|
Yeni nesil Opel Grandland tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
-
-
Çok güzel olmuş. Tek begenmedigim eat8 in artık olmaması...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tasarım olarak gerçekten çok hoşuma gitti.
Halihazırdaki Grandland'a göre büyüyüp gerçek bir C-SUV olmuş...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 24 Nisan 2024; 12:29:51 >
-
Adamlar farlara çalışmışlar sadece :)
-
3008 likten çıkıp 5008'lik olmuş.
4650mm uzunluk, 2784mm aks mesafesi neredeyse d segment.
-
Boydan boya uzanan tek parça arka led stoplar çok şık duruyor. Opel'in yeni tasarım çizgileri muazzam. Aracın boyutlarının büyümesi de rekabette elini güçlendiriyor.
-
Opel bitti derken bu habere şaşırdım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamen elektrikli çünkü?
-
hoş geldin yeni c5 aircross.. stellantis grupta artık bunu freemont olarak mı görürüz yoksa 500xl olarak mı görürüz az değişir 5008 olarak mı görürüz. hayırlısı be gülüm diyeceğiz. şu renault-nissan grubuna kaptırdığınız adamdan sonra sınıflar dip dibe girecek.
-
Ne Citroen gibi değişik olacağız diye garip bir şey olmuş, ne de Peugeot gibi spor olayım derken şirazesi kaymış, on numara beş yıldız.
-
Opel bu sefer başat olur, çok başarılı bir model olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamen elektrikli versiyonu ile birlikte motor seçenekleri de var.
Yeni Opel Grandland | Daha Buyuk Daha Luks | İlk Bakış | Motor1 Turkiye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 24 Nisan 2024; 14:07:17 >
-
kabin biraz daha renkli olsaydı keşke. hep gri tonlar. Onun haricinde kusursuz tasarım olarak. Opel eski günlerine geri döner umarım.
-
Dış tasarım ne kadar iyiyse iç tasarım o kadar ruhsuz.
-
direksiyondaki o 3. kol nedir yahu tesisat ustası çatalı misali, hiç mi zevki olan birisi yok opelde.
tasarımı beğenmedim.
-
Tasarım efsane.
-
Haberde hiç bahsedilmemiş, elektrikli için yazıldığını düşündüm
-
Mokka nın devamı olmuş, tasarım cizgisi aynı. Güzel olmuş beğendim.
-
EAT8 efsaneydi ama yeni şanzıman da hibrit için çok uyumlu.
Elektrik motorunu şanzımanın içine koymuşlar. İlk hareketi elektrikli motor verdiği için kavramaya yük binmiyor.
Ek olarak arada tork konvertörü olmadığı için tekere güç direkt aktarılıyor. Frenleme ya da yokuş iniş sırasında tekerdeki kinetik enerji de elektrik motoruna tekrar aktarılıyor. Bu da daha efektif regen yapılmasını sağlıyor.
Yine de şu arabaya 1.6 180 beygir + EAT8 çok yakışırdı.
-
Abi vw grupta aynı stelantis de ikisinde de araçlar arasında ruh ayrımını güzel bence. Seat biraz sert sportif skoda konfor vw tam orta nokta. Burda da citröen konfor opel tam orta nokta Peugeot sportif. Corsa 208 aynı araba derler orada bile cidden güzel bir ayrım yapmayı başarmışlar. Çok da düşünmemek lazım bütçe arabası bunlar dünyada. Maliyeti kısıp ne kadar basarsam basayım derdindeler belliki.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- youtube uyku zamanlayıcı
- tiktok hesap silme
- instagram ana sayfa
- en iyi yapay zeka siteleri
- fotoğraf bulanıklaştırma iphone
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X