Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan test sürüşü ve fotoğrafları (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
188
Cevap
4
Favori
9.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zevkler gorecelidir ama c sinifinda en yakisikli arac acik ara farkla mazda 3 dur. Bence aksini kimse iddaa edemez ama diger butun konularda mesela golfle yarisir. Golf de iyi arabadir zaten iyi olmasa o paralara kimsen almaz ama ben fark yaratmak icin mazda 3 derdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    Aracınız hayırlı olsun Mazda kullanan vazgeçmez derlerdi doğruymuş :) sevindim sizin adınıza evet Corolla Hem 1.6 hemde 132 hp olmasına rağmen Mazda 3 ile benzer performans verileri Mazda 3 teki motor ve egzoz sesine bende hayran oldum belirtmek isterim siz en iyi tercihi yapmışsınız eğer fiyatı sense paket ile 70 i geçmese bende şu an Mazda 3 siparişi vermiştim ancak dediğim gibi fiyatları Tokat'ta ve yakın çevresinde servis olmayışı ve 2 senede bir araba değiştirme sebebi ile yukarıda belirttigim gibi focus ve Corolla arası musallakta kalırım :)

    Mazda bağımlılığın şehir efsnesi olduğunu düşünürdüm ama doğruymuş.
    Fiyat konusunda maalesef haklısınız ama B segment araçların 40-55 bin bant aralığında olduğu şu dönemde yapacak pek bir şey yok ki bende tüm limitlerimi zorlayarak bu seçimi yaptım.
    Umarım sizde gönlünüze göre bir seçim yaparsınız.
    Eger biraz daha limitim olsa idi aşağıdaki aracı kaçırmazdım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-2013-yeni-kasa-mazda-6-2.0-sport-skyactiv-siyah-162785967/detay

    Bu 4,87lik arabanın 1250 kg olduğu doğru mu?Yakıt tüketimi de benim diyen harhar sesli dizeli kıskandırır.Tüpü de bağladın mı...:)

    Bu arabaya tüp taksan bu araba yapmaz üretmeye başlar hem performanslı hemde yakmayan bir araç :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_a_s -- 9 Mayıs 2014; 20:50:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.

    Dostum belki yazdıklarım anlaşılmadı yada ben anlatamadım ama tekrar bakarsan mesajlarıma Mazdanın rakiplerine göre önde olduğunu belirttiğim özellikler benim kişisel görüşlerim değil genel kabuller,nedir bunlar.
    1- Yol tutuşu bu konuda Focusla başa çıkan 1. sıradaki araç focustan iyi demiyorum ama aynı seviyelerde
    2- Dış tasarım olarak red rot tasarım ödülünü aldı ve tasarım konusunda rakiplerinden önde
    3- Frenleri segmentinde en iyi ilk 3 içinde
    4- Güvenlik donanımları Volvo V40 ta bile en üst donanım paketinde bulunmayan sadece opsiyonel olarak sunulan şerit değiştirme uyarı,radarlı hız kontrol ve akıllı fren sistemi
    5-İç mekanda kullanılan malzemenin kalitesi segmentine göre oldukça iyi
    6-Konfor ve donanım özellikleri C segment premium grup hariç bütün araçlardan önde 18 alaşım jantlar,Bose müzik sistemi vs
    7-Kusursuz i-stop
    8-Sarsınısız otomatik şanzıman Manuel viteste kullanılan 6 ileri vites kutusu mx 5 te kullanılan ile aynı ve bu konuda bir çok otorite tarafından en iyisi olarak gösteriliyor
    9- Atmosferik benzinli motorlar içinde en düşük yakıt tüketimi
    10-Yakın motor hacimleri içinde atmosferik motorlar içinde rakiplerinden geri kalmayan hatta konu sahibi arkadaşın testine göre 1.6 132 hp corolladan geri kalmayan performans
    11- Düşük karbon salınımı
    12-Çarpışma test sonuçları örneğin İİHS smal overlap tan iyi puan alabilen az sayıdaki araçlardan birisi,roof strenght testinde volvo s60 ta dahil en iyi puanı alan araç
    13-Fiyat donanım ve teknik özellikleri nazara alındığında rakiplerinden pahallı değil.
    14-Sorunsuzluk

    Sırf yukarıda saydığım kıstasların tümünde ilk sırada veya ilk sıralarda olan kaç araç var söylermisiniz.
    Mazdanın beklentileri karşılayamayan yanları yok mu illaki vardır misal iç mekanda koltuk kumaşları daha iyi olmalıydı( Ki ben bu sorunu orjinal deri döşeme ile gidermeyi düşünüyorum)
    Tüm bunlardan öte benim mazdayı tercih sebebim daha önce kullanmışlığım ve asla iltimas geçmiş olmam değil. Bunu anlatmak çok kolay ama kullanmadan ve yaşamadan anlamak çok zor diyelim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.

    +1
    Kullanım tecrübelerini, donanım, yalıtım, yol tutuş, konfor, performans, tüketim, servis ve yedek parça dahil vs. Kulvar kulvar paylaşırsak üstünlük veya alçaklıklar anlaşılır.
    Yoksa kuru kuruya mazda3 rakiplerinden çok öndedir demekle olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.

    Dostum belki yazdıklarım anlaşılmadı yada ben anlatamadım ama tekrar bakarsan mesajlarıma Mazdanın rakiplerine göre önde olduğunu belirttiğim özellikler benim kişisel görüşlerim değil genel kabuller,nedir bunlar.
    1- Yol tutuşu bu konuda Focusla başa çıkan 1. sıradaki araç focustan iyi demiyorum ama aynı seviyelerde
    2- Dış tasarım olarak red rot tasarım ödülünü aldı ve tasarım konusunda rakiplerinden önde
    3- Frenleri segmentinde en iyi ilk 3 içinde
    4- Güvenlik donanımları Volvo V40 ta bile en üst donanım paketinde bulunmayan sadece opsiyonel olarak sunulan şerit değiştirme uyarı,radarlı hız kontrol ve akıllı fren sistemi
    5-İç mekanda kullanılan malzemenin kalitesi segmentine göre oldukça iyi
    6-Konfor ve donanım özellikleri C segment premium grup hariç bütün araçlardan önde 18 alaşım jantlar,Bose müzik sistemi vs
    7-Kusursuz i-stop
    8-Sarsınısız otomatik şanzıman Manuel viteste kullanılan 6 ileri vites kutusu mx 5 te kullanılan ile aynı ve bu konuda bir çok otorite tarafından en iyisi olarak gösteriliyor
    9- Atmosferik benzinli motorlar içinde en düşük yakıt tüketimi
    10-Yakın motor hacimleri içinde atmosferik motorlar içinde rakiplerinden geri kalmayan hatta konu sahibi arkadaşın testine göre 1.6 132 hp corolladan geri kalmayan performans
    11- Düşük karbon salınımı
    12-Çarpışma test sonuçları örneğin İİHS smal overlap tan iyi puan alabilen az sayıdaki araçlardan birisi,roof strenght testinde volvo s60 ta dahil en iyi puanı alan araç
    13-Fiyat donanım ve teknik özellikleri nazara alındığında rakiplerinden pahallı değil.
    14-Sorunsuzluk

    Sırf yukarıda saydığım kıstasların tümünde ilk sırada veya ilk sıralarda olan kaç araç var söylermisiniz.
    Mazdanın beklentileri karşılayamayan yanları yok mu illaki vardır misal iç mekanda koltuk kumaşları daha iyi olmalıydı( Ki ben bu sorunu orjinal deri döşeme ile gidermeyi düşünüyorum)
    Tüm bunlardan öte benim mazdayı tercih sebebim daha önce kullanmışlığım ve asla iltimas geçmiş olmam değil. Bunu anlatmak çok kolay ama kullanmadan ve yaşamadan anlamak çok zor diyelim...


    1- 3 araç da aynı olduğu için focus-s40-mazda 3 zaten aynı yol tutuşa sahipler. v40 süspansiyon ve salıncaklar s60dan alındığı için onlardan önde.
    2- tasarım konusu tamamen göreceli bir kavram.
    3- o incecik arka diskler ile ilk 3 içerisinde olması mümkün değil.
    4- güvenlik donanımı ile güvenlik farklı şeyler olmakla birlikte güvenli bir araç diyebiliriz.
    5- buna katılmak mümkün değil. ön göğüs güzel ama koltuk kumaşları, kapı içleri hayal kırıklığı.
    6- konforu yol tutuş nedeniyle düşük. zaten c sınıfında hem yol tutuş hem konfor olmaz.
    7- i-stop, sistemi volvo ve fordda kullanılan sistemle aynı. ford ile ortaklıktan gelen bir sistem. (volvo mühendislerinin geliştirdiği, sonra ford tarafında tüm iştiraklerinin kullanımına izin verdiği...)
    8- kullanmamış olsam inanırım. ama kullandığım için söyleyebilirim ki powershift daha iyi.
    9- düşük yakıt tüketimi ama yüksek olmayan performans
    10- yüksek sıkıştırma oranı ile olacak o kadar. (sıkıştırma oranı turbo ile atmosferik arası)
    11- benzinli motor
    12- Strength-to-weight ratio oranından dolayı s60dan iyi puan almış. ağırlığı düşük olduğu için.
    13- fiyat konusunda haklısın. iyi sayılır. ama benzinli rakipleri de çok farklı değil.
    14- o tamamen efsane. focus bir araç ne kadar sorunsuzsa bu da öyle.
    15- motor sesi rahatsız eder.
    16- yol sesi rahatsız eder.
    17- orjinal deri döşeme de yok. mazda buradaki bir döşemeciye yaptırıyor.

    gördüğünüz gibi durum nereden baktığınıza göre değişiyor. dolayısıyla bunlar zaten bilinen gerçekler ifadesi maksadını aşan ifadelerdir. aracı kullanmasam size inanacağım.

    ama dediğim gibi genel olarak güzel bir araç olmuş. ancak muadillerinin çok önünde gibi bir durum yok ortada. focusun biraz daha ferahı ama tüm handikaplarına sahip. focus kötü araç mı? tabi ki değil. sınıfının iyi örneklerinden. ama modeller arasında aman aman fark yok. fark nerede ortaya çıkıyor? sizin sempatiniz devreye girdiğinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.

    Dostum belki yazdıklarım anlaşılmadı yada ben anlatamadım ama tekrar bakarsan mesajlarıma Mazdanın rakiplerine göre önde olduğunu belirttiğim özellikler benim kişisel görüşlerim değil genel kabuller,nedir bunlar.
    1- Yol tutuşu bu konuda Focusla başa çıkan 1. sıradaki araç focustan iyi demiyorum ama aynı seviyelerde
    2- Dış tasarım olarak red rot tasarım ödülünü aldı ve tasarım konusunda rakiplerinden önde
    3- Frenleri segmentinde en iyi ilk 3 içinde
    4- Güvenlik donanımları Volvo V40 ta bile en üst donanım paketinde bulunmayan sadece opsiyonel olarak sunulan şerit değiştirme uyarı,radarlı hız kontrol ve akıllı fren sistemi
    5-İç mekanda kullanılan malzemenin kalitesi segmentine göre oldukça iyi
    6-Konfor ve donanım özellikleri C segment premium grup hariç bütün araçlardan önde 18 alaşım jantlar,Bose müzik sistemi vs
    7-Kusursuz i-stop
    8-Sarsınısız otomatik şanzıman Manuel viteste kullanılan 6 ileri vites kutusu mx 5 te kullanılan ile aynı ve bu konuda bir çok otorite tarafından en iyisi olarak gösteriliyor
    9- Atmosferik benzinli motorlar içinde en düşük yakıt tüketimi
    10-Yakın motor hacimleri içinde atmosferik motorlar içinde rakiplerinden geri kalmayan hatta konu sahibi arkadaşın testine göre 1.6 132 hp corolladan geri kalmayan performans
    11- Düşük karbon salınımı
    12-Çarpışma test sonuçları örneğin İİHS smal overlap tan iyi puan alabilen az sayıdaki araçlardan birisi,roof strenght testinde volvo s60 ta dahil en iyi puanı alan araç
    13-Fiyat donanım ve teknik özellikleri nazara alındığında rakiplerinden pahallı değil.
    14-Sorunsuzluk

    Sırf yukarıda saydığım kıstasların tümünde ilk sırada veya ilk sıralarda olan kaç araç var söylermisiniz.
    Mazdanın beklentileri karşılayamayan yanları yok mu illaki vardır misal iç mekanda koltuk kumaşları daha iyi olmalıydı( Ki ben bu sorunu orjinal deri döşeme ile gidermeyi düşünüyorum)
    Tüm bunlardan öte benim mazdayı tercih sebebim daha önce kullanmışlığım ve asla iltimas geçmiş olmam değil. Bunu anlatmak çok kolay ama kullanmadan ve yaşamadan anlamak çok zor diyelim...


    1- 3 araç da aynı olduğu için focus-s40-mazda 3 zaten aynı yol tutuşa sahipler. v40 süspansiyon ve salıncaklar s60dan alındığı için onlardan önde.
    2- tasarım konusu tamamen göreceli bir kavram.
    3- o incecik arka diskler ile ilk 3 içerisinde olması mümkün değil.
    4- güvenlik donanımı ile güvenlik farklı şeyler olmakla birlikte güvenli bir araç diyebiliriz.
    5- buna katılmak mümkün değil. ön göğüs güzel ama koltuk kumaşları, kapı içleri hayal kırıklığı.
    6- konforu yol tutuş nedeniyle düşük. zaten c sınıfında hem yol tutuş hem konfor olmaz.
    7- i-stop, sistemi volvo ve fordda kullanılan sistemle aynı. ford ile ortaklıktan gelen bir sistem. (volvo mühendislerinin geliştirdiği, sonra ford tarafında tüm iştiraklerinin kullanımına izin verdiği...)
    8- kullanmamış olsam inanırım. ama kullandığım için söyleyebilirim ki powershift daha iyi.
    9- düşük yakıt tüketimi ama yüksek olmayan performans
    10- yüksek sıkıştırma oranı ile olacak o kadar. (sıkıştırma oranı turbo ile atmosferik arası)
    11- benzinli motor
    12- Strength-to-weight ratio oranından dolayı s60dan iyi puan almış. ağırlığı düşük olduğu için.
    13- fiyat konusunda haklısın. iyi sayılır. ama benzinli rakipleri de çok farklı değil.
    14- o tamamen efsane. focus bir araç ne kadar sorunsuzsa bu da öyle.
    15- motor sesi rahatsız eder.
    16- yol sesi rahatsız eder.
    17- orjinal deri döşeme de yok. mazda buradaki bir döşemeciye yaptırıyor.

    gördüğünüz gibi durum nereden baktığınıza göre değişiyor. dolayısıyla bunlar zaten bilinen gerçekler ifadesi maksadını aşan ifadelerdir. aracı kullanmasam size inanacağım.

    ama dediğim gibi genel olarak güzel bir araç olmuş. ancak muadillerinin çok önünde gibi bir durum yok ortada. focusun biraz daha ferahı ama tüm handikaplarına sahip. focus kötü araç mı? tabi ki değil. sınıfının iyi örneklerinden. ama modeller arasında aman aman fark yok. fark nerede ortaya çıkıyor? sizin sempatiniz devreye girdiğinde.

    1- 3 araç da aynı olduğu için focus-s40-mazda 3 zaten aynı yol tutuşa sahipler. v40 süspansiyon ve salıncaklar s60dan alındığı için onlardan önde
    O ortaklık biteli çok oldu Mazda 2010 dan beri kendi platformunu kullanıyor.
    2- tasarım konusu tamamen göreceli bir kavram.
    Genel çoğunluğun beğendiği bir şeyden bahsediyoruz özelden değil bu
    3- o incecik arka diskler ile ilk 3 içerisinde olması mümkün değil.
    Yanılıyorsunuz aynı koşullarda aynı lastiklerle test ederseniz görürsünüz farkı
    4- güvenlik donanımı ile güvenlik farklı şeyler olmakla birlikte güvenli bir araç diyebiliriz.
    sınıfının en iyisi dersek daha doğru.
    5- buna katılmak mümkün değil. ön göğüs güzel ama koltuk kumaşları, kapı içleri hayal kırıklığı.
    Sınıfındaki hangi araca göre acaba daha iyisi sadece golf diyebiliriz, ki ön göğüste kullanılan plastik açısından mazda daha iyi
    6- konforu yol tutuş nedeniyle düşük. zaten c sınıfında hem yol tutuş hem konfor olmaz.
    18 jantlara göre ve dunlop lastiklere göre oldukça sarsıntısız.
    7- i-stop, sistemi volvo ve fordda kullanılan sistemle aynı. ford ile ortaklıktan gelen bir sistem. (volvo mühendislerinin geliştirdiği, sonra ford tarafında tüm iştiraklerinin kullanımına izin verdiği...)
    ilk başta da belirttim o ortaklı ve platform bitti
    8- kullanmamış olsam inanırım. ama kullandığım için söyleyebilirim ki powershift daha iyi.
    Baakın işte bu size göre yani sizin grüşünüz
    9- düşük yakıt tüketimi ama yüksek olmayan performans
    Performansın yüksek olmadığını ama motor hacmi tork ve hp değerlerine göre beklentileri karşılayacak düzeyde olduğunu belirttim.
    10- yüksek sıkıştırma oranı ile olacak o kadar. (sıkıştırma oranı turbo ile atmosferik arası)
    bu teknolojiyi kullanabilen başka marka yok sadece f1 yarışlarında ki araçlarda.
    11- benzinli motor
    dizeli geliyor
    12- Strength-to-weight ratio oranından dolayı s60dan iyi puan almış. ağırlığı düşük olduğu için.
    herşeyede bir bahane hazır
    13- fiyat konusunda haklısın. iyi sayılır. ama benzinli rakipleri de çok farklı değil.
    14- o tamamen efsane. focus bir araç ne kadar sorunsuzsa bu da öyle.
    diğerleri hepsi sorunlu demedim zaten
    15- motor sesi rahatsız eder.
    headers egzos sistemi beğenmeyen iptal eder
    16- yol sesi rahatsız eder.
    yüksek hızlarda evet
    17- orjinal deri döşeme de yok. mazda buradaki bir döşemeciye yaptırıyor.
    Var demedim zaten,bende dışardan yaptıracağım zaten

    Dikkat ederseniz araç üzerinden eksiklileri belirterek cevap veriyorsunuz daha üstün olduğunu düşündüğünüz bir iki konuda hemen focus ve v40 tan destek alıyorsunuz ama genel olarak şu araç daha iyi diyemiyorsunuz diyebileceğiniz tek araç belki v40 ama onuda opsiyonları eklediğinizde fiyat farkı 30000 tl seviyelerine kadar çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_a_s -- 10 Mayıs 2014; 0:43:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @m_a_s

    yazdığınız mesajı yeniden okursanız mükemmel diyemem deyip 20.000 lira daha pahalıya bile rakibi yok demişsiniz. ben de diyorum ki var. volvo v40 20.000 lira daha pahalı ama bu araçtan daha iyi. ama 20.000 lira fark neredeyse %25 daha pahalı. aradaki kalite farkı %25 eder mi? bence eder. ama iş yerindeki arkadaş değmez dedi mazda 3 siparişi verdi. 8 senedir mazda kullanır.

    segmentteki rakipleri ise mazda 3'den çok daha geride değiller. (golf, i30, focus, c4 vs.)

    aracı neden atmosferik rakipleri ile karşılaştırayım ki? tabi ki piyasadaki aynı fiyata sahip tüm rakipleri ile karşılaştıracağım. ben araç alırken turbosuz-turbolu diye bakmam, peformanslı ve tutumlu mu diye bakarım. mazda 3 serisi tüm c serisi araçlara rakip olarak çıktı. rakipleri arasında benzinli turbo araçlar da var. dolayısıyla onlar ile de kıyaslanır.

    beklentilerin karşılanması tamamen sizin ne beklediğiniz ile ilgilidir. mazda 3 iyidir çünkü benim beklentilerimi karşılıyor lafı başkasını ikna etmek için yeterli değildir. misal bizim arkadaş için rahat araba. bence ses alıyor.


    Tebessüm ediyorum çünkü 20000 Tl daha fazla verseniz rakibi yok diye yazdıktan sonra şimdi kimisi çıkıp V40 var diyecektir diye yazdım sonra sildim.Evet V40 iyi bir alternatif ancak aradaki 20000 Tl fark ile Mazda power sense paketteki aynı güvenilk ve donanım düzeyine sahip olmuyorsunuz, advance paketin üzerine ekstra opsiyonlar koymanız gerekiyor.Turbo olayına gelirsek o zaman gidip golf tsi yerine çok daha uygun fiyata turbo dizel seçenekleri olan bir araç alınır, karşılaştırmayı benzer muadilleri üzerinden yapmanız gerekiyor.İlla ben performans arıyorum turbo motor istiyorum diyecekseniz de gider turbo kullanan araçları kıyaslarsınız.
    Bakın burada marka yarışı yapmıyorum C segment araçlar içerisinde bir kıyaslama yapıyorum, önce C sement orta sınıf bir araçtan genel ve müşterek beklentileri belirlersiniz sonra o segmentteki tüm araçaları alıp genel beklenti kriterleri içinde değerlendirirsiniz sonra kıyaslamanızı yaparsınız.İşte bunu yaptığınız zaman Yeni Mazda 3 rakiplerinden çok önde, tabi bu benim fikrim ve kimseyi ikna etmek için uğraşmam, belirli konularda iddiada bulunmam ise ikna etmek için değil inandığım şeyi söylemek istediğimdendir.




    bir araç alırken kriterlerinizi belirlersiniz ve o kriterlerde hangi araç üstünse onu tercih edersiniz. ancak ilave olarak sempatiniz olan ve daha önce kullanıp da memnun kaldığınız bir marka varsa ona biraz da iltimas geçersiniz.

    ancak bu tercihlerin çoğu subjektiftir. ben tespit yaparken bu en iyisidir diye değil kıyaslamalı olarak modellerin birbirlerini üstünlüklerini özellikle ifade etmeye çalışırım ki kişisellikten sıyrılayım. önceki mesajlarınızda sizin kişiselliğe fazla girdiğinizi gördüğüm için bu şekilde mesaj yazdım. mazda önde demekle benim için mazda önde demek arasında çok fark var.

    +1
    Kullanım tecrübelerini, donanım, yalıtım, yol tutuş, konfor, performans, tüketim, servis ve yedek parça dahil vs. Kulvar kulvar paylaşırsak üstünlük veya alçaklıklar anlaşılır.
    Yoksa kuru kuruya mazda3 rakiplerinden çok öndedir demekle olmaz

    Yazdıklarımı okursanız kuru kuruya söylenmemiş laflar olmadığını göreceksiniz.




  • Hem bu niye polemik konusu oluyor anlamıyorum birisi de çıksın desinki yok mazda3 sınıfının en iyisi değil atıyorum focus civic golf vs neyse o daha iyi .
    Ama ne hikmetse ''hayır mazda 3 en iyisi değil'' peki hangisi en iyisi? Cevap: 'Bilemem ama Mazda değil o kesin''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    Hem bu niye polemik konusu oluyor anlamıyorum birisi de çıksın desinki yok mazda3 sınıfının en iyisi değil atıyorum focus civic golf vs neyse o daha iyi .
    Ama ne hikmetse ''hayır mazda 3 en iyisi değil'' peki hangisi en iyisi? Cevap: 'Bilemem ama Mazda değil o kesin''


    polemik konusu olması saçma hocam gerçekten güzel araç v40 ayrı dursun o araba bambaşka ancak premium olmayan c segmentinde mazda 3 dış görünüş olarak hepsinden önde ufak tefek kusur yok mu var mazda iç mekanda kalitesiz öğeler var tamam ama focusun içi çok dar golf gereksiz pahalı astranın iç mekan ses yapar bu tarz her arabanın var bir kusuru sonuçta insan yapısı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    Hem bu niye polemik konusu oluyor anlamıyorum birisi de çıksın desinki yok mazda3 sınıfının en iyisi değil atıyorum focus civic golf vs neyse o daha iyi .
    Ama ne hikmetse ''hayır mazda 3 en iyisi değil'' peki hangisi en iyisi? Cevap: 'Bilemem ama Mazda değil o kesin''


    polemik konusu olması saçma hocam gerçekten güzel araç v40 ayrı dursun o araba bambaşka ancak premium olmayan c segmentinde mazda 3 dış görünüş olarak hepsinden önde ufak tefek kusur yok mu var mazda iç mekanda kalitesiz öğeler var tamam ama focusun içi çok dar golf gereksiz pahalı astranın iç mekan ses yapar bu tarz her arabanın var bir kusuru sonuçta insan yapısı :)

    Hocam v40 konusunda zaten söyledim advance donanıma şerit degistirme radarli hız kontrol akıllı fren sistemi 18jant volvonun kendi opsiyonunda bulunan müzik sistemini vs eklediğinizde fiyatı 105000 seviyelerine çıkıyor arada 30000 tl fark var şimdi bu 30000 tl farki mazdaya verin iç donanımda bizi tatmin etmeyen o eksikliklerin alasını yapar. İllaki her arabanın belli bir albenisi var ama şu da bir gerçek ki yeni mazda 3 fark yaratan bir araç oldu,en büyük eksiklik yada yetersizlik olarak gösterilen performans konusunda ise Mazdanin bir suçu yok ülkemizdeki vergi sistemi malesef bize bu eksikliği yaratıyor adamlar Abd de 2.5 litre benzinli motoru kullanıyor ve bizdeki 1.6 lt benzinli kadar yakıt tüketimi var 2.2 litre orjinal deri koltuk en dolu aracı Almanyada 32500 euro bize gelse nu araç 170000 telden assagi olmayacak Mazda ne yapsın bize özel araç mi uretsin e onuda yapıyor aslında Yurt dışında hiç biryerde 1.5 litre aracını power sense donanımla satmıyor sadece bizdeki soul donanım paketiyle satıyor velhasili 1. ve 2. Nesil mazda 3 ler için sınıfının en iyisi iddiam olmadı sadece benim için alinasi en ideal aracti ama 3.nesil mazda 3 fiyatı ile kıyasladığımızda sınıfının bence en iyisi bu mazda sevgimden dolayı değil görünen köy klavuz istemez gerçeğinden yola çıkarak iddia ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_a_s -- 10 Mayıs 2014; 1:32:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracı incelemiştim ancak test etme şansım olmadı henüz. Bence Türk müşteriler için en önemli sorun arka tarafta sunduğu diz mesafesinin yetersizliği. focusun içi dar denmiş ancak boyum 1.87, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde mazdada dizlerim koltuğa dokunmak bir yana yapışıyor. focusta durum daha iyi. keşke 3cm kadar genişletebilselermiş. Sırf bu yüzden adaylar arasından çıkarttım bu aracı. Yoksa sorunsuzluk, kullanım memnuniyeti açısından kullanıcısını memnun edecek bir araç olacaktır. Özellikle audi a3 benzeri ön konsol tasarımı ve kalitesi beni çok etkiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Aracı incelemiştim ancak test etme şansım olmadı henüz. Bence Türk müşteriler için en önemli sorun arka tarafta sunduğu diz mesafesinin yetersizliği. focusun içi dar denmiş ancak boyum 1.87, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde mazdada dizlerim koltuğa dokunmak bir yana yapışıyor. focusta durum daha iyi. keşke 3cm kadar genişletebilselermiş. Sırf bu yüzden adaylar arasından çıkarttım bu aracı. Yoksa sorunsuzluk, kullanım memnuniyeti açısından kullanıcısını memnun edecek bir araç olacaktır. Özellikle audi a3 benzeri ön konsol tasarımı ve kalitesi beni çok etkiliyor.

    Arka diz mesafesi konusunda. golf a3 leon üçlüsü daha rahat. ve tavan bir miktar daha yüksek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Aracı incelemiştim ancak test etme şansım olmadı henüz. Bence Türk müşteriler için en önemli sorun arka tarafta sunduğu diz mesafesinin yetersizliği. focusun içi dar denmiş ancak boyum 1.87, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde mazdada dizlerim koltuğa dokunmak bir yana yapışıyor. focusta durum daha iyi. keşke 3cm kadar genişletebilselermiş. Sırf bu yüzden adaylar arasından çıkarttım bu aracı. Yoksa sorunsuzluk, kullanım memnuniyeti açısından kullanıcısını memnun edecek bir araç olacaktır. Özellikle audi a3 benzeri ön konsol tasarımı ve kalitesi beni çok etkiliyor.

    benim anlamadığım bindiğiniz araç mazda 3 sedan mı hb mi sedanda ben oldukça rahat ettim yukarıda dediğim gibi 1.80 boyunda ve 180 kiloyum bende focus en başarısızı hb de ise golf grubu rahat gerçekten 308 kadar berbat olanı ise ben görmedim ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya zar zor bindim ve inemedim görevliyi çağırıp koltuğu öne çektirip öyle indim :)




  • İç mekanında bazı sorunla var ama olsun, Mazda'nın fiyat politikası yüzünden bu araba da doğmadan öldü, daha doğrusu öldürdüler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    evet şimdi araştırdım. yeni mazda 3 skyactiv şasi kullanıyormuş. bu noktada özür dilerim. o zaman yol tutuşu ilk3 de diyemeyiz zaten.

    biri diyor ki mazda 3 yol tutuşta ilk 3te. ben de diyorum ki focus ile aynı şasiler normaldir.

    sonra sen diyorsun ki aynı şasi değiller. bakıyorum değiller. o zaman mazda 3 en iyi yol tutuşa sahip 3 araba içerisinde de olmuyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yine yanılıyor olamazmısınız. Mazda ford ortaklığından çok daha önce yol tutuşu konusunda iddialı araçlara sahipti , yani mazdanın yol tutuşu konusunda artısı sadece ford ve volvo ile bir süre aynı platformu kullanmasına bağlı değil ki bu konuda yeni Mazda 3 ün öncekilere göre bir adım daha önde olduğu söyleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_a_s -- 10 Mayıs 2014; 16:37:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s


    evet şimdi araştırdım. yeni mazda 3 skyactiv şasi kullanıyormuş. bu noktada özür dilerim. o zaman yol tutuşu ilk3 de diyemeyiz zaten.

    biri diyor ki mazda 3 yol tutuşta ilk 3te. ben de diyorum ki focus ile aynı şasiler normaldir.

    sonra sen diyorsun ki aynı şasi değiller. bakıyorum değiller. o zaman mazda 3 en iyi yol tutuşa sahip 3 araba içerisinde de olmuyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yine yanılıyor olamazmısınız. Mazda ford ortaklığından çok daha önce yol tutuşu konusunda iddialı araçlara sahipti , yani mazdanın yol tutuşu konusunda artısı sadece ford ve volvo ile bir süre aynı platformu kullanmasına bağlı değil ki bu konuda yeni Mazda 3 ün öncekilere göre bir adım daha önde olduğu söyleniyor.

    ilk mesajlarınızda dünyaca kabul edilen gerçekler olarak lanse ediyorken şimdi söyleniyor diyorsunuz. evet yanılıyor da olabilirim. ama siz de yanılıyor olabilirsiniz. ama siz bunu kabul etmiyorsunuz. araç belki yol tutuşta ilk 3te belki de değil. zira tespit etmek için daha süreye ihtiyaç var. ama siz mesajlarınızda bunlar subjektif değil dünyaca kabul gören gerçekler olarak belirtiyordunuz.




  • Bugun besyol beka mazdaydim. Mazda3 e baktim. Nedense begenmene ragmen icime sinmedi.

    Mesela koltuk kumaslari sanki sonradan kilif gecirilmis gibiydi. Cam acma kapama dugmeleri ise eski model araclardaki gibiydi sanki. Eski eutopalardan animsadim sanki.kapi yanlarindaki cepler tam bi fiyasko yaklasik 45derece acili dikey bi yer icine sadece 0.5 lik pet siseleri koyabilirsin...

    Begendigim seyler ise dis tasarim direksiyon rengi (kirmizi idi) ve on arka farlar. Bagaj tatminkar seviyede idi. Biraz daha yere dogru derinligi olsa daha iyi olacakmis. Arka diz mesafeside fena sayilmazdi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.