Şimdi Ara

YENİ MAZDA 3 DONANIM VE TEKNİK ÖZELLİKLERİ-FİYATLAR EKLENDİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
2
Favori
9.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kıyaslama seçeneği ile inceleyin.
    Bence reflex paket iş görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 21 Mart 2014; 3:28:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatı piyasaya göre normal bana göre pahalı.
  • fotifoti kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam
  • Motion donanım bana gayet yeterli geldi,60k değilde şöyle 55k ile gelseydi çok daha cazip olurdu. En azından reflex donanımada deri koltuk,sunroof gibi opsiyonlar eklenmesi gerekirdi diye düşünüyorum birde. Yalnız şöylede bir şey var,mazdanın sitesinde konfigüre ettiğinizde aracı reflexte sanki sunroof var gibi görselde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Motion donanım bana gayet yeterli geldi,60k değilde şöyle 55k ile gelseydi çok daha cazip olurdu. En azından reflex donanımada deri koltuk,sunroof gibi opsiyonlar eklenmesi gerekirdi diye düşünüyorum birde. Yalnız şöylede bir şey var,mazdanın sitesinde konfigüre ettiğinizde aracı reflexte sanki sunroof var gibi görselde.

    sunroof opsiyon olsa da ne kdar olduğu belli değil

    belki de sunroof hiç olmayacak
  • aralıkta getirselerdi rahat 5bin düşük olurdu bütün donanımlar maalesef gelemdi bizde alamadık artık dizelini bekliyeceğim. bence fiyatlarının diğer rakipleriyle farkı yok donanımlarıda gayet güzel özellikle güvenlik kısmı. tasarımını hiç söylemiyorum onun gibisi yok zaten...
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Yok onu demek istemedim,reflex'te direk sunroof geliyor acaba opsiyon değilde standart donanım şeklinde mi olur diye düşünmüştüm. Civic elegance misali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Yok onu demek istemedim,reflex'te direk sunroof geliyor acaba opsiyon değilde standart donanım şeklinde mi olur diye düşünmüştüm. Civic elegance misali

    olabilir

    bayiye gidip sormak lazım ama araba yok daha

    en güzeli bizim mazdacılara sormak
  • Arkadaş her şey belli, ortada araba yok
  • Bu fiyatlara yuh filan diyoruz da dizeli gelince kaç olur ki acaba?
  • Dizel bile olmayan bir araç . Fiyatlara bak .

    Ne kadar güzel olursa olsun , satmayacak . Biraz makyaj yiyen i30 , dizeliyle gene bu aracı gölgede bırakır .
  • Bu nasıl iş anlamadım.

    araç golf'ten biraz daha hafif ve 15 beygir daha güçlü olmasına rağmen 0-100:
    Golf: 10,7sn (Hem manuel hem de otomatik)
    Mazda: 10,3 (Manuel), 11,6 (Otomatik)

    Maksimum sürat:
    Golf: 192
    Mazda: 195 (M), 185 (Otomatik)



    ya VW süreler konusunda ya da mazda beygir konusunda yalan söylüyor sonucu çıkar mı buradan? Yoksa ben mi yanlış bakıyorum bilen varsa aydınlatabilir mi?
  • Fiyat biraz uçuk sanırım
  • bu fiyata almak saçma bence gidip wv ye bahane buluyoruz farkı yok bence en boş donınm fiyatı iyi ama o da gerçekten wv nin trendlinesi gibiymiş 4 teker bir direksiyon.
    Yalıtım durumunu acaba düzlttiler mi? o da muamma
  • Yazın 35 lira civarı 2. el hb bir araç bakacağım, aylardır bekliyorum yeni mazda 3 belki lansman fiyatı olarak 50-52 den gelirde kafamın ucundan bir yerinden tutunur bende sıfır bir araç sahibi olurum, ama nerdee...
  • Arkadaşlar bu fiyatlardan indirim olur mu ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Arkadaşlar bu fiyatlardan indirim olur mu ne dersiniz?


    Mazda avrupa'ya araç yetiştirmekte zorlanıyor tr'ye sınırlı sayıda getirdi indirim beklemeyin derim.
  • Satılmayış rekorları kıracaklar. Ekonomi zaten dibe vurdu, bu kredi imkanlarıyla ayda 15-20 araba satarlarsa iyi.
  • Teknik özellik bilgilerinde hata varmış gibi geldi bana. Avrupa'da aynı araç 100 bhp olarak satılıyor ancak emisyon değerleri aynı, ayrıca 0-100 ve son hız değerlerinde 20 beygirlik bir fark yok...

    Ayrıca tork değeri sabit tutulup beygir gücü arttırılıp azaltılabilir mi? 100'lükte de 120'likte de 150 nm/dd!

    Hatchback 1.5 100 bhp manual için;
    0-100: 10.8 sn
    Son hız: 182 km/s

    Hatchback 2.0 120 bhp manual için;
    0-100: 8,9 sn
    Son hız: 195 km/s

    Hatchback 1.5 120 bhp manual için bizdeki değer;
    0-100: 10,4 sn
    Son hız: 190 km/s

    ------------------------------------------------------------------------------

    Hatchback 2.0 120 bhp otomatik için;
    0-100: 10,4 sn
    Son hız: 195 km/s

    Hatchback 1.5 120 bhp otomatik için bizdeki değer;
    0-100: 11,7 sn
    Son hız: 181 km/s

    ------------------------------------------------------------------------------

    Sedan 2.0 120 bhp manual için;
    0-100: 8,8 sn
    Son hız: 198 km/s

    Sedan 1.5 120 bhp manual için bizdeki değer;
    0-100: 10,4 sn
    Son hız: 190 km/s

    ------------------------------------------------------------------------------

    Sedan 2.0 120 bhp otomatik için;
    0-100: 10,3 sn
    Son hız: 198 km/s

    Sedan 1.5 120 bhp otomatik için bizdeki değer;
    0-100: 11,6 sn
    Son hız: 185 km/s

    Kimse gelip 2.0 ciğerli oluyo, kıyaslama olmaz demesin şimdi...




  • Birazda motor nasıl bir şeymiş anlamak için karşılaştırma yaptım katalog verileri ile.
    Turbolu araçların katalog verilerini tutturama gibi ünleri olduğunu unutmayalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrmst -- 21 Mart 2014; 19:55:30 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.