Şimdi Ara

Yeni Opel Corsa, selefine kıyasla yüzde 10 hafifleyecek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Konu başındaki fotoğraftan belli oluyor ki son 2 şık eleniyor..
    Camın c sütunu tarafını kamuflajlamışlar. O yüzden net birşey söylemek zor.

    Ama cactus u hafifletmek için cam tavan perdesi kullanılmaması, arka camlara açma kapama tesisatı yapılmamasından dolayı bu ihtimal olabilir gibi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Corsa bu sınıfın en güçlü oyuncularındandı. Son kasayla resmen bitirdiler. Araç olarak fena değildi aslında ama tipi kötü, kasası ağır, haliyle performans tüketim kötüydü. Saçma sapan donanım sıkıntıları da vardı. Psa nın dokunuşuyla tekrar bu sınıfın en iddialı modellerinden biri olabilir.

    Corsa ve fiesta. Bu sınıfın en iddialı, en çok satan modelleriydi. Şimdi esameleri okunmuyor. Fiat da benzer şekilde puntoyu bitirdi.
    son kasa 2 makyaj gördü yıllardır üretiliyor. Eski altyapıyla belli yere kadar gitti. Bu yıl 13. yılı üretimde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 16 Nisan 2019; 16:10:26 >
  • En güzel Corsa kasaları B ve C'dir. Diğerleri tıraş.
  • Bir opelsever olarak PSA satışını olumlu görüyorum zira GM Opel'e yatırım yapmamak için elinden geleni yapıyordu Corsa da bunlara bir örnek: 2006'da corsa d cıktıgından beri makyajlaya makyajlaya satıyorlar ve herkes benzinlilerin yakıtından sikayetci. GM bünyesinde Opel güzel gövdeli kaliteli ve üstün yol tutuşlu arabalar üretti fakat Avrupa normlarına uygun motorlar hep sorundu. Astra J ve Insignia A zamanında düzgün motor-sanzıman kombinasyonlarıyla getirilseydi piyasada ne Golf ne Passat kalırdı. 40 yılın başında Avrupa normlarına uygun bir 1.6 dizel geliştirdiler onu da yeni emisyon normlarına uydurmak için yüksek bir finansman gerekince mecburen PSA satışı gerçekleşti. Yani GM hep Opel'e yatırım yapmaktan kaçındı en sonunda da bu yüzden sattı. PSA sayesinde Avrupa normlarına uygun daha verimli araçlar üretecek Opel ve bunu Alman imajını gözeterek yapacak. Son çıkan PSA tabanlı SUVler buna bir örnek, 3008 fransız oyuncaklarıyla donatılmısken Grandland agırbaslı Almanı oynuyor. İleriki modellerde de Opel'in farkını koruyacagını dusunuyorum, ozellikle Astra, Corsa ve Insignia gibi lokomotif modellerde. Yoksa Combo denilen model Doblo kılıgına bile girmisti Rifter olsa ne yazar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    PSA bünyesine geçmesi Opel'in hantal GM platformlarından kurtulmasını sağlıyor. Sırf bu yüzden beygirlerin tam karşılığını 0-100 km hızlanmalarında göremiyorduk.
    208 gibi teneke olacağına hantal olsun. Opel zaten GM'in B sınıfı araçları için sıfırdan yeni platform tasarlıyordu. PSA alınca proje çöpe atıldı maalesef. Opel özgünlüğünü yitirdi ve sadece marka değiştirilmiş Peugeot satar hale geldi. PSA binlerce kişiyi işten çıkartınca Opel'e suni bir büyüme elde ettirdi. Uzun vadede acısı çıkacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: termo35

    Bir opelsever olarak PSA satışını olumlu görüyorum zira GM Opel'e yatırım yapmamak için elinden geleni yapıyordu Corsa da bunlara bir örnek: 2006'da corsa d cıktıgından beri makyajlaya makyajlaya satıyorlar ve herkes benzinlilerin yakıtından sikayetci. GM bünyesinde Opel güzel gövdeli kaliteli ve üstün yol tutuşlu arabalar üretti fakat Avrupa normlarına uygun motorlar hep sorundu. Astra J ve Insignia A zamanında düzgün motor-sanzıman kombinasyonlarıyla getirilseydi piyasada ne Golf ne Passat kalırdı. 40 yılın başında Avrupa normlarına uygun bir 1.6 dizel geliştirdiler onu da yeni emisyon normlarına uydurmak için yüksek bir finansman gerekince mecburen PSA satışı gerçekleşti. Yani GM hep Opel'e yatırım yapmaktan kaçındı en sonunda da bu yüzden sattı. PSA sayesinde Avrupa normlarına uygun daha verimli araçlar üretecek Opel ve bunu Alman imajını gözeterek yapacak. Son çıkan PSA tabanlı SUVler buna bir örnek, 3008 fransız oyuncaklarıyla donatılmısken Grandland agırbaslı Almanı oynuyor. İleriki modellerde de Opel'in farkını koruyacagını dusunuyorum, ozellikle Astra, Corsa ve Insignia gibi lokomotif modellerde. Yoksa Combo denilen model Doblo kılıgına bile girmisti Rifter olsa ne yazar
    Opel'in GM bünyesinde zarar etmesinin yazdıklarınızda hiçbir alakası yok. 2000'li yıllardan başlayarak, GM, ABD'de büyüyen kompakt araç satışlarında rakiplerinin gerisinde kalınca eski platformlar da yetersiz gelince; aynı anda çok fazla yeni platform geliştirmeye başladı. Global RWD platform (Zeta Platform), Epsilon Platform, Delta platform, GM/Fiat ortaklığı ile geliştirilen SCCS platform bunlardan sadece birkaçı. Bu kadar para yatırıp; bir sürü finansal hata yapınca (FCA ortaklığını çok büyük zarara satmaları gibi) durum yine GM'in 2009'daki iflasına geldi.

    GM Opel'e zarar ettiriyorlar diyorlar. Evet çünkü PSA gibi halihazırda satışta olan araçlarını allayıp pullayıp Opel diye satmadılar. PSA Opel'in ruhunu çıkarttı, iskeletinin içini satışta olan kendi araçlarını ısıtıp doldurdular.

    Bir Opel sevdalısı olarak PSA'nın Opel'i öldürdüğünü düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Trim sesinin ağırlıkla bir alakası yok. Astra j, astra k, insignia muadillerinden daha ağır ama trim sesi konusunda çok kötüler.

    Alıntıları Göster
    yalıtımın azaltılması sonucu trim sesinin artacağını anlatmaya çalışmıştım.fransız araçlarının genel olarak böyle olduğunu söylemeye çalışmıştım.

    elbette bunlara katılmayabilirsiniz.bunlar benim kendi düşüncelerimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Opel'in GM bünyesinde zarar etmesinin yazdıklarınızda hiçbir alakası yok. 2000'li yıllardan başlayarak, GM, ABD'de büyüyen kompakt araç satışlarında rakiplerinin gerisinde kalınca eski platformlar da yetersiz gelince; aynı anda çok fazla yeni platform geliştirmeye başladı. Global RWD platform (Zeta Platform), Epsilon Platform, Delta platform, GM/Fiat ortaklığı ile geliştirilen SCCS platform bunlardan sadece birkaçı. Bu kadar para yatırıp; bir sürü finansal hata yapınca (FCA ortaklığını çok büyük zarara satmaları gibi) durum yine GM'in 2009'daki iflasına geldi.

    GM Opel'e zarar ettiriyorlar diyorlar. Evet çünkü PSA gibi halihazırda satışta olan araçlarını allayıp pullayıp Opel diye satmadılar. PSA Opel'in ruhunu çıkarttı, iskeletinin içini satışta olan kendi araçlarını ısıtıp doldurdular.

    Bir Opel sevdalısı olarak PSA'nın Opel'i öldürdüğünü düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Opel'in GM bünyesinde zarar etmesinin yazdıklarımla alakası yok çünkü bu konudan bahsetmedim. GM'in Avrupa pazarı için Opel'e yatırımlarının kıtlığından bahsettim ve PSA'nın yeni bi soluk getireceğini belirttim. Bahsettiğiniz platformların bildiğim kadarıyla argesi Rüsselsheim'da yapıldı, Saab'a kadar geniş bir yelpazede araçta kullanıldı ve nihayetinde Opel'in hanesine gider olarak yazıldı. Opel'e son kurşun da emisyon normlarından geldi ve zaten karlı bir yatırım olmayan Opel'e son sıkı emisyon normlarına uygun motorlar için gerekli finansmanı karşılayamayan/karşılamak istemeyen GM elden çıkartmayı uygun gördü.

    Ayrıca Opel araçların kaybedecek kadar bir ruh taşıdığını düşünmüyorum. Keza VW'in de, Renault'un da, zira bu markaların amacı tüketiciye özel hisler vermek değil. Ha Opel'in karakteristik özellikleri vardır örneğin alımlı tasarım hunharca yol tutuş ve tokluk hissi gibi veya akıllı farlar. Gelecek araçlarda bu karakteristikleri koruyacağını düşünüyorum Grandland X süspansiyon tepkileri dahil daha Opel 3008'e göre burdan pay biçebilirsiniz. Opel ruh taşıyan veya ruhun önem kazandığı araçları OPC adı altında yapıyor ve bu departman PSA çatısı altında varlığını sürdürürse Opel ruhunu kaybetmez merak etmeyin..

    Yani, Opel'in GM'de kalmasındansa PSA bünyesinde varlığını sürdürmesi daha hayırlı, kar-zarar bakımından söylemiyorum Avrupada varlık gösterebilmesi açısından.




  • 2017 10.000 km 1.2 benzinli corsa sahibiyim. Bir nefret ve sevgi besleyerek taraf tutarak değil nesnel cevaplayacağım. Teknoloji olarak berbat. 2013 chevrolet aveodaki radio var. Yol bilgisayarinda sadece ve sadece lastik basinci yaziyor. Kac km yol gidecegim cart curt yok. Manuel silecek far falan gercekten 2005 model arabada gibi bir hissi var. Arka camlar elle aciliyor. Gitmiyor ve cok yakiyor. Arka tarafi inanilmaz cirkin. Astra j nin arka farini igrenc bir sekilde kopyalamislar. Simdi gelelim iyi taraflarina. On tasarimi segmentindeki en iyi on tasarim bence. Cevreminde verdigi tepki bu. İcine bindiginiz zaman fiat gibi bir his yok. Kapilari agir ve kaliteli hissettiriyor. Arkadasim onume park ederken cok sert bir sekilde vurdu arabama on bolumune. El freni cekik araba 1 metre geriye gitti falan bir catlak bile olmadi. Gercekten saglam bir arac. Bir kac vurma gecirdik ama hic birsey olmadi. Ve en en onemli ozelligi su ki segmentindeki araclardan 10.000 tl ucuz. Zaten onlarin ozelliklerinde almak isterseniz digerleriyle ayni ucret ayni dolulukta. Arka camlar haric. Bence fiyatina gore alinabilecek bir araba. 2018 nisan ayinda 58 bin tlye aldim. 2018 de 58 bin tlye 0 km bir arac alinabilir mi dusunun bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: termo35

    Opel'in GM bünyesinde zarar etmesinin yazdıklarımla alakası yok çünkü bu konudan bahsetmedim. GM'in Avrupa pazarı için Opel'e yatırımlarının kıtlığından bahsettim ve PSA'nın yeni bi soluk getireceğini belirttim. Bahsettiğiniz platformların bildiğim kadarıyla argesi Rüsselsheim'da yapıldı, Saab'a kadar geniş bir yelpazede araçta kullanıldı ve nihayetinde Opel'in hanesine gider olarak yazıldı. Opel'e son kurşun da emisyon normlarından geldi ve zaten karlı bir yatırım olmayan Opel'e son sıkı emisyon normlarına uygun motorlar için gerekli finansmanı karşılayamayan/karşılamak istemeyen GM elden çıkartmayı uygun gördü.

    Ayrıca Opel araçların kaybedecek kadar bir ruh taşıdığını düşünmüyorum. Keza VW'in de, Renault'un da, zira bu markaların amacı tüketiciye özel hisler vermek değil. Ha Opel'in karakteristik özellikleri vardır örneğin alımlı tasarım hunharca yol tutuş ve tokluk hissi gibi veya akıllı farlar. Gelecek araçlarda bu karakteristikleri koruyacağını düşünüyorum Grandland X süspansiyon tepkileri dahil daha Opel 3008'e göre burdan pay biçebilirsiniz. Opel ruh taşıyan veya ruhun önem kazandığı araçları OPC adı altında yapıyor ve bu departman PSA çatısı altında varlığını sürdürürse Opel ruhunu kaybetmez merak etmeyin..

    Yani, Opel'in GM'de kalmasındansa PSA bünyesinde varlığını sürdürmesi daha hayırlı, kar-zarar bakımından söylemiyorum Avrupada varlık gösterebilmesi açısından.

    Alıntıları Göster
    Yazdığınızda çelişki var. GM Opel'e yatırım yapmıyorsa Opel bu kadar platformu yoktan mı var etti?

    Renault'u bilmem de, VW ve Opel gayet de karakterli araçlar üretiyor (du). VW AG, VW için tasarladıkları araçları Audi için temel alıyor, GM ise Opel araçlarını özellikle ABD pazarında daha fazla donanım ile satıyordu (deri ve masajlı koltuklu Astra: Buick Verano gibi).

    Emisyon şartlarında herhangi bir sorun yoktu. Halihazırda Opel'in en sık kullandığı ve GM Turin'in tasarladığı 1.6 Turbo Dizel MDE 1.6 SIDI benzinli motorların hepsi Euro 6'ya uyumlu.

    Arabanın ruhunun olması performans arabası olması gerektiği anlamına gelmiyor. OPC örneğinize anlam veremedim. 208 GTI alıp Astra OPC logosu basınca bunun neresi Opel ruhunu koruyor olacak?

    Opel artık varlığını sürdürmüyor zaten, PSA'nın araçlarına logo basması için bir farklı markası daha haline geldi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Yazdığınızda çelişki var. GM Opel'e yatırım yapmıyorsa Opel bu kadar platformu yoktan mı var etti?

    Renault'u bilmem de, VW ve Opel gayet de karakterli araçlar üretiyor (du). VW AG, VW için tasarladıkları araçları Audi için temel alıyor, GM ise Opel araçlarını özellikle ABD pazarında daha fazla donanım ile satıyordu (deri ve masajlı koltuklu Astra: Buick Verano gibi).

    Emisyon şartlarında herhangi bir sorun yoktu. Halihazırda Opel'in en sık kullandığı ve GM Turin'in tasarladığı 1.6 Turbo Dizel MDE 1.6 SIDI benzinli motorların hepsi Euro 6'ya uyumlu.

    Arabanın ruhunun olması performans arabası olması gerektiği anlamına gelmiyor. OPC örneğinize anlam veremedim. 208 GTI alıp Astra OPC logosu basınca bunun neresi Opel ruhunu koruyor olacak?

    Opel artık varlığını sürdürmüyor zaten, PSA'nın araçlarına logo basması için bir farklı markası daha haline geldi.

    Alıntıları Göster
    Hocam çelişki yok dikkatli okuyun. Geliştirilen bu platformlar sadece Opel için geliştirilmedi, bu yüzden de görece ağır araçlar ortaya çıktı ve bu da görece fazla yakıt ve hantallık getirdi.

    Emisyon regülasyonlarını da gözden geçirmenizi öneririm, sadece Euro 6 bir anlam ifade etmiyor sürekli 6.1 6.2 vs. update geliyor ve firmaların başı dertte.

    Otomobilin ruhundan ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama OPC gibi departmanlar şasi dinamiğinden direksiyon tepkilerine kadar aracın karakterine etki eden hususlar üzerine çalışırlar. Günlük otomobillerden beklenen azami konfor ve güvenlikken, sportif modellerde hisler ön plana çıkar. Opel de günlük versiyonlarda hisli otomobiller üreten bir marka değildi, 2016 Insignia kullanıcısıyım Astra H ve F de sahibi oldum her zaman sınıfının en guvenli aracları olsalar da surus keyfi denince son donem cogu otomobil gibi Opeller de pek bir anlam ifade etmiyor. Ford deseniz anlarım orta sınıfta surus keyfine en cok egilen marka Ford, direksiyon tepkileri de vites gecisleri de keyif vermek icin calısılmıs bariz bir sekilde.

    İster kabul edin ister etmeyin GM Opel'e gerektiği değeri vermedi, amerika ve avrupayı aynı anda idare etmeye çalıştı ve bu emelde opeli harcadı. Opel saf alman kalıp Omega amerikada cadillac olarak satılmasaydı, dogrudan e39 rakip olarak hedeflenseydi sizce de daha rafine bir otomobil ortaya çıkmaz mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: termo35

    Hocam çelişki yok dikkatli okuyun. Geliştirilen bu platformlar sadece Opel için geliştirilmedi, bu yüzden de görece ağır araçlar ortaya çıktı ve bu da görece fazla yakıt ve hantallık getirdi.

    Emisyon regülasyonlarını da gözden geçirmenizi öneririm, sadece Euro 6 bir anlam ifade etmiyor sürekli 6.1 6.2 vs. update geliyor ve firmaların başı dertte.

    Otomobilin ruhundan ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama OPC gibi departmanlar şasi dinamiğinden direksiyon tepkilerine kadar aracın karakterine etki eden hususlar üzerine çalışırlar. Günlük otomobillerden beklenen azami konfor ve güvenlikken, sportif modellerde hisler ön plana çıkar. Opel de günlük versiyonlarda hisli otomobiller üreten bir marka değildi, 2016 Insignia kullanıcısıyım Astra H ve F de sahibi oldum her zaman sınıfının en guvenli aracları olsalar da surus keyfi denince son donem cogu otomobil gibi Opeller de pek bir anlam ifade etmiyor. Ford deseniz anlarım orta sınıfta surus keyfine en cok egilen marka Ford, direksiyon tepkileri de vites gecisleri de keyif vermek icin calısılmıs bariz bir sekilde.

    İster kabul edin ister etmeyin GM Opel'e gerektiği değeri vermedi, amerika ve avrupayı aynı anda idare etmeye çalıştı ve bu emelde opeli harcadı. Opel saf alman kalıp Omega amerikada cadillac olarak satılmasaydı, dogrudan e39 rakip olarak hedeflenseydi sizce de daha rafine bir otomobil ortaya çıkmaz mıydı?

    Alıntıları Göster
    Geliştirilen platformlar saf olarak o ülkenin ihtiyacı için geliştirildi. Zeta platformu Holden'in V8 RWD E sınıfı arabaları için, Delta 2 ise Avrupa'nın kompakt aile aracı (C) ihtiyacı için geliştirildi. ABD'de küçük arabalar ana akıma girince GM, Opel'in araçlarını aldı; Saturn, Buick markası altında sattı.

    GM Opel'e özgünlüğünü verdi, kendi karakterini yaratmasını sağladı. Astra ile C sınıfını Ucuz aile arabası kavramından kurtardı.

    Astra H kullanıp bu yorumları yapıyorsanız başka araca binmemiş olmanız lazım. C sınıfında zamanının spor süspansiyon, ağırlık dağılımı ve rijitliği ile 20 bin euro klasmanında en iyi sürücü arabası Astra H.

    Omega'nin üretiliş amacı Ford Scorpio/Sierra gibi az yakan geniş aile arabalarına rakip olmaktı. GM klasmandaki potansiyeli görünce, daha büyük pay istedi ve 6 silindirli demir blok turbo motorları Omega'ya uygularak yine dönemin Mercedes ve BMW'lerine rakip oldu.

    Lotus Carlton'u araştırabilirsiniz.

    Ford üretimi durdurunca Omega, E sınıfında BMW ve Mercedes ile yalnız kaldı. Opel "Halo" arabasını yaratıp marka algısını değiştirmek için Omega'ya direk Corvette'den 5.7L LS1 koymaya karar verdi. Ancak Corvette transaxle dizayn kullanıyordu ve fiziksel olarak bu şanzımanı Omega'ya sığdırmak imkansızdı. Opel mecburen kötü üne sahip 4L60-E transmisyonu tork canavarı LS1'le eşleştirmek zorunda kaldı. Otobanda yüksek hızlarda bu transmisyon kendini öldürüyordu. Opel, eskimiş V-body platformuna V8'i oturtamayınca projeyi yeni bir RWD platform geliştirilesiye kadar rafa kaldırdı. 3 yıl sonra Opel'in kardeşi Avustralyalı Holden, Opel'in bıraktığı yerden GM'in yeni lisansladigi T56 6 vites manuel şanzımanı V-body (Omega) platformuna oturttu ve araca "Holden Monaro VXR" adını verdi. Bu araç BMW ve Mercedes'in muadil teklifleriyle aynı performans ve kaliteyi tam yarı fiyatında sununca satışlar patladı. Holden, aracı İngiltere'ye ithal etti, adına "Vauxhall Monaro VXR" dendi, ABD'de ise yeni jenerasyon Pontiac GTO olarak tanıtıldı. Opel'in Avrupa'da adı anılmayan en büyük başarılarindandir. Bunların hepsini de Rüsselsheim'deki tutkulu Opel mühendisleri sağladı.

    Bu başarıdan sonra V-body platformu güncellenerek, Holden ve Opel mühendislerin katkılarıyla "Zeta" platformu oluşturuldu ve uzun yıllar boyunca Commodore'un temelini oluşturdu.

    PSA ise böyle büyük bir etki yaratmış Opel mühendislerini, sıkıcı ucuz, dolayısıyla kalitesiz, tek amacı A'dan B'ye gitmek için üretilmiş olan arabaları geliştirmek için Rüsselsheim Ar-Ge merkezini kapatıp, Fransa'ya aktardı.

    Şimdi tekrar soruyorum, kim Opel'e gereken değeri veriyormuş?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Opel ve GM hakkındaki bilginiz aşikar, fakat lafı istediğiniz yerinden alıp başka yerlere çekiyorsunuz. PSA grubunun Opel'e GM'den daha fazla değer vereceği gibi bir iddiam olmadı. Fakat şu tezimin en başından beri arkasındayım, PSA döneminde Opel GM dönemine göre daha çeşitli ve Avrupa normlarına uygun araçlar üretecek. Benzinlik dostu manuel 1.6 turbolarla yatak saran 2 saate vites atan 2.0 dizeller yerine eat8 ile kombine edilmiş az yakan opellere binebileceğiz. Opel avrupa pazarında öyle böyle tutundu yıllarca ama GM tsi dsg ayarında bir kombinasyon kazandırabildi mi? Ya da 1.6 dizeli kaç yıl sonra sundu? Onu da güncel bir şanzımanla eşleştirebildi mi? Astra J döneminde sunduğu motorlar elindeki atmosferik ünitelerin turbolanmış versiyonlarıydı. 1.3 dizeli 1.5 tonluk arabaya koymaları da ayrı bir komediydi. Derme çatma bişeyler yaptı GM kasaları güzel diye de tutuldu son dönemde ama Opel'in tahtını VW'e kaptırması şaşılacak bir durum değil. Sunduğunuz Pontiac örneği aslında GM'in ne kadar derme çatma araçlar yaptığının kanıtı. Avrupayla amerika pazarını aynı anda yürütmek bir yere kadar mümkün demek. Opel sevginizi takdir ediyorum ama özellikle motor mevzuna girmemeniz kör bir sevgi mi besliyorsunuz acaba diye düşündürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "yalıtım malzemelerinden de kazanım elde edilmiş"


    ANlaşılan mevcut kasa gibi sıfır yalıtım ile gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 24 Nisan 2019; 4:42:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: termo35

    Opel ve GM hakkındaki bilginiz aşikar, fakat lafı istediğiniz yerinden alıp başka yerlere çekiyorsunuz. PSA grubunun Opel'e GM'den daha fazla değer vereceği gibi bir iddiam olmadı. Fakat şu tezimin en başından beri arkasındayım, PSA döneminde Opel GM dönemine göre daha çeşitli ve Avrupa normlarına uygun araçlar üretecek. Benzinlik dostu manuel 1.6 turbolarla yatak saran 2 saate vites atan 2.0 dizeller yerine eat8 ile kombine edilmiş az yakan opellere binebileceğiz. Opel avrupa pazarında öyle böyle tutundu yıllarca ama GM tsi dsg ayarında bir kombinasyon kazandırabildi mi? Ya da 1.6 dizeli kaç yıl sonra sundu? Onu da güncel bir şanzımanla eşleştirebildi mi? Astra J döneminde sunduğu motorlar elindeki atmosferik ünitelerin turbolanmış versiyonlarıydı. 1.3 dizeli 1.5 tonluk arabaya koymaları da ayrı bir komediydi. Derme çatma bişeyler yaptı GM kasaları güzel diye de tutuldu son dönemde ama Opel'in tahtını VW'e kaptırması şaşılacak bir durum değil. Sunduğunuz Pontiac örneği aslında GM'in ne kadar derme çatma araçlar yaptığının kanıtı. Avrupayla amerika pazarını aynı anda yürütmek bir yere kadar mümkün demek. Opel sevginizi takdir ediyorum ama özellikle motor mevzuna girmemeniz kör bir sevgi mi besliyorsunuz acaba diye düşündürüyor.
    Upuzun bir paragraf yazmıştım ancak mini DonanımHaber yine güzellik yapıp hesabımdan attı. Teşekkürler @gun




    Yazdıklarınızda çok fazla kör bilgi var ve fikirlerinizle çelişiyor.

    1) GM Turin, MDE (1.6 dizel Turbo olarak bildiğimiz B16DTx) motoru geliştirirken Aisin daha AT8'in ilk örneklerini bile üretmemişti. AT8 piyasaya sunulduğu sırada Opel, PSA grubuna satıldı. PSA ise platforma arge bütçesi ayirmadi ve yıllardır AT6 ve M32 manuel ile satılıyor. Buna rağmen iki şanzıman da bu motor için fazlasıyla yeterli.

    2) 1.3 CDTi motor, Astra J için sadece Türkiye piyasasında; vergiler yüzünden satışa sunuldu.

    3) Astra J'nin üretiminin ilk yılında kullanılan 1.6 Turbo motorlar hariç hiçbir motor, atmosferik bir motorun turbo yapıştırılıp satılmış hali değil. Buna Family B ve A14 serisi dahil.

    4) Avrupa normu olayını biraz daha açık anlatır mısınız? GM Opel'i diğer markalar gibi motorun gücünü yeni emisyon kurallarına uydurmak için kısarak satmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 24 Nisan 2019; 4:51:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Upuzun bir paragraf yazmıştım ancak mini DonanımHaber yine güzellik yapıp hesabımdan attı. Teşekkürler @gun




    Yazdıklarınızda çok fazla kör bilgi var ve fikirlerinizle çelişiyor.

    1) GM Turin, MDE (1.6 dizel Turbo olarak bildiğimiz B16DTx) motoru geliştirirken Aisin daha AT8'in ilk örneklerini bile üretmemişti. AT8 piyasaya sunulduğu sırada Opel, PSA grubuna satıldı. PSA ise platforma arge bütçesi ayirmadi ve yıllardır AT6 ve M32 manuel ile satılıyor. Buna rağmen iki şanzıman da bu motor için fazlasıyla yeterli.

    2) 1.3 CDTi motor, Astra J için sadece Türkiye piyasasında; vergiler yüzünden satışa sunuldu.

    3) Astra J'nin üretiminin ilk yılında kullanılan 1.6 Turbo motorlar hariç hiçbir motor, atmosferik bir motorun turbo yapıştırılıp satılmış hali değil. Buna Family B ve A14 serisi dahil.

    4) Avrupa normu olayını biraz daha açık anlatır mısınız? GM Opel'i diğer markalar gibi motorun gücünü yeni emisyon kurallarına uydurmak için kısarak satmadı.

    Alıntıları Göster
    Yazdıklarınız kendinizle çelişiyor.. Satış mevzuu bizzat üst düzey opel yetkililerinden öğrenilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Opele gereken iyi bir motor ve şanzıman idi. Buda psa da var zaten. Platform işine gireceksen ne diye opeli satın aldın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.