Şimdi Ara

*****YENİ OPEL MERİVA SAHİPLERİ VE İLGİLENENLERİ***** (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
650
Cevap
11
Favori
103.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarrega


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35
    Maalesef naví ve stepne yok cosmoda. Stepne yeine aracın bagajına monte kompresôr ve onarım solùsyonu var. Tek sıkıntı lastik yarılırsa. Navi içínde astra j ve insignia lar için olan navilerín meriva içín olanından çıkmasını bekliyorum.

    Cosmo'da stepne yok dediniz ama ben hafta sonu 140 hp'lik bir cosmo ile test sürüşü yaptım, hatta konuyu satış elemanına sorduğumda bilmiyordu kapağı kaldırıp baktık ve stepne olduğunu gördük , nasıl iş anlamadım. Kiminde var kiminde yok herhalde?




    benzinlilerde var dizellerde yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    benlastik basıncı ile ilgili hiç ikaz almadım ama aracın kontağı açıkken sanırım esp düğmesinin yanındaki lastik işareti düğmesine 3-4 saniye basılı tutunca sistemi resetliyor diye biliyorum. Bu arada hayrlı uğurlu olsun kazasız sürüşler. Acaba kaça aldınız...

    Alıntıları Göster
    merhabalar tekrar,
    lastik basınc işini yetkili servis çözdü nasıl yaptıklarınıda sırmış gibi söylemediler ama tahmin ettiğiniz gibi resetleme yaptıklarını sanıyorum. 1.4 140 bg enjoy pepperdust 39000 tl aldım samsun reis ten.Trafik işlemleri dahil.fakat park sensörü dahil değil onun içinde 250 tl istediler. taktırcaz artık. arac 1000km de ortalama sarfiyat 9,5 lt civarında düşer inşallah kurumlar bi bağlarsa bir an evvel iyi olacak.




  • Merhaba arkadaşlar,
    15 Haziran 2011 de Opel Meriva 1.7 CDTI Enjoy otomatik vites aracımı teslim aldım. Hemen tatile çıktım. Aracın beklentilerimin üzerinde olduğunu söyleyebilirim. Oldukça konforlu, rahat kulanışlı, motor gürültüsü yok, yokuşlarda son derece atik. 51.800 TL + 1250 tl boya koruma güvenlik cam filmi ve park sensörü eklettim. Şimdilik araç 2200 km oldu ortalama yakıtı şehir içi şehirlerarası karışık 7.0 lt görünüyor. Hepinize selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtarik -- 4 Temmuz 2011; 19:00:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtarik

    Merhaba arkadaşlar,
    15 Haziran 2011 de Opel Meriva 1.7 CDTI Enjoy otomatik vites aracımı teslim aldım. Hemen tatile çıktım. Aracın beklentilerimin üzerinde olduğunu söyleyebilirim. Oldukça konforlu, rahat kulanışlı, motor gürültüsü yok, yokuşlarda son derece atik. 51.800 TL + 1250 tl boya koruma güvenlik cam filmi ve park sensörü eklettim. Şimdilik araç 2200 km oldu ortalama yakıtı şehir içi şehirlerarası karışık 7.0 lt görünüyor. Hepinize selamlar.
    Arkadaşlar selam;

    geçenlerde yeni aldığımız gps ile seyahat ederken hız göstergesinin yaklaşık %10 az gösterdiğini gördüm. Daha önceki astra h aracımda da durum böyle idi . Sanırım tüm araçlarda böyle bir durum var. yada opellere has bir durum. Bende araba 220 basıyor diye sevinmiştim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Arkadaşlar selam;

    geçenlerde yeni aldığımız gps ile seyahat ederken hız göstergesinin yaklaşık %10 az gösterdiğini gördüm. Daha önceki astra h aracımda da durum böyle idi . Sanırım tüm araçlarda böyle bir durum var. yada opellere has bir durum. Bende araba 220 basıyor diye sevinmiştim :)

    Alıntıları Göster
    Ben de Ford Fiesta, Corsa D ve şuan ki aracım Yeni Meriva'da aynı durumu yaşıyorum. Sadece Opel'e özgü bir durum değil. Yaklaşık 8 km gibi az gösteriyor navigasyon.

    Bu arada aracımın bugün itibari ile istanbul şehiriçi yakıt tüketimi: (Aracım 1.4 Turbo 120 HP, 3290 km'de)
    Dolu depodan ışık yanana kadar yaptığı km 621 ve yol bilgisayarı verileri ortalama hız: 50,7 km ortalama yakıt tüketimi: 7,8 lt/100km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Romeo_1903

    Ben de Ford Fiesta, Corsa D ve şuan ki aracım Yeni Meriva'da aynı durumu yaşıyorum. Sadece Opel'e özgü bir durum değil. Yaklaşık 8 km gibi az gösteriyor navigasyon.

    Bu arada aracımın bugün itibari ile istanbul şehiriçi yakıt tüketimi: (Aracım 1.4 Turbo 120 HP, 3290 km'de)
    Dolu depodan ışık yanana kadar yaptığı km 621 ve yol bilgisayarı verileri ortalama hız: 50,7 km ortalama yakıt tüketimi: 7,8 lt/100km

    Alıntıları Göster
    evet araçların sanırım %8 civarı sapması oluyor genellikle. cruise control ü 130 km ye kurdum navigasyon cihazı 120-121 gibi gösteriyordu hızı.




  • Araba 3400 km oldu tatilde baya gezmişiz :) 1 ayda. ortalama yakıt tüketimi 7,0 lt olarak devam etti.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtarik -- 15 Temmuz 2011; 22:54:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtarik

    Araba 3400 km oldu tatilde baya gezmişiz :) 1 ayda. ortalama yakıt tüketimi 7,0 lt olarak devam etti.





    Arkadaşlar 1,3 cdti cosmo ile enjoy modelleri arasındaki bariz farklar nelerdir? Özellikle direksiyonun deri kaplama olmaması dışında kumanda düğmelerinde bir değişiklik var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askala -- 20 Temmuz 2011; 21:47:35 >




  • Arkadaşlar 1.3 motor bu aracı gerçekten çekiyormu ? Yetkili satıcıya göre çok iyi çekiyormuş
    Almayı düşünüyorum Enjoj modelini görüşleriniz nelerdir ?
    Yardım eden arkadaşlara şimdiden çok teşekkür
  • Sorunuza belki 1.3 dizel sahibi arkadaşlar daha iyi cevap verebilir ama bence günümüz araçlarinda olay 1.2 1.4 1.6 da degil beygir gücünde ve torkda. Merivanin 1.3 dizeli 95 beygir diye biliyorum, yine Merivanin 100 beygirlik benzinli modeli de var. Ayrica dizelde tork benzinliye göre daha iyidir. Son 4 yil boyunca Merivadan sadece 50 kg hafif başka bir dizel araci kullandim ve araç 90 beygir idi, çekişte hiçbir sorun yaşamadım. Tavsiyem 1.3 dizel bir Meriva test araci bulup bizzat denemeniz olacaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarrega

    Sorunuza belki 1.3 dizel sahibi arkadaşlar daha iyi cevap verebilir ama bence günümüz araçlarinda olay 1.2 1.4 1.6 da degil beygir gücünde ve torkda. Merivanin 1.3 dizeli 95 beygir diye biliyorum, yine Merivanin 100 beygirlik benzinli modeli de var. Ayrica dizelde tork benzinliye göre daha iyidir. Son 4 yil boyunca Merivadan sadece 50 kg hafif başka bir dizel araci kullandim ve araç 90 beygir idi, çekişte hiçbir sorun yaşamadım. Tavsiyem 1.3 dizel bir Meriva test araci bulup bizzat denemeniz olacaktir.
    1.3 test aracı bulmak mümkün değil aslına bakarsanız çoğu yerde ne test aracı nede gösterilecek araç var
    dediğim gibi satıcıya göre çok iyi çekiyormuş ??
    dizel alan arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim
    Diğer bi soru işaretide kafamızdaki arkaya 3. kişinin nasıl oturacağı ?
    ortadaki ileriye giden gelen sistem yüzünden arkada ve ortada oturan kişinin uzun yolda nasıl dayanacağınıda merak ediyorum?
    Aracı kullanan arkadaşlar bu konudaki fikirlerinide paylaşırlarsa sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: artanistarsonis

    1.3 test aracı bulmak mümkün değil aslına bakarsanız çoğu yerde ne test aracı nede gösterilecek araç var
    dediğim gibi satıcıya göre çok iyi çekiyormuş ??
    dizel alan arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim
    Diğer bi soru işaretide kafamızdaki arkaya 3. kişinin nasıl oturacağı ?
    ortadaki ileriye giden gelen sistem yüzünden arkada ve ortada oturan kişinin uzun yolda nasıl dayanacağınıda merak ediyorum?
    Aracı kullanan arkadaşlar bu konudaki fikirlerinide paylaşırlarsa sevinirim

    Alıntıları Göster
    1.3 meriva gayet iyi çekiyor. ben powerbox diye bir aparat takarak kullanıyorum. kalkışta araba roket gibi kalkıyor. uzun düzlükte rahat 200 görüyor araba. yokuş aşağı 220 yapıyor. arkada 3. kişi bira rahatsız olabilir ama benim eski astra h da da orata kısım sıkıntılıydı. sanırım arkalar artık 2 kişilik düşünülüor. biz 3 kişilik bir aile olduğumuz için sıkıntı olmuyor.

    benim araç cosmo ve enjoyla farklar koltuklar deri ve nano teknolojili kumaş karışımı. çift bölge iklim kontrollü klima, ön ve arka park sensörü, ön ızgara krom kaplama, arka camlar koyu renk, kapı basamaklarında krom meriva yazısı... aklıma gelenler bunlar...

    başka sorusu olanların yantlamaya çalışırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    benim araç cosmo ve enjoyla farklar koltuklar deri ve nano teknolojili kumaş karışımı. çift bölge iklim kontrollü klima, ön ve arka park sensörü, ön ızgara krom kaplama, arka camlar koyu renk, kapı basamaklarında krom meriva yazısı... aklıma gelenler bunlar...

    başka sorusu olanların yantlamaya çalışırım...


    Benim araç da Cosmo (Benzinli) ama kapı basamaklarında krom meriva yazısı yok, enteresan. (Gerçi ne gereksiz bir şey)
    Kullanım kitapçığında olan pek çok şey yok, TR'ye gönderilenlerde kırpılmış resmen. Mesela otomatik farlar yok. Ön koltuk arkalarında servis tepsileri yok, direksiyonda telefon simgesi var ama menülerde bluetooth seçeneği yok, navigasyon olayı hiç yok. Saymaya kalksak bir sürü eksik daha çıkar.




  • Evet kıtapcıkta yazanların yarısı yok gercekten. En azından far ve yağmur sensôrùnùn olmaması çok acı. Ama esas guvenlık onlemlerının olması bence daha onemlı. Bu arada benzınlı cosmolarda stepne varmı bende yok onun yerıne kompresor ve tamır kıtı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Evet kıtapcıkta yazanların yarısı yok gercekten. En azından far ve yağmur sensôrùnùn olmaması çok acı. Ama esas guvenlık onlemlerının olması bence daha onemlı. Bu arada benzınlı cosmolarda stepne varmı bende yok onun yerıne kompresor ve tamır kıtı var


    Stepne var ama dolgu lastik şeklinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    1.3 meriva gayet iyi çekiyor. ben powerbox diye bir aparat takarak kullanıyorum. kalkışta araba roket gibi kalkıyor. uzun düzlükte rahat 200 görüyor araba. yokuş aşağı 220 yapıyor. arkada 3. kişi bira rahatsız olabilir ama benim eski astra h da da orata kısım sıkıntılıydı. sanırım arkalar artık 2 kişilik düşünülüor. biz 3 kişilik bir aile olduğumuz için sıkıntı olmuyor.

    benim araç cosmo ve enjoyla farklar koltuklar deri ve nano teknolojili kumaş karışımı. çift bölge iklim kontrollü klima, ön ve arka park sensörü, ön ızgara krom kaplama, arka camlar koyu renk, kapı basamaklarında krom meriva yazısı... aklıma gelenler bunlar...

    başka sorusu olanların yantlamaya çalışırım...


    Bir kaç şey daha sormak istiyorum :
    Araçta yokuş kalkış destek sistemi olduğu broşürde belirtilmiş. (Her iki versiyonda da var) Varmı acaba ?
    Varsa kullanımı nasıl ?? düzgün çalışıyormu? Yokuşlarda geri kayma sorunu oluyormu ?
    Bide bu powerbox aparat nedir acaba ? nerde taktırdınız ? Garantisini bozan bir şeymi ?
    Bu aracı almanızı bir kenera bırakırsak alacak kişilere önerirmisiniz ? Vaktıniz varsa da nedenleriyle yazmanız mümkünmü ?
    Çünkü aracı alıp almamakda ortada kaldık eşimle. Arkadaki 3. kişinin oturma düzeni ciddi ciddi düşündüyüro bizi ?
    Birde bu fiyat acaba çokmu bu araca ??
    Hocam uzun bir soru listesi oldu ??
    Arac gelene kadar karar vermemzi gerektiğinden her görüş ve düşünce bizim için çok önemli o yüzden sordum anlayşın için şimdiden teşekkür ederim
    Ayrıca enjoy kullanan arkadaşlarda cosmo almama nedenleri parasalmı yoksa başka nedenlermi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: artanistarsonis

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    1.3 meriva gayet iyi çekiyor. ben powerbox diye bir aparat takarak kullanıyorum. kalkışta araba roket gibi kalkıyor. uzun düzlükte rahat 200 görüyor araba. yokuş aşağı 220 yapıyor. arkada 3. kişi bira rahatsız olabilir ama benim eski astra h da da orata kısım sıkıntılıydı. sanırım arkalar artık 2 kişilik düşünülüor. biz 3 kişilik bir aile olduğumuz için sıkıntı olmuyor.

    benim araç cosmo ve enjoyla farklar koltuklar deri ve nano teknolojili kumaş karışımı. çift bölge iklim kontrollü klima, ön ve arka park sensörü, ön ızgara krom kaplama, arka camlar koyu renk, kapı basamaklarında krom meriva yazısı... aklıma gelenler bunlar...

    başka sorusu olanların yantlamaya çalışırım...


    Bir kaç şey daha sormak istiyorum :
    Araçta yokuş kalkış destek sistemi olduğu broşürde belirtilmiş. (Her iki versiyonda da var) Varmı acaba ?
    Varsa kullanımı nasıl ?? düzgün çalışıyormu? Yokuşlarda geri kayma sorunu oluyormu ?
    Bide bu powerbox aparat nedir acaba ? nerde taktırdınız ? Garantisini bozan bir şeymi ?
    Bu aracı almanızı bir kenera bırakırsak alacak kişilere önerirmisiniz ? Vaktıniz varsa da nedenleriyle yazmanız mümkünmü ?
    Çünkü aracı alıp almamakda ortada kaldık eşimle. Arkadaki 3. kişinin oturma düzeni ciddi ciddi düşündüyüro bizi ?
    Birde bu fiyat acaba çokmu bu araca ??
    Hocam uzun bir soru listesi oldu ??
    Arac gelene kadar karar vermemzi gerektiğinden her görüş ve düşünce bizim için çok önemli o yüzden sordum anlayşın için şimdiden teşekkür ederim
    Ayrıca enjoy kullanan arkadaşlarda cosmo almama nedenleri parasalmı yoksa başka nedenlermi ?

    Alıntıları Göster
    Yokuş kalkış destek sistemi ilk 1 hafta baya zorlandım ama şimdi başka arabaya binice zorlanıyorum. Ayağınızı frenden kaldırınca 1 saniye kadar freni basılı tutyor ve sonra salıyot. Bnece gayet başarılı. Motor anlamında njoydada cocmodada yokuş kalkış destek sistemi var.

    powerbox dizel araçlarda performansı arttıran bir modüldür. sökmesi takması 1 dakikadır. soketli yapısı olduğu için servise götürürken söküp takarsınız ve garantiyi bozmaz. düşük devirleri canlandırdığı için yakıt tüketimindede düşüş sağlarsınız. internetde powerbox diye aratırsınız bilgi bulabilirsiniz.çoğu kişi zararlarından da bahsedilmiştir ama ben 4 yıl astra h da kullandım ve çok memnundum satarken de merivama taktım.

    bence bu paraya alınabilecek sıfır araba olarak en iyi alternatif ben alırken ford cmax düşünmüştüm ama ozaman yeni kasa çıkmamıştı. fakat yeni kasa dizel c max 55 bin tl ve donanımsal olarak baz modeli daha zayıf sanırım. (tam net hatırlamıyorum) yıllardır opel kullandığım için opelden vaz geçemiyorum. izmir otobanını biliyorsanız izmir den aydına giderken tünel çıkışından aşağıdaki viraja kadar 220 ile çok rahat gidip o tatlı virajı 200 ile çok rahat alabiliyorsunuz. yani araç size çok güven veriyor.

    ortadaki 3. kişi için bence bayide araaca binip deneyin aklınızda soru iaşareti kalmasın.

    bu arada araç için ne kadar fiyat aldınız....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: artanistarsonis

    Bir kaç şey daha sormak istiyorum :
    Araçta yokuş kalkış destek sistemi olduğu broşürde belirtilmiş. (Her iki versiyonda da var) Varmı acaba ?
    Varsa kullanımı nasıl ?? düzgün çalışıyormu? Yokuşlarda geri kayma sorunu oluyormu ?



    Yokuşta kalkış sisteminin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Eşimin aracında da (farklı bir marka) var, ama Merivada çok hafif eğimlerde bile devreye girerken bahsettiğim araçta hafif eğimlerde devreye girmeyip az bir kaçırma yapıyor. Astra kullanan bir arkadaşım devreye girme olayının frene basış şiddetine de bağlı olduğunu söylüyor ama ben bunu henüz ayırt edemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Yokuş kalkış destek sistemi ilk 1 hafta baya zorlandım ama şimdi başka arabaya binice zorlanıyorum. Ayağınızı frenden kaldırınca 1 saniye kadar freni basılı tutyor ve sonra salıyot. Bnece gayet başarılı. Motor anlamında njoydada cocmodada yokuş kalkış destek sistemi var.

    powerbox dizel araçlarda performansı arttıran bir modüldür. sökmesi takması 1 dakikadır. soketli yapısı olduğu için servise götürürken söküp takarsınız ve garantiyi bozmaz. düşük devirleri canlandırdığı için yakıt tüketimindede düşüş sağlarsınız. internetde powerbox diye aratırsınız bilgi bulabilirsiniz.çoğu kişi zararlarından da bahsedilmiştir ama ben 4 yıl astra h da kullandım ve çok memnundum satarken de merivama taktım.

    bence bu paraya alınabilecek sıfır araba olarak en iyi alternatif ben alırken ford cmax düşünmüştüm ama ozaman yeni kasa çıkmamıştı. fakat yeni kasa dizel c max 55 bin tl ve donanımsal olarak baz modeli daha zayıf sanırım. (tam net hatırlamıyorum) yıllardır opel kullandığım için opelden vaz geçemiyorum. izmir otobanını biliyorsanız izmir den aydına giderken tünel çıkışından aşağıdaki viraja kadar 220 ile çok rahat gidip o tatlı virajı 200 ile çok rahat alabiliyorsunuz. yani araç size çok güven veriyor.

    ortadaki 3. kişi için bence bayide araaca binip deneyin aklınızda soru iaşareti kalmasın.

    bu arada araç için ne kadar fiyat aldınız....

    Alıntıları Göster
    ortadaki 3. kişi için bence bayide araaca binip deneyin aklınızda soru iaşareti kalmasın.

    bu arada araç için ne kadar fiyat aldınız....


    Enjoy modeli için 43.500 TL Cosmo modeli için 45.700 TL fiyat aldım Tanıdık sayesinde alınan fiyatlar bunlar yoksa daha yüksek fiyat verildi
    ancak fiyatlarda artış olursa bu fiyatların geçerli olmadığını söylediler
    Ortadaki 3. kişi için bayide eşimle bindik denedik benim öğrenmek istediğim kullanan bir kişinin değerlednrimesiydi
    yani bir şeyi ne kadar denerseniz deneyin kullanmadıkça anlayamıyorsunuzya bende ondan sormuştum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Yokuş kalkış destek sistemi ilk 1 hafta baya zorlandım ama şimdi başka arabaya binice zorlanıyorum. Ayağınızı frenden kaldırınca 1 saniye kadar freni basılı tutyor ve sonra salıyot. Bnece gayet başarılı. Motor anlamında njoydada cocmodada yokuş kalkış destek sistemi var.

    powerbox dizel araçlarda performansı arttıran bir modüldür. sökmesi takması 1 dakikadır. soketli yapısı olduğu için servise götürürken söküp takarsınız ve garantiyi bozmaz. düşük devirleri canlandırdığı için yakıt tüketimindede düşüş sağlarsınız. internetde powerbox diye aratırsınız bilgi bulabilirsiniz.çoğu kişi zararlarından da bahsedilmiştir ama ben 4 yıl astra h da kullandım ve çok memnundum satarken de merivama taktım.

    bence bu paraya alınabilecek sıfır araba olarak en iyi alternatif ben alırken ford cmax düşünmüştüm ama ozaman yeni kasa çıkmamıştı. fakat yeni kasa dizel c max 55 bin tl ve donanımsal olarak baz modeli daha zayıf sanırım. (tam net hatırlamıyorum) yıllardır opel kullandığım için opelden vaz geçemiyorum. izmir otobanını biliyorsanız izmir den aydına giderken tünel çıkışından aşağıdaki viraja kadar 220 ile çok rahat gidip o tatlı virajı 200 ile çok rahat alabiliyorsunuz. yani araç size çok güven veriyor.

    ortadaki 3. kişi için bence bayide araaca binip deneyin aklınızda soru iaşareti kalmasın.

    bu arada araç için ne kadar fiyat aldınız....

    Alıntıları Göster
    powerbox dizel araçlarda performansı arttıran bir modüldür. sökmesi takması 1 dakikadır. soketli yapısı olduğu için servise götürürken söküp takarsınız ve garantiyi bozmaz. düşük devirleri canlandırdığı için yakıt tüketimindede düşüş sağlarsınız. internetde powerbox diye aratırsınız bilgi bulabilirsiniz.çoğu kişi zararlarından da bahsedilmiştir ama ben 4 yıl astra h da kullandım ve çok memnundum satarken de merivama taktım.
    arkadaşım bu arada bahsettiğin cihaz bu değilmi ?
    http://www.powerboxtr.com/socket.html




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.