Şimdi Ara

Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya.... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.636
Cevap
39
Favori
181.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • honda bana göre değil,teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wxfahri

    honda bana göre değil,teşekkür ederim.


    Bana göre hiç değil, ama bir bayan için şaheser sanki:p Eşim aldığı günden beri bayılıyor desem yalan olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek



    Aracın içeriye aldığımı motor sesi 15.000 km. civarında çok iyi seviyelere gelmişti ama teker sesi hala sorun oluyordu. 30.000 km.'de aracın tabanına kauçuklu zift uygulaması yaptırdım ve bayaa başarılı olmuştu...ve bu esnada aracın döşeme altınada kauçuklu zift uygulaması yaptırdım.Aracımı teslim aldığımda ses olayının ileri seviyede iyi olduğunu söyleyebilirim. Tüm bunlara ilaveten araç içi akustiği profesyonelleştirmek için kapı içlerine ses izolasyonuda yaptırdım ve bu son uygulama ile aracın kapıları kapanırken aşırı tok bir ses geliyor ve inanın yol sesi artık nerdeyse yok:) :D

    iyi akşamlar,
    bu ses izolasyonlarını nerede yaptırdınız, size maliyeti ne kadar oldu? izolasyon tecrübenizi biraz daha ayrıntılı paylaşabilir misiniz?




  • http://m itsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=18&t=6001
    burda arkadaş yapmış bir inceleyin.Bende kendim inceleyerek yaptım.m den sonra bi boşluk var boşluğu alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adres63 -- 13 Haziran 2013; 9:02:12 >
  • Yakın zamanda aracımı satmayı düşünebilirim açıkcası,ses izolasyonu hem taban altından hemde taban üstünden(kabin içi) yapılmış durumda,kapı içleri sökülüp ses yalıtım malzemesi uygulandı. 110.000 km.'de Vialle LPG var aracımda 60.000 km.'de sübap yakmıştı daha yeni bobinleride değiştirdim şuanda gayet iyi durumda motor ve performans. Aracımın en büyük bonusu profesyonel ses sistemi ve OEM ünitesi ilgilenen olursa PM atsın mantıklı gelirse satabilirim;)

    Ses yalıtımı için yaptığım uygulama :

    - Araç askıdayken tekerlekler sökülüp davlumbazlara ve araç altına kauçuklu zift uygulandı
    - Arcın taban iç döşemesi tamamen söküldü ve kauçuklu zift uygulaması yapıldı.
    - Araç kapı döşemeleri söküldü ve ses sisteminin akustiği için ziftli izolasyon bantları koyuldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adres63

    http://m itsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=18&t=6001
    burda arkadaş yapmış bir inceleyin.Bende kendim inceleyerek yaptım.m den sonra bi boşluk var boşluğu alın.

    nasıl yapıldığını birçok forum sitesinde takip ettim ancak bu uygulamaları kendim yapamam, bunun için ne yerim ne de zamanım var dahası benim yapacağım işten daha profesyonel bir iş olmasını istiyorum o yüzden bu ses yalıtım işlerini yapan bir yer var mı bilmek istedim, samsun'da ikamet ediyorum ve burada sanayide kime sorduysam bu işe girişmek istemedi, işçiliği mi çok kazancı mı az anlamadım.




  • Merhabalar ben çok uzun yıllardır bu forumu (donanımhaber) takip ediyorum. aralık 2012 de ASX i aldım.2011 model olup şu anda 11000 km civarında. Ben yaklaşık 4000 km yaptım. Araç ile ilgili şunları söyleyebilirim. Yol tutuşu iyi, virajları alırken güven veriyor. Ani hızlanması biraz zayıf bu bence normal. 2. vitesle 100 km ye çıkabiliyor. son hız180 km hiç zorlanmadan çıkıyor ancak sonrası için biraz uğraşmak gerekiyor herhalde hız elektronik olarak sınırlanmış. Kliması çok iyi. Bence bu aracın en iyi tarafı 1750 - 2500 devir arası 90 - 110 arası gerçekten çok az yakmasıdır. En son Gebze Gerede arası geliş gidiş 585 KM yi 33 litre benzin ile aldım. 0.256 tl km de yaktı. Şehir içi yaz kış fark ediyor. Çok soğuk ve çok sıcaklarda artıyor. Şehiriçi 320 - 400 krş yakıyor. LPg konusunu araştırıyorum bu sibop sorunu kafamı kurcalıyor henüz euro 5 motorlu araçlardan 100.000 km devireni göremedik. Beklemedeyim. Benim aracın debrajı biraz sert. Birde gerededen gelirken otoyolda bir araçtan ön cama küçük bir taş çarptı fındık büyüklüğünde bir çatlak oluştu. Bu normalmidir anlamadım. Aracın yolcu koltukları diz mesafesi yeterli. Ben memnunum. Şu LPG konusunu bir halletsek uzun yıllar bu aracı kullanırız herhalde. Ha şimdi hatırladım klima gazı yetersizdi yeniden dolduruldu 50 tl ücret alındı. Bence servis ücreti de uygun ilk bakımına 280-320 arası birşey ödemiştim hatırlayamadım. Yaş 50 normaldir herhalde.




  • ruhidayi R kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracın ivmelenmesi için yaptığınız hantal yorumuna bir cevap yazıyım. Aracı seri sürmek istediğinizde gazı direk kökleyin zaten 2500 devir sonrası sübaplar değişecektir ve mermi misali atılacaktır araç çekinmeden 6000 devire kadar zorlayın 2 ve 3. vites sonrası zaten hızın bir anda 120-140 km/s ulaştığını görünce irkilip bu nedir yahu diyeceksiniz:)
    LPG konusunda sübap sorunu yaşayan tek kişi benim belkide,açıkcası aşırı sert ve süratli kullanıyorum bu da ayrı bir faktör ama çelik sübaplar sonrası artık sorun yaşamıyorum bence bunu hiç dert etmeyin en kötü ihtimalle 1000-1500 TL arası ödersiniz sübaplar için. LPG konusunda kafa karıştırcak birşey yok BRC,Landirenzo gibi markalar gayet başarılı kitler takabiliyorlar ancak profesyonel olsun diyorsanız Teleflex(GFI) veya Vialle(LPI) taktırırsanız çok mükemmel olacaktır ancak fiyatları 3000-4000 TL arası bu kitlerin, ben aracı alırken taktırdığım için o zaman büyük para görünmemişti gözüme:)Bunların dışında kafa karıştıran birşey varsa yardımcı oluyum




  • Öncelikle aracın ivmelenmesi için yaptığınız hantal yorumuna bir cevap yazıyım. Aracı seri sürmek istediğinizde gazı direk kökleyin zaten 2500 devir sonrası sübaplar değişecektir ve mermi misali atılacaktır araç çekinmeden 6000 devire kadar zorlayın 2 ve 3. vites sonrası zaten hızın bir anda 120-140 km/s ulaştığını görünce irkilip bu nedir yahu diyeceksiniz:)
    LPG konusunda sübap sorunu yaşayan tek kişi benim belkide,açıkcası aşırı sert ve süratli kullanıyorum bu da ayrı bir faktör ama çelik sübaplar sonrası artık sorun yaşamıyorum bence bunu hiç dert etmeyin en kötü ihtimalle 1000-1500 TL arası ödersiniz sübaplar için. LPG konusunda kafa karıştırcak birşey yok BRC,Landirenzo gibi markalar gayet başarılı kitler takabiliyorlar ancak profesyonel olsun diyorsanız Teleflex(GFI) veya Vialle(LPI) taktırırsanız çok mükemmel olacaktır ancak fiyatları 3000-4000 TL arası bu kitlerin, ben aracı alırken taktırdığım için o zaman büyük para görünmemişti gözüme:)Bunların dışında kafa karıştıran birşey varsa yardımcı oluyum

    Aslında şu debraj meselesi kafamı karıştırdı. Yan çıtaları yaptırdığım yerde usta yer değiştirmekiçin aracı kullandı ve abi bu debrajlar sert baskı balata gitmiş olabilir dedi.
    Ben daha 10.000 de aldığım zamanda aynı idi dedim. Ancak klima gazını yaptırırken servisteki ustaya söyledeim baktı değişcek dedi 1500 TL fiyat çıkardılar. Sipariş verdiler ertesi günü gelir dediler ben de çalıştığım işyerine geldim Bizdeki kademedeki usta aldı arabayı 2. vitesle 100 e çıkardı bunda birşey yok kaçırma yapmıyor dedi debraj biraz sert o kadar dedi. Bende vazgeçtim. Ancak başka bir ASX in debrajına bakamadığımdan tereddütüm var açıkçası sizin fikriniz nedir acaba merak ettim. Eski ve tecrübeli birisiniz aşağı yukarı forumda bu araçla ilgili tüm yazılarınızı okudum. Hatta zannedersem bu aracta karar kılmamda etkili de olmuştunuz. Bir de bu ön cam sanki daha dayanıksız gibi geldi bana.




  • uzun araştırmalar sonucunda bende asx almaya karar verdim
    beni cezbeden arabanın güzel görünüşü ve yakıtta az yakması
    servis ile ilgili probllem var mı acaba ,bir arkdaş cam bekliyorum aylardır diyordu sıkıntı var mı böyle acaba
    hasar olduğunda araçlarda problem yaşadınız mı ?
  • Mitsubishi araçlarda orjinal parça sorunu çok nadiren karşılaşılan bir durumdur,8 senedir her modelini kullandım. Servis ücretleri genel olarak Fiat,Renault,Peugoet gibi araçlardan biraz yüksektir ancak çok kaliteli parçaları olduğu için toplam hesaplamada daha avantajlı olduğunuzu göreceksinizdir.Sorularınıza tek tek cevap veriyim.

    - Aracımın baskı balatası 60.000 km.'de yanmıştı(elemanım aracı çamura saplayıp basınca yakmıştı balatayı) ve 1500 TL'ye değiştirmiştim(komple set), aracım 90.000 km.'den sonra debriyaj pedalı sert olmasına rağmen umursamadım ve binmeye devam ettim (kaçırma veya vurma yapmıyordu) ancak 3 gün önce debriyaj pedalına bastığımda ayağım pedalla beraber titreyince baskı bilyalarının bozulduğunu anladım:) Kaçınılmaz sona gelmiştim ve aracı servise bıraktım, 5-6 saat sürdü bu işlem ve 1700 TL karşılığında komple baskı balata set değişti( balata önceden bittiği için volan dişlisinin üstüne biniyordu son zamanlarda balata ve bu yüzden volan yüzeyi bozuk olduğu için ekstra olarak taşlama işlemi yapıldı), şuanda aracın debriyaj pedalı yumuşacık ve geçişler sarsıntısız

    - ASX genel olarak sorunsuz ve ekstra maliyet çıkarmayan bir araç ancak olurda parçası bozulursa servislerde her parçası mevcut bu konuda endişeniz olmasın,Ankara'da yaşayanlara Şeref Oto'yu şiddetle tavsiye ederim, kendilerini 8 senedir tanırım ve çok mükemmel insanlardır zaten tanışma imkanı bulursanız bana hak vereceksinizdir, emin olun her sorununuza çok kısada cevap verirler

    Buaralar bende aracımı satıp 2009 Dizel Outlander almayı düşünüyorum ilgilenen varsa irtibata geçebilir, bendeki aracın birkaç ekstrası var

    - Profesyonel ses sitemi (4x150 W Cadence Component, 400 Watt RMS Cadence Subwoofer, Macoustic 4125 4 kanal anfi + Vibe Slick Mono Anfi) + Black Panther OEM ana ünite
    - Şase altı ve şase üstü(araç içinde) 3 kat kauçuklu zift uygulaması(ses yalıtımı için)
    - Kapı içlerinde kauçuklu zift plakaları ile ses yalıtımı
    - Vialle marka LPG ( 3750 TL değerinde ve en üst sınıf LPG donanımıdır sıvı olarak enjeksiyon yapar)

    Ciddi anlamda düşünenler varsa PM atsın görüşelim




  • Sayın Zivrisinek,

    Şeref Oto nun adres ve telefon bilgilerini vermeniz mümkün mü?
  • asx
    nissan qq
    subaru xv
    tiguan

    arasında kaldım ama yakıt benim için önemli subaru biraz beni zorlar

    bide arkdaşlar asx için 2013 sıfır 57.300 fiyat verdiler makyajlı kasaya iyi mi
  • ASX fiyatları tahminimce düşecektir ama bugünün şartlarında 0 araç alacak olsam 55.000 üstü biraz fazla derdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin177

    asx
    nissan qq
    subaru xv
    tiguan

    arasında kaldım ama yakıt benim için önemli subaru biraz beni zorlar

    bide arkdaşlar asx için 2013 sıfır 57.300 fiyat verdiler makyajlı kasaya iyi mi

    Seçenekler arasında subaru tartışmasız en güzeli. Ama pahalı.
    Tiguana verilen para bence boşa verilmiş paradır, su gibi benzin yakar. ayrıca tsi motoru şöyle bir forumda arayın, insanların başına ne dertler açmış.
    QQ da bir seçenektir. Benzinlisi biraz fazla yakar. Dizeli de aradaki fiyat farkına değmez bence. Ayrıca QQ gerek arka koltuk diz mesafesi gerek bagaj bariz dardır.

    ASX fiyat-performans olarak en doğru seçenek. Ses alır derler, diğer rakipleri ile aradaki fark insan kulağının ayırt etmekte zorlanacağı kadar ya vardır ya yoktur. Motoru seri değil derler, haklıdırlar; 3000 devire kadar hantaldır sonrasında coşar. Ama 3000 devire kadar benzini adeta koklar (5-5.5 lt/100km uzun yol 90-100 km/s yaklaşık hızlarda) Bir de lpg taktırdın mı "araban kaç lira yakıyor" muhabbetlerine asla katılamazsın çünkü kimse sana inanmaz. (Ankara'da fazla trafikle işim olmaz lpg tüketimim yaz ayında 16 kr. Yaz olduğundan nerdeyse çalıştırır çalıştırmaz gaza geçiyor, benzini hesaba katmıyorum)

    Ama bu sınıfa ilk kez binecekseniz arazi beklentiniz kesinlikle olmasın. Subaru hariç diğerleri sadece yüksek otomobiller. Yüksekde olmak çok keyifli o başka. Sıkıştığın yerde kaldırımdan falan atlayıveriyorsun, veya piknikte otomobili olan arkadaşlar bazı yerlerden geçerken altı değmesin diye arabayı boşaltıyor, sen basıp gidiyorsun :)

    qq ve ASX'in çarpişma test fotolarına baktım. Önden gelen darbede qq'da sürücüyü sıkıştıran şiddetteki çarpışmada asx'de sürücü kısmına kadar hasar ulaşmamıştı. esp'si falan sağlamdır. İlk aldığımda Aralık ayıydı, karda çocukları bindirmeden limitlerini biraz zorladım. Bana güven verdi.

    7 aylık bir kullanıcı olarak performans hevesiniz yoksa, çoluk çocuk rahat ve güvenle kullanayım derseniz ASX'i kesinlikle tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henien

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydin177

    asx
    nissan qq
    subaru xv
    tiguan

    arasında kaldım ama yakıt benim için önemli subaru biraz beni zorlar

    bide arkdaşlar asx için 2013 sıfır 57.300 fiyat verdiler makyajlı kasaya iyi mi

    Seçenekler arasında subaru tartışmasız en güzeli. Ama pahalı.
    Tiguana verilen para bence boşa verilmiş paradır, su gibi benzin yakar. ayrıca tsi motoru şöyle bir forumda arayın, insanların başına ne dertler açmış.
    QQ da bir seçenektir. Benzinlisi biraz fazla yakar. Dizeli de aradaki fiyat farkına değmez bence. Ayrıca QQ gerek arka koltuk diz mesafesi gerek bagaj bariz dardır.

    ASX fiyat-performans olarak en doğru seçenek. Ses alır derler, diğer rakipleri ile aradaki fark insan kulağının ayırt etmekte zorlanacağı kadar ya vardır ya yoktur. Motoru seri değil derler, haklıdırlar; 3000 devire kadar hantaldır sonrasında coşar. Ama 3000 devire kadar benzini adeta koklar (5-5.5 lt/100km uzun yol 90-100 km/s yaklaşık hızlarda) Bir de lpg taktırdın mı "araban kaç lira yakıyor" muhabbetlerine asla katılamazsın çünkü kimse sana inanmaz. (Ankara'da fazla trafikle işim olmaz lpg tüketimim yaz ayında 16 kr. Yaz olduğundan nerdeyse çalıştırır çalıştırmaz gaza geçiyor, benzini hesaba katmıyorum)

    Ama bu sınıfa ilk kez binecekseniz arazi beklentiniz kesinlikle olmasın. Subaru hariç diğerleri sadece yüksek otomobiller. Yüksekde olmak çok keyifli o başka. Sıkıştığın yerde kaldırımdan falan atlayıveriyorsun, veya piknikte otomobili olan arkadaşlar bazı yerlerden geçerken altı değmesin diye arabayı boşaltıyor, sen basıp gidiyorsun :)

    qq ve ASX'in çarpişma test fotolarına baktım. Önden gelen darbede qq'da sürücüyü sıkıştıran şiddetteki çarpışmada asx'de sürücü kısmına kadar hasar ulaşmamıştı. esp'si falan sağlamdır. İlk aldığımda Aralık ayıydı, karda çocukları bindirmeden limitlerini biraz zorladım. Bana güven verdi.

    7 aylık bir kullanıcı olarak performans hevesiniz yoksa, çoluk çocuk rahat ve güvenle kullanayım derseniz ASX'i kesinlikle tavsiye ederim.

    teşekkür ederim cevfaplarınız için
    benim için öncelik güvenlik ve sollamalarda beniz üzmesin istediğim zamanda az yaksın yeter
    performansı
    asx in tork yüksek değil , sollamalarda problem oluyormu




  • Her yer duble yol en son ne zaman araba solladım hatırlamıyorum :) Şaka bir yana torku düşük, dediğim gibi yüksek performans beklememek lazım. Ama acil durumda 3000 devirlere çıkıldığı takdirde gayet güzel atar kendini ileri.
  • test sürüşü yaptım kullanım olarak sert bir araba uzun yolda umarım yormuyordur ama güven veriyor sürerken trafik sıkıntısı olmuyor çukurları hissetmiyorsunuz
  • Yumuşak sürüşü olan bir mitsubishi bende pek görmedim,tam benim kafadan bu firmanın mühendisleri yol tutuş,frenleme ve sert sürüşe uygunluk için imal ediliyor sanki hepsi:) ASX' birçoğuna göre daha şehirli ve yumuşak bir sürüşe sahip olmasına rağmen yorumunuz gayet yerinde olmuş,rakiplerine göre daha kemiklidir;)
  • Arkadaşlar aracı test ettim tabi ellerinde olmadığı için test aracı 2011 modeldi, sormak istediğim birşey var;

    Son dönemde fiyat alan oldu mu bayilerden?

    - Bana söylenen 68.100 tl intense modeli idi (herşey dahil dedi ama ne kastetti anlamadım trafik sig vs dahilmiş)
    - Ellerinde araç yok ve önümüzdeki hafta gelecekmiş ve fiyatlarda düşüş bekliyorlarmış, bakalım ne olacak.

    Araç içeri ses alıyordu, yalıtım vs yaptırarar alma ihtimalimiz varmıdır, bunu bayiye yıkabilirmiyiz? Ne kadara mal oluyor bilgisi olan var mı acaba?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.