Şimdi Ara

Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri... (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
893
Cevap
8
Favori
77.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inquisitor

    bizde makyajsız kasası vardı emotion donanım. daha 50.000de her tarafı bozuldu. elden çıkarana kadar öldük.

    inşallah sizin başınıza gelmez. hayırlı olsun.

    Benim sattığım Era 68 bindeydi ve daha tabiri caizse "cıncık gibi" arabaydı.

    Buyrun, Linki Tıklayıp İnceleyin.

    Bu aracı 23250 liraya sattım. Ben araçlarıma iyi bakarım. Zaten bakarsan bağ, bakmazsan dağ... 50 bin km. deki aracın her yeri bozulduysa o bozulmamıştır, siz bozmuşsunuzdur.




  • Size de, yenge hanıma da helal olsun, Allah göstermesin bizim bilader böyle bişeyle gelseydi, nasıl olurdu bilemem. Yani şu açıdan benim canım kanım kardeşim hertürlü yardım ediceksin ama evlenince başka oluyo işte, "hanım ne der derdi" zor bi durum yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Size de, yenge hanıma da helal olsun, Allah göstermesin bizim bilader böyle bişeyle gelseydi, nasıl olurdu bilemem. Yani şu açıdan benim canım kanım kardeşim hertürlü yardım ediceksin ama evlenince başka oluyo işte, "hanım ne der derdi" zor bi durum yani

    Evlenince bir erkek ailesinden fazlaca kopuyor yani buna amcalarımızda, dayılarımızda rastladık. Evlendikten sonraki ilgi, sevgi ve vakit ayırma elbet değişti, herkesin hayatında böyle. Kopuyor derken, küsüyor, konuşmuyor anlamında değil, sizin de dediğiniz gibi eşin istekleri doğrultusunda hareket etme durumu ve haliyle eş, erkeğin ailesiyle aşırı sıkı fıkı olmayı sevmez, biraz ayrışmalar olur. Eşim sağ olsun, bana çok değer verir ve benim üzülmemi istemediği için buna razı oldu. Elbet ben de onun hiç üzülmesini istemem ve onun ailesiyle ilgili maddi-manevi sıkıntılarda da ben onun yanında olmuşumdur, olacağımdır da...




  • Fiat ın sitesinde renk kataloğu özelliğinde biraz paraya kıyıp geliştirme yapsınlar..
    Artık en dandik araç markaların sitelerinde bile araç renk kartelasını araç üzerinde görme seçeneği var.. Çok büyük bir şey değil bu...
    Biraz siteyi geliştirmeleri lazım.. O renkleri araç modeli üzerinden görüntülenmesi çok faydalı olur.. Sonuçta tüm renk seçeneklerini showroomlarda görme şansı yok...


    Aracınız çok güzel , güle güle kullanın.. Şehir içi tüketim değerlerini de paylaşırsanız çok iyi olur... Linea forumlarında 1.6 MJ motorların biraz müsrif olduğunu söylüyorlardı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 26 Temmuz 2012; 21:54:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Fiat ın sitesinde renk kataloğu özelliğinde biraz paraya kıyıp geliştirme yapsınlar..
    Artık en dandik araç markaların sitelerinde bile araç renk kartelasını araç üzerinde görme seçeneği var.. Çok büyük bir şey değil bu...
    Biraz siteyi geliştirmeleri lazım.. O renkleri araç modeli üzerinden görüntülenmesi çok faydalı olur.. Sonuçta tüm renk seçeneklerini showroomlarda görme şansı yok...


    Aracınız çok güzel , güle güle kullanın.. Şehir içi tüketim değerlerini de paylaşırsanız çok iyi olur... Linea forumlarında 1.6 MJ motorların biraz müsrif olduğunu söylüyorlardı...

    Renk konusunda kesinlikle haklısınız. Geliştirmeleri lazım.

    Sürekli şehir içi ve dışı karışık olarak kullanıyorum aracı. Erdemli ilçesindeyim zaten. Sabah hanımı işe bırakıyorum 10km yol, dönüş de aynı şekilde. Bu şehir dışına giriyor zaten. Duble yol, ışık çok fazla, yerleşim yeri de öyle ama şehir dışı. Şehir içi olarak da, banka, eczane, hastane gibi yerlere gidiyoruz ve 6.2-6.4 ortalamalar arasında geziyor araç sürekli. Ben ayağımın altında yumurta varmış gibi basmıyorum gaza, ışıklarda filan performanslı vites değiştiriyorum. O turbo ve tork ivmelenişi hoşuma gidiyor, hissediyorum muhakkak her vites geçişinde. Hız olarak da yolumu bulunca 110 dan aşağı inmiyorum. 120-130 şehir dışı olarak...
    Aracın kadrandaki rakamlar tekli sayılardan ilerlediği için 70-90-110-130... şeklinde, o nedenle hızlar da genelde tekli sayılardan gidiyor 110-130 filan.




  • İstanbul trafiğinde 7,5 ları rahat görüyor diyorlar. Bu da muadillerine göre epey fazla. Meg 100 hp dcı şehir içinde 5,5/5,7 ile geziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    İstanbul trafiğinde 7,5 ları rahat görüyor diyorlar. Bu da muadillerine göre epey fazla. Meg 100 hp dcı şehir içinde 5,5/5,7 ile geziyor.

    hangi şehir içinde 5.5 - 5.7 geziyor megane?

    daha dün test gelen dci megane'nin ortalamasına baktım 6.5 gösteriyordu ankara trafiğinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    İstanbul trafiğinde 7,5 ları rahat görüyor diyorlar. Bu da muadillerine göre epey fazla. Meg 100 hp dcı şehir içinde 5,5/5,7 ile geziyor.

    Zaten İstanbul'u ayrı tutmak lazım hocam. İstanbul'da az yakan araç bulmak zor. O trafik başka yerde olamaz.
    Aracın litreleri değerlendirirken İstanbul için 1-2 litre koymak gerekiyor üstüne.
  • sn. passenger öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bele vermesin? i30 ve jetta testlerinizi okudum: linea ile bu iki aracı karşılaştırırmısınız? benim için aracın direksiyonu sürüş keyfi açısından çok önemli, 2004 corsa dizel aracımız vardı park ederken çok hafif ama hisli -hızlandıkça sertleşen bi direksiyona sahiptı.sanki ps3 direksiyonu gibi keyifliydi- ondan beri bir çok araba kullandım o keyfi alamadım.şu an 2010 fiesta sahibiyim.linea da city modu yok demişler-direksiyon servo değil mi? bu üç araç için( i30-jetta-linea) sessizlik,motor, konfor ve dreksiyon olarak yorumlarınız nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur466

    sn. passenger öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bele vermesin? i30 ve jetta testlerinizi okudum: linea ile bu iki aracı karşılaştırırmısınız? benim için aracın direksiyonu sürüş keyfi açısından çok önemli, 2004 corsa dizel aracımız vardı park ederken çok hafif ama hisli -hızlandıkça sertleşen bi direksiyona sahiptı.sanki ps3 direksiyonu gibi keyifliydi- ondan beri bir çok araba kullandım o keyfi alamadım.şu an 2010 fiesta sahibiyim.linea da city modu yok demişler-direksiyon servo değil mi? bu üç araç için( i30-jetta-linea) sessizlik,motor, konfor ve dreksiyon olarak yorumlarınız nedir?

    Öncelikle teşekkür ederim. Elimden geldiğince karşılaştırmaya çalışayım.
    Bir defa direksiyon Hidrolik Servo Direksiyondur ve bu da sitesinde teknik özelliklerde açıkça belirtilmiştir.

    i30; Jetta ve Linea'dan iç mekan kalitesi olarak tartışmasız üstün bir araç. Dizele göre Linea gibi sessiz. Konforlu bir araç. Bütçe elveriyorsa ve bagaj durumu önemli değilse öneririm.

    Jetta zaten benzilniydi, sessiz ve konforlu bir araç. Arka diz mesafesi çok çok iyi, bagaj geniş, ikinci el değeri yüksek, toplumca kabul gören kaliteli bir araç.

    Linea iç mekan kalitesi olarak Jetta gibi diyebiliriz. Arka diz mesafesinde Jetta'dan geride, bagajlar hemen hemen aynı. Linea'nın dizel oluşu ön plana çıkıyor.

    Linea, iki araçtan fiyat farkıyla öne çıkıyor. Geniş, dizel, performanslı, yeterli kalitede ve güvenlikte, tam bir Türk aile aracı diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 27 Temmuz 2012; 11:33:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    İstanbul trafiğinde 7,5 ları rahat görüyor diyorlar. Bu da muadillerine göre epey fazla. Meg 100 hp dcı şehir içinde 5,5/5,7 ile geziyor.

    hangi şehir içinde 5.5 - 5.7 geziyor megane?

    daha dün test gelen dci megane'nin ortalamasına baktım 6.5 gösteriyordu ankara trafiğinde.

    Yaklaşık 3 senedir bende olan Megane 2 DCI Exp 100 Bg....

    Filo aracı olarak 0 km olarak geldi bana , Şu anda 52 bin km de... Her gün Mecidiyeköy - Zincirlikuyu - Boğaziçi köprüsü üzerinden Ümraniye Küçüksu istikametinde gidip aynı şekilde akşam da eve dönüyorum..

    Şu anki trafik sıkışıklığında 6 yı gördü , ama bunun dışında bunca senedir 5,5 - 5,7 arasında gider gelir... Bir defa kar yağdığında haftalık ortalamam 6,4 olmuştu onun dışında hiç yüksek değerleri görmedi...

    Teste gelen araç ortalamaları gerçeği yansıtman.. Test aracı demek her altına alanın kırbacı vurduğu araçtır... Normal sürüş stili ile kullanılan bir araç değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    İstanbul trafiğinde 7,5 ları rahat görüyor diyorlar. Bu da muadillerine göre epey fazla. Meg 100 hp dcı şehir içinde 5,5/5,7 ile geziyor.

    Zaten İstanbul'u ayrı tutmak lazım hocam. İstanbul'da az yakan araç bulmak zor. O trafik başka yerde olamaz.
    Aracın litreleri değerlendirirken İstanbul için 1-2 litre koymak gerekiyor üstüne.

    Sırt tork zevki için alınır Linea...
    Bir de 6 vites olması uzun yolda sessizlik açısından çok iyi bir şey...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Sırt tork zevki için alınır Linea...
    Bir de 6 vites olması uzun yolda sessizlik açısından çok iyi bir şey...

    Kesinlikle katılıyorum.
    Vites oranları çok iyi ayarlanmış. 6. viteste 2000 devirde 110 km/h; 2300 devirde 130 km/h hıza ulaşıyor.
    Otoyolda çekeceksin 130 km/h hıza CC ile, sessiz ve konforlu + ekonomik sürüşe yelken açacaksın.
    Kısmetse bayramda Mersin (Erdemli) - Kırşehir yapacağım. 400 km yol, 220 km. si Erdemli - Niğde arası otoyol kaymak gibi.
    Orada CC ve 130 km ikilisini oluşturacağız. İlk uzun yolumda bakalım ne yakacak araç...
  • Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac


    Tork bakımından karşılaştıracaksak Linea yer Blue'yu; arada 30 NM tork farkı var.
    Ama beygir olarak fazla olduğu için Blue, 0.9 saniye hızlanmada fark atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac


    Tork bakımından karşılaştıracaksak Linea yer Blue'yu; arada 30 NM tork farkı var.
    Ama beygir olarak fazla olduğu için Blue, 0.9 saniye hızlanmada fark atıyor.

    beygir bu kardeşim, dinler mi tork mork pehhh




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    beygir bu kardeşim, dinler mi tork mork pehhh

    Dinlemez elbet, arkadaş torkun kralı deyince olmadı. Beygirin kralı demesi lazımdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac


    Eski CRDI ERA lar gibi bunlarda....
    Deli gidiyor ama sanki yol tutuşu o kadar güven vermiyor gibi...
    ERA öyleydi ama Blue nun yol tutuş performansını test edecek kadar imkanım olmadı..
    Yeni geldiğinde ELMAS tan çağırmışlardı , gidip test yapmıştık... PRİME olmadığı sürece almam.. MODE çok vasat...
    PRIME içinde anasının gözü fiyat çekmişlerdi o zaman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac


    Eski CRDI ERA lar gibi bunlarda....
    Deli gidiyor ama sanki yol tutuşu o kadar güven vermiyor gibi...
    ERA öyleydi ama Blue nun yol tutuş performansını test edecek kadar imkanım olmadı..
    Yeni geldiğinde ELMAS tan çağırmışlardı , gidip test yapmıştık... PRİME olmadığı sürece almam.. MODE çok vasat...
    PRIME içinde anasının gözü fiyat çekmişlerdi o zaman...

    Prime donanımda en azından hız sabitleyici olmalıydı. Hadi yağmur, far sensörleri ve elektronik iç dikiz aynası göz ardı edilebilir ama...
    Normalde yurt dışındaki bazı versiyonlarında var ama ASSAN sağ olsun getirmedi CC donanımlıları buraya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Torkun krali Bule da 128Hp o da 6 ileri Linea dan cok cok daha seri bir arac


    Eski CRDI ERA lar gibi bunlarda....
    Deli gidiyor ama sanki yol tutuşu o kadar güven vermiyor gibi...
    ERA öyleydi ama Blue nun yol tutuş performansını test edecek kadar imkanım olmadı..
    Yeni geldiğinde ELMAS tan çağırmışlardı , gidip test yapmıştık... PRİME olmadığı sürece almam.. MODE çok vasat...
    PRIME içinde anasının gözü fiyat çekmişlerdi o zaman...

    Prime donanımda en azından hız sabitleyici olmalıydı. Hadi yağmur, far sensörleri ve elektronik iç dikiz aynası göz ardı edilebilir ama...
    Normalde yurt dışındaki bazı versiyonlarında var ama ASSAN sağ olsun getirmedi CC donanımlıları buraya.

    assan komple hata zaten,




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.