Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan test sürüşü ve fotoğrafları (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
4
Favori
9.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Bugun besyol beka mazdaydim. Mazda3 e baktim. Nedense begenmene ragmen icime sinmedi.

    Mesela koltuk kumaslari sanki sonradan kilif gecirilmis gibiydi. Cam acma kapama dugmeleri ise eski model araclardaki gibiydi sanki. Eski eutopalardan animsadim sanki.kapi yanlarindaki cepler tam bi fiyasko yaklasik 45derece acili dikey bi yer icine sadece 0.5 lik pet siseleri koyabilirsin...

    Begendigim seyler ise dis tasarim direksiyon rengi (kirmizi idi) ve on arka farlar. Bagaj tatminkar seviyede idi. Biraz daha yere dogru derinligi olsa daha iyi olacakmis. Arka diz mesafeside fena sayilmazdi...

    Genel anlamda Başarılı hocam araç eleştirilen noktalar benzer şeyler ancak genel anlamda başarılı araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Bugun besyol beka mazdaydim. Mazda3 e baktim. Nedense begenmene ragmen icime sinmedi.

    Mesela koltuk kumaslari sanki sonradan kilif gecirilmis gibiydi. Cam acma kapama dugmeleri ise eski model araclardaki gibiydi sanki. Eski eutopalardan animsadim sanki.kapi yanlarindaki cepler tam bi fiyasko yaklasik 45derece acili dikey bi yer icine sadece 0.5 lik pet siseleri koyabilirsin...

    Begendigim seyler ise dis tasarim direksiyon rengi (kirmizi idi) ve on arka farlar. Bagaj tatminkar seviyede idi. Biraz daha yere dogru derinligi olsa daha iyi olacakmis. Arka diz mesafeside fena sayilmazdi...

    Genel anlamda Başarılı hocam araç eleştirilen noktalar benzer şeyler ancak genel anlamda başarılı araç

    Dedim ya begenmeme ragmen icime sinmedi :) o saydigim seylerden oturu hani derler ya sinek kucuk ama migde bulandirir o misal.on ve arka farlar gayet hos ve radikal...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s


    evet şimdi araştırdım. yeni mazda 3 skyactiv şasi kullanıyormuş. bu noktada özür dilerim. o zaman yol tutuşu ilk3 de diyemeyiz zaten.

    biri diyor ki mazda 3 yol tutuşta ilk 3te. ben de diyorum ki focus ile aynı şasiler normaldir.

    sonra sen diyorsun ki aynı şasi değiller. bakıyorum değiller. o zaman mazda 3 en iyi yol tutuşa sahip 3 araba içerisinde de olmuyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yine yanılıyor olamazmısınız. Mazda ford ortaklığından çok daha önce yol tutuşu konusunda iddialı araçlara sahipti , yani mazdanın yol tutuşu konusunda artısı sadece ford ve volvo ile bir süre aynı platformu kullanmasına bağlı değil ki bu konuda yeni Mazda 3 ün öncekilere göre bir adım daha önde olduğu söyleniyor.

    ilk mesajlarınızda dünyaca kabul edilen gerçekler olarak lanse ediyorken şimdi söyleniyor diyorsunuz. evet yanılıyor da olabilirim. ama siz de yanılıyor olabilirsiniz. ama siz bunu kabul etmiyorsunuz. araç belki yol tutuşta ilk 3te belki de değil. zira tespit etmek için daha süreye ihtiyaç var. ama siz mesajlarınızda bunlar subjektif değil dünyaca kabul gören gerçekler olarak belirtiyordunuz.

    Konu karşılıklı ikna çabasına döndü benim söylediğim şeylerin temeli olmadığını tamamen kendi fikrim olduğumu düşünüyorsunuz saygı duyarım ancak söylediğim şeyler mesnetsiz temelsiz şeyler degil büyük çoğunluğu yabancı kaynaklı bir çok siteden karsilastirmali testler dahil olmak üzere yol testlerini takip ettim ve çoğunluk görüşü bu yönde dediğim birebir bazı konularda eksi yönleri olmasına rağmen bir cok temel konuda öne çıkan bir araç be bu nedenle rakiplerinden üstün tabi burda yurtdışında test ettikleri aracın motor hacminin ve performansının da etkisi yok değil ama yinede Türkiye için söylüyorum C segment bir aracın genel müşteri kitlesini ele aldığınızda yine rakiplerinden önde Tercih edilip edilmemesi ayrı bir konu o aracın kalitesi ile ilgili değil tamamen ikinci el kaygısı yetersiz bayi ve servis ağı vs zaten ayrılan kontenjan bile belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • m_a_s kullanıcısına yanıt
    C segmentinde önemli bir araç ancak gürültülü. Yalıtım ve malzeme kalitesi daha iyi olmalıydı. Ama sınıfının en iyisi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    C segmentinde önemli bir araç ancak gürültülü. Yalıtım ve malzeme kalitesi daha iyi olmalıydı. Ama sınıfının en iyisi degil.

    Yalıtım ve malzeme kalitesi açısından diye söylüyorsanız evet sınıfının en iyisi değil tabiki ama genel olarak söylüyorsanız merak ettim sizce sınıfının en iyisi hangisi V40 ı saymazsak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    C segmentinde önemli bir araç ancak gürültülü. Yalıtım ve malzeme kalitesi daha iyi olmalıydı. Ama sınıfının en iyisi degil.

    Hocam motor olarak sınıfın en iyisi neredeyse yol tutuş focus gibi değil ama ilk 3 te focus Astra Mazda 3 şeklinde yalıtım olarak iyi diyebileceğim C4 ve yeni 308 var ancak onlarda diğer konularda Mazda 3 ün çok gerisinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su saydiginiz arabalari esime,anneme,babama gosterdim ucu de arabadan anlamaz,ucunun de dibi dustu bir arabaya, hangisimi tabiki mazda 3. Yav araba akiyor, bu segmentte en karizmatik araba diger hususlari bilmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 de 308 de güzel araçlar. ben mazda 3'ün çok gerisinde olduğunu düşünmüyorum. motor muadillerinde bir tık üstte sayılır. (tsi hariç)

    mazda 3 tasarım ve sportiflik isteyen bir insanın tercih etmesi gereken bir araç. ama konfor ve sessizlik istiyorsanız golf daha üstün. konfor daha yüksek olsun yol tutuştan biraz feragat ederim diyorsanız C4 ve 308 tercih edilebilir.

    C sınıfında V40 hariç (ki o da ağırlığından dolayı biraz hantal) her konuda üstün bir araç yok. sizin kriterlerinize uygun bir araç olur. sportiflik ve tasarım anlamında otomatik vites avantajıyla mazda 3 çok iyi bir seçenek. ama alıcı gözüyle incelediğimde ve sürdüğümde en iyisi diyemiyorum çünkü handikapları var. (yalıtım ve malzeme kalitesi, dizel motor+otomatik)

    özetle siz kriterlerinize göre mazda 3'ü birinci de ilan edebilirsiniz sonuncu da. tasarım ve sportiflik önceliğinizse mazda 3 çok uygun. ama konfor ve sessizlik ise sonlarda.

    bunun sebebi mazdanın da piyasa gerekliliklerine uyma zorunluluğu. c sınıfında üreticinin araç için çıkabileceği maliyet belli. ya performanstan kısmak zorundasınız, ya yol tutuştan ya da konfordan. vw golfte yol tutuştan kıstı ve bağımsız süspansiyondan feda etti. mazda da konfor ve yalıtımdan kısmış yol tutuşa ve performansa harcamış. dolayısıyla sınıfının en iyisi diyebileceğiniz bir araç yok şu an c segmentte. ben param olsa v40 alırım. yoksa kia ceed alırım. çünkü dizel otomatik istiyorum. mazda 3 alır mıyım? almam çünkü hem dizel otomatik seçeneği yok hem de ses yalıtımı benim için önemli kriter. ama iş yerindeki arkadaş ben motor sesini çok sevdim dedi. bu nedenle en üst donanımı tercih etti. ki kendisine hak veriyorum. çünkü kriterlerine uygun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    C4 de 308 de güzel araçlar. ben mazda 3'ün çok gerisinde olduğunu düşünmüyorum. motor muadillerinde bir tık üstte sayılır. (tsi hariç)

    mazda 3 tasarım ve sportiflik isteyen bir insanın tercih etmesi gereken bir araç. ama konfor ve sessizlik istiyorsanız golf daha üstün. konfor daha yüksek olsun yol tutuştan biraz feragat ederim diyorsanız C4 ve 308 tercih edilebilir.

    C sınıfında V40 hariç (ki o da ağırlığından dolayı biraz hantal) her konuda üstün bir araç yok. sizin kriterlerinize uygun bir araç olur. sportiflik ve tasarım anlamında otomatik vites avantajıyla mazda 3 çok iyi bir seçenek. ama alıcı gözüyle incelediğimde ve sürdüğümde en iyisi diyemiyorum çünkü handikapları var. (yalıtım ve malzeme kalitesi, dizel motor+otomatik)

    özetle siz kriterlerinize göre mazda 3'ü birinci de ilan edebilirsiniz sonuncu da. tasarım ve sportiflik önceliğinizse mazda 3 çok uygun. ama konfor ve sessizlik ise sonlarda.

    bunun sebebi mazdanın da piyasa gerekliliklerine uyma zorunluluğu. c sınıfında üreticinin araç için çıkabileceği maliyet belli. ya performanstan kısmak zorundasınız, ya yol tutuştan ya da konfordan. vw golfte yol tutuştan kıstı ve bağımsız süspansiyondan feda etti. mazda da konfor ve yalıtımdan kısmış yol tutuşa ve performansa harcamış. dolayısıyla sınıfının en iyisi diyebileceğiniz bir araç yok şu an c segmentte. ben param olsa v40 alırım. yoksa kia ceed alırım. çünkü dizel otomatik istiyorum. mazda 3 alır mıyım? almam çünkü hem dizel otomatik seçeneği yok hem de ses yalıtımı benim için önemli kriter. ama iş yerindeki arkadaş ben motor sesini çok sevdim dedi. bu nedenle en üst donanımı tercih etti. ki kendisine hak veriyorum. çünkü kriterlerine uygun.

    Işte yanlışın burda tamam feragat etmeli doğru ancak v40 ayrı bir yere konulması premium sonuçta biz diğerlerinden bahsedelim C4 ve 308 ciddi anlamda geride Mazda 3 ten Mazda alan servis aramaz iken fransız alan servis olmaz ise toplayamaz o aracı 3 tane fransız aracın oldu büyük konuşmayayım ama almam bir daha gelelim dizel otomatik mevzusuna Kia ceed ve i30 sadece bizim forumda abartılır tavsiye edilir ama alan olmaz dizel otomatik ama bilginiz olmadığını var sayıyorum Kia ve Hyundai 128 hp lik dizel motora ve tan otomatik yani tork konvertörlü şanzıman a sahip yani şehir içinde hem verimsiz bir motor güç olarak hemde şanzıman dolayısı ile şehir içinde 9 litre yakar burada Mazda Skyactiv motoru ile benzinli hali ile 7-8 litre yakıyor zaten işte bu motoru sayesinde dizel otomatik kombinasyonu kadar pahalı değil daha sorunsuz zaten isteyene seneye dizel otomatik gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    C4 de 308 de güzel araçlar. ben mazda 3'ün çok gerisinde olduğunu düşünmüyorum. motor muadillerinde bir tık üstte sayılır. (tsi hariç)

    mazda 3 tasarım ve sportiflik isteyen bir insanın tercih etmesi gereken bir araç. ama konfor ve sessizlik istiyorsanız golf daha üstün. konfor daha yüksek olsun yol tutuştan biraz feragat ederim diyorsanız C4 ve 308 tercih edilebilir.

    C sınıfında V40 hariç (ki o da ağırlığından dolayı biraz hantal) her konuda üstün bir araç yok. sizin kriterlerinize uygun bir araç olur. sportiflik ve tasarım anlamında otomatik vites avantajıyla mazda 3 çok iyi bir seçenek. ama alıcı gözüyle incelediğimde ve sürdüğümde en iyisi diyemiyorum çünkü handikapları var. (yalıtım ve malzeme kalitesi, dizel motor+otomatik)

    özetle siz kriterlerinize göre mazda 3'ü birinci de ilan edebilirsiniz sonuncu da. tasarım ve sportiflik önceliğinizse mazda 3 çok uygun. ama konfor ve sessizlik ise sonlarda.

    bunun sebebi mazdanın da piyasa gerekliliklerine uyma zorunluluğu. c sınıfında üreticinin araç için çıkabileceği maliyet belli. ya performanstan kısmak zorundasınız, ya yol tutuştan ya da konfordan. vw golfte yol tutuştan kıstı ve bağımsız süspansiyondan feda etti. mazda da konfor ve yalıtımdan kısmış yol tutuşa ve performansa harcamış. dolayısıyla sınıfının en iyisi diyebileceğiniz bir araç yok şu an c segmentte. ben param olsa v40 alırım. yoksa kia ceed alırım. çünkü dizel otomatik istiyorum. mazda 3 alır mıyım? almam çünkü hem dizel otomatik seçeneği yok hem de ses yalıtımı benim için önemli kriter. ama iş yerindeki arkadaş ben motor sesini çok sevdim dedi. bu nedenle en üst donanımı tercih etti. ki kendisine hak veriyorum. çünkü kriterlerine uygun.

    Işte yanlışın burda tamam feragat etmeli doğru ancak v40 ayrı bir yere konulması premium sonuçta biz diğerlerinden bahsedelim C4 ve 308 ciddi anlamda geride Mazda 3 ten Mazda alan servis aramaz iken fransız alan servis olmaz ise toplayamaz o aracı 3 tane fransız aracın oldu büyük konuşmayayım ama almam bir daha gelelim dizel otomatik mevzusuna Kia ceed ve i30 sadece bizim forumda abartılır tavsiye edilir ama alan olmaz dizel otomatik ama bilginiz olmadığını var sayıyorum Kia ve Hyundai 128 hp lik dizel motora ve tan otomatik yani tork konvertörlü şanzıman a sahip yani şehir içinde hem verimsiz bir motor güç olarak hemde şanzıman dolayısı ile şehir içinde 9 litre yakar burada Mazda Skyactiv motoru ile benzinli hali ile 7-8 litre yakıyor zaten işte bu motoru sayesinde dizel otomatik kombinasyonu kadar pahalı değil daha sorunsuz zaten isteyene seneye dizel otomatik gelecek

    C4 ve 308 eski nesil fransızlar kadar sorunsuz araçlar değiller. (407)

    geçen sene forumda ululararası arıza istatistiklerini çıkarmıştık mazdaların rakipleri arasında farkı yoktu. yıllar geçtikçe rakipleri ne kadar arızalanırsa mazdalar da o kadar arızalanıyordu. ben de sorunsuzluk konusunun efsane olduğunu düşünüyorum. zira mazda 5 sahibi arkadaş 2 senede 3.000 lira para döktü aracına. üstelik araç kazasız yetkili servis bakımlı. sağ ön fren balata tertibatı bozuldu da az daha ölüyorduk. (650 liraya değişti 2012 de)

    korelilerin tork konvektörlü şanzıman nedeniyle fazla yaktığının farkındayım ancak gerek düşük devir avantajı nedeniyle gerekse daha iyi yalıtım nedeniyle mazda 3 e göre daha sessiz. üstelik dizel otomatik hali bile mazda 3'ten ucuz. fiyat konusu ise bayilerin elinde olduğu için yorum yapmıyorum. ancak mazda dizel için otomatik vitesi daha teyit etmedi diye biliyorum. yanlışım varsa düzeltin.




  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Yeni Mazda 3 kabin ici yalitimda Jetta'yi gecti. Neye gore bunu soyluyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt
    iş yerinde 1.6 tdi jetta+dsg comfortline, 2.0 tdi passat dsg highline kullanan ve mazda 3 ü (reflex sense) test etmiş biri olarak bunları söylüyorum.

    kabin içi yalıtımda mazda 3 yeni jettanın fersah fersah gerisinde. (ve evet jettanın dsgsi arada kenara çekin çok ısındım uyarısı veriyor. bir kere de 2. viteste takılı kaldı.)

    asıl siz mazda 3'ün kabin içi yalıtımda jettayı geçtiğini neye göre söylüyorsunuz?
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Ben test sonuclarina gore soyluyorum , Mazda Turkey de calisan teknik bir elaman bizzat gosterdi bana .

    Bireysel bir kullanici, boyle testleri bir iki kullanmayla belirleyemez , siz kendim kullanim deyip kesin bir yorum getiremezsiniz.

    Sorunsuzlik testlerinede inanmiyorum demissiniz, adamlar milyonlarca para harcayip testler yapiyor ,Sorunsuzluk testlerinde de Mazda ' da cogunda birinci geliyor ama siz ben kendim kullandim deyip testleri hice sayiyorsunuz . Yaklasiminiz yanlis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt
    Konuları çarpıtmayın. Daha okudugunuzu anlamıyorsunuz.
    1. Mazda 3ün jettadan sessiz olduğunu mazda Türkiyeden biri söyleyince doğru oluyor ama iki aracı bizzat test eden biri söyleyince yanlış oluyor. Mazda Türkiyedekiler nasıl test etmiş?
    2. Sorunsuzluk efsanesinin geçen sene ululslararası kurumların istatistiklerini paylaşarak doğru olmadığını göstermiştim. Test sonuçları idi onlar kendi yorumlarım değil.

    Ilk önce ne yazdığımı okuyup anlayın da sonra yaklaşımıma yanlış dersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 11 Mayıs 2014; 17:15:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Sorunsuzluğun nesi efsane yav:)
  • Rotary eXperimental-7 R kullanıcısına yanıt
    Akşam link gönderirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    C4 de 308 de güzel araçlar. ben mazda 3'ün çok gerisinde olduğunu düşünmüyorum. motor muadillerinde bir tık üstte sayılır. (tsi hariç)

    mazda 3 tasarım ve sportiflik isteyen bir insanın tercih etmesi gereken bir araç. ama konfor ve sessizlik istiyorsanız golf daha üstün. konfor daha yüksek olsun yol tutuştan biraz feragat ederim diyorsanız C4 ve 308 tercih edilebilir.

    C sınıfında V40 hariç (ki o da ağırlığından dolayı biraz hantal) her konuda üstün bir araç yok. sizin kriterlerinize uygun bir araç olur. sportiflik ve tasarım anlamında otomatik vites avantajıyla mazda 3 çok iyi bir seçenek. ama alıcı gözüyle incelediğimde ve sürdüğümde en iyisi diyemiyorum çünkü handikapları var. (yalıtım ve malzeme kalitesi, dizel motor+otomatik)

    özetle siz kriterlerinize göre mazda 3'ü birinci de ilan edebilirsiniz sonuncu da. tasarım ve sportiflik önceliğinizse mazda 3 çok uygun. ama konfor ve sessizlik ise sonlarda.

    bunun sebebi mazdanın da piyasa gerekliliklerine uyma zorunluluğu. c sınıfında üreticinin araç için çıkabileceği maliyet belli. ya performanstan kısmak zorundasınız, ya yol tutuştan ya da konfordan. vw golfte yol tutuştan kıstı ve bağımsız süspansiyondan feda etti. mazda da konfor ve yalıtımdan kısmış yol tutuşa ve performansa harcamış. dolayısıyla sınıfının en iyisi diyebileceğiniz bir araç yok şu an c segmentte. ben param olsa v40 alırım. yoksa kia ceed alırım. çünkü dizel otomatik istiyorum. mazda 3 alır mıyım? almam çünkü hem dizel otomatik seçeneği yok hem de ses yalıtımı benim için önemli kriter. ama iş yerindeki arkadaş ben motor sesini çok sevdim dedi. bu nedenle en üst donanımı tercih etti. ki kendisine hak veriyorum. çünkü kriterlerine uygun.

    Işte yanlışın burda tamam feragat etmeli doğru ancak v40 ayrı bir yere konulması premium sonuçta biz diğerlerinden bahsedelim C4 ve 308 ciddi anlamda geride Mazda 3 ten Mazda alan servis aramaz iken fransız alan servis olmaz ise toplayamaz o aracı 3 tane fransız aracın oldu büyük konuşmayayım ama almam bir daha gelelim dizel otomatik mevzusuna Kia ceed ve i30 sadece bizim forumda abartılır tavsiye edilir ama alan olmaz dizel otomatik ama bilginiz olmadığını var sayıyorum Kia ve Hyundai 128 hp lik dizel motora ve tan otomatik yani tork konvertörlü şanzıman a sahip yani şehir içinde hem verimsiz bir motor güç olarak hemde şanzıman dolayısı ile şehir içinde 9 litre yakar burada Mazda Skyactiv motoru ile benzinli hali ile 7-8 litre yakıyor zaten işte bu motoru sayesinde dizel otomatik kombinasyonu kadar pahalı değil daha sorunsuz zaten isteyene seneye dizel otomatik gelecek

    C4 ve 308 eski nesil fransızlar kadar sorunsuz araçlar değiller. (407)

    geçen sene forumda ululararası arıza istatistiklerini çıkarmıştık mazdaların rakipleri arasında farkı yoktu. yıllar geçtikçe rakipleri ne kadar arızalanırsa mazdalar da o kadar arızalanıyordu. ben de sorunsuzluk konusunun efsane olduğunu düşünüyorum. zira mazda 5 sahibi arkadaş 2 senede 3.000 lira para döktü aracına. üstelik araç kazasız yetkili servis bakımlı. sağ ön fren balata tertibatı bozuldu da az daha ölüyorduk. (650 liraya değişti 2012 de)

    korelilerin tork konvektörlü şanzıman nedeniyle fazla yaktığının farkındayım ancak gerek düşük devir avantajı nedeniyle gerekse daha iyi yalıtım nedeniyle mazda 3 e göre daha sessiz. üstelik dizel otomatik hali bile mazda 3'ten ucuz. fiyat konusu ise bayilerin elinde olduğu için yorum yapmıyorum. ancak mazda dizel için otomatik vitesi daha teyit etmedi diye biliyorum. yanlışım varsa düzeltin.

    ''ben de sorunsuzluk konusunun efsane olduğunu düşünüyorum.'' Demişsiniz.

    Mazdanın bu konuda bir efsane yaratabilmesi insanlarda bu algıyı oluşturması bile başlı başına bir başarıdır .Ki bu bir efsane değil gerçeğin alasıdır. Mazda için misal kronikleşmiş şanzıman,amortisör,motor vs sorunlarla karşılaşmazsınız ama bir çok markanın benzer konularda kronikleşmiş sorunları vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_a_s -- 11 Mayıs 2014; 22:07:58 >




  • ensnksr kullanıcısına yanıt
    Sedan araca bindim. Değerlendirmedeki farklılık muhtemelen sürücü pozisyonunu farklı ayarlamaktan kaynaklanıyordur ama mazda 3 sedan cidden bu konuda başarısız ve bunu üzülerek söylüyorum çünkü adaylarım arasındaki bir araçtı ve merakla bekliyordum.
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Bence siz benim ne yazdigimi okuyup anlayin ben Mazda Turkiye 'den bir arkadasim bahsetti demedim , yazdigim yukarida duruyor ben test sonuclarina gore konusuyorum Mazda Turkey 'den arkadasim bana test sonuclarini gosterdi dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 12 Mayıs 2014; 0:01:00 >
  • (bi-)xenon?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.