Şimdi Ara

Astra Enjoy 111. Yıl, Enjoy ve Enjoy plus karmaşası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
42.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu aralar arabamı değiştirme niyetindeyim. Opel Astra özellikleri ve fiyatıyla dikkatimi çekiyor. Ancak Astra söz konusu olunca bir sürü farklı donanım seviyesi var gibi görünüyor ve web sitesinden indirdiğim broşürde de tüm versiyonlar karşılaştırılmıyor maalesef. Şimdi benim sıkıntım şu:
    Eğer Sedan bir Astra klasik alacaksam cosmo'yu saymazsak yukarıdaki gibi Enjoy 111. yıl, Enjoy ve Enjoy Plus gibi seçenekler var. Bunların farkı nedir acaba? Ben hangisini tercih etmeliyim. Mesela 2011 model olarak alacağım bu araçlardan hangisi donanım bakımından daha üstündür ve fiyat farkları ne düzeyde olmalı acaba?
    Eğer aklımdaki soru işaretlerini giderebilirsem yakında bir arkadaşın aracına talip olmayı düşünüyorum.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra Enjoy 111. Yıl, Enjoy ve Enjoy Plus Arasındaki Farklar

    Opel Astra 1.6 Enjoy 111. Yıl, özel bir seri olarak sunulan bir otomobil modelidir. Standart Enjoy donanım seviyesine ek olarak 111. yıl kutlamalarına özel bazı özellikler içerir. Bu özellikler arasında özel logolar, jantlar ve iç döşemeler bulunur.

    Enjoy ve Enjoy Plus Arasındaki Fark

    Opel Astra Enjoy ve Enjoy Plus donanım seviyeleri arasında aşağıdaki farklar bulunur:

    • Enjoy Plus: Elektrikli katlanır yan aynalar, ön sis farları, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, ön kol dayama yeri gibi ek özelliklere sahiptir.
    • Enjoy: Manuel katlanır yan aynalar, kumaş koltuklara sahiptir.

    Corsa Enjoy ile Enjoy 111 Arasındaki Fark

    Opel Corsa Enjoy ve Astra Enjoy 111. Yıl farklı otomobil modelleridir. Astra, Corsa'dan daha büyüktür ve daha fazla iç mekana ve bagaj hacmine sahiptir. Ayrıca Astra, Corsa'da bulunmayan daha güçlü motor seçenekleri sunar.

    Astra Enjoy 111. Yıl Özellikleri

    Opel Astra Enjoy 111. Yıl şu özelliklere sahiptir:

    • 1,6 litre benzinli motor
    • 115 beygir gücü
    • 5 ileri manuel şanzıman
    • 16 inç alaşım jantlar
    • Elektrikli ön camlar
    • Klimalı havalandırma sistemi
    • CD/MP3 çalar
    • Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    • Ön kol dayama yeri
    • Özel 111. yıl logoları

    Enjoy Plus Ne Demektir?

    Enjoy Plus, Opel'in Enjoy donanım seviyesinin bir üst versiyonudur. Daha fazla konfor ve??? sağlayan ek özelliklere sahiptir.

    2011 Opel Astra 1.6 Enjoy 111.Yıl Özellikleri

    2011 Opel Astra 1.6 Enjoy 111.Yıl şu özelliklere sahiptir:

    • 1,6 litre benzinli motor
    • 115 beygir gücü
    • 5 ileri manuel şanzıman
    • 16 inç alaşım jantlar
    • Elektrikli katlanır yan aynalar
    • Ön sis farları
    • Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    • Ön kol dayama yeri
    • Özel 111. yıl logoları

    Astra 111. Yıl Sedan Yorumları

    Opel Astra 111. Yıl Sedan, geniş iç mekanı, güçlü motoru ve konforlu sürüşü ile olumlu yorumlar almıştır. Ancak bazı kullanıcılar küçük bagaj hacmi ve yüksek yakıt tüketimini olumsuz yönleri olarak belirtmiştir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • enjoy, enjoy plus, enjoy 111. yıl arasında en donanımlı olanı enjoy 111. yıldır. bu model opelin 111. yılına özel üretimidir. enjoy plustan çok farkı olmamakla
    birlikte 111. yıl arması, kapı çıtaları ve birkaç ıvır zıvır fazlalık vardır.
    ben 2011 111. yıl kullanıyorum. 1.3 dizel.
    başka sorunuz varsa alabilirim.
    kolay gelsin..
  • Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ben dizel Astra'da çekiniyorum 1.3 lt olmasından dolayı. Eğer benim için yeterli olacağını bilsem dizel Astra 111. Yıl bakardım. Öncelikle Opel Astra 111. Yıl versiyonu olarak aracınızın artı ve eksilerini, ardından 1.3 lt dizel motorlu versiyonu ile ilgili yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim.
  • bende 2007 enjoy 1.3 cdti var. şehir içinde gayet güzel şehir dışında da. önceden kullandığım araçlar 1.4 benzinli astra 90 hp, 1.5 tdci focus 90 hp megan ve clio 1.5 dci . bu arabalardan farkı yok. gayet iyi. motor konusunda kafanızda eksi kalmasın.

    donanımda da enjoy plus (2013 model olarak satılan astra classic 3 de essentia konfor) enjoya ekstra olarak yağmur, far, park sensörleri var. esp otomatik viteste oluyor diye biliyorum. perde hava yastıkları da var. bir de yol bilgisayarı daha teknolojik. kararan dikliz aynası da vardır heralde. ki ben en çok olmadığına üzüldüğüm özellik bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukilhan

    bende 2007 enjoy 1.3 cdti var. şehir içinde gayet güzel şehir dışında da. önceden kullandığım araçlar 1.4 benzinli astra 90 hp, 1.5 tdci focus 90 hp megan ve clio 1.5 dci . bu arabalardan farkı yok. gayet iyi. motor konusunda kafanızda eksi kalmasın.

    donanımda da enjoy plus (2013 model olarak satılan astra classic 3 de essentia konfor) enjoya ekstra olarak yağmur, far, park sensörleri var. esp otomatik viteste oluyor diye biliyorum. perde hava yastıkları da var. bir de yol bilgisayarı daha teknolojik. kararan dikliz aynası da vardır heralde. ki ben en çok olmadığına üzüldüğüm özellik bu.

    Benim merak ettiğim 1.3 CDTI motor o araca yetersiz geliyor mu? İlk hızlanma konusunda canınızı sıkıyor mu? Mesela yokuş çıkarken devirden düşmek zorunda kalırsanız kendini kolayca toplarlayabiliyor mu? Bir de yakıt tüketim ortalamanız yol bilgisayarda ne görünüyor acaba?




  • @jackbuilt

    performanslı bir aractan geçiş yapacaksanız canınızı gerçekten sıkar. bende ilk zamanlar çok takmıştım bu duruma ama yakıt ekonomisi
    düşünüp aldığınız bu araçtanda deli gibi performans beklemeniz yersiz olur.

    kalkışta gerçekten sıkıntı var. ama ikinci vitese atıp 1750 deviri geçtiğinizde kimse size kafa tutamaz bundan emin olun. 1. vites aralığı
    çok kısa bunu da belirtmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz60

    @jackbuilt

    performanslı bir aractan geçiş yapacaksanız canınızı gerçekten sıkar. bende ilk zamanlar çok takmıştım bu duruma ama yakıt ekonomisi
    düşünüp aldığınız bu araçtanda deli gibi performans beklemeniz yersiz olur.

    kalkışta gerçekten sıkıntı var. ama ikinci vitese atıp 1750 deviri geçtiğinizde kimse size kafa tutamaz bundan emin olun. 1. vites aralığı
    çok kısa bunu da belirtmek isterim.

    aynen dediğiniz gibi kalkışta ilk anda cansız. Onu da ilk başta ayarlayamıyosunuz ama arabaya alışınca biraz fazla gaz verip kalktığınızda sıkıntı olmuyor onu da telafi ediyor. yokuş çıkarken falan benzinlide de devirden düşseniz titremeye başlar bu da titriyo ama devirinde kalırsanız fişek gibi. hatta benzinliden daha iyi turbosu var ve torku yüksek.

    aynen 2. viteste kimse tutamıyor.

    yani tek eksisi kalkışta cansız ona da alışınca onu da siz gaz ayarlayarak kapatırsınız. bu kalkışta ki hantallık tüm dizel araçlarda var. yani bunu kafanıza takmayın. o kadar kötü araba olsa piyasada kum gibi olmazdı :) ben her saniye pişti oluyorum bi de renk gri , gerisini siz düşünün.

    yakıt tüketimi güzel , ben balıkesirde yaşıyorum burada çok fazla ışık var devamlı dur kalk dar sokaklar yavaş gidiliyor ortamala hız bazen 14 bazen 25 diyor ona rağmen 6,5 lt civarında geziyor. Fakat geçenlerde hava soğuktu bayağı -2 ler de -5 lerde gezindi bir süre o ara 7,5 a çıktı. bi kaç kişiyle daha konuştum onlar da dedi tüketim biraz arttı diye.

    bence alınabilecek araba hocam. ekonomik, konforlu, güvenli , euroncap de 5 yıldızı var, yorumu da gayet güzel.

    vergi avantajı var. 1.3 motor ,1248 cc falan yani 0-1300 cc kategorisinde işlem görüyor. bi üst kademe 1300-1600 cc aralığı ve bu aracın diğer rakiplerinin hepsi o sınıfta , örnek 1.4 d4d corolla, 1.5 dci renault , dacia, nissan, 1.5 tdci ford. . corolla 90 hp, dci motor 75-90 olarak değişiyor bi de 100 hp lik var , tdci da 110 ve 90 hp lik iki seçenek var. cdti da 90 hp. vergi avantajını kesinlikle atlamayın , arabanın yaşına göre yılda iki depo yakıt yapar. bu aracı artı puan almasını sağlayan en vurucu özelliği de bu.

    bakımı da 200 tl tuttu. standart bakımı yağ filtre vs.

    bayağı bir yazdım umarım yeterli olmuştur :) kafanızda soru kalmaz işallah. essentia paketi almayın , çok boş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaCkBuiLt

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukilhan

    bende 2007 enjoy 1.3 cdti var. şehir içinde gayet güzel şehir dışında da. önceden kullandığım araçlar 1.4 benzinli astra 90 hp, 1.5 tdci focus 90 hp megan ve clio 1.5 dci . bu arabalardan farkı yok. gayet iyi. motor konusunda kafanızda eksi kalmasın.

    donanımda da enjoy plus (2013 model olarak satılan astra classic 3 de essentia konfor) enjoya ekstra olarak yağmur, far, park sensörleri var. esp otomatik viteste oluyor diye biliyorum. perde hava yastıkları da var. bir de yol bilgisayarı daha teknolojik. kararan dikliz aynası da vardır heralde. ki ben en çok olmadığına üzüldüğüm özellik bu.

    Benim merak ettiğim 1.3 CDTI motor o araca yetersiz geliyor mu? İlk hızlanma konusunda canınızı sıkıyor mu? Mesela yokuş çıkarken devirden düşmek zorunda kalırsanız kendini kolayca toplarlayabiliyor mu? Bir de yakıt tüketim ortalamanız yol bilgisayarda ne görünüyor acaba?

    ikinci eli de gayet hızlı. beğenmessen hemen satarsın.




  • Cevaplayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Ben bulabilirsem 2011 model 111. yıl serisinden almak istiyorum. Performansta can sıkacak bir durum yok anladığım kadarıyla. Ama aklımı kurcalayan bir şey daha var. Buralar -25 hatta -30 derecelere kadar düşüyor kışın. Dizel araçlar soğuk havaları pek sevmez derler. Bu kadar soğuk bir yerde yakıtı Shell ya da Opet'ten çok acil durumlarda ise Petrol Ofisi'nden alacağım düşünülürse ve araçta herhangi bir arıza olmadığı düşünülürse kışın aracımın çalışmama, mazot dondurma gibi problemleri olur mu sizce?
  • 2010 enjoy plus kullanıcısıyım, 111.yıl daha şık ama kuş kondurmuyor yani, soğuk hava dersen ben Balıkesir'de yaşıyorum -25 falan bilmem yani ama yaz performansı ve ekonomikliği kışa göre çok farklı ama kesinlikle tam bir hesabını bilen adam arabası şiddetle tavsiye ederim. Yakıt markasına gelince çok araştırdım shell-opet-petrolofisi çok bir fark yok ama düzenli olarak bilinen bir istasyondan alışveriş yapman en önemlisi eğer düzenli olarak istasyon takibi yapamam diyorsan 2-3-depoda bir shell gtl diye bir yakıtı var onu alırsın veya sana güven veren bir katkı alırsın problem olmaz. Bir de egr denilen bir zımbırtı var onu kollaman lazım, bu yukarıda bahsettiklerim hem turbo hem de egr için önemli, arabayı yüksek devirli kullanmaya çalış, kalkarken hemen hareket etme1 dk.kadar, durduğunda da hemen kapatma 1 dk.kadar turboyu kolla.Eğer alırsan şimdiden hayırlı olsun Allah kazasız belasız yolculuk versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iad70

    2010 enjoy plus kullanıcısıyım, 111.yıl daha şık ama kuş kondurmuyor yani, soğuk hava dersen ben Balıkesir'de yaşıyorum -25 falan bilmem yani ama yaz performansı ve ekonomikliği kışa göre çok farklı ama kesinlikle tam bir hesabını bilen adam arabası şiddetle tavsiye ederim. Yakıt markasına gelince çok araştırdım shell-opet-petrolofisi çok bir fark yok ama düzenli olarak bilinen bir istasyondan alışveriş yapman en önemlisi eğer düzenli olarak istasyon takibi yapamam diyorsan 2-3-depoda bir shell gtl diye bir yakıtı var onu alırsın veya sana güven veren bir katkı alırsın problem olmaz. Bir de egr denilen bir zımbırtı var onu kollaman lazım, bu yukarıda bahsettiklerim hem turbo hem de egr için önemli, arabayı yüksek devirli kullanmaya çalış, kalkarken hemen hareket etme1 dk.kadar, durduğunda da hemen kapatma 1 dk.kadar turboyu kolla.Eğer alırsan şimdiden hayırlı olsun Allah kazasız belasız yolculuk versin.

    İlk cümlede "kuş kondurmuyor" derken ne demek istediğinizi anlayamadım. İyi anlamda mı kötü anlamda mı çıkaramadım. Açıklarsanız sevinirim. Eğer kışın da bu araç başımı ağrıtmayacaksa yarıyıl tatilinde bulduğum gibi bir tane alacağım gibi.




  • Olumsuz manada değil dostum, yani "özellikleri şıklık dışında başka bişey değil" demek istemiştim yani fiyat farkı doğuracak veya motor verimi konusunda bir fark yaratacak özellikler değil. Yoksa afaki bir fark ödemiyorsan elbette hoş bir paket 111.yıl.
  • 1.3 enjoy plus astra 111.yil paketinde esp standart var mı yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2010 111. yıl Astra 1.6 Otomatik araç almayı düşünüyorum.

    İlk sorum bunlara tüp takılıyor mu? Takılıyorsa sorun yaratıyor mu?
    İkinci sorum tüp taktırmasam yakıt tüketimi nasıldır?
    Son olarak otomatik denilen bu şanzuman aslında yarı otomatik, eskiler gibi vites geçişleri çok mu sorunlu yani sarsıntı olayı nedir? Bu şanzumanı önerirmisiniz?
  • AdminAS kullanıcısına yanıt
    Benim bu konuda bir bilgim yok maalesef.
  • 2010,2011 ve 2012 model 111. Yıllar arasında donanım farkı var mı? Özellikle 1.6 yarıotomatik için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu hortlatıyorum sanırım ama bende düşüncelerimi yazmak istedim
    bende yeni astra sahibiyim 2010 model 1.3 cdi 111. yıl kasadan
    aracın ilk kalkışı şöyle söyliyeyim motor ısınanan kadar sıkıntılı ama motor ısındıktan sonrada
    baya bir fark oluyor zaten dizel motorlardamarşa bastıktan sonra motor belli bir ısıya gelmeden benzinlilerdeki gibi direk kalkmak sıkıntılıdır her zaman nedenide motor yapısı yakıt yapısı itibari ile tavsiye edilmek
    özellik olarak ta
    park sensörü
    yağmur sensörü
    otomatik far
    otomatik klima
    kararmalı dikiz aynaları (nedense zenonlarda pek işe yaramıyo )
    bunlar sanırım pluslarla aynı özellikler
    artı olarak kapı eşik çıtaları (nikelajlı)
    111 yıl özel paspasları
    ön göğüslük yani teyp bölgesi özel boyalı (siyah)
    yakıt konusunda uzun yolda klima acık 110-120 arası devamlı gidersen 20 krş yakıyor
    tabi bunun en büyük sebebide 6 ileri vites olması
    motor linea motoru ile aynı yapım
    lineada adı mutijet opelde cti motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord276

    konuyu hortlatıyorum sanırım ama bende düşüncelerimi yazmak istedim
    bende yeni astra sahibiyim 2010 model 1.3 cdi 111. yıl kasadan
    aracın ilk kalkışı şöyle söyliyeyim motor ısınanan kadar sıkıntılı ama motor ısındıktan sonrada
    baya bir fark oluyor zaten dizel motorlardamarşa bastıktan sonra motor belli bir ısıya gelmeden benzinlilerdeki gibi direk kalkmak sıkıntılıdır her zaman nedenide motor yapısı yakıt yapısı itibari ile tavsiye edilmek
    özellik olarak ta
    park sensörü
    yağmur sensörü
    otomatik far
    otomatik klima
    kararmalı dikiz aynaları (nedense zenonlarda pek işe yaramıyo )
    bunlar sanırım pluslarla aynı özellikler
    artı olarak kapı eşik çıtaları (nikelajlı)
    111 yıl özel paspasları
    ön göğüslük yani teyp bölgesi özel boyalı (siyah)
    yakıt konusunda uzun yolda klima acık 110-120 arası devamlı gidersen 20 krş yakıyor
    tabi bunun en büyük sebebide 6 ileri vites olması
    motor linea motoru ile aynı yapım
    lineada adı mutijet opelde cti motor



    merhaba,
    astranız hala duruyorsa ikinci elini düşünüyorum dizel-temiz olursa.
    tavsiye eder misiniz. yılda 10-12 bin km binerim.




  • evet hala duruyor ev aldığım için ise sanırım satmak zarunda kalacağım düşünürseniz görüşebiliriz
  • lord276 kullanıcısına yanıt
    Aracınızı sattınız mı hocam. Konu aslında farklı yerlere gitmiş. Keşke tablo halinde açıkça donanım farklarından bahseden olsaydı. :(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.