Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.920
Cevap
39
Favori
140.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben inceleme sitelerinin taraflı yorumlarını pek önemsemem kendi gözlerimle gördüğüm görüntüyü tarafsız paylaşmayı tercih ederim:


    Kendi pc'imden Sweetfx'li Battlefield 4 ScreenShot'ları buyrun:

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 30 Ekim 2013; 13:08:05 >




  • BF4 PS3 vs PS4 veya XBOX360vsXBOX ONE karşılaştırması yok mu hiç.Aramama rağmen bulamadım ?
  • @iARDAs
    Şu iardas mı nedir.Rubisco ile tartışmaya girmiş.Adam teknik olarak her türlü şeyi söylemiş.Ama onun verdiği tek cevap pc, ps4'ten daha iyi.Adam uzun uzun yazmış, güzelce açıklamış.O kadar şeyin üstüne yazdığı tek cevap pc daha güçlü.Çok güldüm valla bu arkadaşa.
  • Microsoft on PC gaming: “we lost our way”, promises a better future
    http://games.on.net/2013/11/microsoft-on-pc-gaming-we-lost-our-way-promises-a-better-future/

    xbox one oyunları pc ye mi geliyor ?
  • PC, Battlefield 4 te ezmis gecmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xbox One vs PS4 Streaming Apps in One Glorious Megachart
    http://gizmodo.com/xbox-one-and-ps4-streaming-apps-compared-in-one-megacha-1460926155

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH




  • Call of Duty: Ghosts - Grafik Karşılaştırma

    http://www.gamespot.com/videos/call-of-duty-ghosts-graphics-comparison/2300-6415938/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aterikasedi -- 14 Kasım 2013; 3:06:01 >
  • Gamespot PlayStation 4 sunumu.Çıkış oyunları da mevcut.

    http://www.gamespot.com/videos/playstation-4-hands-on-and-q-a/2300-6416086/
  • yeni nesil konsollarla o sulu boya gibi görüntü gitmiş ama netlik konusunda (özellikle kenar yumaşatmanın olmaması) ve detay konusunda hala pc den gerideler bu iyi olmadı işte pc yi geçmesi gerekiyordu bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defaulticus -- 14 Kasım 2013; 3:51:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -erna-

    yeni nesil konsollarla o sulu boya gibi görüntü gitmiş ama netlik konusunda (özellikle kenar yumaşatmanın olmaması) ve detay konusunda hala pc den gerideler bu iyi olmadı işte pc yi geçmesi gerekiyordu bence

    Bu nesilde malesef konsollar pcnin gerisinde yarışa başlıyor.Eskiden konsollar pcden çok daha güçlü bir şekilde piyasaya çıkardı.İlk dönemlerinde pc , konsol grafiklerinin yanına bile yaklaşamazdı.Şimdi daha konsollar çıkmadan pcden daha güçsüz olduğunu görebiliyoruz.
  • 500$ lık alete ne kadar şeyi sığdırmayı bekliyorsunuz ben anlamıyorum. Sırf özellik/spec adına daha farklı donanım için olası maliyete bakın biraz. Herşeyi irdeliyorsunuz, maliyet kısmını hep es geçiyorsunuz. Daha iyi bi zımbırtı olsaydı diyorsunuz 7970 ayarında bişey olsun mesela. Xbox'da 7970 ayarında bi GPU olsa ve yine APU şeklinde yapmak isteseler büyüklüğü 450mm2 de geçmesi lazım. 450mm2 çipin maliyeti hakkında fikriniz var mı? 290x'den bile daha büyük olacak. Konsolun Satış fiyatı ne oalcak?

    Adamlar 700$ dan konsol satamayacaklarına inanmışlar ki o yoldan gitmiyorlar. Şu anki grafik teknolojisi , render altyapısı vs. vs. sini işin içine dahil edince de AMD Nvidia dışında bi seçenek yok zaten. CPU için de seçenekler kısıtlı. Cell gibi mainstream olmayan bişey için arge + üretim maliyeti de AMD Intel seçeneklerinden daha da beter hale götürür büyük ihtimalle. Dönüp dolaşıp ufak CPU kabul edilebilir bi GPU, APU tarzı yapı en uygun maliyet olarak ortaya çıkıyor. O zmanda niye özellikleri daha fazla değil deniliyor. APU ile gidip daha iyi GPU/CPU istenince çip devasa bişey olacak.

    1000$ olsun taştan olsun diyenler için kusura bakmayında dünyada işlerin nasıl yürüdüğünden zerre haberiniz yok.


    Niye o zman ayrık CPU / GPU yolundan gitmediler. Demekki o da maliyet olarak geri dönüyor. Niye ayrı çipler halinde CPU ve GPU üretip ortak bi bellek ile beslemediler? CPU'yu da GPU'yu da modüler yapabilirlerdi istedikleri zaman güncellerlerdi vs.? Demekki ayrı çipler olarak kullanıldığında ve unified bi yapı istendiğinde, CPU-GPU'yu birleştirecek board veya taşıyıcı üstünde ilave bus ekleme gibi sorunlarla karşılaşıyorlar. Bunları toplayınca maliyeti yine APU'ya göre kurtarmıyor demekki. Gökten düşmedi yani bunların hiçbiri. Sony'deki bazılarına kalsa hala PowerPC ile devam edecekler. Ama 350mm2 CPU'yu uygun performans ve fiyata rekabet edecek şekilde temin etme imkanları yok. Neresinden tutarlarsa tutsunlar açmazdalar. Yıllarca yattılar, şimdi cezasını çekiyorlar.

    Kimsenin daha anlamadığı farketmediği şeyler var. Dünkü Mantle sunumlarından öğrendiğimiz, Ps4 'deki yazılım/driver altyapısı ile yapılabilecekler offf offf dedirtecek cinsten. Bunu, Crossfire setup için şimdikine göre acayip acayip ötesi imkanlar vermesi gibi imkanları da var. Sony daha akıllı davranıp bunlar hakkında daha öngörülü olabilse, veya mühendisler takım liderleri bişeylere uyanabilse, 2 GPU vs. ile çok çok ilginç şeyler yapabilme imkanı çoktan ciddi ciddi değerlendirebilirlerdi(dahili harici GPu farketmez kombinasyonlar yapın, sunumdaki gibi). Dahili GPU latency kritik işlemler yaparken mesela fizik hesaplaması vs. yaparken , genel render altyapısını hesaplarken harici / diğer GPU ile Global Illumination için Compute / GPGPU maksatlı kullandırtabilirlerdi (Mantle ile imkanı olan şeylerden biri). GI için gereken ram bantgenişliği bütün render için olandan daha az mesela. Harici GPU burda bi tür co-processor / hızlandırıcı gibi kullanılmış olacak.

    Toplam maliyet olarak yine artmış olabilirdi (belki olmayabilirdi de setup'a göre. 2x 7770 gibi düşünün mesela. 2. GPU baştan aşağı bi GPU olmak zorunda da değil, kırpık bi GPU / Co-processor şeklinde de olabilir. Render backend'i faln olmak zorunda değil, rop/tmu içermek zorunda değil. Üretim verimini pozitif etkiler bunlar). Latency için özel bus yapısı lazım ama latency optimized olacağından ağır ilave yatırım gerektirmezdi. Ps4'ün yazılım altyapısı Mantle'dan daha fazla şeye imkan vereceğinden, farklı şeylerde yapılabilirdi. Yapılabilecekler ama , bugün az çok bilinen şeyler ile sınırlı dahası değil. Ps3 zmanında kimse Cell denen zımbırtıdan haberdar değildi, daha PowerPC mi x86 mı diye geliştriciler biribirini yiyordu. Şimdiki gibi değildi bi sürü şey.

    Bi geri dönersem, eleştirmek için Sony/Ms'nin, varolan teknik imkanları uzatamadıkları için eleştirebilirsiniz anca. 7850 ayarında APU yapıp 7970 ayarında APU yapmadıkları için değil. Yazılım altyapısı hakkında 6 ay önce çok daha az şey bilirken, şimdi CF tarzı bi mantıkla niye ilave GPU/Co-processor eklemek gibi bişey düşünmediklerini faln eleştirebilirsiniz anca.

    Hepsine bakmışlar, ama maliyet konsolu yine insanların almayı istemeyecekleri 500$ üstü fiyatlara taşımış ise yapacak bişey yok.

    Bunları da konsollardaki donanım, yazılım altyapısı ve yapılabilecekleri az çok bilmeme rağmen bu halde olmalarını kabul ettiğim için değil, böyle olmaları arkasındaki nedenleri anlayabildiğim için yazıyorum.




  • @Rubisco
    bütün yazdıkların doğru bile olsa şimdi kendinle çelişkiye düştün, o kadar yazdın yeni nesil konsol şöyle üstün böyle üstün, şimdide daha ne bekliyordunuz moduna girmen olmadı
  • Mantle sizi bayağı heyecanlandırmış anlaşılan. Peki bir kaç yıl içerisinde olgunlaşan yapısıyla mantleli konsollar 4k oyunlarda PC ile boy ölçüşebilecek mi? (Ayrıca bu API PC de de kullanılacak)
    Galiba bu donanımla çıkan konsollara tepki gösterilmesinin sebebi konsolların zayıf kalıp oyun dünyasını frenlemesinden korkolması...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @strider_venomDalga mı geçiyorsun ciddisine mi yazıyorsun? Dalgaysa gırgırsa ne ala eyvalla, değilse çok ayıp ediosun.

    @poyraz_371 Konsollarda mantle yok. Ps4'ün ki Mantle'dan biraz daha gelişmiş direk donanımı biraz daha farklı kullanabildiğinden dolayı(sabit platform olduğundan mantle'dan daha ileri gidebiliyor). Xb1'i tam bilmiyorum ama üst yapısı hakkında fikrim var.

    Elbet konsol 4k yı render edecek hali yok. 4k da bişeyler işlemesine imkan verecek süper ötesi yöntem geliştirdiklerini varsayalım bi an. 1 pass için bile Rop / TMU sorun yaratır. Yani hesaplamayı shader işlemlerini yapabilseler bile uydurdukları süper ötesi varsayımsal durumda, ROP / TMU ile kısıtlanacaklar.

    Diğer tarftan o tür bi iddia içinde değiller zaten. Ms'nin ne yaptığı belli değil, elinde kırbaç ile kölelerine var gücüyle vurur konumda. Sony'de bi tarafta GPGPU diye tutturmuş bi tarafta da alın size platform bununla dünyaya hükmedin diyor.

    Benim itiraz ettiğim kısım, maliyeti yoksayarak yorum yapılıyor olması. Şu an belli bi iş için 1000Gflop işlem gücü gerekiyorsa, bu konsolların donanımı belli olmadan daha dünyada bu işlem gücüne ulaşabilecek bunu geliştirebilecek geliştricilerin sayısı belli, teknolojiler belliydi. Herkesin herşeyle ilgilenmesini vs. yi beklemiyorum zaten. en az 1 TF işlem gücü gerektirecek bi render altyapımız var buna donanım bulalım denildiği zaman kapısı çalınanlar belli, bunların tasarım yetenekleri belli, ne kadarlık çipler için ne kadar maliyetler çıkar fikir var en azından.

    Elinde belli bi hedef fiyat var. O hedef fiyata, bugünün ihtiyacı olan mesela 1 TF luk işlem gücünü koyman gerekiyor. Bunu yapıp aşabilirsin de, ama o zman hedef fiyatın kayıyor. Daha iyi CPU/GPU isteyince, kar senaryolarına göre tahmini kar düşüyor. Nvidia'dan boşuna mı vazgeçtiler, yada Nvidia boşuna mı düşük maliyet veremeyince kedi-ciğer olayları çıktı. Ayrı bi CPU + Nvidia GPU ile maliyet hiç hoş hal almıyordur büyük ihtimalle, daha küçük AMD GPU'larıyla bile o yoldan gitmediler. Nvidia'da CPU yok, Intel'de düşük fiyat + GPU yok. PowerPC ister Sony'ciler, onlara uygun üretim / maliyet yok. Denize düşen yılana sarılır hesabı x86 ya yöneldiler, yoksa çok defa adam söyledi çekirdek geliştirme takımları PowerPC isteyip duruyorlardı yine. x86 ya AMD'ye APU tarzı bi yapıya en düşük maliyeti orda buldukları için geldiler. Arm çipi olabilseydi iş görecek ona giderlerdi, PowerVR yeterince şey verebilseydi ona da giderlerdi.

    Adamların istedikleri kar 500$ civarı konsollardan çıkıyor. 500$ lık konsola da 290x büyüklüğünde çip koyamıyorlar. 7970 büyüklüğünde çip koydukları zamanda GPU'su 7790 kadar kalıyor. 500$ ın hakkı bu diyorlar. Eskiden hiçbişey yoktu, şimdi başetmeleri gereken şey sadece teknoloji değil insanların algısı. Indie game, causal şeyler benim iphone'da da var diyen adama karşı sunacak bişeylerinin olması lazım. İnsanların 8 senede edindiği "güngörmüşlük"
    var. Pc'de edindikleri deneyim var, mobil zımbırtıların çoğalması ile edindikleri deneyimler var, insanların göreceli olarak artan refah seviyesi var dünyaya dünya kadar para pompalandı herkese gitti bu az çok herkes bi şekilde faydasını gördü. Hepsi birleşince, adama 1000$ konsol verecem sana ama adam gibi olacak dediğin zaman direk burun kıvırma moduna girdiğini görüyorlarsa, mecburen en yüksek kar edecekleri seviyeye düşürmeleri gerekiyor konsol fiyatını. O da donanımı sınırlıyor. Yıllar boyunca yatmasalardı belki algıyı yönetmenin parçası olrlardı Sony/Ms. Şimdi trenin son vagonuna atlama gayreti ile yapılmış bi hamle bunlar şu anda. Kaçırırlarsa bi daha yakalayamayacak kadar ağır darbe alırlar, biliyorlar.

    Insanlar o bahsettiğim "güngörmüşlük" ile yaklaştıkları için meseleye dahasını istemekte haklılar. Yanlış bulduğum bişey yok burda. Adam PS3' zmanında voow demiş, sonra yıllar içinde bi sürü şeyden farklı deneyimler edinmiş. Şimdi yeni konsolun tekrar vooow dedirtmesini bekliyor. Ama buna 1000$ vermek istemiyor. İp orda kopuyor.

    İş kısır döngüde, max. kar oranı 500$ civarı diyorlar, ona uygun donanım yetersiz oluyor, yetersiz donanım kullanıcı deneyimini etkiliyor. Deneyimin olmsuz etkilenmesi ile bir kısım hedef kitle uzaklaşıyor. Kar maximizasyonu herşeyi etkiliyor özeti bu.

    Oyun dünyası (geliştriciler anlamında ve donanım üreticileri anlamında) duvara toslayalı çok oldu aslında. Gazlana gazlana idare ediyoruz. Dediğin gibi konsollar vooow dedirtse yeni bi akım başlatabilme imkanı olsaydı (bunu fimaların kar beklentisi / konsol fiyatını yok sayarak diyorum), belki innovatif şeyler olabilir miydi? Bence cevapları kolay değil. Çünkü oyun geliştricileri yıllardır aynı tarz yaklaşıyorlar. Eski konsollar yenilikçi yaklaşımları engelliyor kabul. Ama az önce gazlanmaktan bahsettim ya, bu da donanım yarışına sidik yarışına dönüşüyor. 8 senelik yaklaşım ile anca daha büyük GPU daha yüksek mhz daha çok MB/GB olayına dönüşüyor çünkü olay.

    Yeni konsolların zorlayıcı yanı, yenilikçe yaklaşımlara imkan vermekten öte zorunlu kılması. Sony'nin GPGPU diyip durması gibi. Adam yıllarca, GPU'nun işlem kapasitesi artışına göre aynı telden çalmaya devam etmiş, 8 sene önce 1 pass ile render yapıyordu, yine çip içindeki bant genişliği ile limitliydi (ALU limitli değildi), rop/tmu yüzünden limitleniyordu, aradan 8 sene geçti şimdi 5-7 pass ile işliyor, yine rop tmu limitli yine çip içi network/bantgenişliği ile limitli. O zmanlar da bi texture alıyorlardı, derinlik testi yapıyorlardı, fillrate ile limitleniyorlardı bantgenişliği ile limitleniyorlardı, şimdi de aynısı var. Kimse birader bu derinlik testini yapmak için 50 tane farklı işlem yapmayalım diyip farklı bi render altyapısı kurduramadı onu diyorum. İş ondan sonra sidik yarışına dönüşüyor işte. Yeni konsollar yenilikçi şeyleri zorunlu kıldığından, bu kısır döngyü kırmaya yardımcı olabilir. Ama aynı zmanda herkesi afallatacağından hiç kolay da olmayabilir. 50 kere en az tekrarlamışımdır, çıkış oyunlarında en ex. olan oyunlarda daha GPGPU'nun, GPU compute ile alakalı olabilecek en ufak bişeyin emaresi bile yok. Ryse için adamlar resmen köle gibi çalıştırılmışlar. Bu şimdiki durum, çıkışa yetişsin diye. Çünkü beklemeye de tahammül yok tren kaçıyor. Adamlar geliştriciler oh be dedikten sonra, biraz zaman bulduktan sonra, hmmm bak burda böyle bişey yapabiliyor muşuz diyebildikten sonra anca yenilikçi şeyler konsollarda görülmeye başlar.

    O noktadan sonra da PC'deki donanımın, konsolda geliştrilen şeylerin PC'ye uyarlanması konusundaki zorlukları dezavantajları azaltabilecek kadar ilerlemiş olma durumu önemli. Yine defalarca tekrarladım, konsolda yapılıp PC'de yapılamayacak tonla şey var, bunu PC'ye uydurmak demek 40 takla atım dünya performans kaybı yaratmak demek. Konsolda adamlar Benim dediğim yenilikçi şeyleri 1.5 sene sonra gösterebilmeye (göstermeye demedim dikkat) başlasınlar, PC'deki donanımlar da o zmana kadar %150 hızlansın. Konsoldaki şeylerin PC'de şu anki Dx üstünde uygulandığı zmanki perf. farkını kapatma imkanı vermiş olr. Yine aynı noktada sidik yarıştırma noktasında kalırız(20nm vs. gibi şeylere sorunsuz geçilir mesela , kısa bi süre konsoldan PC'ye gelecek şeyler süründürür, sonra yepyeni çipler gelir, hızlanır).

    Mantle'da heyecanlandıracak şeyler, en azından çok uzun zmandan beri geliştiricilerin olmasını istediği şeyleri (burası çok önemli) Glide'dan farklı şekilde yapacak olması. Teknik bi sürü şey öğrendim burda bıdı bıdısını etmeyecem onların. Çabaladığın şeyleri birilerinin dinlemiş olması yapmış olması güzel. İmkan olarak bi sürü şeyler vermesi güzel. Yoksa AMD ile sınırlı kalacağını hemde çok üzün süre inanıyorum. Öyle standart olacağına vs. sine faln malesef beklentim yok. Çok ilerde belki AMD/MS Dx12 diye bi zımbırtı çıkartırlar , onda D3d'nin her haltı yenilenmiş Mantle gibi olur (bi de eski oyunlara da destek vermek zorunda ama onu pas geçtim). Ama uzun bi zman boyunca Mantle'ın çok kısıtlı kalacağını tahmin ediyorum. Bazılarının iddia ettiği gibi Nvidia'ya açılması gibi şeylerin de olmayacağına bazı nedenlerden inanıyorum(istemiyor değilim, imkan olsa standart olsun süper olr derim).

    MAntle'ın Core API denen API ile ilgili temel katmanı AMD'nin AMD_IL denilen bi arabirim dili ile yazılmış (IL: intermediate Language, daha önce bahsedip durmuşluğum var. Sağdan soldan kolay pat diye bulunabilecek bilgi değil sanırım bu da). Bu AMD_IL ile yazılmış olması, farklı geliştricilere 1-1 uygulanmasını pek muhtemel kılmıyor gibi duruyor. AMD_IL ile yazıldığından, aslında 7xxx öncesi kartlarda da çalışmasını beklemek lazım. Çünkü AMD_IL hepsinde çalışan ortak bi tür ara katman dil, driver dili gibi bişey. Demekki Mantle Driver denen zımbırtı ve bazı özellikleri yüzünden sadece GCN'de verimli olarak çalışıyor. Madem AMD_IL var işin içinde, 6xxx 5xxx vs. de de çalışabilir, pazarlama taktiği diyecekler için inanmam. Ne kadar çok kartta çalışabilir ise AMD için o kadar iyi olur o kadar yaygınlığı olurdu. AMD'nin eski kartlarında daha çalışamazken Nvidia'nın da bu olaya gireceğini bekleyenler bana göre biraz fazla beklenti içinde.

    Bi şekilde MAntle'ın yayılabilme ihtimali olsa süper olrdu , çok fazla şeye imkan vereceği için. Ben çoğunlukla, başka biyerde yazdım, haftasonu projesi gibi hobi gibi bakalım neler yapabilecez tarzı bakılacağını düşünüyorum(para verilen, bu oyunu mantle destekli yapın denilenler haricindeki büyük kesimden bahsediyorum). Normalde dx11'de yapılamayacak tonla şey var. hobi amaçlı karıştırıp edip bişeyler yaparken geliştricilerin zaman içinde hoşuna gidip birbirlerini etkileyip, bazı oyunların kendiliğinden Mantle destekli gelmesini sağlayabilir o kadar. Hani keşke dx11 yerine zort diye geçse, Nvidia AMD beraber kullansa ortak olsa. Hatta eski kartlarda olmasın, sade Kepler ve GCN'de çalışsın ona da razıyım. Hayal o kısım ama çok güzel olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rubisco -- 14 Kasım 2013; 21:28:45 >




  • Ne diyelim güzel günler bizleri bekliyor o zaman...
    Cevap için çok teşekkürederim....
  • @Rubisco
    önden yazdıklarım yarı şaka yarı ciddi,
    şimdi yazdıklarım ciddi şu forumda yazılarını sevdiğim bir kaç kişisin birisin ama hatasız kul olmaz
    uzun lafın kısası bazen nuh diyorsun da peygamber demiyorsun
    birde çok uzun yazıyorsun döktürmüşsün yine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    @iARDAs
    Şu iardas mı nedir.Rubisco ile tartışmaya girmiş.Adam teknik olarak her türlü şeyi söylemiş.Ama onun verdiği tek cevap pc, ps4'ten daha iyi.Adam uzun uzun yazmış, güzelce açıklamış.O kadar şeyin üstüne yazdığı tek cevap pc daha güçlü.Çok güldüm valla bu arkadaşa.

    Sonuçta PC PS4den daha iyi.

    Bunu belirttiğim kişilerin dolambaçlı yollardan uzun uzun cevap yazmaları ise enteresan.

    Hadi koçum benden sana ekmek çıkmaz. Bye bye.
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.