Bildirim
*****YENİ OPEL MERİVA SAHİPLERİ VE İLGİLENENLERİ*****
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hayırlı olsun arakadaşım. Güle güle kullanın. Paylaşımlarını bekliyoruz. -
başka yeni meriva alan, test sürüşüne çıkan, deneyen ve deneyimlerini paylaşacak kimse yok mu ya??quote:
Orijinalden alıntı: AYDINTR
Hayırlı olsun arakadaşım. Güle güle kullanın. Paylaşımlarını bekliyoruz. -
araca sahip olan arkadaşlar aracın detaylı iç ve dış fotoğraflarını ve araç hakkında izlenimlerini paylaşırlarsa araçla ilgilenenler almayı düşünenler için çok iyi olur.quote:
Orijinalden alıntı: drecho
başka yeni meriva alan, test sürüşüne çıkan, deneyen ve deneyimlerini paylaşacak kimse yok mu ya??
Alıntıları Göster
saygılar... -
yok yok... bu merivayı almamızı istemiyorlar :((quote:
Orijinalden alıntı: BL@DE
araca sahip olan arkadaşlar aracın detaylı iç ve dış fotoğraflarını ve araç hakkında izlenimlerini paylaşırlarsa araçla ilgilenenler almayı düşünenler için çok iyi olur.
saygılar...
Alıntıları Göster -
Ben de aralıklarla girip bakıyorum foruma, satın alıp, kullanan ve ilk izlenimlerini paylaşan yok mu diye... Bu segmentteki bir aracın talibinin çok olmaması normal tabii ama hiç mi bir şeyler yazacak yok gerçekten :) En azından ben gidip aracı gördüm, içine bindim, sağına soluna baktım; test sürüşü yapmadım henüz; kuru kuru bir izlenim olacak ama gördüklerimi ve hissettiklerimi paylaşayım.quote:
Orijinalden alıntı: drecho
yok yok... bu merivayı almamızı istemiyorlar :((
Alıntıları Göster
Özür dileyerek söylemeliyim ki, bir önceki Meriva'yı tasarım olarak(!) gerçekten hiç beğenemedim. Doğrusu bu zamana kadar merak ettiğim bir araç hiç olmadı. Ancak ne zamanki akşam evimde TV izlerken Yeni Meriva'nın reklamını gördüm; algılarım açıldı. Ve çok geçmeden birkaç gün sonra hemen Opel bayiine gittim. Kendim 2010 Corsa kullanıcısıyım. Aracımdam memnunum ama hiç olmazsa abime veya bir arkadaşıma belki alabiliriz diye biraz araştırmaya karar verdim bu aracı. Yeni Astra almak istiyorum ama bir yandan da Yeni Meriva'yı gördükçe neden olmasın diyorum :)
Yeni Meriva fiyat, kalite ve güzellik dengesini iyi yakalamış diye düşünüyorum. Öncelikle bence gerçekten çok çok şık bir araç; yani bu segmentteki bir aracın bu denli yakışıklı olması beni gerçekten etkiledi. Epey epey masraflı bir teknoloji olmasına karşın FlexDoors kapı sistemi elbette tasarımda en fazla dikkat çeken özellik. Ve yine en dikkat çeken yanlarından birisi İÇ kısmı. İçinde seyahat edilmese bile güle oynaya sofra kurulup sohbet edilebilir :) Son derece ferah, iyi görüş açıları, panoramik tavan olmamasına karşın çok aydınlık araç içi, arka iki koltuğun birbirinden bağımsız olması (hemen hemen ön koltukların konforunu veriyor ve öne-arkaya ayarlanabiliyorlar), farklı renklerdeki döşemelerle dinamik, kaliteli ve şık görünüm, spor sayılabilecek direksiyon ve bir aile arabasında hesaba alınmış küçük ayrıntılar... ve elbette şu an aklıma gelmeyen veya göremediğim ayrıntılar... Corsa'mdan sonra bagajı elbette bana hayli geniş geldi :) Bu araçla insan uzun seyahatlere çıkmak isteyecektir kuşkusuz.
Lafın kısası, gerçekten Opel etkileyici bir araç yapmış ve belirttiğim gibi bu tasarım ve kaliteye göre fiyat çok da yüksek değil. Örneğin; baktığım araç 95 HP 1.3 dizeldi. Pazarlamacı bayan, bu aracı 44.300 ya da 44.500'e düştü. 1.4 100 HP'lik Yeni Meriva'nın şu an liste fiyatı 38.905 lira. Dikkat çeken model 1.4 140 HP'nin liste fiyatı ise 42.155. Tabii bu fiyatlar sıkı bir pazarlıkla oynayacaktır. Benden kabaca bu kadar. Eğlenceli, gülümseten, şık ve güven veren bir araç işte... :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabeti -- 3 Kasım 2010; 18:03:13 >
-
Selamlar,quote:
Orijinalden alıntı: rabeti
Ben de aralıklarla girip bakıyorum foruma, satın alıp, kullanan ve ilk izlenimlerini paylaşan yok mu diye... Bu segmentteki bir aracın talibinin çok olmaması normal tabii ama hiç mi bir şeyler yazacak yok gerçekten :) En azından ben gidip aracı gördüm, içine bindim, sağına soluna baktım; test sürüşü yapmadım henüz; kuru kuru bir izlenim olacak ama gördüklerimi ve hissettiklerimi paylaşayım.
Özür dileyerek söylemeliyim ki, bir önceki Meriva'yı tasarım olarak(!) gerçekten hiç beğenemedim. Doğrusu bu zamana kadar merak ettiğim bir araç hiç olmadı. Ancak ne zamanki akşam evimde TV izlerken Yeni Meriva'nın reklamını gördüm; algılarım açıldı. Ve çok geçmeden birkaç gün sonra hemen Opel bayiine gittim. Kendim 2010 Corsa kullanıcısıyım. Aracımdam memnunum ama hiç olmazsa abime veya bir arkadaşıma belki alabiliriz diye biraz araştırmaya karar verdim bu aracı. Yeni Astra almak istiyorum ama bir yandan da Yeni Meriva'yı gördükçe neden olmasın diyorum :)
Yeni Meriva fiyat, kalite ve güzellik dengesini iyi yakalamış diye düşünüyorum. Öncelikle bence gerçekten çok çok şık bir araç; yani bu segmentteki bir aracın bu denli yakışıklı olması beni gerçekten etkiledi. Epey epey masraflı bir teknoloji olmasına karşın FlexDoors kapı sistemi elbette tasarımda en fazla dikkat çeken özellik. Ve yine en dikkat çeken yanlarından birisi İÇ kısmı. İçinde seyahat edilmese bile güle oynaya sofra kurulup sohbet edilebilir :) Son derece ferah, iyi görüş açıları, panoramik tavan olmamasına karşın çok aydınlık araç içi, arka iki koltuğun birbirinden bağımsız olması (hemen hemen ön koltukların konforunu veriyor ve öne-arkaya ayarlanabiliyorlar), farklı renklerdeki döşemelerle dinamik, kaliteli ve şık görünüm, spor sayılabilecek direksiyon ve bir aile arabasında hesaba alınmış küçük ayrıntılar... ve elbette şu an aklıma gelmeyen veya göremediğim ayrıntılar... Corsa'mdan sonra bagajı elbette bana hayli geniş geldi :) Bu araçla insan uzun seyahatlere çıkmak isteyecektir kuşkusuz.
Lafın kısası, gerçekten Opel etkileyici bir araç yapmış ve belirttiğim gibi bu tasarım ve kaliteye göre fiyat çok da yüksek değil. Örneğin; baktığım araç 95 HP 1.3 dizeldi. Pazarlamacı bayan, bu aracı 44.300 ya da 44.500'e düştü. 1.4 100 HP'lik Yeni Meriva'nın şu an liste fiyatı 38.905 lira. Dikkat çeken model 1.4 140 HP'nin liste fiyatı ise 42.155. Tabii bu fiyatlar sıkı bir pazarlıkla oynayacaktır. Benden kabaca bu kadar. Eğlenceli, gülümseten, şık ve güven veren bir araç işte... :)
Alıntıları Göster
Konuyu actiktan sonra biraz arayi da actim farkindayim. Istanbul'daki belkide ilk Yeni Meriva sahibi olarak yorumlarimi asagiya ekliyorum.
Aracimiz 300 km'yi henuz asti. Cok siklikla kullanma firsati bulamadik ama bu 300 km'nin tamami istanbul'un icerisinde yapildi. Bu araci almadan once siki bir fiyat/performans arastirmasi yapmistik. Sonucta en iyi secenek olarak Yeni Meriva'da karar kilmistik. Bizim aracimiz Yeni Meriva 1.4 120 bg Turbo Enjoy olan versiyonu. Soylemeliyim ki su ana kadar aractan oldukca memnunuz.
- Yeni Meriva bence binebileceginiz en konforlu yuksek ve ferah araclardan bir tanesi. Hicbir C sinifi aracta bu kadar ferah ve aydinlik bir ic mekanin bulunabilecegini zannetmiyorum. Cam Tavan secenegi olan C sinifi araclar aydinlik olabilir fakat gorus acisinin Yeni Meriva sinifindaki araclar kadar rahat olmadigini deneyimledim. Bu baglamda bizim icin Test Surusu dahi yapmadan satin aldigimiz Yeni Meriva %100 memnuniyet sagladi diyebilirim.
- Guvenlik sistemleri bu fiyattaki bir arac icin full donanimli. Klasik guvenlik donanimlarina ek olarak ESP, 6 hava yastigi, DDS Ford'da ve Renault'da ek guvenlik paketleriyle sunulan seceneklerken Opel bunu standart olarak sunuyor. Opel' in ESP si ESP PLUS adinda ekstra ozellikler barindiran bir sistem. EuroNCAP sonuclarina gelince Yeni Meriva'nin testi yayimlanmamis olsa da uretim ve malzeme benzerligiyle Yeni Astra'ya benzer sonuclar cikacaktir diye dusunuyorum.
- Samimiyetle soyleyeyim Yeni Meriva direksiyondayken cok zevkli bir arac. Burnu C sinifi araclara gore kisa oldugu icin manevra kabiliyeti cok basarili bence. Bolca dar ve sikisik sokaklarda kullanmak zorunda kaldik, su ana kadar hicbir sikinti yasamadik. Donus capi da (yanlis bilmiyorsam) B sinifi araclarinkine yakin.
- Motor gucu ve yakit tuketimi olarak benzinli bir aractan istedigimiz performansi Yeni Meriva ile alacagimizi umuyorum. Henuz arac cok yeni oldugu icin cok fazla zorlamak istemedim. Ve tum sifir km otomobillerde oldugu gibi yakit tuketimimiz henuz fabrika verilerine inmis degil. Sehir ici ortalama 10 litre yakmis durumdayiz. Bu noktada onemli bir diger durum bence su: 1.4 litrelik 120 bg Turbo motor bu otomobil icin tam kivaminda bence. Ben olsam 100 bg'lik araci test surusu yapmadan satin almazdim. 100 bg seri gecisler bekleyen suruculer icin yetersiz gelir mi acaba diye dusunmedim degil.
- Benim kanimca Opel "YENI" tasarimlariyla (Yeni Meriva, Yeni Astra, Insignia) kalitesini cok ciddi sekilde arttirmis. Araclari detayli inceleyince, uretim kalitelerindeki ve kullanilan malzemelerdeki kalite artisini kolaylikla gorebiliyorsunuz. Yeni Meriva da bu durumdan nasibini cok olumlu yonde almis. Aracin ici, on konsol ve dosemeleri bizim inceledigimiz piyasadaki C sinifina kadarki araclara kiyasla oldukca ust duzeyde.
- Aracin kaportasindaki agirlik hissi benim cok hosuma gitti. Eski kasalari bayilerde gorup de inceledim ve ayni hissi alamadim. Iscilik konusunda daha dikkatle uretilmis bir arac gibi geldi bana. Ses yalitimi da oldukca basarili bence. 17 inclik lastiklere ragmen gurultu seviyesi denedigimiz araclardan daha iyi gibi.
- Yeni Meriva'da klima ve ses sistemi oldukca basarili olmus. Bu konularda zaten Yeni Astra veya Insginia'lardan cok da farkli degil gordugum kadariyla.
Hic olumsuz bir sey yok mu derseniz benim yasadigim ufak tefek bir kac sey var:
- Hill holder, manuel bir arac icin cok kullanisli olmakla birlikte biraz alistirma gerektiren bir sistem. Arastirdigim kadariyla diger manuel ve hill holder bulunan araclarda da insanlar birazcik alisma doneminin yasandigina dikkat cekmisler.
- Geri vitesin birinci vitesin yanina konulmus olmasi da benim icin bir alisma donemi gerektirdi.
- Ve tabiki otomatik vitesten manuel'e gecis yapmis bir surucu olarak, sehir ici (Istanbul) trafiginde biraz sikinti yasamadim/yasamiyorum desem yalan olur. Bu da ozel bir durum.
Arabamizi cok begeniyoruz, herkese de oneririz. Kullandikca yorumlar eklerim, henuz uzun yola cikmadim. Sorulariniz olursa cevaplamaya calisirim.
-
Merehaba ,quote:
Orijinalden alıntı: firpir
Selamlar,
Konuyu actiktan sonra biraz arayi da actim farkindayim. Istanbul'daki belkide ilk Yeni Meriva sahibi olarak yorumlarimi asagiya ekliyorum.
Aracimiz 300 km'yi henuz asti. Cok siklikla kullanma firsati bulamadik ama bu 300 km'nin tamami istanbul'un icerisinde yapildi. Bu araci almadan once siki bir fiyat/performans arastirmasi yapmistik. Sonucta en iyi secenek olarak Yeni Meriva'da karar kilmistik. Bizim aracimiz Yeni Meriva 1.4 120 bg Turbo Enjoy olan versiyonu. Soylemeliyim ki su ana kadar aractan oldukca memnunuz.
- Yeni Meriva bence binebileceginiz en konforlu yuksek ve ferah araclardan bir tanesi. Hicbir C sinifi aracta bu kadar ferah ve aydinlik bir ic mekanin bulunabilecegini zannetmiyorum. Cam Tavan secenegi olan C sinifi araclar aydinlik olabilir fakat gorus acisinin Yeni Meriva sinifindaki araclar kadar rahat olmadigini deneyimledim. Bu baglamda bizim icin Test Surusu dahi yapmadan satin aldigimiz Yeni Meriva %100 memnuniyet sagladi diyebilirim.
- Guvenlik sistemleri bu fiyattaki bir arac icin full donanimli. Klasik guvenlik donanimlarina ek olarak ESP, 6 hava yastigi, DDS Ford'da ve Renault'da ek guvenlik paketleriyle sunulan seceneklerken Opel bunu standart olarak sunuyor. Opel' in ESP si ESP PLUS adinda ekstra ozellikler barindiran bir sistem. EuroNCAP sonuclarina gelince Yeni Meriva'nin testi yayimlanmamis olsa da uretim ve malzeme benzerligiyle Yeni Astra'ya benzer sonuclar cikacaktir diye dusunuyorum.
- Samimiyetle soyleyeyim Yeni Meriva direksiyondayken cok zevkli bir arac. Burnu C sinifi araclara gore kisa oldugu icin manevra kabiliyeti cok basarili bence. Bolca dar ve sikisik sokaklarda kullanmak zorunda kaldik, su ana kadar hicbir sikinti yasamadik. Donus capi da (yanlis bilmiyorsam) B sinifi araclarinkine yakin.
- Motor gucu ve yakit tuketimi olarak benzinli bir aractan istedigimiz performansi Yeni Meriva ile alacagimizi umuyorum. Henuz arac cok yeni oldugu icin cok fazla zorlamak istemedim. Ve tum sifir km otomobillerde oldugu gibi yakit tuketimimiz henuz fabrika verilerine inmis degil. Sehir ici ortalama 10 litre yakmis durumdayiz. Bu noktada onemli bir diger durum bence su: 1.4 litrelik 120 bg Turbo motor bu otomobil icin tam kivaminda bence. Ben olsam 100 bg'lik araci test surusu yapmadan satin almazdim. 100 bg seri gecisler bekleyen suruculer icin yetersiz gelir mi acaba diye dusunmedim degil.
- Benim kanimca Opel "YENI" tasarimlariyla (Yeni Meriva, Yeni Astra, Insignia) kalitesini cok ciddi sekilde arttirmis. Araclari detayli inceleyince, uretim kalitelerindeki ve kullanilan malzemelerdeki kalite artisini kolaylikla gorebiliyorsunuz. Yeni Meriva da bu durumdan nasibini cok olumlu yonde almis. Aracin ici, on konsol ve dosemeleri bizim inceledigimiz piyasadaki C sinifina kadarki araclara kiyasla oldukca ust duzeyde.
- Aracin kaportasindaki agirlik hissi benim cok hosuma gitti. Eski kasalari bayilerde gorup de inceledim ve ayni hissi alamadim. Iscilik konusunda daha dikkatle uretilmis bir arac gibi geldi bana. Ses yalitimi da oldukca basarili bence. 17 inclik lastiklere ragmen gurultu seviyesi denedigimiz araclardan daha iyi gibi.
- Yeni Meriva'da klima ve ses sistemi oldukca basarili olmus. Bu konularda zaten Yeni Astra veya Insginia'lardan cok da farkli degil gordugum kadariyla.
Hic olumsuz bir sey yok mu derseniz benim yasadigim ufak tefek bir kac sey var:
- Hill holder, manuel bir arac icin cok kullanisli olmakla birlikte biraz alistirma gerektiren bir sistem. Arastirdigim kadariyla diger manuel ve hill holder bulunan araclarda da insanlar birazcik alisma doneminin yasandigina dikkat cekmisler.
- Geri vitesin birinci vitesin yanina konulmus olmasi da benim icin bir alisma donemi gerektirdi.
- Ve tabiki otomatik vitesten manuel'e gecis yapmis bir surucu olarak, sehir ici (Istanbul) trafiginde biraz sikinti yasamadim/yasamiyorum desem yalan olur. Bu da ozel bir durum.
Arabamizi cok begeniyoruz, herkese de oneririz. Kullandikca yorumlar eklerim, henuz uzun yola cikmadim. Sorulariniz olursa cevaplamaya calisirim.
Alıntıları Göster
Oncelikle hayirli olsun... Bende Yeni Meriva'yi reklamlarda gordum ve yarin gormeye gidicem. Genel olarak iyi gorunuyor fakat tek dez avantaji benzinli modellerde otomatik vites yok galiba :(
umarim yakinda getirirler...
Tekrar hayirli olsun...
Okan
-
Bende dün izmir alsancakta beyaz gördüm.Eskisine göre gerçekten şık olmuş alanlara hayırlı ugurlu,kazasız belasız kullanmak nasip eder inşallah :) Fotoları bekliyoruz :Dquote:
Orijinalden alıntı: Slough
Merehaba ,
Oncelikle hayirli olsun... Bende Yeni Meriva'yi reklamlarda gordum ve yarin gormeye gidicem. Genel olarak iyi gorunuyor fakat tek dez avantaji benzinli modellerde otomatik vites yok galiba :(
umarim yakinda getirirler...
Tekrar hayirli olsun...
Okan
Alıntıları Göster -
bende izmirden aranıza katıldım. yılbaşında zar zor da olsa 1.3 cdti cosmo meriva aldım. araç gerçekten çok başarılı. astra h dan sonra jip gibi geldi. ama havalandırma sisteminde sorun çıktı. dakka 1 gol bir. serviste bakacaklar bakalım sağ tarafı ısıtmıyor. şimdiden 1300km yaptım. sorusu olan arkadaşları yanıtlarım.quote:
Orijinalden alıntı: A_R_D_A
Bende dün izmir alsancakta beyaz gördüm.Eskisine göre gerçekten şık olmuş alanlara hayırlı ugurlu,kazasız belasız kullanmak nasip eder inşallah :) Fotoları bekliyoruz :D
Alıntıları Göster
-
Ben de Çorum Giray'dan yeni Meriva alarak aranıza katıldım.Aracım 120 HP Enjoy modeli.Henüz alışma devresindeyim ama izlenimlerimi aktarayım: öncelikle eski Meriva ile tasarım olarak çok büyük farklılıklar var.Aracın boş ağırlığı 1400 Kg olmasına rağmen kalkışlar beni memnun etti.Ön konsol tasarımı gayet şık ve kullanışlı.Abs,ESP,Vites kontrolü,Lastik hava basınçları kontrolü,Cruise control,direksiyon kumandalı cd çalar,yol bilgisayarı ve araç bilgi ekranı ilk gözüme çarpan özellikler.Ayrıca araca binip harekete başlayınca kapılar otomatik kilitleniyor.Bagaj kapağı ve benzin kapağıda da kapılarla beraber hareket ediyor.Anahtarlığa kapıları kapattıktan sonra ki 10 sn içerisinde birkez daha basarsanız çalınmaya karşı koruma kilidi de devreye giriyor ki buda elektrik ve ateşleme devrelerinin dahi kesilmesi demek oluyor.Arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantı noktası da var.El freni elktrikli bir düğme ile çalışıyor.Umarım bu kadar elektrikli bir sistem hata vermez.Araçta park sensörü yok ki pahalı birşey değil.17' Aluminyum jantlar üzerinde geliyor.Hızlanmasıda gayet güzel.Henüz yakıt konusunu ölçemedim.Şimdi de cosmo ile ramızdaki farklara bir bakalım.Motor, GPS Navigasyon ekranı ve park sensörü ile koltuklardaki bazı döşeme ve ergonomi farkları olsa gerek.Özetle şu an umduğumdan fazlasını buldum.Şu da olsaydı diyeceğiniz pek bir şey yok.Aracım stepneli olan model ve bu bence daha iyi bazılarında lastik tamir seti var diye biliyorum.Pek çok göz ve saklama yeri konmuş.Stepnenin altına kriko,bijon ve tornavida'dan oluşan alet takımı da öyle ince monte edilmiş ki aracı inceledikçe tasarımına iyi kafa yorulmuş olduğunu düşünüyorsunuz.Araç altın direksiyon ödülünün finaline kalmış ayrıca en iyi tasarım ödülü sahibi.Daha da unuttuğum özellikler vardır zannederim onlarıda kullandıkça yazarım.Aracın vergisininde düşük olması da insanı mutlu ediyor çünkü jeep kullanıyor hissine kapılıyorsunuz.Allah inşallah kazasız,belasız binmeyi nasip eder.quote:
Orijinalden alıntı: teknokolik35
bende izmirden aranıza katıldım. yılbaşında zar zor da olsa 1.3 cdti cosmo meriva aldım. araç gerçekten çok başarılı. astra h dan sonra jip gibi geldi. ama havalandırma sisteminde sorun çıktı. dakka 1 gol bir. serviste bakacaklar bakalım sağ tarafı ısıtmıyor. şimdiden 1300km yaptım. sorusu olan arkadaşları yanıtlarım.
Alıntıları Göster
-
bende eski model (2004) meriva kullanıcısı olarak YENi MERİVA alan arakadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız binin inşallah diyorum.quote:
Orijinalden alıntı: familyman
Ben de Çorum Giray'dan yeni Meriva alarak aranıza katıldım.Aracım 120 HP Enjoy modeli.Henüz alışma devresindeyim ama izlenimlerimi aktarayım: öncelikle eski Meriva ile tasarım olarak çok büyük farklılıklar var.Aracın boş ağırlığı 1400 Kg olmasına rağmen kalkışlar beni memnun etti.Ön konsol tasarımı gayet şık ve kullanışlı.Abs,ESP,Vites kontrolü,Lastik hava basınçları kontrolü,Cruise control,direksiyon kumandalı cd çalar,yol bilgisayarı ve araç bilgi ekranı ilk gözüme çarpan özellikler.Ayrıca araca binip harekete başlayınca kapılar otomatik kilitleniyor.Bagaj kapağı ve benzin kapağıda da kapılarla beraber hareket ediyor.Anahtarlığa kapıları kapattıktan sonra ki 10 sn içerisinde birkez daha basarsanız çalınmaya karşı koruma kilidi de devreye giriyor ki buda elektrik ve ateşleme devrelerinin dahi kesilmesi demek oluyor.Arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantı noktası da var.El freni elktrikli bir düğme ile çalışıyor.Umarım bu kadar elektrikli bir sistem hata vermez.Araçta park sensörü yok ki pahalı birşey değil.17' Aluminyum jantlar üzerinde geliyor.Hızlanmasıda gayet güzel.Henüz yakıt konusunu ölçemedim.Şimdi de cosmo ile ramızdaki farklara bir bakalım.Motor, GPS Navigasyon ekranı ve park sensörü ile koltuklardaki bazı döşeme ve ergonomi farkları olsa gerek.Özetle şu an umduğumdan fazlasını buldum.Şu da olsaydı diyeceğiniz pek bir şey yok.Aracım stepneli olan model ve bu bence daha iyi bazılarında lastik tamir seti var diye biliyorum.Pek çok göz ve saklama yeri konmuş.Stepnenin altına kriko,bijon ve tornavida'dan oluşan alet takımı da öyle ince monte edilmiş ki aracı inceledikçe tasarımına iyi kafa yorulmuş olduğunu düşünüyorsunuz.Araç altın direksiyon ödülünün finaline kalmış ayrıca en iyi tasarım ödülü sahibi.Daha da unuttuğum özellikler vardır zannederim onlarıda kullandıkça yazarım.Aracın vergisininde düşük olması da insanı mutlu ediyor çünkü jeep kullanıyor hissine kapılıyorsunuz.Allah inşallah kazasız,belasız binmeyi nasip eder.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: familyman
Ben de Çorum Giray'dan yeni Meriva alarak aranıza katıldım.Aracım 120 HP Enjoy modeli.Henüz alışma devresindeyim ama izlenimlerimi aktarayım: öncelikle eski Meriva ile tasarım olarak çok büyük farklılıklar var.Aracın boş ağırlığı 1400 Kg olmasına rağmen kalkışlar beni memnun etti.Ön konsol tasarımı gayet şık ve kullanışlı.Abs,ESP,Vites kontrolü,Lastik hava basınçları kontrolü,Cruise control,direksiyon kumandalı cd çalar,yol bilgisayarı ve araç bilgi ekranı ilk gözüme çarpan özellikler.Ayrıca araca binip harekete başlayınca kapılar otomatik kilitleniyor.Bagaj kapağı ve benzin kapağıda da kapılarla beraber hareket ediyor.Anahtarlığa kapıları kapattıktan sonra ki 10 sn içerisinde birkez daha basarsanız çalınmaya karşı koruma kilidi de devreye giriyor ki buda elektrik ve ateşleme devrelerinin dahi kesilmesi demek oluyor.Arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantı noktası da var.El freni elktrikli bir düğme ile çalışıyor.Umarım bu kadar elektrikli bir sistem hata vermez.Araçta park sensörü yok ki pahalı birşey değil.17' Aluminyum jantlar üzerinde geliyor.Hızlanmasıda gayet güzel.Henüz yakıt konusunu ölçemedim.Şimdi de cosmo ile ramızdaki farklara bir bakalım.Motor, GPS Navigasyon ekranı ve park sensörü ile koltuklardaki bazı döşeme ve ergonomi farkları olsa gerek.Özetle şu an umduğumdan fazlasını buldum.Şu da olsaydı diyeceğiniz pek bir şey yok.Aracım stepneli olan model ve bu bence daha iyi bazılarında lastik tamir seti var diye biliyorum.Pek çok göz ve saklama yeri konmuş.Stepnenin altına kriko,bijon ve tornavida'dan oluşan alet takımı da öyle ince monte edilmiş ki aracı inceledikçe tasarımına iyi kafa yorulmuş olduğunu düşünüyorsunuz.Araç altın direksiyon ödülünün finaline kalmış ayrıca en iyi tasarım ödülü sahibi.Daha da unuttuğum özellikler vardır zannederim onlarıda kullandıkça yazarım.Aracın vergisininde düşük olması da insanı mutlu ediyor çünkü jeep kullanıyor hissine kapılıyorsunuz.Allah inşallah kazasız,belasız binmeyi nasip eder.
Merhaba ben de Muğladan yazıyorum aslında aracı alalı baya oldu almadan önce forumlara girecek vaktim oluyordu yeni araba hevisimiz ancak yeni yeni normale döndüğünden ancak yazabildim
1.3 dizel enjoy aldım arkadaşın bahsettiği gibi aldığım araçta stepne lastik yok onun yerine tamir kiti koymuşlar hiç lazım olmadı ama bir kez tamir kitini çocukların şişme çadırını şişirmekte kullandık başarılıydı. gerçi hala aklımda ya lastik komple yarılırsa düşüncesi oluyor ama böyle bir araç alıpda lastiğini yaracak kadar hor kullanacağımı da zannetmiyorum
aracın bence en büyük sıkıntısı iddialı tasarımı çocukları okula bırakırken yada herhangi bir nedenle arka kapıyı açmak gerektiğinde çok fazla dikkat çekiyor
onun haricinde bir problem yaşamadım bir de dizel versiyonlarda düşük devirde kullandığınızda araç 55 hatası veriyor ama bu endişelenecek bir şey değil bu hatayı kalitesi biraz düşük eurodizel satan benzinlikler nedeni ile veriyor ve araç otomatik olarak partikül filtresini temizliyor :)
-
hazır vakit bulup konuya yazmışken birkaç fotograf da ekleyeyim dedim fotografları olmadık bir zamanda çektiğim için araç biraz tozlu ayrıca çekim de iyi sayılmaz ama hiç yoktan iyidirquote:
Orijinalden alıntı: scounixquote:
Orijinalden alıntı: familyman
Ben de Çorum Giray'dan yeni Meriva alarak aranıza katıldım.Aracım 120 HP Enjoy modeli.Henüz alışma devresindeyim ama izlenimlerimi aktarayım: öncelikle eski Meriva ile tasarım olarak çok büyük farklılıklar var.Aracın boş ağırlığı 1400 Kg olmasına rağmen kalkışlar beni memnun etti.Ön konsol tasarımı gayet şık ve kullanışlı.Abs,ESP,Vites kontrolü,Lastik hava basınçları kontrolü,Cruise control,direksiyon kumandalı cd çalar,yol bilgisayarı ve araç bilgi ekranı ilk gözüme çarpan özellikler.Ayrıca araca binip harekete başlayınca kapılar otomatik kilitleniyor.Bagaj kapağı ve benzin kapağıda da kapılarla beraber hareket ediyor.Anahtarlığa kapıları kapattıktan sonra ki 10 sn içerisinde birkez daha basarsanız çalınmaya karşı koruma kilidi de devreye giriyor ki buda elektrik ve ateşleme devrelerinin dahi kesilmesi demek oluyor.Arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantı noktası da var.El freni elktrikli bir düğme ile çalışıyor.Umarım bu kadar elektrikli bir sistem hata vermez.Araçta park sensörü yok ki pahalı birşey değil.17' Aluminyum jantlar üzerinde geliyor.Hızlanmasıda gayet güzel.Henüz yakıt konusunu ölçemedim.Şimdi de cosmo ile ramızdaki farklara bir bakalım.Motor, GPS Navigasyon ekranı ve park sensörü ile koltuklardaki bazı döşeme ve ergonomi farkları olsa gerek.Özetle şu an umduğumdan fazlasını buldum.Şu da olsaydı diyeceğiniz pek bir şey yok.Aracım stepneli olan model ve bu bence daha iyi bazılarında lastik tamir seti var diye biliyorum.Pek çok göz ve saklama yeri konmuş.Stepnenin altına kriko,bijon ve tornavida'dan oluşan alet takımı da öyle ince monte edilmiş ki aracı inceledikçe tasarımına iyi kafa yorulmuş olduğunu düşünüyorsunuz.Araç altın direksiyon ödülünün finaline kalmış ayrıca en iyi tasarım ödülü sahibi.Daha da unuttuğum özellikler vardır zannederim onlarıda kullandıkça yazarım.Aracın vergisininde düşük olması da insanı mutlu ediyor çünkü jeep kullanıyor hissine kapılıyorsunuz.Allah inşallah kazasız,belasız binmeyi nasip eder.
Merhaba ben de Muğladan yazıyorum aslında aracı alalı baya oldu almadan önce forumlara girecek vaktim oluyordu yeni araba hevisimiz ancak yeni yeni normale döndüğünden ancak yazabildim
1.3 dizel enjoy aldım arkadaşın bahsettiği gibi aldığım araçta stepne lastik yok onun yerine tamir kiti koymuşlar hiç lazım olmadı ama bir kez tamir kitini çocukların şişme çadırını şişirmekte kullandık başarılıydı. gerçi hala aklımda ya lastik komple yarılırsa düşüncesi oluyor ama böyle bir araç alıpda lastiğini yaracak kadar hor kullanacağımı da zannetmiyorum
aracın bence en büyük sıkıntısı iddialı tasarımı çocukları okula bırakırken yada herhangi bir nedenle arka kapıyı açmak gerektiğinde çok fazla dikkat çekiyor
onun haricinde bir problem yaşamadım bir de dizel versiyonlarda düşük devirde kullandığınızda araç 55 hatası veriyor ama bu endişelenecek bir şey değil bu hatayı kalitesi biraz düşük eurodizel satan benzinlikler nedeni ile veriyor ve araç otomatik olarak partikül filtresini temizliyor :)
Alıntıları Göster
güzel bir hava yakalayabilirsem ve vakit de bulursam daha güzel fotograflar da paylaşmayı düşünüyorum
-
son foto güzel çıkmış...quote:
Orijinalden alıntı: scounix
hazır vakit bulup konuya yazmışken birkaç fotograf da ekleyeyim dedim fotografları olmadık bir zamanda çektiğim için araç biraz tozlu ayrıca çekim de iyi sayılmaz ama hiç yoktan iyidir
güzel bir hava yakalayabilirsem ve vakit de bulursam daha güzel fotograflar da paylaşmayı düşünüyorum
Alıntıları Göster
ama meriva için gri renk pek şık durmamış sanırım,daha iddialı renkler seçilebilir sanırım
-
quote:
Orijinalden alıntı: aykutsal
son foto güzel çıkmış...
ama meriva için gri renk pek şık durmamış sanırım,daha iddialı renkler seçilebilir sanırım
aslında metalik rengi güneşli havalarda çok şık duruyor ancak kapalı havalarda kendini gösteremiyor -
Ben de 1 haftadır aracı inceliyorum nasıl acaba dizel araç kullandım linea 1.3 aynı motoru kullanıyor opel ile yakıt tüketimi nasıl yeni bir araç olduğu için hatalar neler alan arkadaşlar bu konuda detaylı açıklama yaparlarsa yararlı olur kanaatindeyimquote:
Orijinalden alıntı: scounixquote:
Orijinalden alıntı: aykutsal
son foto güzel çıkmış...
ama meriva için gri renk pek şık durmamış sanırım,daha iddialı renkler seçilebilir sanırım
aslında metalik rengi güneşli havalarda çok şık duruyor ancak kapalı havalarda kendini gösteremiyor
Alıntıları Göster
-
Birde dizel için soruyorum şu an satılan dizeller cdti mi dte mi dte ler 100bg 260 torkquote:
Orijinalden alıntı: taipen71
Ben de 1 haftadır aracı inceliyorum nasıl acaba dizel araç kullandım linea 1.3 aynı motoru kullanıyor opel ile yakıt tüketimi nasıl yeni bir araç olduğu için hatalar neler alan arkadaşlar bu konuda detaylı açıklama yaparlarsa yararlı olur kanaatindeyim
Alıntıları Göster -
daha önce 1.3 90 bg astra kullandım. astranın motoruna göre çok daha atak ve yakıt tüketimi çok daha düşük. şehir içi dışı karışık 800-900km rahat gidiyor. şehir dışında biraz dikkatli kullanırsınız 110km rahat gider. benim aracım şu anda 5500km de ve çok memnunum. astradan sonra yol tutuşu hakkında çekincelerim vardı. ama astramı şşimdiye kadar hiç aratmadı allaha şükür.quote:
Orijinalden alıntı: taipen71
Birde dizel için soruyorum şu an satılan dizeller cdti mi dte mi dte ler 100bg 260 tork
Alıntıları Göster
-
Merhabalar, bende 1 Mart 2011 tarihi itibariyle Yeni Meriva 1.4 Turbo 120 Hp Enjoy metalik gri 17'' jant aldım. Araç gerçekten çok donanımlı, rahat ve ferah bir araç. Tam anlamıyla bir aile aracı. Daha pek yol yapamadım daha 140 km'deyim. ilerleyen tarihlerde deneyimlerimi ve ilk fırsatta aracımın fotolarını paylaşacağım. Yeni Meriva sahibi arkadaşlarında daha sık paylaşımlarda bulunmaları dileğiyle. Arkadaşlar bazı önyargıları kırmak için paylaşım şart...quote:
Orijinalden alıntı: teknokolik35
daha önce 1.3 90 bg astra kullandım. astranın motoruna göre çok daha atak ve yakıt tüketimi çok daha düşük. şehir içi dışı karışık 800-900km rahat gidiyor. şehir dışında biraz dikkatli kullanırsınız 110km rahat gider. benim aracım şu anda 5500km de ve çok memnunum. astradan sonra yol tutuşu hakkında çekincelerim vardı. ama astramı şşimdiye kadar hiç aratmadı allaha şükür.
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- easytronic şanzıman
- opel zafira life yorum
- opel servis geçmişi sorgulama
- twinport ne demek
- insignia 1.5 165 hp yorum
- opel mokka elektrikli yorumlar
- opel corsa elektrikli fiyat
- opel corsa 2024 özellikleri
- opel mokka 2024
- opel mokka 2024 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X