişir ancak bu mu yeni sportage mi derseniz ben kesinlikle sportage derim. Bu arada dizel motoru 120 hp 300 nm tork.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Cee'd ile araniza katildim, RIO'dan gecis yaptik, insallah RIO'da oldugu gibi memnun kaliriz, hayirlisi.
  • mawice kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, bende fırsat bulursam denicem, birde skoda kodiak ı bekliyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 540541542543544
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.