Şimdi Ara

Yeni Mercedes E220d 3.4 litre Yakıt Tüketimi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
11.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Youtube'da gördüm ve gerçekten beklemediğim bir değerle karşılaşınca forumda paylaşmak istedim.

    Abiler Polonyalı, araç test ediyorlar, tüketimlerini ve 0-100 hızlanmalarını ölçüp youtube kanallarında yayınlıyorlar, ayrıca test videoları da mevcut fakat dillerinden birşey anlamadığımız için tüketim ve 0-100 videoları bizim için daha izlenilir oluyor

    90'a sabitliyor, ve sonuç 3.4 litre.

    140 sabit, 5.9 litre.



    Bu da aynı aracın 0-100 km/s hızlanması;



    7 7.5 snde 100 km hıza çıkıpta bu denli az yakabiliyor...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Mercedes E220d: Yakıt Verimliliğiyle Tanışın

    Mercedes-Benz'in yeni E220d modeli, olağanüstü yakıt verimliliğiyle dikkat çekiyor. 3,4 litrelik motoruyla E220d, lüks ve çevre bilincini bir araya getiriyor.

    Yeni E220d, 100 kilometrede yalnızca 3,4 litre yakıt tüketimine sahip. Bu, şehir içi sürüşlerde bile mükemmel bir yakıt ekonomisi anlamına geliyor. Gelişmiş motor teknolojisi ve aerodinamik tasarım, bu olağanüstü yakıt verimliliğini sağlıyor.

    E220d, sadece yakıt verimliliğiyle değil aynı zamanda performansıyla da öne çıkıyor. Güçlü motoru, hızlı bir şekilde hızlanma olanağı sunuyor ve otoyol sürüşleri için ideal.

    Mercedes-Benz E220d, yakıt tasarrufu arayan ve çevreye duyarlı lüks otomobil meraklıları için mükemmel bir seçimdir. Gelişmiş motor teknolojisi ve aerodinamik tasarımıyla E220d, hem cüzdanınıza hem de gezegenimize fayda sağlıyor.

    Ek Özellikler:

    • 3,4 litrelik motor
    • 100 kilometrede 3,4 litre yakıt tüketimi
    • Gelişmiş motor teknolojisi
    • Aerodinamik tasarım
    • Performans ve yakıt verimliliğinin mükemmel birleşimi
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Anca bakar bakar ekrana ekmek banariz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni E deki 2.0 dizel motor ve şanzıman muhteşem hem performans açısından hem de ekonomi açısından.Yeni 5 deki 2.0 dizel bundan yavaş ve daha çok yakıyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    Anca bakar bakar ekrana ekmek banariz zaten.

    http://4.bp.blogspot.com/-Lb3oP8otdHA/VdCp1Uq2RfI/AAAAAAAAEsA/f_mUSYahleA/s1600/KEMAL_SUNAL_FAKIR.Gif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı bende test ettim araç yakıt tüketimi konusunda gerçekten başarılı. Test ettiğim araç test aracı olmasına rağmen 1000 km lik ortalaması 7 LT di. Normal bir kullanıcıda demekki 6 lt filan yakabilir bu araba.

    Ancak genel olarak istisnasız herkesin bu arabadan şikayeti E220d nin çok sesli olan motoru ve motorun garip vibrasyonu. Bu aracın en beğenilmeyen yönü bu. Bende aynı şekilde test sürüşünde aracın motorunun çok sesli olduğunu söylediğimde yanımdaki görevli arkadaş bunu aracı test eden herkesin söylediğini belirtti. Araçta E segmenti bir premium dan beklenmeyecek kadar dizel motor sesi var kabin içinde. Mbclubtr daki W213 başlığınıda uzun süredir takip ediyorum orda da en çok şikayet edilen konu bu olmuş. E serisi kullanıcıları bu aracın 250d versiyonunu bekliyor.. Bakalım gelirmi belli değil en son kolumana sorduğumda gelmeyeceğini sadece 220d ile satılacağını söylemişlerdi.

    Ben aracı alıcı gözüyle test ettim ve E220d nin gürültülü ve titreşimli motoru beni hiç memnun etmedi. Bu aracı bu şekilde alıp kullanmak istemem. Aracın şuan en mantıklı hali E200 benzinli modeli. Yeniyıl itibariyle E200 ü getirmeyi bitiricek mercedes. E180 olarak 1.6 156 çöp motorla devam edecekler.. O zaman E200 ler kıymete binecek işte..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 12 Aralık 2016; 22:55:53 >




  • actım sahıbındenı 300 bınlerı gorunce kapattım
  • İlk çıktığı zamanlarda bende kullanmıştım, geçenlerde de yeni S90'ı kullandım.

    E'nin tüketim hariç pek bir avantajı yok bence S90'a karşı... Özellikle Multimedya, konfor, tasarım, ses sistemi, gibi konularda S90 bana daha iyi geldi.

    Dediğiniz gibi motor sesinin çok duyulması gerçekten olmaması gereken bir durum, ama dizel sonuç olarak...

    Otonom sürüş ve Yeni Command Ekran harika opsiyonlar ama fiyat olarak çok yükseliyor o zamanda...

    1700 kglık aracın 3.5 litre yakması ve 7 snde 100 da gerçekten takdire şayan, ayrıca 9. vites 2.000 devirde 152 km/s civarı hız yapıyor. 8 ileri 235 bg S90 D5, 8. viteste 2.000 devirde 127 yapıyor.

    Bu araca 156lık motor gelecekse, yazık olur. ÖTV arttı zaten, o motorla alan olacaktır elbet ama kesinlikle kasanın hakkını vermiyor, 0-100 değeri 10.5 saniye civarıydı makyajsız versiyonda, dizel accent bluedan bile kötü Tükerim olarakta bu motordan 2.5 3 litre daha fazla yakar rahat.

    Benim anlamadığım bir diğer nokta, Mercedes neden bu motoru hala başka bir araca koymadı? Mis gibi yeni şanzımanla birlikte uyumu çok iyi, eski hantallıklardan eser kalmadı, 2.2 motordan barizde az yakıyor, hızlanma verileri de ortada, koysalar ya C'ye GLC'ye ve diğer uygun modellere.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 90 sabit 3.9dan ziyade 140 sabit 5.9 şahane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 KM gidilmiş test yapılmış. Gerçekçi değil.

    90 KM hıza CC ile geldikten sonra tüketim sıfırlanıp 15 KM yol gidince 1.6 TDI A3 Sedan ile 2-3 litre görüyorum bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    İlk çıktığı zamanlarda bende kullanmıştım, geçenlerde de yeni S90'ı kullandım.

    E'nin tüketim hariç pek bir avantajı yok bence S90'a karşı... Özellikle Multimedya, konfor, tasarım, ses sistemi, gibi konularda S90 bana daha iyi geldi.

    Dediğiniz gibi motor sesinin çok duyulması gerçekten olmaması gereken bir durum, ama dizel sonuç olarak...

    Otonom sürüş ve Yeni Command Ekran harika opsiyonlar ama fiyat olarak çok yükseliyor o zamanda...

    1700 kglık aracın 3.5 litre yakması ve 7 snde 100 da gerçekten takdire şayan, ayrıca 9. vites 2.000 devirde 152 km/s civarı hız yapıyor. 8 ileri 235 bg S90 D5, 8. viteste 2.000 devirde 127 yapıyor.

    Bu araca 156lık motor gelecekse, yazık olur. ÖTV arttı zaten, o motorla alan olacaktır elbet ama kesinlikle kasanın hakkını vermiyor, 0-100 değeri 10.5 saniye civarıydı makyajsız versiyonda, dizel accent bluedan bile kötü Tükerim olarakta bu motordan 2.5 3 litre daha fazla yakar rahat.

    Benim anlamadığım bir diğer nokta, Mercedes neden bu motoru hala başka bir araca koymadı? Mis gibi yeni şanzımanla birlikte uyumu çok iyi, eski hantallıklardan eser kalmadı, 2.2 motordan barizde az yakıyor, hızlanma verileri de ortada, koysalar ya C'ye GLC'ye ve diğer uygun modellere.

    1- Comand alınmadığı sürece dediğiniz gibi multimedya sistemi REZALET. 300 küsür bin tl lik bir araca yakışmayacak kadar yavaş ve kötü. Aynı şekilde ses sitemi de çok çok kötü. Ancak COMAND sistemi alındığında 12.3 multimedyanın ses çıkış gücü daha fazla olduğundan ses kalitesi bir nebze iyileşiyor. Yani en azından ''yeterli veya idare edebilir'' denecek seviyeye geliyor. Ekstra ses sistemi olmayan Avantgarde ve Comand lı AMG de farkını anlamıştım.

    2- Önceki kasada olan E250 Bluetec aslında daha başarılı bir motor. Fakat önceki kasada 7 Gtronic+ olduğu için yakıt tüketimi ve 0-100 değeri kötüydü. Aynı motor şimdi bu kasada 9 Gtronicle kullanılsa eminim E220d den başarılı olur.

    3-S90 konusunda ben hala çekimserim.. O kadar parayı o araca vermeyi pek mantıklı bulmuyorum hala eksik bir şeyler var gibi..




  • Bu arabayla karayolu olsa ny city aşağı yukarı 1200 liralık mazot yakar. 4 kişi gitsen epey uyguna gelir. 2 kişi de uygun olur gerçi ama muhabbet bayar iki kişiyle. Üç kişiyle de hır gür olur. Dört kişi iyidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Off 9-2000de 152 nedir ya
    Mükemmel hakkaten. Hele ki Volvo 8-2000 127ye göre tercih sebebi çok yol yapan için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    3 KM gidilmiş test yapılmış. Gerçekçi değil.

    90 KM hıza CC ile geldikten sonra tüketim sıfırlanıp 15 KM yol gidince 1.6 TDI A3 Sedan ile 2-3 litre görüyorum bende.


    @Kuray 1.6 TDI Octavia'yı ben de 3 litrenin altına düşürüyorum bazen Ama normal koşullarda uzun süre yokuş inmediğiniz müddetçe, 3.5 altı çok zor. En ideal tüketimi Maslak - Çatalca arası yakalıyorum otobanda 95-115 arası. Genelde 3.5 3.8 civarı yakıyor.

    Fakat her ne olursa olsun, E Segmenti, 1.700 kg, 2.0 litre, tork konvertörlü şanzımana sahip olan bir araç için harika bir değer.

    @Duratec Aracın her ne kadar çok iyi olduğunu düşünsem de fiyat konusunda hem fikiriz, çok değil 3 sene önce 120-130 bin tlye S80'in 1.6 dizel Advance paketi alınıyordu, sonra D4 motor geldi 181 bg ve 8 ileri şanzımanda geldi o araçta tam hatırlamıyorum ama geldiği zamanlarda 200.000 tl civarı olmuştur.
    Her ne kadar mühendislik konusunda fark yaratsa da, S80'den birçok konuda fersah fersah iyi olsa da, onun yerini alıyor S90, Şimdi S90'ın fiyatı birkaç opsiyonla 400.000 tlye dayanıyor gerçekten. Türkiye'de o fiyatla çok yüksek satış adetlerine ulaşabileceğini zannetmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    3 KM gidilmiş test yapılmış. Gerçekçi değil.

    90 KM hıza CC ile geldikten sonra tüketim sıfırlanıp 15 KM yol gidince 1.6 TDI A3 Sedan ile 2-3 litre görüyorum bende.


    @Kuray 1.6 TDI Octavia'yı ben de 3 litrenin altına düşürüyorum bazen Ama normal koşullarda uzun süre yokuş inmediğiniz müddetçe, 3.5 altı çok zor. En ideal tüketimi Maslak - Çatalca arası yakalıyorum otobanda 95-115 arası. Genelde 3.5 3.8 civarı yakıyor.

    Fakat her ne olursa olsun, E Segmenti, 1.700 kg, 2.0 litre, tork konvertörlü şanzımana sahip olan bir araç için harika bir değer.

    @Duratec Aracın her ne kadar çok iyi olduğunu düşünsem de fiyat konusunda hem fikiriz, çok değil 3 sene önce 120-130 bin tlye S80'in 1.6 dizel Advance paketi alınıyordu, sonra D4 motor geldi 181 bg ve 8 ileri şanzımanda geldi o araçta tam hatırlamıyorum ama geldiği zamanlarda 200.000 tl civarı olmuştur.
    Her ne kadar mühendislik konusunda fark yaratsa da, S80'den birçok konuda fersah fersah iyi olsa da, onun yerini alıyor S90, Şimdi S90'ın fiyatı birkaç opsiyonla 400.000 tlye dayanıyor gerçekten. Türkiye'de o fiyatla çok yüksek satış adetlerine ulaşabileceğini zannetmiyorum.

    İşte dediğim gibi oradaki testte öyle o yüzden değer normal. 3 KM yolda bende yokuşta bende sıfırlarsam videode 0.5-1 litre çekebilirim. Test hatalı diyorum sadece, doğru yapılıp bunu yakıyorsa helal olsun..

    Benimde Maslak-Florya'da 110 ile TEM, kalan yollar 80 ile 4.5 litre
    Maslak-Bakirkoy 90 ile 4 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Mercedes şuan motor/şanzıman uyumu ve performansı açısından tüm rakiplerini geride bıraktı. Ciddi anlamda yenilikler var. Bmw ve Audi gibi "ısıtıp ısıtıp" satışa çıkarmıyorlar. Ciddi bir AR-GE ve neticesinde başarı var.

    Bmw'nin iDrive sistemi çok basit ve geride kalmış bir sistem. Audi de MMI ile güzel.

    Mercedes Audio20 standart multimedyası oldukça başarılı. Klimaya kadar kontrolü sağlayabiliyorsunuz. Bmw ve Audi'deki basitlikten uzak. Yeni bir teknoloji. Mercedes'in Comand sisteminin zaten rakibi yok.

    Bmw'nin üst segment sedanı 7 serisinin iç mekanından daha başarılı bir iç mekan sunuyor W213 E serisi. Kullanıcı için üretilen bir S olarak görülmekte zaten.

    Eskiden rekabet daha hareketli oluyordu diye düşünüyorum E46-E39 dönemlerinde başarıları vardı Bmw'nin fakat şuan bundan çok uzak.

    Hoşgeldin bir başka BMW düşmanı haberelectro'nun fakesi.

    Cezana az kaldı sabretseydin.

    Haddinizi bilin, ben markalara düşmanlık edecek kadar küçülecek bir insan değilim. Mesajınızı şikayet ettim,gereğinin yapılmasını temenni ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıt cimrisi tidiay bunu beğenmedi.
    O değil de mersedes ilk defa bir seye benzeyen grafikler kullanmaya basladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat 200 bin ediyorsa bu aracın 300 bin etmesi normal karşılanabilir,fakat derseniz bu fiyatlar normalmi ?

    Tabikide hayır ,nasıl fakir bir ülke olduğumuzun kanıtıdır ve her geçen paramız daha da değersizleşiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Mercedes şuan motor/şanzıman uyumu ve performansı açısından tüm rakiplerini geride bıraktı. Ciddi anlamda yenilikler var. Bmw ve Audi gibi "ısıtıp ısıtıp" satışa çıkarmıyorlar. Ciddi bir AR-GE ve neticesinde başarı var.

    Bmw'nin iDrive sistemi çok basit ve geride kalmış bir sistem. Audi de MMI ile güzel.

    Mercedes Audio20 standart multimedyası oldukça başarılı. Klimaya kadar kontrolü sağlayabiliyorsunuz. Bmw ve Audi'deki basitlikten uzak. Yeni bir teknoloji. Mercedes'in Comand sisteminin zaten rakibi yok.

    Bmw'nin üst segment sedanı 7 serisinin iç mekanından daha başarılı bir iç mekan sunuyor W213 E serisi. Kullanıcı için üretilen bir S olarak görülmekte zaten.

    Eskiden rekabet daha hareketli oluyordu diye düşünüyorum E46-E39 dönemlerinde başarıları vardı Bmw'nin fakat şuan bundan çok uzak.

    Gördüğüm en bilinçsiz yorum. Bmw nin iDrive a çok basit ve geride kalmış diyipde Audi MMI a güzel demek nasıl bir kafa yapısında yaşamak merak ediyorum

    Mercedes in standart multimedya sistemi oldukça başarılı nedemek ya ? kullanmamış olsam inanıcam resmen.. Gördüğüm en yavaş multimedya,radyolarda geçiş arasında bile 1 saniye bekletiyor. Ses sistemi zaten tek kelimeyle rezalet. Cliodan hallice bir ses çıkışı var arabada. Comand alındığında bir tek ses bir nebze iyileşiyor okadar. ki Comand bile iDrive a göre yavaş. Standart multimedyasında alınan TOMTOM navigasyon okadar kötü ki. İnanılmaz hatalarla dolu.. Defalarca yazdılar MB forumlarında rezalet bir sistem olduğunu. Multimedya konusunda güncel NBT ile birlikte iDrive ın kesinlikle rakibi yok bu 3 marka arasında. Yenilik yenilik diyosunuz gesture control ü ilk sunan Bmw oldu diğerlerinde hala bir şey yok.. Hem dokunmatik hem touchpad ile hemde direksiyondan kontrolü de ilk Bmw sunuyor G30 5 serisinde.

    W211 E serisi E60 5 serisinden iyiydi. F10 5 serisi ise tartışmasız W212 E serisinden iyiydi. Şimdi G30 5 serisi geliyor ve kesinlikle W213 den daha iyi bir otomobil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 13 Aralık 2016; 9:43:40 >




  • Kullanıcısı olarak dediklerinin hiçbirine katılmıyorum. Siz fanatikler her konuda "çok ses çıkarıyor yaa" deyip yermeye çalışıyorsunuz da aracın db verileri ortada. Bu bana öyle geldi denecek öznel bir kriter değil.

    Ne bir titreşim var ne gürültü. Bmw deki rakibinden teknik olarak üstünlüğü de ortada. Takdir edin bir kerede.

    Bu arada Mbclubtr yi bende okudum. Alan arkadaşlar değil, almayı düşünenler eleştiriyor. Daha güçlü motoru bekliyorlar. Aradaki ince farkı görmemezlikten gelmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Mercedes şuan motor/şanzıman uyumu ve performansı açısından tüm rakiplerini geride bıraktı. Ciddi anlamda yenilikler var. Bmw ve Audi gibi "ısıtıp ısıtıp" satışa çıkarmıyorlar. Ciddi bir AR-GE ve neticesinde başarı var.

    Bmw'nin iDrive sistemi çok basit ve geride kalmış bir sistem. Audi de MMI ile güzel.

    Mercedes Audio20 standart multimedyası oldukça başarılı. Klimaya kadar kontrolü sağlayabiliyorsunuz. Bmw ve Audi'deki basitlikten uzak. Yeni bir teknoloji. Mercedes'in Comand sisteminin zaten rakibi yok.

    Bmw'nin üst segment sedanı 7 serisinin iç mekanından daha başarılı bir iç mekan sunuyor W213 E serisi. Kullanıcı için üretilen bir S olarak görülmekte zaten.

    Eskiden rekabet daha hareketli oluyordu diye düşünüyorum E46-E39 dönemlerinde başarıları vardı Bmw'nin fakat şuan bundan çok uzak.

    Gördüğüm en bilinçsiz yorum. Bmw nin iDrive a çok basit ve geride kalmış diyipde Audi MMI a güzel demek nasıl bir kafa yapısında yaşamak merak ediyorum

    Mercedes in standart multimedya sistemi oldukça başarılı nedemek ya ? kullanmamış olsam inanıcam resmen.. Gördüğüm en yavaş multimedya,radyolarda geçiş arasında bile 1 saniye bekletiyor. Ses sistemi zaten tek kelimeyle rezalet. Cliodan hallice bir ses çıkışı var arabada. Comand alındığında bir tek ses bir nebze iyileşiyor okadar. ki Comand bile iDrive a göre yavaş. Standart multimedyasında alınan TOMTOM navigasyon okadar kötü ki. İnanılmaz hatalarla dolu.. Defalarca yazdılar MB forumlarında rezalet bir sistem olduğunu. Multimedya konusunda güncel NBT ile birlikte iDrive ın kesinlikle rakibi yok bu 3 marka arasında. Yenilik yenilik diyosunuz gesture control ü ilk sunan Bmw oldu diğerlerinde hala bir şey yok.. Hem dokunmatik hem touchpad ile hemde direksiyondan kontrolü de ilk Bmw sunuyor G30 5 serisinde.

    W211 E serisi E60 5 serisinden iyiydi. F10 5 serisi ise tartışmasız W212 E serisinden iyiydi. Şimdi G30 5 serisi geliyor ve kesinlikle W213 den daha iyi bir otomobil.

    F10'un nesi tartışmasız iyi makyajlı E serisinden.Kalitesi,konforu makyajlı W212 nin daha iyi.F10 da şanzıman,performansta üstün..Ortada tartışmasız üstünlük olabilmesi için her alanda net üstün olabilmesi lazım bir aracın..




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.