Şimdi Ara

-YENİ NESİL TOYOTA COROLLA-Dünyanın en çok tercih edilen otomobili (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.805
Cevap
29
Favori
1.256.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    arkadaşlar yaklaşık 1 saat önce işyerinde otururken aydın toyota parmaksızlardan satış sorumlusu bi arkadaşım ziyaretime geldi. 4 ay önce rav 4 d4d extra almıştık zaten.yeni coralla d4d ile gelmiş. daha önce de test etmiştim fakat gelmişken iyice bi inceyip yine test edeyim dedim. malum didimin bozuk yolları meşhurdur.ya o kadar bozuk yolarda gezmemize ragmen arabada en ufak bi tıkırtı duyamadım mükemmel bi süspansiyon var arabada aynı testi bi gün önce yeni civicle yapmıştım ve arada gerçekten baya bi fark var.bence coralla iç mekan kalitesi yol tutuş ve oturaklılıkta bir kademe daha fazla bunu kesinlikle tarafsız bişekilde söylüyorum...yani civic- coralla ikileminde kalıpta coralla alanlar için iyiki coralla almışsınız..ha şunuda belirteyim ben megane II 1.5 dCi kullanıyorum...ama bundan sonraki arabam allah nasip ederse yani corolla olacak...


    Senin gibi tarafsız insanları görmek beni şaşırttı açıkçası, mutlu oldum. Yorumların için cok tesekkur ederim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    hayırlı olsun güle güle kullan.

    corollanın sorunsuzluk ve kalitesine hiç sözüm yok.

    ama

    bende megane-1 1.6 16v var

    ve 124 beygir yeni nesil corollayala kapıştık ve ne yazıkki 110 beygir aracımla geçtim.

    yani 124 beygirli corolla kesinlikle hız aracı değil.

    almayı düşünenler için kısa bir tecrübemdi.


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Merhaba Leonheart,

    Farkettiğin kadarıyla gerçekten birçok model düşünmüştüm; Civic hb düz vites - Civic 1.8 sedan,Laguna III,yeni Mondeo TDCI,Passat 2.0FSI hatta hız bağımlısı olduğum ve bu huyumdan kurtulmak için daha sonra Passat 1.6 ve 1.6 Civic sedan da düşünmeye başlamıştım ancak bir yandan yeni Corolla nın tasarımıda git gide hoşuma gidiyordu,sorunsuzluğunu zaten biliyordum,kullanan arkadaşlarımın ifadesine görede performansıda gayet tatmin ediciydi,tüm olumlu yorumların üzerine Toyota servisinin bugüne kadar alışık olmadığım samimi ve ilgili tavırlarıda tercihimi ilk kez bir Japon aracından yana kullanmama neden oldu.

    Aslını istersen sen ve senin gibi az çok beni tanıyan arkadaşlarıma karşı mahçupta olmadım değil,sanırım aklımdan geçen herşeyi değilde sadece aldığım aracı yazsaydım daha iyi olacaktı,dediğin gibi çok atıp tuttum ama sonradan biraz alakasız bir model tercih ettim!

    Hakkımdaki görüşlerin ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim,çok memnun oldum.

    Saygılarımla..




    megane 1 ler gerçekten çok seri arabalar mesela megane II 115 hp dende daha seri golf V - astra - 2.0 vectra dan da...yani kilo olarakta hafif saydıgım araçlardan...




  • Orjinalden alıntı: acu___men

    hayırlı olsun güle güle kullan.

    corollanın sorunsuzluk ve kalitesine hiç sözüm yok.

    ama

    bende megane-1 1.6 16v var

    ve 124 beygir yeni nesil corollayala kapıştık ve ne yazıkki 110 beygir aracımla geçtim.

    yani 124 beygirli corolla kesinlikle hız aracı değil.

    almayı düşünenler için kısa bir tecrübemdi.

    Acu Men merhaba,

    Arkadaşım seninde geçmediğin araba kalmadı anladığım kadarıyla yarışmayı seviyorsun!

    Aracın Renault un K4M kodlu 1.6 16valf motorunun ilk uygulandığı modellerden,bu motorlar zamanının ötesinde bir teknolojiye sahiptiler,yakıt tüketimi ve esneklik konusunda herzaman en iyiler arasında yer almışlardır.Kaldı ki senin aracında azda olsa modifiye vardı yanlış hatırlamıyorsam,bunlara ilaveten eski nesil araçların daha hafif olduklarını düşünürsek aracının performansının üstünlüğü mantıklı şekilde açıklanabilir.
    4 yıl boyunca kullandığım Laguna II de de aynı motor vardı ve yüksek süratlerdeki esnekliği çoğu kompakt 1.6 araçtan iyiydi,herzaman "bu araç 1340kg değilde şöyle 250-300kg daha hafif olsa neler olurdu acaba" demişimdir.Yeni Corolla için şu an çok detaylı bir performans incelemesi yapamadım ya da ciddi sayılabilecek bir kapışma yaşamadım ancak söyleyebileceğim özellikle yokuşlarda yüklüyken ve yüksek hızlarda hızlanabilme kapasitesinin Megane II lerden daha iyi olduğu.Ancak dikkatimi çeken Corolla nın da boş ağırlığının yüksek(1271kg) olmasına rağmen Laguna ile eşit ağırlığa ulaştığında dahi Laguna dan çok daha üstün bir performans sergilediği.
    '92 de sahibi olduğumuz 1.5 motorlu Civic sadece 90hp olmasına rağmen 0-100km akselerasyonu sadece 9.4sn idi,çünkü araç sadece 905kiloydu!

    Senin aracındaki modifiyeyi saymazsak 110hp Megane ile Corolla yı geçebilmenin açıklamasını hafif kasa ve henüz çok yeni olan Corolla lar daki rodajı tamamlanmamış motor ile açıklayabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 3 Mayıs 2007; 15:58:35 >




  • tek modifiyem k&n kutu içi filtre,

    birde 4 tırnak bosch buji var

    ayrıca tam sentetik 5w40 yağ kullanırım.

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Orjinalden alıntı: acu___men

    hayırlı olsun güle güle kullan.

    corollanın sorunsuzluk ve kalitesine hiç sözüm yok.

    ama

    bende megane-1 1.6 16v var

    ve 124 beygir yeni nesil corollayala kapıştık ve ne yazıkki 110 beygir aracımla geçtim.

    yani 124 beygirli corolla kesinlikle hız aracı değil.

    almayı düşünenler için kısa bir tecrübemdi.

    Acu Men merhaba,

    Arkadaşım seninde geçmediğin araba kalmadı anladığım kadarıyla yarışmayı seviyorsun!

    Aracın Renault un K4M kodlu 1.6 16valf motorunun ilk uygulandığı modellerden,bu motorlar zamanının ötesinde bir teknolojiye sahiptiler,yakıt tüketimi ve esneklik konusunda herzaman en iyiler arasında yer almışlardır.Kaldı ki senin aracında azda olsa modifiye vardı yanlış hatırlamıyorsam,bunlara ilaveten eski nesil araçların daha hafif olduklarını düşünürsek aracının performansının üstünlüğü mantıklı şekilde açıklanabilir.
    4 yıl boyunca kullandığım Laguna II de de aynı motor vardı ve yüksek süratlerdeki esnekliği çoğu kompakt 1.6 araçtan iyiydi,herzaman "bu araç 1340kg değilde şöyle 250-300kg daha hafif olsa neler olurdu acaba" demişimdir.Yeni Corolla için şu an çok detaylı bir performans incelemesi yapamadım ya da ciddi sayılabilecek bir kapışma yaşamadım ancak söyleyebileceğim özellikle yokuşlarda yüklüyken ve yüksek hızlarda hızlanabilme kapasitesinin Megane II lerden daha iyi olduğu.Ancak dikkatimi çeken Corolla nın da boş ağırlığının yüksek(1271kg) olmasına rağmen Laguna ile eşit ağırlığa ulaştığında dahi Laguna dan çok daha üstün bir performans sergilediği.
    '92 de sahibi olduğumuz 1.5 motorlu Civic sadece 90hp olmasına rağmen 0-100km akselerasyonu sadece 9.4sn idi,çünkü araç sadece 905kiloydu!

    Senin aracındaki modifiyeyi saymazsak 110hp Megane ile Corolla yı geçebilmenin açıklamasını hafif kasa ve henüz çok yeni olan Corolla lar daki rodajı tamamlanmamış motor ile açıklayabiliriz.





  • kaporamı ödedim aracımı mayıs 15 de teslim alıyorum.1.4 d4d corolla comfort sedan.umarım dığru karar vermişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trionyx -- 4 Mayıs 2007; 18:54:11 >
  • araban hayırlı olsun, ALLAH kaza dan korusun... ( hepimizi)

    bu arada son 15 gündür ankara trafiğinde yeni corollalar acayip çoğaldı. hani diyoduk ya yeni corolla yok ortada diye. son 15 gündür satışlarda epey bi yükselme olmuş. (geçen lider e gitmiştim oradaki tanıdık söyledi)
  • Trionyx

    Aracın hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan.Bende 27 nisandan beri benzinli Elegant kullanıyorum gerçekten çok memnunum üstelik önceki aracım Laguna II idi..
  • esmerce

    aracın hayırlı uğurlu olsun.allah kaza bela vemesin.nasıl memnunmusun aracından?beğenmediğin tarafları varmı? ben 1.4d4 comfort aldım.kapora olarak arac bedelinin yarısını ödedim.bu ayın 15inde tamanı ödeyip teslim alıcm inşallah.aracımı aldıktan sonra ilk yorumlarımı atarım inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trionyx -- 8 Mayıs 2007; 20:36:26 >
  • Hayırlı olsun.Bende burada bir arkadasın dizel aldım sonra yokuslarda el freni olmadan kalkamıyorum yazısını okumasaydım senin aldıgın arabayı alacaktım.Buarkdas daha sonra serviste yaptırmıs sorunu simdi cok memnun oldugu yazmıstı.Bende simdi kullandıgım arabdan cok memnunum.Seninde cok memnun kalacagını dusunuyorum.İyi secim yaptın bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filozofff -- 9 Mayıs 2007; 2:27:45 >
  • kapismak isteyen corolla 125 hp benzinli alacağina ayni fiyata gider 207 gt colt czt vs alir. koskoca ağir kasa 125 hp diye cok seri olacak anlamina gelmez. senin megane ile gecme sebebin hafif olmasi

    ha soyle soyliyeyim illa iyi biriyle kapismak istiyorsan. hafif modlu bir uno bul afedersin o senin megane gicini yirtsa gecemez busefer :))

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    hayırlı olsun güle güle kullan.

    corollanın sorunsuzluk ve kalitesine hiç sözüm yok.

    ama

    bende megane-1 1.6 16v var

    ve 124 beygir yeni nesil corollayala kapıştık ve ne yazıkki 110 beygir aracımla geçtim.

    yani 124 beygirli corolla kesinlikle hız aracı değil.

    almayı düşünenler için kısa bir tecrübemdi.


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Merhaba Leonheart,

    Farkettiğin kadarıyla gerçekten birçok model düşünmüştüm; Civic hb düz vites - Civic 1.8 sedan,Laguna III,yeni Mondeo TDCI,Passat 2.0FSI hatta hız bağımlısı olduğum ve bu huyumdan kurtulmak için daha sonra Passat 1.6 ve 1.6 Civic sedan da düşünmeye başlamıştım ancak bir yandan yeni Corolla nın tasarımıda git gide hoşuma gidiyordu,sorunsuzluğunu zaten biliyordum,kullanan arkadaşlarımın ifadesine görede performansıda gayet tatmin ediciydi,tüm olumlu yorumların üzerine Toyota servisinin bugüne kadar alışık olmadığım samimi ve ilgili tavırlarıda tercihimi ilk kez bir Japon aracından yana kullanmama neden oldu.

    Aslını istersen sen ve senin gibi az çok beni tanıyan arkadaşlarıma karşı mahçupta olmadım değil,sanırım aklımdan geçen herşeyi değilde sadece aldığım aracı yazsaydım daha iyi olacaktı,dediğin gibi çok atıp tuttum ama sonradan biraz alakasız bir model tercih ettim!

    Hakkımdaki görüşlerin ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim,çok memnun oldum.

    Saygılarımla..







  • Uno...Bizde bir ara vardı ikinci el olarak anneme almıştık 5.500YTL ye. Umduğumdan çok hızlı bir araçtı,ancak umduğumuzdan çok yakınca Palio Mj ile değiştirdik
  • Gercekten biraz agır araba ama arabadan inmek istemiyorum surus cok keyifli ve araba gercekten cok konforlu.Biraz daha performanslı olsa tabi ki daha iyi olurdu.Bende bi modifikasyon ile performans arttırılabilir mi diye size sormak istiyorum.
  • Arkadaşlar günaydın.

    Corolla gerçekten kendi sınıfının konfor açısından bşarılı modellerinden biri.Yakın çevremde Astra Golf Megane Focus vs her türlü kompakt sınıf araç var ve onlarıda bazen kullanıyorum sonra Corolla ya binince gerçekten sessizlik ve amortisörlerin zemini absorbe edişi çoğu modelden daha iyi geliyor.

    Performans konusunda ise şu ana kadar kullanan arkadaşlardan hiçbir şikayet duymadım,bana görede gayet iyi,yetersiz demek haksızlık olur ancak kasa ağırlığı 1270kg yerine maksimum 1150-1200kg olsa dahada iyi olurdu şüphesiz. Ne kadar güçlü olursa olsun 1600cc bir aracı 50kg fazlalık dahi etkiliyor.

    Corolla popüler bir araç olduğu için motoru güçlendirmek için eminim bir uygulama yapılacaktır,ancak işletim sistemi uygun olmayan ve potansiyelinin tamamını kullanan motorlardan sağlıklı rahat bir şekilde yüksek güç almakta kolay değildir.




  • acu___men

    dikkatli oku siradan değil modlu uno dedim chip acik hava filtresi yapilmis unoyu gecemez....megane1

    uno 845 kg
  • trionyx arkadaşım hayırlı olsun 1.4 dizel comfort değilmi? kaça aldın?
  • ya geç böyle teorik varsayımları.

    fazla hayallere dalmışsın.

    megane-1 çoğu 2.0 aracı bile zorlarken, 1.4 unomu geçicek.

    gerçeklere dön.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    acu___men

    dikkatli oku siradan değil modlu uno dedim chip acik hava filtresi yapilmis unoyu gecemez....megane1

    uno 845 kg
  • Arkadaşlar bende bursada gecen gün toyota bayiine gittim.Corolla elagant modeline baktım gerçekten çok begendim.Bana 39,500 ytl ye bıraktılar.fakat kararsız kaldım oradan ford bayine gittim.Benimle hiç ilgilenmediler.fakat karasızım acaba ghia mı alsam yoksa corallamı dıye.corallanın plastik kalitesi focustan daha ii geldi bana bide coralla sanki biraz daha elektronik ve daha rahat gibi.forumunuzu baştan sona kadar okudum. biraz daha aktif olursak daha ii olacak bence.Bir arkadaşta sormuş aynı soruyu ama bende karasız kaldıgım için soruyrum.O kadar para veriyoruz sonrada pişman olmak istemıyorum.bende daha once 98 model coralla vardı ve cok mennundum bna hiçbir soru cıkarmadı.daha sonra onu satıp polo aldım ama corallayı tutmadı.şimdi polo yu satıp pişman olmak istemıyorum.coralla alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırlar inşallah...




  • arkadaslar passatim wardi 2000 model sattim opel wectra yeni kasa da ortakliktan ayrildik wicdansiz ortagima werdim)) anliyacaginiz araba yok bankada da 32.000 ytl war.sizden ricam taksitle girecegim araba dizelmi olsun benzinlimi passati 7 yilda toplam 73.ooo km yaptim yani anlayacaginiz uzun sure kullanacagim arabanin modelini soruyorum.ne 34yasimda olsam bile sizin kadar usta ve bilgili degilim.tsk ler
  • KOLPADAN

    1 4D4 COMFORT 40.400 YTL + PARK SENSÖRÜ +PASPAS SETİ + KOLTUK KORUMA
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.