Şimdi Ara

Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri... (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
893
Cevap
8
Favori
77.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Kesinlikle öyle Serkan.
    Benzinlide geriden kaptırıp giderdim. Baktım dik rapma var, 130-140 kaptır, rampa üstünde 100 km hızda olmuş oluyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    hocam hız sabitleyiciden bahsetmişsiniz, diyelimki aracın hızını 130 km,ye sabitlediniz 6. vites gidiyorsunuz. siz farkına varmadan araç hafif bir rampaya girdi ve devir düşmeye motor zorlanmaya başladı, hız sabitleyici vites düşürüyormu acaba ben pek anlamadım bu işi



    Ağabey, araçta 290 nm tork olduğu için rampalarda devir düşmüyor bunu bizzat denedim. Geçen hatırlarsan hanımın memlekete giderken denedim bir hafif yokuş olunca araç kendi gaz veriyor ve hızı 130'da sabit tutuyor. Yokuş aşağı olduğu zamanda gazı kesip bu hızda kalmasını sağlıyor. Bayağı bayağı rampa denk geldi ama motor hiç zorlanmadı.

    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Serkannn, yanlış düşünüyorsunnn.

    dizel olsun benzinli olsun, rampada vites yükseltilmez, motor devri düşüyorsa vites düşürülür ama motor devri yüksekse vites büyültülür.
    eğer düşük devirlerde yüksek vites kullanırsanız. ki böyle kullanıp, motor kapak contasını yakan, motor kapağını çatlatan, sibopları yakan bir çok kimseye rastladım, motor hararet yapar aman dikkat bilhassa bu havalarda dikkat edin. en az 2-3 bin TL masraf çıkar.




  • lineaların yürüyen aksamı sağlam mı?

    bildiğim kadarıyla amortisör takozu problemi var, makyajlı kasayla giderilmiş midir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Benzinli var, T-jet var diyim ben, siz anlayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    Serkannn, yanlış düşünüyorsunnn.

    dizel olsun benzinli olsun, rampada vites yükseltilmez, motor devri düşüyorsa vites düşürülür ama motor devri yüksekse vites büyültülür.
    eğer düşük devirlerde yüksek vites kullanırsanız. ki böyle kullanıp, motor kapak contasını yakan, motor kapağını çatlatan, sibopları yakan bir çok kimseye rastladım, motor hararet yapar aman dikkat bilhassa bu havalarda dikkat edin. en az 2-3 bin TL masraf çıkar.

    Benzinli ile rampa çıkmayı bilmek, LPG dönüşümü yaptırmış olmak ve Japon motoru lazım.


    5.000-6.000rpm ile öyle bir rampa çıkılıyor ve öyle de keyifli oluyor ki. Yalnız motor devrinin yükselmeye fırsat bulamadığı dağ tırmanışlarında o stres insanı öldürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    hocam hız sabitleyiciden bahsetmişsiniz, diyelimki aracın hızını 130 km,ye sabitlediniz 6. vites gidiyorsunuz. siz farkına varmadan araç hafif bir rampaya girdi ve devir düşmeye motor zorlanmaya başladı, hız sabitleyici vites düşürüyormu acaba ben pek anlamadım bu işi



    Ağabey, araçta 290 nm tork olduğu için rampalarda devir düşmüyor bunu bizzat denedim. Geçen hatırlarsan hanımın memlekete giderken denedim bir hafif yokuş olunca araç kendi gaz veriyor ve hızı 130'da sabit tutuyor. Yokuş aşağı olduğu zamanda gazı kesip bu hızda kalmasını sağlıyor. Bayağı bayağı rampa denk geldi ama motor hiç zorlanmadı.

    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Serkannn, yanlış düşünüyorsunnn.

    dizel olsun benzinli olsun, rampada vites yükseltilmez, motor devri düşüyorsa vites düşürülür ama motor devri yüksekse vites büyültülür.
    eğer düşük devirlerde yüksek vites kullanırsanız. ki böyle kullanıp, motor kapak contasını yakan, motor kapağını çatlatan, sibopları yakan bir çok kimseye rastladım, motor hararet yapar aman dikkat bilhassa bu havalarda dikkat edin. en az 2-3 bin TL masraf çıkar.

    Dizelin rampada motor devri pek düşmez abi benim anlatmak istediği o gaza dokununca o tork gücüyle kapatır gider daha vites yükseltirsinz.

    Abi sen 1,4 benzinli era ben 1.4 dizel i20 ile aynı rapada aynı hız ve viteste çıkalım sonra ikimizde gaza basalım bakalım neler olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 25 Temmuz 2012; 13:29:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    hocam hız sabitleyiciden bahsetmişsiniz, diyelimki aracın hızını 130 km,ye sabitlediniz 6. vites gidiyorsunuz. siz farkına varmadan araç hafif bir rampaya girdi ve devir düşmeye motor zorlanmaya başladı, hız sabitleyici vites düşürüyormu acaba ben pek anlamadım bu işi



    Ağabey, araçta 290 nm tork olduğu için rampalarda devir düşmüyor bunu bizzat denedim. Geçen hatırlarsan hanımın memlekete giderken denedim bir hafif yokuş olunca araç kendi gaz veriyor ve hızı 130'da sabit tutuyor. Yokuş aşağı olduğu zamanda gazı kesip bu hızda kalmasını sağlıyor. Bayağı bayağı rampa denk geldi ama motor hiç zorlanmadı.

    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Serkannn, yanlış düşünüyorsunnn.

    dizel olsun benzinli olsun, rampada vites yükseltilmez, motor devri düşüyorsa vites düşürülür ama motor devri yüksekse vites büyültülür.
    eğer düşük devirlerde yüksek vites kullanırsanız. ki böyle kullanıp, motor kapak contasını yakan, motor kapağını çatlatan, sibopları yakan bir çok kimseye rastladım, motor hararet yapar aman dikkat bilhassa bu havalarda dikkat edin. en az 2-3 bin TL masraf çıkar.

    Dizelin rampada motor devri pek düşmez abi benim anlatmak istediği o gaza dokununca o tork gücüyle kapatır gider daha vites yükseltirsinz.

    Abi sen 1,4 benzinli era ben 1.4 dizel i20 ile aynı rapada aynı hız ve viteste çıkalım sonra ikimizde gaza basalım bakalım neler olacak

    Milleti birbirine düşürecektik,biz birbirimize düşmeyecektik,karıştırmayalım




  • hakikaten doğru bir tercih yapmışsın, dayımda 2000 accent 1.5 gls vardı 13000'e sattı geçen ay 2011 linea 1.3 mjet active plus aldı 26000'e falan. bayi olduğu için biraz pahalıya geldi ama araba sıfır gibiydi atak araba beğendim yani :) tostos, sümbül yanında halt etmiş. hayırlı olsun, güle güle eskit :)

    bakalım ortalık kızışacak mı :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şaban Oğlu Şaban -- 25 Temmuz 2012; 13:42:48 >
  • @ Passenger

    Hayırlı Olsun,Kazasız belasız inşallah..

    Hava yastığı ve koltuk kılıfı konusunda uyarı yapan arkadaşlar,
    hava yastığı yüksek bir basınçla patladığı için orijinal kılıf üzerine
    dikilen deri kılıfın altında bile patlıyor merak etmeyin..
    Bu kılıfın lastiklerini,kumaşını kağıt gibi yırtar açılması gerekirse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    hocam hız sabitleyiciden bahsetmişsiniz, diyelimki aracın hızını 130 km,ye sabitlediniz 6. vites gidiyorsunuz. siz farkına varmadan araç hafif bir rampaya girdi ve devir düşmeye motor zorlanmaya başladı, hız sabitleyici vites düşürüyormu acaba ben pek anlamadım bu işi



    Ağabey, araçta 290 nm tork olduğu için rampalarda devir düşmüyor bunu bizzat denedim. Geçen hatırlarsan hanımın memlekete giderken denedim bir hafif yokuş olunca araç kendi gaz veriyor ve hızı 130'da sabit tutuyor. Yokuş aşağı olduğu zamanda gazı kesip bu hızda kalmasını sağlıyor. Bayağı bayağı rampa denk geldi ama motor hiç zorlanmadı.

    Hocam dizelde rampa geldiğinde daha vites yükseltirsin
    Benzinlide vites düşürmek zorunda kalırsın...

    Serkannn, yanlış düşünüyorsunnn.

    dizel olsun benzinli olsun, rampada vites yükseltilmez, motor devri düşüyorsa vites düşürülür ama motor devri yüksekse vites büyültülür.
    eğer düşük devirlerde yüksek vites kullanırsanız. ki böyle kullanıp, motor kapak contasını yakan, motor kapağını çatlatan, sibopları yakan bir çok kimseye rastladım, motor hararet yapar aman dikkat bilhassa bu havalarda dikkat edin. en az 2-3 bin TL masraf çıkar.

    Dizelin rampada motor devri pek düşmez abi benim anlatmak istediği o gaza dokununca o tork gücüyle kapatır gider daha vites yükseltirsinz.

    Abi sen 1,4 benzinli era ben 1.4 dizel i20 ile aynı rapada aynı hız ve viteste çıkalım sonra ikimizde gaza basalım bakalım neler olacak

    Milleti birbirine düşürecektik,biz birbirimize düşmeyecektik,karıştırmayalım





  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    Milleti birbirine düşürecektik,biz birbirimize düşmeyecektik,karıştırmayalım



    Kazdığınız kuyuya düşeceksiniz ha.




  • @batuhankaralar,
    @gendarme,

    Teşekkürler arkadaşlar.
  • Linea'nın eski kasasını 2011 model 6000 kmde olanını 3 hafta kullandım. tam bi C segmenti diyemedim araca fakat son derece memnun kalmıştım güzel araçtı.

    hayırlı olsun güle güle kullanın
  • hayırlı olsun arkadaşım.

    Fiyat donanım çok iyi gerçekten.

    Bir de araç almaya gidip aracı alabilmek de çok iyi olsa gerek.

    Bu aracı tercih etme hikâyen de takdire şayan ve huzurlu uyumanı sağlar.

    Aynı huzurla kullanmanız dileğiyle.

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah kaza bela vermesin hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Linea'nın eski kasasını 2011 model 6000 kmde olanını 3 hafta kullandım. tam bi C segmenti diyemedim araca fakat son derece memnun kalmıştım güzel araçtı.

    hayırlı olsun güle güle kullanın

    Teşekkürler üstad. Classic olana ben binmedim de; Classic'te Emotion Plus, Yeni Linea'da da Lounge donanımı gerçekten konforuyla "işte bu araç C sınıfı" dedirtiyor.
    Koltuk kalitesinden tutun, donanımların size getirdiği konfora kadar fark ediyor en üst donanım. Ama Active / Easy gibi donanımlarda durum tersine dönüşebilir. Demem o ki en üst ve alt donanım arasında uçurum var Linea'da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    hayırlı olsun arkadaşım.

    Fiyat donanım çok iyi gerçekten.

    Bir de araç almaya gidip aracı alabilmek de çok iyi olsa gerek.

    Bu aracı tercih etme hikâyen de takdire şayan ve huzurlu uyumanı sağlar.

    Aynı huzurla kullanmanız dileğiyle.

    Selamlar.

    Sağol Haluk abi, mesajını bekliyordum açıkçası.
    Kesinlikle, almaya gidip de aracını görebilmek güzel bir duyguydu. Jetta'yı bekledik iki ay, süresini biz yedik, başkasına kısmet oldu
    Ama araçtan memnunum, pişman etmedi yani beni. En üst donanımı almam + dizel olması bunda büyük etken tabi.

    @baskentkral,
    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 25 Temmuz 2012; 19:55:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    Milleti birbirine düşürecektik,biz birbirimize düşmeyecektik,karıştırmayalım



    Kazdığınız kuyuya düşeceksiniz ha.

    sorma az daha günbürtüye gidiyorduk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    Milleti birbirine düşürecektik,biz birbirimize düşmeyecektik,karıştırmayalım



    Kazdığınız kuyuya düşeceksiniz ha.

    sorma az daha günbürtüye gidiyorduk





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    120-130 5lt hayal bence en az 6 yakar.100 km de

    130 km de. 6. viteste araç kendini zor buluyor üstad çünkü devir daha 2300'de. Hız sabitleyiciyle yol alırsanız 5 litreyi çok rahat yakalarsınız.
    Bayramda memlekete giderken 130 km hıza sabitleyip otoyolda deneme yapacağım zaten.

    2000ddk da 6 viteste 115 kmh yapıyor arac , ve en ekonomik bu devirlerde ,
    istanbul Adapazarı arasını hız sabıtleyıcı devrede 3,8 lt ile tamamlamıştım ,




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.