Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Güncel Fiyat Bilgisi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
4
Favori
3.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    Sedan mazda 3 amerikada 17000$ dan, almanyada 20000€ dan başlıyor bize banko 55000

    Almanya baz donanım 17000 euro dan başlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    Sedan mazda 3 amerikada 17000$ dan, almanyada 20000€ dan başlıyor bize banko 55000

    A3 ile aynı fiyattan başlıyor yani ilginç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Orta donanımda double din ve head-up display olursa 55 e satılırsa evi damı satarım açık net.

    Hocam manuel orta donanım o fiyatlarda olur.Head-up display Almanya da bildiğim kadarıyla üst donanım paketi ile sunuluyor.
  • m_a_s kullanıcısına yanıt
    Sedan 20k dan başlıyor hocam yanlış anlaşılmasın, belirttim orda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizdeki fiyatlar Almanya ile hemen hemen aynı, biraz daha düşük olur. Euro:2,8'de kalırsa 53000-55000 gibi başlar fiyatlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    Sedan 20k dan başlıyor hocam yanlış anlaşılmasın, belirttim orda

    Almanya da prime line yani en baz model sadece hatcback için var, ayrıca sedan 1.5 lt yok direk 2.0 lt center line donanım paketi(orta donanım) ile giriş yapıyor yani bizim baz model olarak esas almamız gereken araç 1.5 100 hp prime line hatcback olan.Onunda fiyatı 16900 euro.
  • Daha önce otomobil genelde konusu açılan şimdi mazda bölümüne taşınmış bulunan konudaki fiyatların gerçek olma ihtimali de var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_82388292/tm.htm

    Hatchback kasa için 3 donanım mevcut:

    Motion:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS MT (6 ileri manuel) - 52.700TL

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 55.200TL

    Reflex:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS MT (6 ileri manuel) - 55.300TL

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 57.800TL

    Power:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 62.100TL

    Sedan kasa için 4 donanım mevcut:

    Soul:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS MT (6 ileri manuel) - 48.700TL

    Motion:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS MT (6 ileri manuel) - 52.700TL

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 55.200TL

    Reflex:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS MT (6 ileri manuel) - 55.300TL

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 57.800TL

    Power:

    SKYACTIV-G 1.5 120PS AT (6 ileri otomatik) - 62.100TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Orta donanımda double din ve head-up display olursa 55 e satılırsa evi damı satarım açık net.

    Hocam manuel orta donanım o fiyatlarda olur.Head-up display Almanya da bildiğim kadarıyla üst donanım paketi ile sunuluyor.

    Zaten manuel seven bir insanım manuel alırım ama head-up displayi isteme nedenim ortadaki büyük gösterge head-uplı larda devir göstergesi olarak geliyor müthiş sportif bir görüntü yoksa orta gösterge hız göstergesi oluyor ve sol tarafta elektornik bir şekilde devir göstergesi var ve eski Renault Scenicler gibi çok çirkin.
     Yeni Mazda 3 Güncel Fiyat Bilgisi
     Yeni Mazda 3 Güncel Fiyat Bilgisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrmst -- 24 Aralık 2013; 21:04:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Mazda 3 başlangıç fiyatı abartılı yüksek. 50.000 TL kimse vermez Mazda'ya. Yazık yani.

    Zaten hiç piyasası olmayan, satışı olmayan bir araba.

    Yap 38-39000 TL civarı da marka biraz araç satsın.

    Bence o civarda olsa düşük kalitesine rağmen Mazda ayda 200-300 araç satabilir.

    Mazda düşük kalite mi..... ??????
  • Verdiğiniz fiyatlara bakılırsa otomatik vites + orta donanım + metalik renk = 55,000 ile 60,000 arasında gelecek.

    30,000 nakit çıkartabilirim, geri kalan büyük meblağ için -ülke de bu haldeyken- banka kredisine girmek mantıklı mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: hortlek

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Piyasası olan arabayı alınca akıllı iş yaptığını zannedenlere oturduğu yerle gülenlerin arabasıdır Mazda.

    4 kere okudum İnan bişey anlamadım tekerleme gibi
    geç oldu beynim durdu demekki yatıyım en iyisi


    Valla hocam bende ilk başta acaba Mazdacılara mı laf sokuyor diye düşündüm ama arkadaş ''oturduğu yerle'' derken ne demek istediğini özetlemiş

    Oturduğu yerle gülen arkadaşım a cevap

    Satarken çektiği ızdıraba , Anadoluda orta büyülükte bir kentte servis bulamayan ve cam kaldırma tuşuna Istanbul'da On Gün bekledikten sonra kendine oturduğu yeri ile gülen adamın otomobilidir MAZDA
    Edit IŞ YERIMDE MAZDA KULLANIYORUM 4*4 PICAP Istanbulda serviste cam kaldırma tuşuna 10gün bekledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgbayraktar -- 25 Aralık 2013; 0:11:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingUnderpants

    Verdiğiniz fiyatlara bakılırsa otomatik vites + orta donanım + metalik renk = 55,000 ile 60,000 arasında gelecek.

    30,000 nakit çıkartabilirim, geri kalan büyük meblağ için -ülke de bu haldeyken- banka kredisine girmek mantıklı mı bilmiyorum.

    Kesinlikle değil bence.

    Seçime kadar tüm büyük harcamalarımı durdurdum ne olur ne olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Mazda 3 başlangıç fiyatı abartılı yüksek. 50.000 TL kimse vermez Mazda'ya. Yazık yani.

    Zaten hiç piyasası olmayan, satışı olmayan bir araba.

    Yap 38-39000 TL civarı da marka biraz araç satsın.

    Bence o civarda olsa düşük kalitesine rağmen Mazda ayda 200-300 araç satabilir.


    Aynen dediklerinize katılıyorum

    Mazda imaj ve halkın gözünde kendini kanıtlaması gerekir

    40 - 50.000 fiat bandında seçenekler ve doyurucu donanim özellikleri eklerse mutlaka hak ettiği satış rakamlarına ulaşır

    Bunu Ford iyi yapıyor ve Kia rio B sınıfı bir araç ama 43.000 Fancy donanımlı 1.4 dizel seçeneği var en önemlisi fiatı uygun dizel.

    Toyota gibi yükseklerden uçmaya kalkarsa Mazda,ülkemizde yeni Japon arabalarını pek yollarda göremiyeceğiz demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 25 Aralık 2013; 0:45:43 >




  • Mazda'nin az satmasinin bu foruma niye bu kadar sıkıntı yaptigini anlayamadim gitti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciddi bir mazda fanı olmama rağmen, aldığım her mazda da satarken uğradığım ciddi zarar nedeniyle golfe kaymıştım. Volkswagen gün geçtikçe değer kazanırken Mazda gün geçtikçe değer kaybediyor. 10.000'de kazasız olan aracımı ciddi kayıpla sattım, impressive ve full bir araçtı. Hiçbir aracımda mazda da yaşadığım kaybı yaşamamıştım. Ayrıca 55.000 liradan başlarsa Türkiye'de yine satamaz, yine ikinci eli oluşmaz, yine sizler ve benim gibiler alıp, satmaya çalışırken ciddi sorun yaşar. Tiguan ve Mazda3 sattım aynı aylar içerisinde, gidip Cx-5 alacakken Golf7 aldım, daha iyi oldu.. Mazda3'ümü çok seviyorum ama ışıksız kumanda tuşları, dört cam otomatiğinin olmaması, yol gürültüsü alması, ses sisteminin yetersiz olması, malzeme kalitesinin volkswagen ve diğer rakiplerinden düşük ve çabuk aşınır olması nedeniyle beni üzmüştü. 55.000 liralara çıkacak arkadaşlara bir mazda fanı olarak volkswagen golf7 öneririm. Değer kazanan, yılın otomobili ödülünü rakiplerine kat fark atarak kazanan ve ikinci elde satışa çıkardığınız gün satabileceğiniz bir araç. Sıra beklerim diyorsanız, kredilere girip kendinizi zorlayıp ikinci elde satamayacağınız araçlar almayın. Mazda'nın sorunsuzluğu meşhurdur, servise bakım dışında gittiğimi hatırlamıyorum ancak satılık ilanı verdiğimin 1 ay sonrasında satılması, takasta mazda servislerinin bile fiyatı öldürmesi nedeniyle deli gibi istediğim CX5 aracı almıyorum. Nasıl Mazda fanatiği olduğumu, Türkiye'de nasıl reklamarını yaptığımı Antalya Mepaz bayiisi iyi bilir. Ama malesef, Türkiye'de hakettiği değeri göremeyen, uçuk fiyatlarla alıcı bulamayan, alan insanların yarısının da tüp taktığı bir araç olarak kaldı Mazda.. İsmi de çıkmış durumda yakıt yakıt yakıt. Bilseler 2.0 motorlu CX5 tiguandan daha az yakıyor, yine de inanmazlar..

    Kısacası, buyrun gelin o fiyatlara çıkan herkesi Golf'e bekleriz...

    Selamlar, Sevgiler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    Ciddi bir mazda fanı olmama rağmen, aldığım her mazda da satarken uğradığım ciddi zarar nedeniyle golfe kaymıştım. Volkswagen gün geçtikçe değer kazanırken Mazda gün geçtikçe değer kaybediyor. 10.000'de kazasız olan aracımı ciddi kayıpla sattım, impressive ve full bir araçtı. Hiçbir aracımda mazda da yaşadığım kaybı yaşamamıştım. Ayrıca 55.000 liradan başlarsa Türkiye'de yine satamaz, yine ikinci eli oluşmaz, yine sizler ve benim gibiler alıp, satmaya çalışırken ciddi sorun yaşar. Tiguan ve Mazda3 sattım aynı aylar içerisinde, gidip Cx-5 alacakken Golf7 aldım, daha iyi oldu.. Mazda3'ümü çok seviyorum ama ışıksız kumanda tuşları, dört cam otomatiğinin olmaması, yol gürültüsü alması, ses sisteminin yetersiz olması, malzeme kalitesinin volkswagen ve diğer rakiplerinden düşük ve çabuk aşınır olması nedeniyle beni üzmüştü. 55.000 liralara çıkacak arkadaşlara bir mazda fanı olarak volkswagen golf7 öneririm. Değer kazanan, yılın otomobili ödülünü rakiplerine kat fark atarak kazanan ve ikinci elde satışa çıkardığınız gün satabileceğiniz bir araç. Sıra beklerim diyorsanız, kredilere girip kendinizi zorlayıp ikinci elde satamayacağınız araçlar almayın. Mazda'nın sorunsuzluğu meşhurdur, servise bakım dışında gittiğimi hatırlamıyorum ancak satılık ilanı verdiğimin 1 ay sonrasında satılması, takasta mazda servislerinin bile fiyatı öldürmesi nedeniyle deli gibi istediğim CX5 aracı almıyorum. Nasıl Mazda fanatiği olduğumu, Türkiye'de nasıl reklamarını yaptığımı Antalya Mepaz bayiisi iyi bilir. Ama malesef, Türkiye'de hakettiği değeri göremeyen, uçuk fiyatlarla alıcı bulamayan, alan insanların yarısının da tüp taktığı bir araç olarak kaldı Mazda.. İsmi de çıkmış durumda yakıt yakıt yakıt. Bilseler 2.0 motorlu CX5 tiguandan daha az yakıyor, yine de inanmazlar..

    Kısacası, buyrun gelin o fiyatlara çıkan herkesi Golf'e bekleriz...

    Selamlar, Sevgiler..

    Dediklerinizi destekler nitelikte
    http://www.otohaber.com.tr/webtv/videoizle/otohaber-garaji-konugu-mazda-cx5-20-4x2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    Ciddi bir mazda fanı olmama rağmen, aldığım her mazda da satarken uğradığım ciddi zarar nedeniyle golfe kaymıştım. Volkswagen gün geçtikçe değer kazanırken Mazda gün geçtikçe değer kaybediyor. 10.000'de kazasız olan aracımı ciddi kayıpla sattım, impressive ve full bir araçtı. Hiçbir aracımda mazda da yaşadığım kaybı yaşamamıştım. Ayrıca 55.000 liradan başlarsa Türkiye'de yine satamaz, yine ikinci eli oluşmaz, yine sizler ve benim gibiler alıp, satmaya çalışırken ciddi sorun yaşar. Tiguan ve Mazda3 sattım aynı aylar içerisinde, gidip Cx-5 alacakken Golf7 aldım, daha iyi oldu.. Mazda3'ümü çok seviyorum ama ışıksız kumanda tuşları, dört cam otomatiğinin olmaması, yol gürültüsü alması, ses sisteminin yetersiz olması, malzeme kalitesinin volkswagen ve diğer rakiplerinden düşük ve çabuk aşınır olması nedeniyle beni üzmüştü. 55.000 liralara çıkacak arkadaşlara bir mazda fanı olarak volkswagen golf7 öneririm. Değer kazanan, yılın otomobili ödülünü rakiplerine kat fark atarak kazanan ve ikinci elde satışa çıkardığınız gün satabileceğiniz bir araç. Sıra beklerim diyorsanız, kredilere girip kendinizi zorlayıp ikinci elde satamayacağınız araçlar almayın. Mazda'nın sorunsuzluğu meşhurdur, servise bakım dışında gittiğimi hatırlamıyorum ancak satılık ilanı verdiğimin 1 ay sonrasında satılması, takasta mazda servislerinin bile fiyatı öldürmesi nedeniyle deli gibi istediğim CX5 aracı almıyorum. Nasıl Mazda fanatiği olduğumu, Türkiye'de nasıl reklamarını yaptığımı Antalya Mepaz bayiisi iyi bilir. Ama malesef, Türkiye'de hakettiği değeri göremeyen, uçuk fiyatlarla alıcı bulamayan, alan insanların yarısının da tüp taktığı bir araç olarak kaldı Mazda.. İsmi de çıkmış durumda yakıt yakıt yakıt. Bilseler 2.0 motorlu CX5 tiguandan daha az yakıyor, yine de inanmazlar..

    Kısacası, buyrun gelin o fiyatlara çıkan herkesi Golf'e bekleriz...

    Selamlar, Sevgiler..

    Dediklerinizi destekler nitelikte
    http://www.otohaber.com.tr/webtv/videoizle/otohaber-garaji-konugu-mazda-cx5-20-4x2

    Hocam çok test sürüşü yaparım, bazı haftalar 10 araç denediğim oluyor. Golf'ü almadan önce çıldırmış bir şekilde bayiiden bayiiye geziyordum. Doğuşa para kazandırmaktan usandığım için hep en son seçenek olarak düşünüyordum. Ancak gerçekten konfor, motor, tüketim, donanım, güvenlik, yol tutuş, sportiflik Golf7 sınıfındaki tüm rakiplerinden üstün. Golf fanı değilim, ilk golf aracım hatta. Ama A serisinden 1'e, Mazda3'ten focusa, Megane'dan A3'e ben tüm sınıfların tüm kompaktlarını denedim. Mazda'ya 55 falan uçtu uçtu kuş uçtu yani. 80'lere fulünü sattıkları Mazda6 'yı, şuanda sınıfının lideri olmasına rağmen yeni kasada 117lere satmaya çalışıyorlar. Yanılmıyorsam iki ayda bir falan satıyorlar. Yollarda bir tane bile yok. Passat'tan çok daha iyi bir araç olmasına rağmen bu saçma fiyat politikası, bitirdi mazdayı. Halka kendini sevdirmediği sürece de bu böyle kalacak.

    CX5'e gelecek olursak, Tiguan'dan daha donanımlı ve konforlu, Kuga'dan çok daha kaliteli ve tasarruflu olmasına rağmen Türkiye'de tutunamadı.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.