Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (60. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
61
Favori
553.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Suan ispartadayim havalar fena soğudu buna ek olarak yakıt tüketimi bariz arttı suan en düşük gördüğüm şehiriçi ortalama 8.5... Sabah arabayı çalıştırınca nerdeyse 1500 devire yakın çalışıyor rölantide ısınana kadar yakacağını yakıyor zaten.. Anlaşılan kışın yakıttan yana çok sıkıntımız olacak heleki benim gibi öğrenci adam için...

    kardeş ne diyosun sen 8,5 falan o araç burda 9-10 yakar o zaman.

    orasını bilemicem artık hocam... basıyorum biraz tabi basmıyorum desem yalan olur ama yazın bu kullanmama 6.5-7.0 yi geçmezdi. soğuk havanın çok büyük etkisi var yakıt tüketimine...

    hocam bu değerleri nasıl bir güzergahta elde ediyorsun. uzun yol degerleri nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams
    46.250 den manuel concept siparis ettim ve su anda fuardan ciktim. Hayirlisi olsun.

    Son haftalarda 46 dan aşağı Yeni Ceed Concept manuel vites alabilen arkadaş oldumu acaba?

    10tl dahi düşük alan olursa bende bayiden farkı alırım valla.

    44000 tl fiyat aldım ancak araci almaktan vazgeçtim. yoksa faturayı gönderirdim.

    keşke alsaydınız da bende karda olurdum




  • Arkadaslar aracimi alali bir hafta oldu ama.. Yakit konusunda benzinli ile cok fark olmaz ise.. 2013 ceratoyu bekliyecem.. Eger guzel bir arac olursa takas edebilirim... Ustune para bile almam gerekir... En azindan sedan bir araca binerim... Sanirim yeni cerato K3 ismiyle satiliyor su an korede..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Arkadaslar aracimi alali bir hafta oldu ama.. Yakit konusunda benzinli ile cok fark olmaz ise.. 2013 ceratoyu bekliyecem.. Eger guzel bir arac olursa takas edebilirim... Ustune para bile almam gerekir... En azindan sedan bir araca binerim... Sanirim yeni cerato K3 ismiyle satiliyor su an korede..

    Cee'dden daha ucuz olacağını sanmam. He Premium verip , Concept alırsanız o ayrı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Arkadaslar aracimi alali bir hafta oldu ama.. Yakit konusunda benzinli ile cok fark olmaz ise.. 2013 ceratoyu bekliyecem.. Eger guzel bir arac olursa takas edebilirim... Ustune para bile almam gerekir... En azindan sedan bir araca binerim... Sanirim yeni cerato K3 ismiyle satiliyor su an korede..

    Cee'dden daha ucuz olacağını sanmam. He Premium verip , Concept alırsanız o ayrı..

    Benim aracim ceed premium... Daha ucuz olacagi kesin... En 6-7 bin tl kadar... Soyle dusunun.. İ30 elite ile elantra full modelinin arasindaki fark kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Arkadaslar aracimi alali bir hafta oldu ama.. Yakit konusunda benzinli ile cok fark olmaz ise.. 2013 ceratoyu bekliyecem.. Eger guzel bir arac olursa takas edebilirim... Ustune para bile almam gerekir... En azindan sedan bir araca binerim... Sanirim yeni cerato K3 ismiyle satiliyor su an korede..

    Cee'dden daha ucuz olacağını sanmam. He Premium verip , Concept alırsanız o ayrı..

    Benim aracim ceed premium... Daha ucuz olacagi kesin... En 6-7 bin tl kadar... Soyle dusunun.. İ30 elite ile elantra full modelinin arasindaki fark kadar..

    Araç gelsin de bakalım. Siz benzinli düşünüyorsunuz galiba Cerato'yu..




  • MartinLindstrom: "Tüketicilerin birbirine sizi anlatmasını istiyorsanız onlara beklediklerinden fazlasını verin."
    Kia'nın şu an yaptığı budur bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Arkadaslar aracimi alali bir hafta oldu ama.. Yakit konusunda benzinli ile cok fark olmaz ise.. 2013 ceratoyu bekliyecem.. Eger guzel bir arac olursa takas edebilirim... Ustune para bile almam gerekir... En azindan sedan bir araca binerim... Sanirim yeni cerato K3 ismiyle satiliyor su an korede..

    Cee'dden daha ucuz olacağını sanmam. He Premium verip , Concept alırsanız o ayrı..

    Benim aracim ceed premium... Daha ucuz olacagi kesin... En 6-7 bin tl kadar... Soyle dusunun.. İ30 elite ile elantra full modelinin arasindaki fark kadar..

    Araç gelsin de bakalım. Siz benzinli düşünüyorsunuz galiba Cerato'yu..

    Dusunuyorun derken zaten benzinli gelicektir... Dizel getirirlerse ceed satamazlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Suan ispartadayim havalar fena soğudu buna ek olarak yakıt tüketimi bariz arttı suan en düşük gördüğüm şehiriçi ortalama 8.5... Sabah arabayı çalıştırınca nerdeyse 1500 devire yakın çalışıyor rölantide ısınana kadar yakacağını yakıyor zaten.. Anlaşılan kışın yakıttan yana çok sıkıntımız olacak heleki benim gibi öğrenci adam için...

    kardeş ne diyosun sen 8,5 falan o araç burda 9-10 yakar o zaman.

    orasını bilemicem artık hocam... basıyorum biraz tabi basmıyorum desem yalan olur ama yazın bu kullanmama 6.5-7.0 yi geçmezdi. soğuk havanın çok büyük etkisi var yakıt tüketimine...

    hocam bu değerleri nasıl bir güzergahta elde ediyorsun. uzun yol degerleri nedir?


    Isparta'nın trafiği biraz sıkıntılı dur kalk çok fazla şehir içinde 4. vitesin ilerisine geçmek zaten hayal birde hava soğuk motor ısınsa da 2 saat sonra tekrar çalıştırınca soğumuş oluyor. Bu koşullarda 8.5 civarı. Ama uzun yolda bence çok az yakıyor. Antalya'dan Isparta'ya giderken sağlam rampalar var rakım yükseliyor ben o 125 kmlik yolu 5.5 ile gidiyorum, dönüşte 4.3 ile geliyorum. Daha düzgün şehirler arası yollarda mesela otoban olan hız sabitleyiciyi kullanabileceğimiz yollarda daha da az yakacağına eminim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Suan ispartadayim havalar fena soğudu buna ek olarak yakıt tüketimi bariz arttı suan en düşük gördüğüm şehiriçi ortalama 8.5... Sabah arabayı çalıştırınca nerdeyse 1500 devire yakın çalışıyor rölantide ısınana kadar yakacağını yakıyor zaten.. Anlaşılan kışın yakıttan yana çok sıkıntımız olacak heleki benim gibi öğrenci adam için...

    kardeş ne diyosun sen 8,5 falan o araç burda 9-10 yakar o zaman.

    orasını bilemicem artık hocam... basıyorum biraz tabi basmıyorum desem yalan olur ama yazın bu kullanmama 6.5-7.0 yi geçmezdi. soğuk havanın çok büyük etkisi var yakıt tüketimine...

    hocam bu değerleri nasıl bir güzergahta elde ediyorsun. uzun yol degerleri nedir?


    Isparta'nın trafiği biraz sıkıntılı dur kalk çok fazla şehir içinde 4. vitesin ilerisine geçmek zaten hayal birde hava soğuk motor ısınsa da 2 saat sonra tekrar çalıştırınca soğumuş oluyor. Bu koşullarda 8.5 civarı. Ama uzun yolda bence çok az yakıyor. Antalya'dan Isparta'ya giderken sağlam rampalar var rakım yükseliyor ben o 125 kmlik yolu 5.5 ile gidiyorum, dönüşte 4.3 ile geliyorum. Daha düzgün şehirler arası yollarda mesela otoban olan hız sabitleyiciyi kullanabileceğimiz yollarda daha da az yakacağına eminim...

    Ort 4,9 - 5 gibi duruyor. Yeni araç için bunlar güzel degerler ama dur kalk isin icine girince7-8 oluyor demwkki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    bence gerek yok, paranızı boşa harcamayın, gidin Alman aracı alın

    O senin Alman aracı dediğin Golf'e baktım, bizim araçlardan hiçbir farkı yok. Daha yeni gelmiş olmasına rağmen boyada hare hare çizikler vardı. Koltuk dikişleri özensiz, ipler hep uzun uzun kalmış. Ayrıca donanımı bizim araçlardan daha eksik. Fiyatı da 10.000 TL daha fazla. (68 Bin TL). Hadi VW formuna uza şimdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Suan ispartadayim havalar fena soğudu buna ek olarak yakıt tüketimi bariz arttı suan en düşük gördüğüm şehiriçi ortalama 8.5... Sabah arabayı çalıştırınca nerdeyse 1500 devire yakın çalışıyor rölantide ısınana kadar yakacağını yakıyor zaten.. Anlaşılan kışın yakıttan yana çok sıkıntımız olacak heleki benim gibi öğrenci adam için...

    kardeş ne diyosun sen 8,5 falan o araç burda 9-10 yakar o zaman.

    orasını bilemicem artık hocam... basıyorum biraz tabi basmıyorum desem yalan olur ama yazın bu kullanmama 6.5-7.0 yi geçmezdi. soğuk havanın çok büyük etkisi var yakıt tüketimine...

    hocam bu değerleri nasıl bir güzergahta elde ediyorsun. uzun yol degerleri nedir?


    Isparta'nın trafiği biraz sıkıntılı dur kalk çok fazla şehir içinde 4. vitesin ilerisine geçmek zaten hayal birde hava soğuk motor ısınsa da 2 saat sonra tekrar çalıştırınca soğumuş oluyor. Bu koşullarda 8.5 civarı. Ama uzun yolda bence çok az yakıyor. Antalya'dan Isparta'ya giderken sağlam rampalar var rakım yükseliyor ben o 125 kmlik yolu 5.5 ile gidiyorum, dönüşte 4.3 ile geliyorum. Daha düzgün şehirler arası yollarda mesela otoban olan hız sabitleyiciyi kullanabileceğimiz yollarda daha da az yakacağına eminim...

    Ort 4,9 - 5 gibi duruyor. Yeni araç için bunlar güzel degerler ama dur kalk isin icine girince7-8 oluyor demwkki

    Araç özellikle 1. ve 2. viteste inanılmaz çok yakıyor. Anlık tüketim 20 lt.nin üstüne çıkıyor. Bu durum düzeltilirse, tüketim de çok azalır. Ayrıca CC ile kullanım çok farkettiriyor. Mümkün mertebe CC açık kullanmak lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: swarzy_07

    Suan ispartadayim havalar fena soğudu buna ek olarak yakıt tüketimi bariz arttı suan en düşük gördüğüm şehiriçi ortalama 8.5... Sabah arabayı çalıştırınca nerdeyse 1500 devire yakın çalışıyor rölantide ısınana kadar yakacağını yakıyor zaten.. Anlaşılan kışın yakıttan yana çok sıkıntımız olacak heleki benim gibi öğrenci adam için...

    kardeş ne diyosun sen 8,5 falan o araç burda 9-10 yakar o zaman.

    orasını bilemicem artık hocam... basıyorum biraz tabi basmıyorum desem yalan olur ama yazın bu kullanmama 6.5-7.0 yi geçmezdi. soğuk havanın çok büyük etkisi var yakıt tüketimine...

    hocam bu değerleri nasıl bir güzergahta elde ediyorsun. uzun yol degerleri nedir?


    Isparta'nın trafiği biraz sıkıntılı dur kalk çok fazla şehir içinde 4. vitesin ilerisine geçmek zaten hayal birde hava soğuk motor ısınsa da 2 saat sonra tekrar çalıştırınca soğumuş oluyor. Bu koşullarda 8.5 civarı. Ama uzun yolda bence çok az yakıyor. Antalya'dan Isparta'ya giderken sağlam rampalar var rakım yükseliyor ben o 125 kmlik yolu 5.5 ile gidiyorum, dönüşte 4.3 ile geliyorum. Daha düzgün şehirler arası yollarda mesela otoban olan hız sabitleyiciyi kullanabileceğimiz yollarda daha da az yakacağına eminim...

    Ort 4,9 - 5 gibi duruyor. Yeni araç için bunlar güzel degerler ama dur kalk isin icine girince7-8 oluyor demwkki

    Araç özellikle 1. ve 2. viteste inanılmaz çok yakıyor. Anlık tüketim 20 lt.nin üstüne çıkıyor. Bu durum düzeltilirse, tüketim de çok azalır. Ayrıca CC ile kullanım çok farkettiriyor. Mümkün mertebe CC açık kullanmak lazım..

    Benim farkettiğim otomatikte çok yakma sebebi 2 tane var. birincisi sizin dediğiniz ikincisi ise hız 50 nin altındaysa ayağımızı gazdan çektiğimizde şanzıman arabayı vitesten alıp boşa atıyor anlık tüketim böylece rölantide yakma durumuna geliyor. Tam otomatik arabalarda bu böyle ama çok yakmasına sebep oluyor maalesef.




  • Arabanın yeni bir özelliğini daha keşfettim bugün. Normalde viraj farlarımız hangi yöne direksiyonu çevirirsek o yöne doğru yanar. Yani direksiyonu sola çevirince sol taraftaki, sağa çevirince sağ taraftaki özel viraj lambası (diğer çakma viraj farlarındaki gibi sis farı değil) yanıyor. Ancak araç geri vitesteyse bunun tam tersini yapıyor, yani sağa çevirince sol, sola çevirince sağ taraf yanıyor. Çok küçük ama güzel bir detay..
  • Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    Hız sabitleme ve hız sınırı koyma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    hız sabitleyici: hızını istediğin rakama sabitlersin gaza frene dokunmazsan araç hep o hızda gider .
    hız limitleyici: bir hıza ayarlarsın ve araca ne kadar gaz verirsen ver araç limitlediğin hızı geçmez ayarladığın hızın altına düşer ama üzerine çıkmaz.
    hızını ayarlamak için ise sabitleme tuşunun sağındaki tuş ile arttırıp azaltabilirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asparass

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    hız sabitleyici: hızını istediğin rakama sabitlersin gaza frene dokunmazsan araç hep o hızda gider .
    hız limitleyici: bir hıza ayarlarsın ve araca ne kadar gaz verirsen ver araç limitlediğin hızı geçmez ayarladığın hızın altına düşer ama üzerine çıkmaz.
    hızını ayarlamak için ise sabitleme tuşunun sağındaki tuş ile arttırıp azaltabilirsin..

    Bi düzeltme ; hız sabitleyici gaza dokununca bozulmuyor. Gereken yerde hızlamak için kullanabiliyorsunuz ayağını gazdan çekince yine sabitlediğğiniz hıza düşüyor. Otomatiklerde frene, manuellerde frene veya debriyaja basınca hız sabitleyici devreden çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    Önceki sayfalara bakarsanız direksiyonun resmi üzerinde tuşların hangi işe yaradığını yazan bir paylaşımım var ordan bakabilirsiniz... CC devreye almak için direksiyonun sağındaki 2 yanyana tuştan önce soldakini sonra sağdakini alta doğru çekin cc devreye girer devre dışı bırakmak için üstünde yuvarlak olan tuşa basın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    Premium sahibi olan arkadaşlar... Araç cruze kontrol hakkında bir sorum olacak... Tam ne işe yarıyor anlamadım.. Klavuzada bakmadım açıkçası.. Araç o anki hızınıza kadar olan kısmı işaretliyor... Ve limit yazıyor... Bu nedir ya...

    O hız sınırlayıcı.. Daha öncede yazıldığı gibi aracın yavaşlar ama o hızın üstüne çıkamaz. Hız sabitleyici için sağ tarafta bulunan tuşların sol atta olanını yani altında hız göstergesi olanını aşağı iteceksin. Araç sabitlemek istediğin hıza gelince bu sefer sağ alttaki tuşu yani RES+ SET- yazan tuşu yine aşağıya doğru iteceksin. Ekranda CRU onun altında da SET yazacak. Hızını arttırmak istersen RES+ tuşuna yani sağ alttaki tuşa yukarıya doğru basman yeterli. Her basışta hızın 2 km artacak.
    http://www.richardaucock.com/wp-content/uploads/2012/07/kia_ceed_steering_button.jpg
    Yani sen hız sınırlayıcıyı açmışsın, hız sabitleyiciyi değil..




  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.