|
Yeni Nissan Juke Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
Bu fiyatları gördükçe arabama kollarımı açıp sarılasım geliyor.
Juke yahu Juke yani! Yurt dışında yaşı ehliyet almaya yeten adamın ilk bineceği araba!
Bizde 300.000+ TL!
-
C-HR'a cok benzemis yandan arkadan falan.Fiyatlari biraz dusururlerse iyi satar bu kasa. -
Bu nissan nasi batmiyor hayret bi arabaya bak bi fiyata bak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatlar kendi içerisinde de çelişkili.Qashqai ile neredeyse aynı fiyatlar,halbuki araç bir alt segment.Çok tercih edilen bir marka olan(eski fiyatları ile) nissan maalesef fiyatlarda uçtu.ben qasquai e biniyorum ve henüz 120 bin tl iken almıştım.Kaliteli bir araç değil.Şimdi 350bin verip kesinlikle almam.Piyasayı Egea Cross a kaptıracaklar.Bence iyi de olacak çünkü Dacia duster bile 220 bin üzerinde.Nissan görüntüye oynuyor,kesinlikle bir volkswagen değil.
-
Mesele arabanın fiyatı değil bu ülkede nasıl ve ne kadar çalışıp bir araba aldığın.Zengin bir ülke olsak ve fiyatları bu kadar yüksek olsa eyvallah.Bu kadar fakirleşmiş bir ülkede bu fiyatlar resmen pes dedirtiyor!!!
-
şu araba jeep bile degil, c5 aircross seviyesinde bile bir araç degil. 150bin lira anca edecek arabaları 300bine satıyorlar.. sacma sapan cuzu araba ya bunlar.. bizde lüks hepsi ...
-
Çalış kazanın yapın diyen it trollerin de sesi soluğu kesildi mesajına saldırmamış olmaları şaşırtıyor açlıktan nefesleri kokmaya başlamıştır artık.
@FlyingUnderpants 2016 yazında 5-6 bin lira peşin para ile Vatan bilgisayar gibi en pahalı yerden tek kalemde i7 li 1070li sıfır pc sistemi kurmak mümkündü. Şimdi tek başına ekran kartına o parayı veriyorsun. Halkın alım gücü düştü demek bile az geliyor düşmedi eridi adeta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 28 Ocak 2021; 21:11:44 > -
3 silindir terörünün bir parçası
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önümüzdeki ay Tekna Otomatik %80 ÖTV den %50ye inecek, 250lerden alınabilecek, bilginize.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ø
3 silindir terörünün bir parçasıB-SUV tüm araçlar 3 silindir, 3 silindir iyi ya da kötü diyemeyiz daha hafif ve verimli olduğu için tercih ediliyor, yakıt tüketimi ve karbon salımı değerleri buradaki en önemli konu.
Motorun alt kısmı Renault, üst kısmı Daimler ile birlikte geliştirildi, DCT (hidrolik kavrama/Islak tip) şanzıman ve şase uyumu çok başarılı.
Yol tutuş, ses yalıtım, bagaj kapasitesi konularında çok ciddi iyileştirmeler yapıldı, rakipleri ile pratikte karşılaştırıldığında daha başarılı olduğunu göreceksiniz.
-
-
Bu aracın 1,0 7 ileri oto. versiyonunu kullanan var mı? Özellikle 1,0 olması 115hp olması beni endişelendiriyor. Torku 200 iyi ama bilemiyorum. Test sürüşü yapamadım ama 1,6 Disel 130 beyigirlik qashqai kullandığım için acaba çekişi beni yolda bırakır mı diye endişelerim var?
-
B suv cuk bir aracın en fullune 350 bin cik vermek, ne kadar mantıklı bilemedim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X