3008 1.2 hibrit yakıt tüketimi



-
-
Abimde var hibrit gt modeli 10 litre dolaylarında 9.8 9.9 gibi yakıta dikkat etmeden kullanıyor. Hibrit bir araca göre bence fazla. Performansından memnun ama yakıtı fazla.
-
Hybrid bir araç için baya yüksek değerler... Aklımda olan bir araç, bu değerler düşündürdü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoyHybrid bir araç için baya yüksek değerler... Aklımda olan bir araç, bu değerler düşündürdü.
mild hibrid herhalde? tam hibrid bu tüketimde olamaz
-
Yalın Gülmez testi 7 karma demişti sanırım oradan bir bakın,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önceki kasanın 2024 model 1.2 hybrid gt'sine sahibim. Araç ankara içersinide 6 civarlarında yakıyor. Trafik yoğunluğuna, hava sıcaklığına göre değişmekle beraber maksimum 6.5 görüyor. Uzun dönem ortalamam 6.3 litre şu an. İçerisinde 2 tane uzun yol, full şehir içi trafik her şey var. Aracın olayı mild hybrid olmasına rağmen elektrik ile gidebiliyor olmasında. Gaz pedalına nasıl ne kadar dokunacağınız çözerseneniz elektrikle baya bir hareket ettirebiliyorsunuz aracı. Ben severek kullanıyorum. Farklı bir deneyim açıkcası. 6.7 olan tüketim yokuş yukarı+yağmurlu bol trafikli bir gün. 3 ve 2.4 olanlar yokuş aşağı ve düz yol. 4.6 ise ortalama trafik ve düz yol tüketimi.
-
Bu hibritler çakma/hafif hibrit, o nedenle ful bir hibrit (toyota ya da honda) tüketimi beklememek lazım. Benzeri bende var (c200) sıkışık trafikte 12 litre rahat tüketiyor, oysa ki bir corolla cross ya da hrv olsa 4-5 litrelerde gezinirdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 30 Kasım 2024; 10:8:10 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Teşekkürler, baya bilgilendirici bir paylaşım oldu.
Bende 2017 1.6bluehdi var. Yeni kasa 3008'i hiç beğenmedim. Benim de aklımda 2023-24 model eski kasa 1.2 Hybrid GT var.
-
Hocam ben 2020,2022,2023 model yılları dahil olmak üzere 3 adet 1.5 bluehdi 3008e sahip oldum. İnanın hiçbirini aramıyorum. Yeni motorla birlikte cidden güzel olmuş bu araçlar. Sık uzun yol yapan biri değilseniz tavsiyemdir. Sık uzun yol yapan birisi için dizel hala daha mantıklı geliyor bana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mil hibrit sanırım
tam hibrit daha az yakar
-
Tüyo var mı hocam nasıl davranmak lazım gaz pedalına? Ben de bundan aldım bir ay oldu pek çözemedim elektrik işini. Yakıt beklediğimden fazla oluyor.
Kalkışlarda vites geçişi biraz geç oluyor sanki, gaza da fazla yükleniyorum devir saati bi anda çılgın atıyor. Özellikle yokuşlarda oluyor bu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e6750 -- 8 Mart 2025; 18:59:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bahsettiğiniz durum aracın elektrikle ilk kalkışı yapma isteği kaynaklı, malum en çok yakıt ilk kalkışta tüketilir onun önüne geçmeye çalışıyor. Elektrik modunun sık sık devreye girebilmesi için klimanın kapalı olması gerekiyor, yoksa klimaya güç vermek için benzinli motoru çalıştırmaya devam ediyor. Klimayı kapatırsanız elektrikli modun daha sık devreye girdiğini göreceksiniz. Örnek veriyorum düz yolda gidiyorsunuz klima kapalı hızınız 70, gaz pedalından ayağınızı çekin biraz hemen göstergede mavi rengi göreceksiniz. Akabinde gaza dokunma şeklinde basarsanız elektrik ile ilerletebileceksiniz. Ben bu sayede ankara içinde 6.5 yakıyorum. Ankara da artık trafik istanbul gibi hiçbir fark kalmadı maalesef. Gaza basmak yerine dokunma şeklinde kullanırsanız elektrik daha çok devreye girecektir.
-
Klimayı hiç açmadım, kapalı olduğu halde elektriğe geçmekte zorlanıyor. Siz çok güzel oranlar yakalamışsınız ben ulaşamıyorum onlara, gaz pedalına yüklenmiyorum da öyle. Hafif akıcı trafikte sürekli mavide gitmesi lazım ama bazen oluyor bazen olmuyor o iş.
Sizde düşük viteslerde vites düşerken vuruntu gibi bir şey oluyor mu yoksa vites geçişi hissedilmiyor mu? Şanzımandan şüphe etmeye başladım inş sıkıntısı yoktur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam vuruntu gibi bir şey hissetmiyorum ben. Sizin hissettiğiniz durum bence elektrikten benzine geçiş anı, yokuş yukarı vs oldu mu aracı daha hızlı toparlamaya çalıştığı için sarsıntı yapıyor olabilir diye düşünüyorum. Ac kapalı ama kalorifer açıksa da geçmeyebiliyor elektriğe.
Benzer içerikler
- külbütör kapak contası değişimi fiyatı
- motor üflemesini kesen katkı
- uzmanparça orjinal mi
- kablolu carplay kablosuza çevirme
- lpg tank değişimi sonrası muayene süresi
- kia tasman
- euro ncap 5 yıldız alan araçlar 2024
- kia sportage en dolu paketi hangisi
- 35 tfsi ne demek
- kia ev3 menzil
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X