Şimdi Ara

Yeni Mercedes E220d 3.4 litre Yakıt Tüketimi! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
11.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merak ettiğim mercedes teki 9 ileri tam otomatik mi çift kavramı mı ?

    Birde bir arkadaşın dediği şeye takıldım; " E Class 9. vites 2.000 devirde 152 km/s civarı hız yapıyor. 8 ileri 235 bg S90 D5, 8. viteste 2.000 devirde 127 yapıyor. "

    Biri ekonomi yaparken diğeri performans mı yapıyor.

    D5 volvo eski 5 silindirli motorlarında mı _?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Tam mercedes almaya gidicektim, vazgeçtim astra aldım. Teşekkürler..
  • O arabaya o eşek yükü kadar para verip aabii 3 litre yakıyor o nedenle aldım demenin dayanılmaz hafifliği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    yalan,araba segmentindeki en sessiz araba evet, ama maybach falan o kadarda degil. 7 s bile degil yalitim konusunda nasil maybach olsun.Ha ayrica her araba onden kayar eger dogru aci ile viraj almazsan,5 serisinin ic kalitesi e ninkinin bir tik gerisinde,yalitimi daha iyi ama o baska bir olay ondada e class sinifda kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    tork konvertörlü tam otomatik şanzıman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Mercedes şuan motor/şanzıman uyumu ve performansı açısından tüm rakiplerini geride bıraktı. Ciddi anlamda yenilikler var. Bmw ve Audi gibi "ısıtıp ısıtıp" satışa çıkarmıyorlar. Ciddi bir AR-GE ve neticesinde başarı var.

    Bmw'nin iDrive sistemi çok basit ve geride kalmış bir sistem. Audi de MMI ile güzel.

    Mercedes Audio20 standart multimedyası oldukça başarılı. Klimaya kadar kontrolü sağlayabiliyorsunuz. Bmw ve Audi'deki basitlikten uzak. Yeni bir teknoloji. Mercedes'in Comand sisteminin zaten rakibi yok.

    Bmw'nin üst segment sedanı 7 serisinin iç mekanından daha başarılı bir iç mekan sunuyor W213 E serisi. Kullanıcı için üretilen bir S olarak görülmekte zaten.

    Eskiden rekabet daha hareketli oluyordu diye düşünüyorum E46-E39 dönemlerinde başarıları vardı Bmw'nin fakat şuan bundan çok uzak.

    Gördüğüm en bilinçsiz yorum. Bmw nin iDrive a çok basit ve geride kalmış diyipde Audi MMI a güzel demek nasıl bir kafa yapısında yaşamak merak ediyorum

    Mercedes in standart multimedya sistemi oldukça başarılı nedemek ya ? kullanmamış olsam inanıcam resmen.. Gördüğüm en yavaş multimedya,radyolarda geçiş arasında bile 1 saniye bekletiyor. Ses sistemi zaten tek kelimeyle rezalet. Cliodan hallice bir ses çıkışı var arabada. Comand alındığında bir tek ses bir nebze iyileşiyor okadar. ki Comand bile iDrive a göre yavaş. Standart multimedyasında alınan TOMTOM navigasyon okadar kötü ki. İnanılmaz hatalarla dolu.. Defalarca yazdılar MB forumlarında rezalet bir sistem olduğunu. Multimedya konusunda güncel NBT ile birlikte iDrive ın kesinlikle rakibi yok bu 3 marka arasında. Yenilik yenilik diyosunuz gesture control ü ilk sunan Bmw oldu diğerlerinde hala bir şey yok.. Hem dokunmatik hem touchpad ile hemde direksiyondan kontrolü de ilk Bmw sunuyor G30 5 serisinde.

    W211 E serisi E60 5 serisinden iyiydi. F10 5 serisi ise tartışmasız W212 E serisinden iyiydi. Şimdi G30 5 serisi geliyor ve kesinlikle W213 den daha iyi bir otomobil.

    F10'un nesi tartışmasız iyi makyajlı E serisinden.Kalitesi,konforu makyajlı W212 nin daha iyi.F10 da şanzıman,performansta üstün..Ortada tartışmasız üstünlük olabilmesi için her alanda net üstün olabilmesi lazım bir aracın..

    F10 LCI sürüş özellikleri,ses yalıtımı,motor,şanzıman,multimedya ve teknoloji anlamında w212 E serisinden daha iyi. Malzeme kalitesi bir nebze w212 de daha iyi ama acayip bi fark yok arada. Dakota deri tercih edildiğinde antrasit tavanla birlikte F10 un içi yeterince kaliteli oluyor zaten.

    Zorlayınca Kafadan deli gibi kayan bir araç, 1.7 tonluk o cüsseyle ne kadar sürüş keyfi sunucak.

    Noyan ın E ile F10 testine göz at iki araç için yalıtım değerlendirmesinde w213 demiş hatta forumdan muharrem de bu şekilde söylemişti.w211 de yalıtımda net üstündü e60 dan zamanında kalite konforda da E serisi makyajsız kasa hariç hep iyi olmuştur

    Multimedia-motor-şanzıman da f10 daha iyi konfor,kalite vs E serisi

    Arkadan itiş araba zorlayınca önden kayıyo ha iyi rüyalar..

    Beni kimsenin görüşü ilgilendirmez.Kolay kolay Youtube da VLOG çeken boş muhabbet eden insanların sözlerine de pek aldırış etmem. Kendim test eder ona göre yorum yaparım. Ailemizde E180 de var bende F10 520i de vardı. İki aracıda yüksek hızlarda kullandım. F10 un sürüş keyfi ve yüksek hızlarda ses yalıtımı kesinlikle W212 den iyi. E60 ı kalite olarak çok düşük buluyorum W211 tartışmasız çok daha iyi bir araba zaten. W211 , W212 den de W213 den de iyi bir araba o kalitede bir Mercedes üretilmedi birdaha..

    Neyse sonuç olarak ben söylediğimde ısrarcıyım. Ben gidip ALICI gözüyle inceledim ve kabin içine motor sesini çok almasından dolayı E220d yi eledim. Olurda W213 alacak olursam bu E200 olacaktır. ki G30 videoları çıktıktan sonra G30 un gelmesini beklemeden bir şey almamaya karar verdim. Muhtemelen yeni aracım G30 olacak. En azından elektrikli hafızalı koltuklar standart olur Mercedes gibi AMG paketinde bile kaldırgaçlı götürgeç olmaz..

    F10 5 serisi ciddi önden kayıyor. Bu konuda netim çok kez sıkıntısını yaşadım.

    Yalıtımı rezalet.

    Koydukları küçük iDrive o konsol için komedi. Ayrıca iDrive eski jenerasyon ve basit bir sistem.

    Yalıtımı ve yol tutuşu kötü. Ses sistemi berbat.

    Suni plastik bej derilerin kalitesizliğini anlatmaya gerek yok zaten.

    Tüm bu sebeplerden F10 satıp 2012'de W212 aldık ve her açıdan W212 daha iyi F10'dan.

    Ben hiçbir zaman binek bir Mercedes ile Bmw nin sürüş özelliklerini kıyaslamam. Çünkü Bmw her zaman daha spor sürüşe yönelik daha sürücüye yönelik spor kullanımda her zaman daha stabil bir araçtır. Arkadan itiş bir aracı önden kaydıran kişi de aceminin önde gidenidir.

    F10 makyajla birlikte E segmentinde belkide ses yalıtımı en iyi olan otomobildir. Otopark ın testinde de And isimli arkadaş bugüne kadar bindiği ultra lüks otomobiller dahil olmak üzere (rr,maybach vb.) ses yalıtımı en iyi olan otomobillerden biri olduğunu belirtmişti F10 un.

    Sensatec döşeme baz versiyondan itibaren standart sunulan bir döşeme tipi. İmkan varsa Dakota alınıp binilir..

    F10 daki iDrive eski jenerasyon filan değil. Hala güncel iDrive aynı. NBT yi güncellediğiniz de apple car play e kadar aktif edebiliyorsunuz. Arayüzü de komple güncelleyebiliyorsunuz. Eski olan hiçbir şey yok. iDrive ile ilgili hiçbir bilginiz olduğunu düşünmüyorum sadece eşinizin dostunuzun araçlarına binip yorum yaptığınızı düşünmeye başladım.. Nbt ve iDrive touchpad den bir habersiniz çünkü bunların F10 da olduğundan bile bi habersiniz..

    aklına sağlık maybach ayarında yalıtımda sen de inanabildin kendin düşünebilmeyi bırakıp olabilir mi diye bu gerçekten de



    Bunu söyleyen yada buna inanan ben degilimki. Otopark testte öyle söylüyor dedim okadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • e200 var yeni kasa. 3000 km de . Şuan ortalamam 9.3 litre Çoğu şehiriçi kullanım. Şehirdışında 120 sabit hızda 6.3 litre yakıyor. Ciddi şehir içi trafikte 13 litre .Senelerce dizel araba kullandım. 3.20 d aracımda yakıt ortalamam 7.4 dü.e220 nin vites oranları nedeni ile uzun yolda ciddi düşük değerlere ulaşması olası ama ortalama yakıtta 7 litreden az yakacağını düşünmüyorum. İzolasyon olarak araçtan şikayetim genel anlamda yok .Havaların soğumasıyla trim sesi gelen yerler var ama rahatsız edici seviyede değil. Arka amortisörler biraz sesli çalışıyor. Rüzgar sesi açısından çok iyi. ÖTV ve kurda ki değişimden sonra ciddi zam yedi araç. 250 bine aldığım araç şuan 310 bin civarında. Bu rakama alınır mı bence alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radiologist -- 15 Aralık 2016; 11:30:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senged kullanıcısına yanıt
    Yakıttan tasarruf amacıyla aldıysanız doğru karar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Merak ettiğim mercedes teki 9 ileri tam otomatik mi çift kavramı mı ?

    Birde bir arkadaşın dediği şeye takıldım; " E Class 9. vites 2.000 devirde 152 km/s civarı hız yapıyor. 8 ileri 235 bg S90 D5, 8. viteste 2.000 devirde 127 yapıyor. "

    Biri ekonomi yaparken diğeri performans mı yapıyor.

    D5 volvo eski 5 silindirli motorlarında mı _?

    Şanzıman tork konvertörlü, yani tam otomatik.

    Hayır aslında ikisi de ekonomi yapıyor, fakat Mercedes'in şanzıman oranları daha iyi ayarlanmış, uzun yolda daha yüksek hızda daha az devir çeviriyor.

    D5, 2.0 litre 235 beygirlik yeni motor, eskisi 2.4 litre idi.

    @theimperial F30'un neresinde Clio plastiği varmış Allah aşkına? Torpido kapağındaki plastik, kapı altları her yer yumuşak malzemeden üretilmiş, hatta torpido kapağı W205 C'den bile daha yumuşak, (tabi bu durum onu W205ten daha kaliteli yapmıyor) Ama kalite olarak yerin dibine sokulacak bir araç değil, asıl o plastikler Audi'de mevcut, A4, A5, A6, A7, kapı içindeki plastiklerin hepsi odun gibi sert.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Mercedes şuan motor/şanzıman uyumu ve performansı açısından tüm rakiplerini geride bıraktı. Ciddi anlamda yenilikler var. Bmw ve Audi gibi "ısıtıp ısıtıp" satışa çıkarmıyorlar. Ciddi bir AR-GE ve neticesinde başarı var.

    Bmw'nin iDrive sistemi çok basit ve geride kalmış bir sistem. Audi de MMI ile güzel.

    Mercedes Audio20 standart multimedyası oldukça başarılı. Klimaya kadar kontrolü sağlayabiliyorsunuz. Bmw ve Audi'deki basitlikten uzak. Yeni bir teknoloji. Mercedes'in Comand sisteminin zaten rakibi yok.

    Bmw'nin üst segment sedanı 7 serisinin iç mekanından daha başarılı bir iç mekan sunuyor W213 E serisi. Kullanıcı için üretilen bir S olarak görülmekte zaten.

    Eskiden rekabet daha hareketli oluyordu diye düşünüyorum E46-E39 dönemlerinde başarıları vardı Bmw'nin fakat şuan bundan çok uzak.

    Gördüğüm en bilinçsiz yorum. Bmw nin iDrive a çok basit ve geride kalmış diyipde Audi MMI a güzel demek nasıl bir kafa yapısında yaşamak merak ediyorum

    Mercedes in standart multimedya sistemi oldukça başarılı nedemek ya ? kullanmamış olsam inanıcam resmen.. Gördüğüm en yavaş multimedya,radyolarda geçiş arasında bile 1 saniye bekletiyor. Ses sistemi zaten tek kelimeyle rezalet. Cliodan hallice bir ses çıkışı var arabada. Comand alındığında bir tek ses bir nebze iyileşiyor okadar. ki Comand bile iDrive a göre yavaş. Standart multimedyasında alınan TOMTOM navigasyon okadar kötü ki. İnanılmaz hatalarla dolu.. Defalarca yazdılar MB forumlarında rezalet bir sistem olduğunu. Multimedya konusunda güncel NBT ile birlikte iDrive ın kesinlikle rakibi yok bu 3 marka arasında. Yenilik yenilik diyosunuz gesture control ü ilk sunan Bmw oldu diğerlerinde hala bir şey yok.. Hem dokunmatik hem touchpad ile hemde direksiyondan kontrolü de ilk Bmw sunuyor G30 5 serisinde.

    W211 E serisi E60 5 serisinden iyiydi. F10 5 serisi ise tartışmasız W212 E serisinden iyiydi. Şimdi G30 5 serisi geliyor ve kesinlikle W213 den daha iyi bir otomobil.

    F10'un nesi tartışmasız iyi makyajlı E serisinden.Kalitesi,konforu makyajlı W212 nin daha iyi.F10 da şanzıman,performansta üstün..Ortada tartışmasız üstünlük olabilmesi için her alanda net üstün olabilmesi lazım bir aracın..

    F10 LCI sürüş özellikleri,ses yalıtımı,motor,şanzıman,multimedya ve teknoloji anlamında w212 E serisinden daha iyi. Malzeme kalitesi bir nebze w212 de daha iyi ama acayip bi fark yok arada. Dakota deri tercih edildiğinde antrasit tavanla birlikte F10 un içi yeterince kaliteli oluyor zaten.

    Zorlayınca Kafadan deli gibi kayan bir araç, 1.7 tonluk o cüsseyle ne kadar sürüş keyfi sunucak.

    Noyan ın E ile F10 testine göz at iki araç için yalıtım değerlendirmesinde w213 demiş hatta forumdan muharrem de bu şekilde söylemişti.w211 de yalıtımda net üstündü e60 dan zamanında kalite konforda da E serisi makyajsız kasa hariç hep iyi olmuştur

    Multimedia-motor-şanzıman da f10 daha iyi konfor,kalite vs E serisi

    Arkadan itiş araba zorlayınca önden kayıyo ha iyi rüyalar..

    Beni kimsenin görüşü ilgilendirmez.Kolay kolay Youtube da VLOG çeken boş muhabbet eden insanların sözlerine de pek aldırış etmem. Kendim test eder ona göre yorum yaparım. Ailemizde E180 de var bende F10 520i de vardı. İki aracıda yüksek hızlarda kullandım. F10 un sürüş keyfi ve yüksek hızlarda ses yalıtımı kesinlikle W212 den iyi. E60 ı kalite olarak çok düşük buluyorum W211 tartışmasız çok daha iyi bir araba zaten. W211 , W212 den de W213 den de iyi bir araba o kalitede bir Mercedes üretilmedi birdaha..

    Neyse sonuç olarak ben söylediğimde ısrarcıyım. Ben gidip ALICI gözüyle inceledim ve kabin içine motor sesini çok almasından dolayı E220d yi eledim. Olurda W213 alacak olursam bu E200 olacaktır. ki G30 videoları çıktıktan sonra G30 un gelmesini beklemeden bir şey almamaya karar verdim. Muhtemelen yeni aracım G30 olacak. En azından elektrikli hafızalı koltuklar standart olur Mercedes gibi AMG paketinde bile kaldırgaçlı götürgeç olmaz..

    F10 5 serisi ciddi önden kayıyor. Bu konuda netim çok kez sıkıntısını yaşadım.

    Yalıtımı rezalet.

    Koydukları küçük iDrive o konsol için komedi. Ayrıca iDrive eski jenerasyon ve basit bir sistem.

    Yalıtımı ve yol tutuşu kötü. Ses sistemi berbat.

    Suni plastik bej derilerin kalitesizliğini anlatmaya gerek yok zaten.

    Tüm bu sebeplerden F10 satıp 2012'de W212 aldık ve her açıdan W212 daha iyi F10'dan.

    Ben hiçbir zaman binek bir Mercedes ile Bmw nin sürüş özelliklerini kıyaslamam. Çünkü Bmw her zaman daha spor sürüşe yönelik daha sürücüye yönelik spor kullanımda her zaman daha stabil bir araçtır. Arkadan itiş bir aracı önden kaydıran kişi de aceminin önde gidenidir.

    F10 makyajla birlikte E segmentinde belkide ses yalıtımı en iyi olan otomobildir. Otopark ın testinde de And isimli arkadaş bugüne kadar bindiği ultra lüks otomobiller dahil olmak üzere (rr,maybach vb.) ses yalıtımı en iyi olan otomobillerden biri olduğunu belirtmişti F10 un.

    Sensatec döşeme baz versiyondan itibaren standart sunulan bir döşeme tipi. İmkan varsa Dakota alınıp binilir..

    F10 daki iDrive eski jenerasyon filan değil. Hala güncel iDrive aynı. NBT yi güncellediğiniz de apple car play e kadar aktif edebiliyorsunuz. Arayüzü de komple güncelleyebiliyorsunuz. Eski olan hiçbir şey yok. iDrive ile ilgili hiçbir bilginiz olduğunu düşünmüyorum sadece eşinizin dostunuzun araçlarına binip yorum yaptığınızı düşünmeye başladım.. Nbt ve iDrive touchpad den bir habersiniz çünkü bunların F10 da olduğundan bile bi habersiniz..

    Size şoförlük kanıtlaması yapmak zorunda değilim fakat çok iyi kullandığıma eminim. Çok yüksek hızlarda yaptığım denemelerden bahsetmekteyim ve otomobilin arkadan itiş olduğunun farkındayım, yıllardır ön çekiş araba kullanmadım öyle ifade edeyim. Ve yüksek süratlerde otomobil saçmalıyor. Önden de dağıtıyor. Yol tutuşu ciddi anlamda zayıf.

    Multimedyaya takmış durumdasınız. Bilgisayar almadığınızın farkına varın, tabiki yorum yapılır ama her mesajınızda aynı şeyleri yazıyorsunuz. NBT,iDrive. Ben kalitesiz ve ucuz buluyorum Bmw'nin multimedyasını. Benim için bukadar net. Sizin kullanıcı yorumunuz ve benim yorumum, saygı duymak zorundasınız.

    Mercedes Comand bana göre bu alemin S kasasıdır. Rakibi yok. Bmw 7 ve Audi A8 ancak W213 ile rekabet etsin. Yada CLS ile.

    Otopark testi falan bunlar beni ırgalamıyor. Ordan dinleyip bana yazmak da sürü psikolojisidir bana göre.

    W212 Mercedes E yalıtımı net olarak F10 dan daha iyi.

    Tekrar söylüyorum, mediamarkt'ta değil otomobil showroom'unda takılın biraz.

    Bmw her açıdan Mercedes'ten daha kalitesiz.

    Clio plastiğinden Bmw 3 F30 yaparsan tüm Alman forumlarında konuşulur bu durum. Almancanız varsa okuyun. Kim satıyor, kim eleştiriliyor. Bmw kar amaçlı kendini bitirdi.


    Multimedya konusunda tartışmayı başlatan sizsiniz.. Burada 10 kişi size iDrive ın içlerinde en başarılı sistem olduğunu,sizin bahsettiğiniz gibi takılmadığını vb. söylediği halde siz yine kendi bildiğinize devam ediyorsunuz..Cevap veremeyince de konuyu ''Bilgisayar değil,otomobil alın'' a getiriyorsunuz..

    Şimdi de konu Bmw 7 ile A8 e geldi nerden geldiyse

    F10 genel anlamda yalıtım,sürüş,motor,şanzıman W212 E serisinden iyidir. E serisinin iyi olduğu tek nokta 1 tık ileri olan malzeme kalitesidir oda normal bir kullanıcının anlayabileceği boyutlarda bir farklılık oluşturmuyor zaten. Buda benim görüşüm katılırsınız katılmazsınız daha fazla uzatmayacağım. W212 E serisi Dede arabasından öteye gitmez F10 un sürüş karakteristiğinin yanında.

    F30 un kalitesiz olduğunu ben her yerde söyledim ama F30 da D segmenti bir araba hatta C+ bile sayılır.. Mercedes,Bmw artık E segmentinin altındaki modellerinde kaliteyi çok düşürdü. Tıpkı mercedes in aşırı kalitesiz modelleri A,B,CLA,C vb. gibi.. Clio plastiğinden ve clio motorundan yapılma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 15 Aralık 2016; 18:5:12 >




  • A,B,CLA falan cidden kalitesiz ama C ne alaka
  • Sağdan bak araba, soldan bak araba. Bugün şu araca binersiniz, başka bir gün başka bir araca binerseniz, tercih edersiniz. Bu topicteki tartışmada söylenen sözler hiç hoş değil. Kimse birbirine bu kadar basit şeyler için hakaret etmemeli, herkes üslubuyla kalmalı diye düşünüyorum. Hiçbirşey için gönül kırmaya gerek yok bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sea_wolf -- 15 Aralık 2016; 19:29:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    :)

    Sizin psikolojik sorunlarınız olduğunu düşünmeye başlayacağım, özür dileyerek söylüyorum.

    A,B,CLA,GLA benim de eleştirdiğim modeller fakat segmentine ve biraz nekadar ekmek okadar köfte muhabbetinden öteye gitmez bu konu.

    Bu araçların içine W205 C Serisini sıkıştırmak ise NEFRET,ÇOCUKLUK,FANATİKLİK,YALANCILIK,SAMİMİYETSİZLİK olarak nitelendireceğim bir durum.

    Profilinize baktım ve şaşırmadım, Bmw 3 serisi F30 otomobilden sahipsiniz.

    Bakın, bir arkadaş tavsiyesi olarak görün lütfen, biz insanız. Malınıza hizmet etmeyin, malınız size hizmet etmek için var. Yazdığınız mesajlara baktım, her konuda aynı fanatiktik istisnasız her konuda. Yazık ediyorsunuz. Buraya tüm mesajları da siz atsanız bir yere varamazsınız otomobil piyasası böyle dönmüyor emin olun. Herkes son raddede kendi bildiğini okur. Duratec F30'a prestij katamaz, unutmayın. O F30'dan zarar edeceksiniz. Umuyorum amacınız budur, çünkü bu değilse sıkıntınız daha büyük demektir.

    Haa şimdi işler değişti işte.. Saygıdan üsluptan bahsederken ağız bozuldu.. Şimdi bende bozarsam ağızımı gece uykularınız kaçar

    W205 rezil multimedyalı,göğüsün ortasına çin malı tablet oturtulmuş,daracık,klostrofobik, rezil yol tutuşa sahip,esp sistemi düzgün çalışmayan (bozuk bildiğiniz), motor ve şanzıman zaten çöp olan,bolca kronik arızası olan, mbclubtr de hergün adına bir arıza başlığı açılan, bir otomobil. Mercedes E serisinden itibaren başlar. A,B,C,CLA,GLA,GLC kullanan mercedes kullanıyorum demesin hep söyledim bunu yine söylüyorum.

    Ben kendi aracımı bu başlıkta hiç övmedim. F30 un idrive dışında mevzusu dahi geçmedi. Benim aracımın F30 olduğunu görünce artık laf yetiştiremeyip sonucu F30 a laf atmaya başladınız. Malına hizmet eden yok ben 5 ayda bir aracımı değiştiririm (son 6 senelik ortalamam bu şekilde) alırım,sıkılınca satar başka araba alırım.

    F30 dan zarar edeceksiniz derken ne anlamda zarar ediyoruz ? maddi olarakmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 15 Aralık 2016; 19:30:39 >




  • İnsanlar size gülüyor şu mesajlarınızla, yazık...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    A,B,CLA falan cidden kalitesiz ama C ne alaka

    Arkadaşımız otomobilini çok seviyor, gözü döndü. "Ah benim F30'um..." Haha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Bu arada 9G-tronic ZF'i geçti, buna da bir teori üretsenize sayın Duratec...Bakın arabanız her geçen gün apaçilerin eline düşüyor zaten. Bari multimedya falan birşeyler yazın,hadi ama...



    Yakında konu açılır F30 BMW 3 Serisi mi Polo 1.6 TDI DSG mi?



    Arabanız bu seviyede çok konuşmaya gerek yok üstünde. Prestij sıfır.

    Senin 1.6 156 hp lik sütçü beygiri 7 gtronik W205 inmi presişli prestiş.. prestiş.. presteyş,presteyşın..




  • Sayın Duratec, tek başınıza baş edemediniz sanıyorum abilerinizi çağırmışsınız:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    :)

    Sizin psikolojik sorunlarınız olduğunu düşünmeye başlayacağım, özür dileyerek söylüyorum.

    A,B,CLA,GLA benim de eleştirdiğim modeller fakat segmentine ve biraz nekadar ekmek okadar köfte muhabbetinden öteye gitmez bu konu.

    Bu araçların içine W205 C Serisini sıkıştırmak ise NEFRET,ÇOCUKLUK,FANATİKLİK,YALANCILIK,SAMİMİYETSİZLİK olarak nitelendireceğim bir durum.

    Profilinize baktım ve şaşırmadım, Bmw 3 serisi F30 otomobilden sahipsiniz.

    Bakın, bir arkadaş tavsiyesi olarak görün lütfen, biz insanız. Malınıza hizmet etmeyin, malınız size hizmet etmek için var. Yazdığınız mesajlara baktım, her konuda aynı fanatiktik istisnasız her konuda. Yazık ediyorsunuz. Buraya tüm mesajları da siz atsanız bir yere varamazsınız otomobil piyasası böyle dönmüyor emin olun. Herkes son raddede kendi bildiğini okur. Duratec F30'a prestij katamaz, unutmayın. O F30'dan zarar edeceksiniz. Umuyorum amacınız budur, çünkü bu değilse sıkıntınız daha büyük demektir.

    Haa şimdi işler değişti işte.. Saygıdan üsluptan bahsederken ağız bozuldu.. Şimdi bende bozarsam ağızımı gece uykularınız kaçar

    W205 rezil multimedyalı,göğüsün ortasına çin malı tablet oturtulmuş,daracık,klostrofobik, rezil yol tutuşa sahip,esp sistemi düzgün çalışmayan (bozuk bildiğiniz), motor ve şanzıman zaten çöp olan,bolca kronik arızası olan, mbclubtr de hergün adına bir arıza başlığı açılan, bir otomobil. Mercedes E serisinden itibaren başlar. A,B,C,CLA,GLA,GLC kullanan mercedes kullanıyorum demesin hep söyledim bunu yine söylüyorum.

    Ben kendi aracımı bu başlıkta hiç övmedim. F30 un idrive dışında mevzusu dahi geçmedi. Benim aracımın F30 olduğunu görünce artık laf yetiştiremeyip sonucu F30 a laf atmaya başladınız. Malına hizmet eden yok ben 5 ayda bir aracımı değiştiririm (son 6 senelik ortalamam bu şekilde) alırım,sıkılınca satar başka araba alırım.

    F30 dan zarar edeceksiniz derken ne anlamda zarar ediyoruz ? maddi olarakmı ?

    F30'da prestijsiz, Golften ucuza satılan, her apaçinin altında olan, yüzü eskimiş ve ayağa düşmüş, her köşe başındalar bulunan, 2000 liraya çakma M paket yapılan, ses sistemi REZALET, konsolu çağ dışı kalmış, çok küçük ekran boyutuna sahip ve surekli donan, Linea kalitesinde kapı içlerine, lineadan daha kötü hoparlörlere sahip, sıfır Clio parasına satılmasından dolayı kenar mahallelerde bolca görülen, 1 serisiyle aynı konsol malzeme ve işçiliğe sahip, Peugeot motoruyla yürüyen yada Bmw'nin hakaret amaçlı verdiği 136 beygir sesi çıkmayan fındık motorlu sürüş keyfi arabası 3 serisi. Toplama yapılan bir araba, koltuk altı paslanması,direksiyon titremesi ve genelde 50.000km'de ZF'in çıkardığı sorunlara sahip ikinci elde alınamayacak derecede apaçi katagorisinde bir otomobil.

    318i motor ve şanzımanı çöp, paran varsa C450 alır sesini kesersin. 63s AMG nin başarısı belli.

    C180 AMG gayet performanslı ve sorunsuz bir makina. Tek sorunu cam fitilinden gelen sesti ve 2016 modellerde yok. Diğer modeller için de serviste ücretsiz değişim yapılarak sorun çözüldü. 7G-Tronic Plus sağlam ve sorunsuz bir şanzıman. 1 tane şikayet yok bununla ilgili.

    Arabanız sizi yönlendirir hale geldiği için maddi olduğunu umuyorum. Umarım öyledir, yoksa bu bir hastalıktır.


    Thebestornothing fake üyelikle tekrar aramızda hayırlı uğurlu olsun.

    Bi insan bukadar mı utanmaz arlanmaz olur ne işin var senin hala bu forumda yeterince rezil olmadın mı

    Ne fake'inden bahsediyorsunuz, cevap veremediğiniz için mi bu itham? Yazık size gerçekten yazık...

    Sizin 1.6 170 beygir otomobiliniz sanırım "yer uçağı" haha

    14 beygir için böyle yırtınmayın 318i rezaleti Bmw'ye ait, o Peugeot yapımı sizdeki otomobil.

    308'de de vardı F30 yalan oluyor şimdi daha hafif olduğundan 308:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tipik sonradan görme şımarık velet konuşması. Şuan anladım ben belli bir seviye ve yaş ortalaması olduğunu düşünmüştüm.



    Bu son mesajımdır sizin seviyenize inmek bana yakışmaz. Bu tarz "fake" ithamı içeren ve hadsiz mesajlarınızı şikayet ediyorum ve gereken yapılmazsa admine e-posta göndereceğim. Bilginiz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Bu araçtaki motor tamamen yeni ve 2 litre sınıfında en performanslı ünite.O yüzden rafineliği sağlayabilmesi için biraz zamana ihtiyacı var.

    Mercedes 9g ile geride kaldığı şanzıman konusunda büyük atılım yaptı hatta öne bile geçti.Daha ağır olan W213 yeni çıkacak 5 serisi 2 litre dizelden dahi performanslı görünüyor bunda şanzıman faktörü büyük etken..

    Üstadım 2.0 240 bg 500 torklar epeydir var. Hee marifet mi ? değil tabi
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.