Şimdi Ara

yeni lcd ekran da yeşil şerit oluştu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar.

    Arkadaşlar ben aldım bu tv den bugün geldi kargodan. Servisi aradım pazartesi geliriz dedi bende kendim kurdum. Garanti de falan bişey çıkmaz di mi kendim kurduğum için?

    TV yi kurduktan sonra sorunsuz çalışıyordu ne güzel. 2 saat falan çalıştı. Sonra ekranın sağ yarısı yeşil renk oldu. Yukardan aşağıya şerit şeklinde. Hiç gitmiyor kapatıp açıyorum. Açılırken philips yazısı çıkıyor ya orada da gözüküyor bu yeşil şerit.

    Ne yapabilirim?



  • servisle iyi konuş. arızalı çıkan ürün olarak göstersinler. hiçbir malzemesini atma. iade et. benim değim tatiller dahil 35 gün sürdü. para iadesiyle istedğin tvyi al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_alp

    servisle iyi konuş. arızalı çıkan ürün olarak göstersinler. hiçbir malzemesini atma. iade et. benim değim tatiller dahil 35 gün sürdü. para iadesiyle istedğin tvyi al.


    aldığım tv PHILIPS-42PFL5405H

    Yok bütün malzemeleri tamam kutusuna geri koydum hepsini. Servisi aramadım daha aramadım.

    hepsiburada da değişim talep formunu doldurdum biraz önce. Size dönecez diye mail geldi beklemedeyim şu an. Kabul ederler inş değişim talebini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_alp

    servisle iyi konuş. arızalı çıkan ürün olarak göstersinler. hiçbir malzemesini atma. iade et. benim değim tatiller dahil 35 gün sürdü. para iadesiyle istedğin tvyi al.


    aldığım tv PHILIPS-42PFL5405H

    Yok bütün malzemeleri tamam kutusuna geri koydum hepsini. Servisi aramadım daha aramadım.

    hepsiburada da değişim talep formunu doldurdum biraz önce. Size dönecez diye mail geldi beklemedeyim şu an. Kabul ederler inş değişim talebini.

    Alıntıları Göster
    İnternet üzerinden aldığınıza göre cayma hakkınız da var. Size cevap vereceğiz demişler , cevap beklerken cayma hakkınızın süresi geçmesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    İnternet üzerinden aldığınıza göre cayma hakkınız da var. Size cevap vereceğiz demişler , cevap beklerken cayma hakkınızın süresi geçmesin.

    Alıntıları Göster
    alacaz yapacaz deyip günleri geçirirler .uyuturlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @KlavYE@

    alacaz yapacaz deyip günleri geçirirler .uyuturlar.

    Alıntıları Göster
    0-30 gün içinde olanları değişim yapıyoruz yazıyor.

    http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    0-30 gün içinde olanları değişim yapıyoruz yazıyor.

    http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx

    Alıntıları Göster
    Hocam dikkat edin , bugün yarın arayacağız sizi deyip gargaraya getirdikleri arkadaşlarımız oldu. Sonra da süre geçti yapabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    Hocam dikkat edin , bugün yarın arayacağız sizi deyip gargaraya getirdikleri arkadaşlarımız oldu. Sonra da süre geçti yapabilirler.


    Uyardığınız için çok teşekkürler. Yok peşini bırakmam bunun. Baktım bi kaç gün cevap yok sikayetvar.com sitesine de yazarım.



    Ya ne güzel sevinmiştim. Erken de gelmişti tv. Perşembe sipariş verdim bugün eve geldi. Kurdum güzelce süper gösteriyor du ne güzel. Sonra nerden çıktıysa o bozuk alan. Hevesim kursağım da kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    Hocam dikkat edin , bugün yarın arayacağız sizi deyip gargaraya getirdikleri arkadaşlarımız oldu. Sonra da süre geçti yapabilirler.


    Uyardığınız için çok teşekkürler. Yok peşini bırakmam bunun. Baktım bi kaç gün cevap yok sikayetvar.com sitesine de yazarım.



    Ya ne güzel sevinmiştim. Erken de gelmişti tv. Perşembe sipariş verdim bugün eve geldi. Kurdum güzelce süper gösteriyor du ne güzel. Sonra nerden çıktıysa o bozuk alan. Hevesim kursağım da kaldı

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım,7 günü geçmediyse,internet üzerinden aldığına göre,ayıplı ürün katagorisinde iade hakkın var,ürünü kargo ile iade et,prosedürler bellidir !

    Hepsiburda,kolay kolay geri dönmez ağır çalışan birt firma,7 günü heçersen cayma hakkın ortadan kalkar !

    7 gün içinde ürünü yolladıktan hemen sonrada,postaneden İhtarname çek,paranımı istersin yeni ürünmü istersin sana kalmış !

    Yasal süreleri firmalar iyi bilirler bu sebeble,dikkatli ol !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andy1

    Arkadaşım,7 günü geçmediyse,internet üzerinden aldığına göre,ayıplı ürün katagorisinde iade hakkın var,ürünü kargo ile iade et,prosedürler bellidir !

    Hepsiburda,kolay kolay geri dönmez ağır çalışan birt firma,7 günü heçersen cayma hakkın ortadan kalkar !

    7 gün içinde ürünü yolladıktan hemen sonrada,postaneden İhtarname çek,paranımı istersin yeni ürünmü istersin sana kalmış !

    Yasal süreleri firmalar iyi bilirler bu sebeble,dikkatli ol !

    Alıntıları Göster
    hbde iade ederseniz servise kontrol için gonderiyorlar. hbye gonderirken arızalı çıktı diye dilekçe gonderin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @KlavYE@

    hbde iade ederseniz servise kontrol için gonderiyorlar. hbye gonderirken arızalı çıktı diye dilekçe gonderin.

    Alıntıları Göster
    Bişi soracağım. Servis tarafından açılmadığı için, kullanıcı hatası gibi bişiler diyemezler mi? Garanti yönetmeliğin bilmiyorum. Yani normalde biz kendimiz kutuyu açsak ve kursak problem oluyormu yasal açıdan. Yada kargo görevlisinin yanında cihazda fiziki hasar varmı diye açsak problem olurmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Bişi soracağım. Servis tarafından açılmadığı için, kullanıcı hatası gibi bişiler diyemezler mi? Garanti yönetmeliğin bilmiyorum. Yani normalde biz kendimiz kutuyu açsak ve kursak problem oluyormu yasal açıdan. Yada kargo görevlisinin yanında cihazda fiziki hasar varmı diye açsak problem olurmu?

    Alıntıları Göster
    Ben biraz önce philips müşteri temsilcisi ile chat yaptım. Ürümü kendimiz açtığımız için garanti de bir sorun çıkar mı dedim çıkmaz dedi. Sonra sorunu söyledim yetkili servisimizi arayın onlar ilgilenir dedi. Servislerde kapalı bugün

    7 gün ne zamandan itibaren başlıyor. Perşembe sipariş verdim cumartesi geldi tv. Bir de aşağıdaki linkte 0-30 gün değişim yazıyor.

    http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Bişi soracağım. Servis tarafından açılmadığı için, kullanıcı hatası gibi bişiler diyemezler mi? Garanti yönetmeliğin bilmiyorum. Yani normalde biz kendimiz kutuyu açsak ve kursak problem oluyormu yasal açıdan. Yada kargo görevlisinin yanında cihazda fiziki hasar varmı diye açsak problem olurmu?

    Alıntıları Göster
    Servisi bekleseniz iyiydi, ancak kıl bir servis değilse sorun yapacaklarını sanmıyorum. Sonuçta aynı prize onun veya sizin takmanızda değişen birşey yok ama prosedür işte. Sizin hatanız olmadığı için ne olursa olsun sonuçta siz zarar görmezsiniz, sadece uğraştırırlarsa zaman kaybı olur. Hepsiburada meselesine gelince; tüketici kanununa göre arızalı yani ayıplı ürünü bildirmek için 30 gün süreniz var yanılmıyorsam, siz bildirimi yaptıktan sonra isterse size altı ay sonra dönsünler önemli değil, yeterki ispatını muhafaza edin. Ancak arızadan değil de cayma hakkımı kullanıyorum derseniz süre 7 işgünü ki onunda bildirimini yapmışsınız. Şikayetvara gitmek için daha erken, önce servisi bekleyin pazartesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tcmb

    Servisi bekleseniz iyiydi, ancak kıl bir servis değilse sorun yapacaklarını sanmıyorum. Sonuçta aynı prize onun veya sizin takmanızda değişen birşey yok ama prosedür işte. Sizin hatanız olmadığı için ne olursa olsun sonuçta siz zarar görmezsiniz, sadece uğraştırırlarsa zaman kaybı olur. Hepsiburada meselesine gelince; tüketici kanununa göre arızalı yani ayıplı ürünü bildirmek için 30 gün süreniz var yanılmıyorsam, siz bildirimi yaptıktan sonra isterse size altı ay sonra dönsünler önemli değil, yeterki ispatını muhafaza edin. Ancak arızadan değil de cayma hakkımı kullanıyorum derseniz süre 7 işgünü ki onunda bildirimini yapmışsınız. Şikayetvara gitmek için daha erken, önce servisi bekleyin pazartesi.



    hepsiburada hala dönmedi geri 1 gün geçti üstünden. Telefonla da aradık bugün nasıl düştü telefon ona da şaşırdım :) başvurunuz gözüküyor daha bi sonuç çıkmamış sonucu bekleyin diyor. Şu an için yapacak bişey yok diyor.

    Bizim işi servis çözecek sanırım. Yarın servis gelsin bakalım bi hayırlısı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: tcmb

    Servisi bekleseniz iyiydi, ancak kıl bir servis değilse sorun yapacaklarını sanmıyorum. Sonuçta aynı prize onun veya sizin takmanızda değişen birşey yok ama prosedür işte. Sizin hatanız olmadığı için ne olursa olsun sonuçta siz zarar görmezsiniz, sadece uğraştırırlarsa zaman kaybı olur. Hepsiburada meselesine gelince; tüketici kanununa göre arızalı yani ayıplı ürünü bildirmek için 30 gün süreniz var yanılmıyorsam, siz bildirimi yaptıktan sonra isterse size altı ay sonra dönsünler önemli değil, yeterki ispatını muhafaza edin. Ancak arızadan değil de cayma hakkımı kullanıyorum derseniz süre 7 işgünü ki onunda bildirimini yapmışsınız. Şikayetvara gitmek için daha erken, önce servisi bekleyin pazartesi.



    hepsiburada hala dönmedi geri 1 gün geçti üstünden. Telefonla da aradık bugün nasıl düştü telefon ona da şaşırdım :) başvurunuz gözüküyor daha bi sonuç çıkmamış sonucu bekleyin diyor. Şu an için yapacak bişey yok diyor.

    Bizim işi servis çözecek sanırım. Yarın servis gelsin bakalım bi hayırlısı...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bugün servis geldi. Şu anda rapor yazamam dedi. Açıkça gözüküyor hatalı olduğu niye yazamıyor anlamadım gitti. Götürüp incelenecek ona göre tamir mi değişim mi ona karar verilecek dedi.

    O sırada mailime de baktım. hepsiburada dan onay maili gelmiş. Ürününüzü gönderebilirsiniz diye. Servisciler de oraya gönderin o zaman dedi.

    Tabi geri gönderim onayı değişim onayı olmuyormuş. Oraya gittikten sonra bir de onlar inceleteceklermiş. Ondan sonra değişim onayı çıkacak. Bu da bayaa bi süre geçecek demek sanırım.

    Bugün gönderecez tv yi. Saat 18.00 de çıkıyormuş kargo. Yarın ellerinde olur sanırım tv.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    Arkadaşlar bugün servis geldi. Şu anda rapor yazamam dedi. Açıkça gözüküyor hatalı olduğu niye yazamıyor anlamadım gitti. Götürüp incelenecek ona göre tamir mi değişim mi ona karar verilecek dedi.

    O sırada mailime de baktım. hepsiburada dan onay maili gelmiş. Ürününüzü gönderebilirsiniz diye. Servisciler de oraya gönderin o zaman dedi.

    Tabi geri gönderim onayı değişim onayı olmuyormuş. Oraya gittikten sonra bir de onlar inceleteceklermiş. Ondan sonra değişim onayı çıkacak. Bu da bayaa bi süre geçecek demek sanırım.

    Bugün gönderecez tv yi. Saat 18.00 de çıkıyormuş kargo. Yarın ellerinde olur sanırım tv.

    Alıntıları Göster
    Büyük geçmiş olsun inşallah kısa sürede değişim onayınız gelir. Gene de Allah size sabır versin zor işler bunlar. stresli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    Arkadaşlar bugün servis geldi. Şu anda rapor yazamam dedi. Açıkça gözüküyor hatalı olduğu niye yazamıyor anlamadım gitti. Götürüp incelenecek ona göre tamir mi değişim mi ona karar verilecek dedi.

    O sırada mailime de baktım. hepsiburada dan onay maili gelmiş. Ürününüzü gönderebilirsiniz diye. Servisciler de oraya gönderin o zaman dedi.

    Tabi geri gönderim onayı değişim onayı olmuyormuş. Oraya gittikten sonra bir de onlar inceleteceklermiş. Ondan sonra değişim onayı çıkacak. Bu da bayaa bi süre geçecek demek sanırım.

    Bugün gönderecez tv yi. Saat 18.00 de çıkıyormuş kargo. Yarın ellerinde olur sanırım tv.

    Alıntıları Göster
    Arkadaş sen servise versen daha iyiydi. Eğer sorun varsa ayıplı mal olurdu ve sen para iadesi, aynısının tekrar verilmesi veya tamiri gibi seçenekleri isteyebilirdin. Bu arada sakın kargo parası ödemeyesin, hepsiburada ödeyecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Bişi soracağım. Servis tarafından açılmadığı için, kullanıcı hatası gibi bişiler diyemezler mi? Garanti yönetmeliğin bilmiyorum. Yani normalde biz kendimiz kutuyu açsak ve kursak problem oluyormu yasal açıdan. Yada kargo görevlisinin yanında cihazda fiziki hasar varmı diye açsak problem olurmu?


    Yasal açıdan problem olur,neden dersen kurulum anında oluşacak her hatayı firmalar göz önünde bulundururlar !

    Koliden paneli çatlak bir ürün,çıktığını farz edin bu ürünü siz kendiniz açıp kurduysanız,malesef servis bunu kabul etmez,haklı olarak kabul etmezler,sonuçta kutu siz açıyorsunuz !

    Koli ile alsanız dahi,kutuda ezik,yırtık,yada açılıp bantlanmışsa,bu tür ürünlere kargodan rapor isteyin yani kutu üzerindeki herşeyi rapor tutsunlar,çok şüphelenirseniz,yine kargoya rapor tutturup ürünü geri iade edin !

    Firmalara sorarsanız,onlar açın kurun derler,pekte umursamazlar ama eğerki panelde bir hata varsa işte orda firmanın tavrı değişir,servis kurmalıydı iabresini size sunarlar,bunlara dikka etmeniz lazım !

    Firmaların siz kurun cümlelerine itimat etmeyin !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihonline

    Ben biraz önce philips müşteri temsilcisi ile chat yaptım. Ürümü kendimiz açtığımız için garanti de bir sorun çıkar mı dedim çıkmaz dedi. Sonra sorunu söyledim yetkili servisimizi arayın onlar ilgilenir dedi. Servislerde kapalı bugün

    7 gün ne zamandan itibaren başlıyor. Perşembe sipariş verdim cumartesi geldi tv. Bir de aşağıdaki linkte 0-30 gün değişim yazıyor.

    http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx

    Fatura kesim tarihinden itibaren başlar,Kutuyu kendiniz açmışsınız,her hangi bir voltaj yada kullanıcı hatasıysa,servis sorumluluğu size yükler,bundada haklılar,firma siz kurun desede kurmamanız lazım,garanti belgesinde servis onayı olmadığından ürününüz kontrol edildikten sonra,size durum hakkında bilgi verirler !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkasbeyi
    Büyük geçmiş olsun inşallah kısa sürede değişim onayınız gelir. Gene de Allah size sabır versin zor işler bunlar. stresli...

    tşk ler inş değişim onayı gelir. Evet kolay değil çok uğraştırıyorlar.

    -----------

    quote:

    Orijinalden alıntı: tcmb
    Arkadaş sen servise versen daha iyiydi. Eğer sorun varsa ayıplı mal olurdu ve sen para iadesi, aynısının tekrar verilmesi veya tamiri gibi seçenekleri isteyebilirdin. Bu arada sakın kargo parası ödemeyesin, hepsiburada ödeyecek.

    HB de servise gönderecek sanırım. Yine aynı olacaktı. Yok kargo parası vermedim onay mesajının çıktısını aldım çıktı ile beraber karşıdan ödemeli olarak gönderdim.

    -----------

    quote:

    Orijinalden alıntı: andy1
    Fatura kesim tarihinden itibaren başlar,Kutuyu kendiniz açmışsınız,her hangi bir voltaj yada kullanıcı hatasıysa,servis sorumluluğu size yükler,bundada haklılar,firma siz kurun desede kurmamanız lazım,garanti belgesinde servis onayı olmadığından ürününüz kontrol edildikten sonra,size durum hakkında bilgi verirler !

    10 Kasımda düzenlenmiş fatura. Ama evde iki gün kaldı tv. Evde kalmadığı günler de sayılıyor mu?

    ----------

    Arkadaşlar bugün resmini de çektim bir de siz bakın. Kullanıcı hatası olmadığını anlarlar sanırım.

     yeni lcd ekran da yeşil şerit oluştu


     yeni lcd ekran da yeşil şerit oluştu




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.