Şimdi Ara

Yeni nesil Opel Corsa'nın elektrikli versiyonu tanıtıldı: Karşınızda Corsa-e (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Renault Fluence Z.E. ülkemizde üretildi lakin altyapı yetersizliğinden etkilendi. Yurtdışındaki teşvikler ülkemizde verilmeden ve ilkel vergi sistemimizden kurtulamadıktan sonra elektrikli ve hibrid araçlar ülkemizde yaygınlaşmayacaktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Peugeot 208’in çocuk felci geçirmiş ikiz kardeşi!






    (Hastalık örneği için kimse alınmasın lütfen)
    208 den daha güzel tasarımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0-100 : 8.1 gayet iyiymiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    TR de alınabilir elektrikli araclarin temel problemi şu; var olmaması, yani TR ye gelmemesi. Dünyadaki pazara baktığımız zaman leaf, niro, kona, ioniq, e golf gibi orta kalite araclarin hicbiri TR ye gelmiyor. Distributorlerin bahanesi TR de altyapi yok diyorlar fakat TR de her 2 EV ye 1 public soket duserken bu oran sarj altyapisinin mukemmel olduguy Norvecte bile 15 araca 1 soket. Yani oran olarak cok ilerideyiz.

    Umarım gelir ve zoe ile i3 arasındaki fiyat be kalite olarak ucurumsal boslugu bir nebze doldurur.
    Toyota başlangıç oldu bu konuda

    Her arabasında hibrit seçeneği var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dısardan bakinca oyle gorunuyor fakat pek oyle degil. Koydugu batarya varla yok arasi (tesladakilerin %1 i kadar.) 1.8 motor yuksek mtv yiyor, ve hacmine gore cok gucsuz. Plug in imkani yok, yani gundelik km lerse ICE acmadan gidilemiyor. Hem motor hem batarya hem elektrik motoru hem sanziman olmasi ilk alim maliyetini arttiriyor. E ne anladim ben elektrikten. Bu sebeplerden dolayi pek mantikli gorunmuyor.

    Ayrıca kendi kendini sarj ediyor safsatasindan kurtulmasi lazım. Dogrusu; biz batarya koyduk ama siz disardan fisle sarj edemiyorsunuz, benzinle sarj etmeniz lazim, olacak.

    İlerde bev arac yapar o zaman demezler mi hani kendi kendini sarj ediyordu.

    Merakiniz varsa su videoyu izlememii tavsiye ederim

    [DHTUBE=https://youtu.be/u3vUJ7lZlUU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Dısardan bakinca oyle gorunuyor fakat pek oyle degil. Koydugu batarya varla yok arasi (tesladakilerin %1 i kadar.) 1.8 motor yuksek mtv yiyor, ve hacmine gore cok gucsuz. Plug in imkani yok, yani gundelik km lerse ICE acmadan gidilemiyor. Hem motor hem batarya hem elektrik motoru hem sanziman olmasi ilk alim maliyetini arttiriyor. E ne anladim ben elektrikten. Bu sebeplerden dolayi pek mantikli gorunmuyor.

    Ayrıca kendi kendini sarj ediyor safsatasindan kurtulmasi lazım. Dogrusu; biz batarya koyduk ama siz disardan fisle sarj edemiyorsunuz, benzinle sarj etmeniz lazim, olacak.

    İlerde bev arac yapar o zaman demezler mi hani kendi kendini sarj ediyordu.

    Merakiniz varsa su videoyu izlememii tavsiye ederim

    [DHTUBE=https://youtu.be/u3vUJ7lZlUU]
    Eyvallah böyle olduğunu bilmiyordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tipi güzel ve dedim Opel böyle bir model yapmaz. Sonra biraz araştırınca bu haberde öğrendim Psa üretimi ve 208 şasinini kullanıyomuş.bu haberde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizerkan07 -- 24 Mayıs 2019; 15:25:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Dısardan bakinca oyle gorunuyor fakat pek oyle degil. Koydugu batarya varla yok arasi (tesladakilerin %1 i kadar.) 1.8 motor yuksek mtv yiyor, ve hacmine gore cok gucsuz. Plug in imkani yok, yani gundelik km lerse ICE acmadan gidilemiyor. Hem motor hem batarya hem elektrik motoru hem sanziman olmasi ilk alim maliyetini arttiriyor. E ne anladim ben elektrikten. Bu sebeplerden dolayi pek mantikli gorunmuyor.

    Ayrıca kendi kendini sarj ediyor safsatasindan kurtulmasi lazım. Dogrusu; biz batarya koyduk ama siz disardan fisle sarj edemiyorsunuz, benzinle sarj etmeniz lazim, olacak.

    İlerde bev arac yapar o zaman demezler mi hani kendi kendini sarj ediyordu.

    Merakiniz varsa su videoyu izlememii tavsiye ederim

    [DHTUBE=https://youtu.be/u3vUJ7lZlUU]
    Hibrit bir araç için otomobil firmalarının öngördüğü batarya kapasitesi optimum düzeyde tutulur. Burada bataryanın maliyeti, ağırlığı, yakıt tüketimine etkisi gibi konular ince elenip sık dokunur.
    Bir kaç örnek vermek gerekirse; Hyundai Ioniq Hybrid 1.56kWh, Toyota Corolla Hybrid 1.3kWh, Toyota Yaris Hybrid 0.9kWh, yeni çıkacak olan Renault Clio e-Tech Hybrid ise 1.2kWh batarya kapasitesine sahiptir. Görüldüğü gibi bu değerler tamamen hibrit araç kullanım felsefesine göre mühendisliği yapılmış değerlerdir.
    Ha, her gün 25km git-gel yapan biri yapar hesabını, biraz daha pahalı olan plug-in hibrite yönelebilir. Veya, benim param var, vaktim de var diyen biri basar parayı, alır elektrikli arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel olmuş . Ben beğendim

  • Elektrikli araçların yaygınlaşması güzel bakalım Türkiye'ye gelecek mi. Skoda Superb'e makyajla birlikte 1.4 TSi Plug-in Hybrid seçeneği de eklendi. Türkiye'de elektrikli ve hibrit araçların yaygınlaşması için daha fazla devlet teşviki gerekiyor ve tabiki elektrikli araçlar için akaryakıt istasyonlarında hızlı şarj üniteleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    Renault Fluence Z.E. ülkemizde üretildi lakin altyapı yetersizliğinden etkilendi. Yurtdışındaki teşvikler ülkemizde verilmeden ve ilkel vergi sistemimizden kurtulamadıktan sonra elektrikli ve hibrid araçlar ülkemizde yaygınlaşmayacaktır.
    hocam o araçta hızlı sarj özelliği yoktu. bir de ilk olmasından kaynaklı insanlar tereddütle karşıladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Hibrit bir araç için otomobil firmalarının öngördüğü batarya kapasitesi optimum düzeyde tutulur. Burada bataryanın maliyeti, ağırlığı, yakıt tüketimine etkisi gibi konular ince elenip sık dokunur.
    Bir kaç örnek vermek gerekirse; Hyundai Ioniq Hybrid 1.56kWh, Toyota Corolla Hybrid 1.3kWh, Toyota Yaris Hybrid 0.9kWh, yeni çıkacak olan Renault Clio e-Tech Hybrid ise 1.2kWh batarya kapasitesine sahiptir. Görüldüğü gibi bu değerler tamamen hibrit araç kullanım felsefesine göre mühendisliği yapılmış değerlerdir.
    Ha, her gün 25km git-gel yapan biri yapar hesabını, biraz daha pahalı olan plug-in hibrite yönelebilir. Veya, benim param var, vaktim de var diyen biri basar parayı, alır elektrikli arabayı.

    Alıntıları Göster
    hocam elektrikli araç kullanabilmek için ya kapalı garajın olmalı ya da iş yerinde sarj edebilmelisin. onun dışında çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    TR de alınabilir elektrikli araclarin temel problemi şu; var olmaması, yani TR ye gelmemesi. Dünyadaki pazara baktığımız zaman leaf, niro, kona, ioniq, e golf gibi orta kalite araclarin hicbiri TR ye gelmiyor. Distributorlerin bahanesi TR de altyapi yok diyorlar fakat TR de her 2 EV ye 1 public soket duserken bu oran sarj altyapisinin mukemmel olduguy Norvecte bile 15 araca 1 soket. Yani oran olarak cok ilerideyiz.

    Umarım gelir ve zoe ile i3 arasındaki fiyat be kalite olarak ucurumsal boslugu bir nebze doldurur.
    Hocam Norveç'te satılan her 3 araçtan 1 i elektrikli oradaki şarj istasyonlarını gördünüz mü bilmiyorum ama benzin istasyonu gibi fakat yinede yetmiyor burada aynı oranla elektrikli araç satılsa 30 araca 1 şarj girişi düşer altyapı olarak en iyisi Japonya diye okumuştum bir yerde öyleki hızlı şarj istasyonları benzin istasyonlarının sayısını geçmişti. Kısacası dediğiniz gibi orta segment elektrikli araçların gelmesi lazım artık ve hızlı şarj istasyonları sayısı ülkenin batısında oldukça artmış durumda her avm de hızlı şarj istasyonu yada AC şarj istasyonu bulunmakta artık. Talep olursa Şarj ağıda gelişir fakat elektriğin kaçak kullanıldığı yerlerde bu iş olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-49AED6360 -- 20 Haziran 2019; 10:11:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Toyota başlangıç oldu bu konuda

    Her arabasında hibrit seçeneği var

    Alıntıları Göster
    Toyota'nın Hybridleri kısaca ÇÖP ciddi anlamda ha benzinle şarj etmişsin ha benzinle gitmişsin Plug- in Olsa belki fakat Plug-in Hybrid ileriye doğru sadece spor araç üreticilerinde gördüğümüz bir şey olacak normal bir arabada batarya maliyeti öyle düşecek ki BEV daha ucuza patlayacak.




  • Peugeot olmuş bu hele vitesi..
  • Arkadaşlar elektrikli ülkeye niye gelmiyor neden yaygınlaşmıyor falan diyoruz da bence yaygınlaşmasından korkuyor hükümet şuanda sonuçta aldığımızın benzinin %90 nı vergi önemli gelir kaynağını keserse hükümet zor duruma düşer. Ya elektrik için ayrı vergi koyacaklar yada vergiye bağımlılığı azaltmak ülkenin endüstri 4.0 da gelişmiş ülkeleri yakalaması lazım o da şu durumda imkansız gibi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rdksr725

    Arkadaşlar elektrikli ülkeye niye gelmiyor neden yaygınlaşmıyor falan diyoruz da bence yaygınlaşmasından korkuyor hükümet şuanda sonuçta aldığımızın benzinin %90 nı vergi önemli gelir kaynağını keserse hükümet zor duruma düşer. Ya elektrik için ayrı vergi koyacaklar yada vergiye bağımlılığı azaltmak ülkenin endüstri 4.0 da gelişmiş ülkeleri yakalaması lazım o da şu durumda imkansız gibi gözüküyor.
    Gizli yanıt işte bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.