Şimdi Ara

-YENİ NESİL TOYOTA COROLLA-Dünyanın en çok tercih edilen otomobili (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.805
Cevap
29
Favori
1.256.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ABİ NE BU YA HER YERDE CİVİC
  • Arkadaşlar merhaba,

    10 nisan itibariyle Corolla 1.6 Elegant sahibiyim,aracım inşallah nisan sonu gibi gelecek,benide üye yaparsanız çok sevinirim,tekrar görüşmek üzere..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 11 Nisan 2007; 12:35:16 >
  • hobarey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weicell -- 13 Ağustos 2010; 15:07:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: weicell

    Ford Demiştim Cumaya Kadar Sanırım.
    Fakat bir araştırma Yaptım ve de Ford Focus Sedan dizel,gia ve de sedan bulunmuyor...!!Ve sipariş verdiğim takdirde mayısın ilk haftası gibi gelir dediler..!!Bu da beni çileden çıkardı!
    O yuzden hala bir karara varmış durumda değilim...!
    Çok sinir oldum ya,Konuyla ne alakası var diyeceksiniz,Fakt anlatasım geldi NE bilim Kafam allak bullak oldu..Tekrar Toyota Corolla Düşünmeye başladım..Bunun Üstündeki etken ise Sadece Yeni olması!
    Saygılarımla.


    siz hb focus'a da bir goz kırpın derim ben, aklınızı celmek gibi de olmasın.




  • ARAC ALACAK ARKADAŞLAR BENCE ARAŞTIRMA YAPARKENwww.sikayetvar.com u ziyaret edin sonra kararınızı verin.ne alırsanız alın harırlısı olsun.ALLAH kaza bela vermesin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Arkadaşlar merhaba,

    10 nisan itibariyle Corolla 1.6 Elegant sahibiyim,aracım inşallah nisan sonu gibi gelecek,benide üye yaparsanız çok sevinirim,tekrar görüşmek üzere..



    hayırLı oLsun arkadaşım, ALLah kazasız beLasız sürüşLer nasip eder inşaLLah...Ayrıca benim aLmayı düşündüğüm modeLi aLmışsın..Kısmet oLursa 2-3 aya kadar ben de aLıyorum...İzLenimLerini yazarsan çok makbuLe geçer tekrardan hayırLı oLsun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gsemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Arkadaşlar merhaba,

    10 nisan itibariyle Corolla 1.6 Elegant sahibiyim,aracım inşallah nisan sonu gibi gelecek,benide üye yaparsanız çok sevinirim,tekrar görüşmek üzere..



    hayırLı oLsun arkadaşım, ALLah kazasız beLasız sürüşLer nasip eder inşaLLah...Ayrıca benim aLmayı düşündüğüm modeLi aLmışsın..Kısmet oLursa 2-3 aya kadar ben de aLıyorum...İzLenimLerini yazarsan çok makbuLe geçer tekrardan hayırLı oLsun..


    Sağolun Allah daha iyilerini size nasip etsin,heyecanla bekliyorum bakalım geldiğinde görüşlerimi belirteceğim,cep telefonumun duvar kağıdı imzanızdaki resim şuan,görende çok beğeniyor




  • guote kardeş önce hayırlı olsun.aracı kaça aldın.indirim uyguladılarmı.bizede bir ip ucu olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: weicell

    MErhaba Arkadaslar,Ben Su an Toyota Corolla Dizel Elegant Veya Ford Focus Dizel Ghia Almayı dusunuyorum.
    Acaba Alan Aradaslar Bana Ne kadar Yaktığını Ve performansını acıklayabilirler mi?
    Ford Focusu indirimden Yaklasık 40000YTL'ye Alacağım.Ve Hb Modeli Ayrıca Ghia Ve dizel.
    Toyotayı ise Yaklasık 42000YTL'ye alacağım.Oncelikle inceledim ve fordun daha cok ozelliği olduğunu gordum acaba hangı model daha ıyıdır?
    Ford 110 Beygır Ve 1.6L motoru var.
    Toyotanın ise 1.4 ve 90 beygır acaba bu cok fark eder mi?(hem performans hem de yakıt olarak?)
    Arkadaslar ogrencıyım de bana hem performansı ıyı hem de yakıtı az olan bır araca gerekıyor Yardımcı olabilirseniz Sevinrim
    Saygılarımı sunuyoum.
    Veysel Faik Işıklı

    Öncelikle iyi günler diliyorum;
    Her iki aracı detaylarıyla incelemiş ve test sürüşü yapmış olduğum için izlenimlerimi ve yorumlarımı aktaracağım
    Ford FOCUS:
    Aracın iç mekanındaki plastik kalitesi bir hayli kötü, sürüş esnasında özellikle kapılardan ses geliyor. Ancak artıları daha fazla, bir defa 1,6 Lt TDCI motorun bence performans ve tork açısından piyasada rakibi yok, Toyota 1,4 D motorla yanına bile yaklaşamaz. Motorun torku 240 NM, ayrıca ani hızlanma isteklerinde motorun overboost özelliği ile torku 260 NM'e kadar çıkıyor. Motorun torku ve kuvveti o kadar iyi ki, ilk kez kullananların aracı zaptedememe hissine kapılmaları mümkün.. Bu kadar performansa rağmen aracın yakıt tüketimi makul ve motorun makul çalışma gürültüsü ön plana çıkıyor. Buna ilave olarak, aracın yol tutuşu benzerlerinin en iyisi, vites geçişleri ve direksiyon tepkileri için de aynı yorumu yapmak mümkün. Fren performansı bence ortalama, ancak dozlama iyi..Bakım ile ilgili konulara gelince, işletme idame açısından baktığımızda Focus'la kaç Km yaparsanız yapın aracın garantiden düşmemesi için asgari 6 ayda bir bakıma/yağ değişimine girmesi gerekiyor, ayrıca motorun trigeri zincir değil kayış tahrikli olduğundan değişimi uzun vadede harcama hanesine - olarak yazılıyor.. Focus, eksilerine rağmen, halihazırda makul/mantıklı fiyatı ve benzersiz motor performansı ile ön sıralarda değerlendirmeye alınması gereken bir otomobil..

    Toyota Corolla 1,4 D
    Bu aracın da plastik kalitesinin tarafımdan eksi not aldığını ve Focus'tan çok farklı olmadığını ifade etmeliyim, halbuki Toyota'dan çok daha iyisi beklenirdi.. Toyota'dan beklentim, bu aracı piyasaya sürmeden önce çok iyi bir pazarlama stratejisi belirlemeleri yönündeydi, ancak pazarlama açısından sınıfta kaldı. Bence bu hususta Toyota 2006 yılında Yaris'leri piyasaya sürerken izlediği "İlk 1000 Kişiye İndirimli Fiyat" stratejisini izlemeliydi. Düşünün yeni piyasaya sürdüğünüz bir araç Full aksesuarsız 43.000 YTL'te satılıyor. Bu fiyat baremide rakipler bir hayli fazla; örneğin Focus TDCI, Megane DCI 100 sadece bunlardan bir kaçı.. Araç ile ilgili tespitlere gelince;
    1. Aracın 1300 Kg'e ulaşan ağırlığı nedeniyle performansı ortalama düzeyde, yaklaşık olarak Astra 1,3 CDTI gibi, hatta Astra 6 ileri şanzımanla öne geçiyor..
    2. Motor sessiz çalışma karekteristiğine sahip, ancak 3000 d/d'dan sonra nefesi kolay kesiliyor.. Performans olarak Focus'un ancak 2/3'ne ulaşabiliyor..
    3. Aracın direksiyon tepkileri çok net, manevra kabiliyeti yüksek.. Bu disiplinde Corolla +'ları hanesine yazdırıyor..
    4. Aracın vites geçişleri teryağı yumuşaklığında, bu konforu ve kullanım kolaylığını arttırıyor..
    5. Kabinde kullanılan malzemenin kalitesi ve işçilik vasat..
    6. Bakım açısından araç Focus'a göre avantajlı, eğer 6 aylık 10000 Km altında iseniz servise gitme mecburiyeti yok.. Ayrıca motor Trigeri zincir tahrikli bu da + bir faktör
    7. Fren mesafesi bence Focus'tan iyi, ancak dozlama iyi değil..
    8. Motorunun vergi avantajı yok, diğer bir deyişle Focus'la aynı vergi dilime sahip..
    9. Aracın fiyatı yukarıda da belirtildiği üzere bir hayli yüksek.. Forum'dan arkadaşlar hatırlayacaklardır, Kasım 2006'da Focus'u özellikle fiyat/pazarlama politikası nedeniyle eleştiren yazılar yazmıştım. Ancak son zamanlarda Focus rakiplerinin önünde yer almaya başladı ve bence şu an fiyat açısından en maliyet/etkin olan otomobil.. Neticede, Toyota'nın 43.000 YTL fiyat ile almanın maliyet/etkin olmayacağı, bu aracı düşünenlerin piyasaya yeni girmesi ve talebin doymaması nedeniyle fiyatlarının yüksek olacağını göz önüne alarak beklemelerinin daha mantıklı olacağı yorumunu yapmak istiyorum. Bence araca şu an ihtiyacınız varsa tercihinizi tartışmasız Focus yönünde kullanınız, bu noktada Toyota sadece daha makul bir fiyatta sunarsa değerlendirmeye alınabilir.. Detaylar için lütfen yazınız..Saygılar..




  • Ben de geçen salı toyota corolla 1.4 d4d elegant aldım. daha önce de sizin burda efsane kasa diye adlandırdığınız 93 toyota sahibiydim. açıkçası almadan önce burdaki yorumları okuduğumda ya almasam mı diye aklımdan geçtiği zamanlar olmadı değil. herkes focusun daha iyi olduğunu söylüyordu. 1.4 motorun yavaş olduğunu, performans açısından çok birşey beklenmemesi gerektiğini söyleyen bir sürü yazı okudum. özellikle 93 toyota sahibi olarak bu performans olayı beni düşündürüyordu. bir de herkes toyotanın ses yalıtımı konusundaki kötülüğünden bahsediyordu. hele alacağım araba dizel olunca bu ses sorunu beni daha da fazla düşündürmeye başlamıştı. uzun lafın kısası, her ne kadar burda yazılanlar moralimi bozsa da en sonunda yine toyota aldım ve inanın bana burda yazılanların çoğu abartı diye düşünüyorum. araba performans açısından mükemmel diyebilirim. hem şehir içinde hem şehir dışında mükemmel bir hızlanmaya sahip. haftasonu cumhuriyet mitingi için ankara gittim yeni açılan tünelden geçerek. size şunu söyleyebilirim ki yolda hiçbir şekilde zorlanmadım. hiçbir arabaya yol vermek zorunda kalmadım. hiçbir şekilde aman bu araba da bu kadar hzı yapar artık sağa kaçmam lazım demedim. yol tutuşu mükemmel. 4 saat boyunca 120nin altına düşmeden müthiş konforlu bir yolculuk yaptım. motor sesine gelirsek. arabayı ilk kullanmaya başladığım andan itibaren ilk dikkatimi çeken şey dizel motor sesi diye birşey olmaması idi. arabaya binen herkes ilk önce arabayı benzinli zannediyor desem heralde ne demek istediğimi anlarsınız. arabanın yol sesini içeri alması ise önceki modellere göre büyük ölçüde önlenmiş. ancak 120nin üzerine çıktığınız anda her arabada olan bir yol ve rüzgar sesi var ama bunun da zaten kaçınılmaz olduğunu düşünüyorum. açıkçası bu ses beni çok rahatsız etmedi. yakıt tüketimine gelince ankara istanbul arasını 75 milyonluk mazotla gittik ve hızımız ortalama 120 km idi. tabii ki arada yavaşlamalar olmuştur. ama anlık tüketime baktığım zaman 130-140 km civarında 8,5 9 litre arası gösteriyordu. şehir içi tüketim ise her sabah ve her akşam istanbul trafiğinde (gerçekten çok sıkışık bir trafikte) devamlı dur kalkta 6,7 litre. bence hiç de küçümsenecek bir değer değil. bunun dışında başka söyleyecek birşey aklıma gelmedi. bir de her gören arabanın çok havalı olduğunu söylüyor. gerçekten ben de aldıktan sonra daha da bir beğenmeğe başladım. gece yolu aydınlatması mükemmel. arka yolcuya kadar farlar yandan yolu aydınlatıyor. müzik sistemi özellikle benim gibi yüksek sesle müzik dinlemeyi seven birini ortalama olarak tatmin etti. son olarak belki merak edenler olur diye söylüyöyürum arabam lacivert. aksesuar olarak park sensörü ve açık renk deri döşeme var fazladan. deri döşemeden çok memnunum. belki biraz pahalı ama değdi diye düşünüyorum çünkü arabanın içini çok ferah ve daha kalite gösteriyor. bunun dışında başka söyleyecek birşey kalmadı sanırım. tereddütte kalanlara inşallah yardımcı olmuşumdur.
    herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...




  • hayırlı olsun
  • Öncelikle aracını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Bende 2 ay sonra inşallah almayı düşünüyorum. Benim kafama takılan tek soru şu benzin deposundan gelen çalkalanma sesi. Bu gerçekten çok duyulan ve rahatsız eden bir sesmi. Yoksa çok şiddetli kasislerdemi ses geliyor. Doğal olarak sürekli bir su bidonu ile yolculuk etmek istemem. Kullanan arkadaşlar bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim. Kolay gelsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mugelondon

    Ben de geçen salı toyota corolla 1.4 d4d elegant aldım. daha önce de sizin burda efsane kasa diye adlandırdığınız 93 toyota sahibiydim. açıkçası almadan önce burdaki yorumları okuduğumda ya almasam mı diye aklımdan geçtiği zamanlar olmadı değil. herkes focusun daha iyi olduğunu söylüyordu. 1.4 motorun yavaş olduğunu, performans açısından çok birşey beklenmemesi gerektiğini söyleyen bir sürü yazı okudum. özellikle 93 toyota sahibi olarak bu performans olayı beni düşündürüyordu. bir de herkes toyotanın ses yalıtımı konusundaki kötülüğünden bahsediyordu. hele alacağım araba dizel olunca bu ses sorunu beni daha da fazla düşündürmeye başlamıştı. uzun lafın kısası, her ne kadar burda yazılanlar moralimi bozsa da en sonunda yine toyota aldım ve inanın bana burda yazılanların çoğu abartı diye düşünüyorum. araba performans açısından mükemmel diyebilirim. hem şehir içinde hem şehir dışında mükemmel bir hızlanmaya sahip. haftasonu cumhuriyet mitingi için ankara gittim yeni açılan tünelden geçerek. size şunu söyleyebilirim ki yolda hiçbir şekilde zorlanmadım. hiçbir arabaya yol vermek zorunda kalmadım. hiçbir şekilde aman bu araba da bu kadar hzı yapar artık sağa kaçmam lazım demedim. yol tutuşu mükemmel. 4 saat boyunca 120nin altına düşmeden müthiş konforlu bir yolculuk yaptım. motor sesine gelirsek. arabayı ilk kullanmaya başladığım andan itibaren ilk dikkatimi çeken şey dizel motor sesi diye birşey olmaması idi. arabaya binen herkes ilk önce arabayı benzinli zannediyor desem heralde ne demek istediğimi anlarsınız. arabanın yol sesini içeri alması ise önceki modellere göre büyük ölçüde önlenmiş. ancak 120nin üzerine çıktığınız anda her arabada olan bir yol ve rüzgar sesi var ama bunun da zaten kaçınılmaz olduğunu düşünüyorum. açıkçası bu ses beni çok rahatsız etmedi. yakıt tüketimine gelince ankara istanbul arasını 75 milyonluk mazotla gittik ve hızımız ortalama 120 km idi. tabii ki arada yavaşlamalar olmuştur. ama anlık tüketime baktığım zaman 130-140 km civarında 8,5 9 litre arası gösteriyordu. şehir içi tüketim ise her sabah ve her akşam istanbul trafiğinde (gerçekten çok sıkışık bir trafikte) devamlı dur kalkta 6,7 litre. bence hiç de küçümsenecek bir değer değil. bunun dışında başka söyleyecek birşey aklıma gelmedi. bir de her gören arabanın çok havalı olduğunu söylüyor. gerçekten ben de aldıktan sonra daha da bir beğenmeğe başladım. gece yolu aydınlatması mükemmel. arka yolcuya kadar farlar yandan yolu aydınlatıyor. müzik sistemi özellikle benim gibi yüksek sesle müzik dinlemeyi seven birini ortalama olarak tatmin etti. son olarak belki merak edenler olur diye söylüyöyürum arabam lacivert. aksesuar olarak park sensörü ve açık renk deri döşeme var fazladan. deri döşemeden çok memnunum. belki biraz pahalı ama değdi diye düşünüyorum çünkü arabanın içini çok ferah ve daha kalite gösteriyor. bunun dışında başka söyleyecek birşey kalmadı sanırım. tereddütte kalanlara inşallah yardımcı olmuşumdur.
    herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...


    arkadaşım aracın hayırlı olsun ama bişi sormak istiyorum...aldıgın arac 1.4 d4d elegant mıs açık renk deri döşeme oldugunu söylüyorun bana plazadan söyledikleri dizellerde açık renk deri döşeme olmadıgını söylediler acaban onlar mı yanlış biliyor yoksa sen aracına bu döşemeyi dışarda mı yaptırdın ?




  • opsiyonel olarak yaptırabiliyorsun.galeride özel olarak yapılmış birtane vardı.gerçekten güzel duruyodu.gökkuşağı plaza.

    ARKADAŞLAR BİDE FİAT YAZIN ŞURAYA YA.SORUYORUZ HİÇ TAKAN YOK.İNDİRİM YAPTILARMI YAPTILARSA NEKADAR.BİZAHMET YAZIN DA.ALACAK ARKADAŞLARA REHBER OLUR.
  • Bende toyota 1.4 d4d corolla ile ford focus 1.6 tdcı ghıa arasında kalmıştım.kararımı toyotadan yana kullandım.sebeplerim şöyle ford sahibi insanların şikayetlerinin fazla olması.turbo hortumunun catlaması,kapılardan ses gelmesi,ön konsoldan ses gelmesi,yedek parcasının ve servis maliyetlerinin fazla olması vs... yani toyotaya göre daha sorunlu olması büyük ve tartışılmaz bir etken oldu benim için.AYRICA FORD FOCUS 1.6 110 HP BİR ARAC VE EN BÜYÜK ARTISI TARTIŞILMAZ OLAN TORKU VE GÜCÜ!..BEN BU ARTININ DEZ AVANTAJ A DÖNÜŞÜCEĞİNE İNANIYORUM.ARACIN GÜÇLÜ OLMASI VE SADECE BU SEBEPDEN BU ARACI TERCİH EDEN KİŞİLERİ PERFORMANS YÖNÜNDEN TAHRİK EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.BUDA YAKIT TÜKETİMİNİN AVANTAJINI DEZ AVANTAJ A DÖNÜŞMESİNİ SAĞLAYACAKTIR.BU ARACI BU SEBEPDEN ALIPDA YOK KARDEŞİM BEN OTOBANDA 90-100 U GECMEM DEMEYİN SAKIN :) 180-200 LERE CIKINCA AKLINIZA BU YAZI GELMESİN SONRA :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trionyx -- 16 Nisan 2007; 18:19:15 >




  • Aracınız hayırlı uğurlu olsun.
  • herkese tesekkurler.
    arabanın fiyatını soran arkadaşlar var. arabayı 42 milyara aldım. yani 1 milyar indirim yaptılar. sanırım bu indirimi her yerde yapıyorlar artık. iç döşeme ile ilgili, evet dizellerde maalesef kendinden açık renk iç döşeme yok (bence en büyük eksikliklerden birisi ) ben toyotanın kendi yaptırdığı yere yaptırdım. yani bayi beni yönlendirdi. belki başka yerde daha ucuza yapılabilirdi ama garantiden çıkmasını istemedim. işçiliklerinden de gayet memnun kaldım. benzin deposundan gelen sese gelince allaha şükür ben öyle bir ses duymadım şimdiye kadar. söylemek istediğim başa bir konu var. bunu yeni fark ettim. bilenler biliyordur araba debriyaja basmadan çalışmıyor. eğer bi şekilde yolda durursa veya sabah çalıştırmak için marşa bastığınızda kontağı çevirmeden debriyaja basarsanız araba gene çalışmıyor. ayrıca arabanın marşa basmadan önce viteste takılı olmaması gerekiyor. ben sabah çalıştırmak için marşa bastım. araba çalışmadı. 1-2 denedim gene olmadı. baya bi canım sıkıldı. sonra vitesten çıkardım ve kontağı kapatıp tekrar açtım ve debriyaja ondan sonra bastım. bu sefer hemen çalıştı. ben de derin bir nefes aldım. belki bu bilinen birşeydir ama ben yeni öğrendim ve size de söylemek istedim.
    herkese iyi çalışmalar




  • Yeni Corolla 1.6 düz vites kullanan arkadaşlar,sizce aracın performansı nasıl?
  • esmerce, corolla elegant kaça mal olacak sana?

    son fiyat indirimlerinden yararlanıyorsundur umarım.
  • hoıbarey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weicell -- 13 Ağustos 2010; 15:08:06 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.